Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Even kijken of het lukt om een zootje bij te lezen.
    Heb het hele weekend gewerkt. En net ons hondje Brutus weggebracht naar een ander huisje. Ben best verdrietig, maar hij was niet lief meer naar de andere hond en ik vertrouwde 'm voor geen meter bij Esmee.
    Dus knoop doorgehakt en hij heeft nu een ander huis, bij een ander frans bulletje en hele lieve mensen. Hopelijk gaat dat goed.
    Nu helemaal kapot! En weer zenuwen voor Marieke morgen. Gelukkig mag ze al vroeg.

Zo, even bijlezen en Esmee de fles geven.
    Reactie volgt zeker, alleen weet ik niet wanneer, ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :D :D :D goed begin is het halve werk ;)

nadeel van internet is dat je soms ook verkeerd kan googlen. Tik je een ziekte in op zoek naar een plaatje, krijg je vaak plaatjes van symptomen die bij een totaal andere ziekte horen! Omdat men het zelf ook niet altijd weet.
    En het boek is specifiek gericht op jonge kinderen. Dus alles wat jouw kleine wel of niet mag en kan staat overzichtelijk bij elkaar.

Maar verder heb je helemaal gelijk hoor! Pasgeleden nog aan de eettafel met de kids over gehad dat er 'vroegah' zoiets bestond als een 'encyclopedie' en dat dat heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel dikke boeken waren. En dat we tegenwoordig gewoon op internet zoeken ;) :p

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :( knuffie voor jou!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    waar ís iedereen toch?

Kom er net achter dat ik vanmorgen een foto heb gemaakt waar K's onderste tandjes ook zichtbaar zijn...SPAM! ;)

Bekijk bijlage 22322

zeg maar niet tegen L dat ze zo op internet staat...Dit vindt ze nou niet bepaald haar allermooiste foto ;) :D

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoi allemaal!!!

lekker rustig dagje gehouden na het feest van gisteren (siemens vierde verjaardag, ouders + neefjes bleven slapen). lekker druk gehad, en Bosch heeft zich (zoals altijd eigenlijk) voorbeeldig gedragen.
    Nu nog effe f1 kijken :D

steef, jammer dat je de hond weg moest doen maar wel fijn dat je een goed huisje voor hem hebt gevonden. maakt het toch iets minder moeilijk lijkt me. * knuffie *

mariek veel succes morgen......denk aan je meis!

dimple hoe gaat-ie bij jou? ga je morgen nog zwemmen????

trutje * knuffie * voor jou. niet leuk , zeker in een periode waar je normaal gesproken heerlijk van moet genieten. ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen....

tezzz ik zal niks verklappen aan L ;) Wat goed van K dat hij zelf gaat staan en zitten! * applaus *

bosch gaat nu steeds vaker los staan en een of twee stapjes los......dus wie weet loopt hij binnenkort echt! aan één vinger gaat het ook super goed, ik heb echt het idee dat hij die vinger echt niet nodig heeft. maar zonder is toch nog veeeeeeeeelste eng!

diaan hoe gaat het bij jou? M weer koortsvrij? En weer een beetje slaap gepakt de afgelopen nachten?

kipp respect voor jou hoor ! En super dat de babykamer bijna af is :D :D

wieffie en melmel pupo!

fijne avond allemaal nog!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @tezz...wat een slim ventje, nu al staan....WAUW Jasmijn dee het precies op 8½m en de dag erna rond stappen in de box....u bent gewaarschuwd!

@steph..knuffie...maar wel een verstandig keus hoor, moeilijk maar beter.

@sudocucreme...heb het lang niet gebruikt maar nu uitslag ivm de kiezen die doorkomen **man wat een behoorlijke stink luiers zijn dat!...en me neus doet het nu ook 2x zo goed..werd me bijna te veel:)** Vanmorgen gesmeerd...vanmiddag was de uitslag weg...top spul!

@google ziektes....sinds me moeder haar laatste uitslag kreeg heb ik dat me zelf beloofd om nooit meer op ziektes te gaan zoeken in boeken/googlen ...drama wat je daar uit krijgt. Als je iets mankeert moet je als gewoon volk toch eerst bij een dokter langs op een recept te kunnen krijgen.
    Ik weet hoe je borst onderzoek bij je zelf moet doen, hoe verdachte moedervlekken er uit zien...en verder klop ik gewoon bij me ha aan als ik het nodig vind;)

Het bos was heerlijk...Jasmijn vind het geweldig om door de herfst blaadjes te lopen. Bij het herten kamp geweest en JAsmijn had duidelijk contact met een jong hertje...grappig.

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik smeer K op het moment ook elke ochtend en avond met dat spul. Die tandjespoep is killing op dat huidje! En het maakt echt wel verschil hoor, wat je smeert. Ik had een poosje boven natusan staan en beneden sudocreme. Maar sinds een paar weken verschoon ik K weer wat meer boven dan beneden. Met natusan werd het niet erger, maar ook niks beter. Met sudocreme is het de volgende luierverschoning gewoon al helemaal gekalmeerd.
    ...maar vandaar dat ik dan ook sudocreme vroeger in de grootste potten overal had staan...;)

pfff...K heeft altijd al een erg fanatiek rechterbeen...en nou ie weet hoe ie moet gaan staan, trekt ie zich dus overal aan op en gaat dan fanatiek met dat been op en neer. Als ie dat andere been aansteekt loopt ie echt wel weg! :$ Daarstraks stond ie in de wipstoel...:$ En vanaaf in bad probeerde hij over de rand te klauteren... snelle henkie...;)

Wat leuk dat J zo'n contact maakte met een jong hertje. Meestal zijn die nogal schuw. Als het komende week nog lekker weer is, gaan wij ook nog ff naar de hertjes denk ik. Eikeltjes genoeg op het moment ;) (dat kraakt zo gaaf tussen hun tanden :D )

@Mielenl: nog gefeliciteerd met Siemens! En Bosch al af en toe los? Dan zal het wel niet zo lang meer duren *hoop ik voor je*. Y deed z'n eerste stapjes los eind april en eind mei ging ie voorzichtig lopen. (zonder vasthouden trouwens, dat wou ie persé niet ).

Ik ga m'n vriendin bellen of ze zin heeft om mee te gaan naar de Efteling ;)

Laterrrr

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Wel he...wat een spul is dat! Had het niet gebruikt omdat het niet nodig was....en ineens was het weer zo rood vanmorgen...ook de hele nacht met 1 luier natuurlijk. Dus hup onder de douche vanmorgen met papa, die vent stonk zo...verjaardag van rokers....en ja mijn neus werkt ineens 2x zo goed;) BAH, en daarna lekker ingesmeerd..kind zelf met olie, armpje met bodylotion...en poepert met sudocreme...zo die was er weer klaar voor!:D

@miele...:)gefeliciteerd met Siemens z'n verjaring:p En wauw Bosh gaat het echt doen? dit jaar;)...lekker hoor z'n eigen tempo da's het beste.....hij gaat het echt doen ...dat zie je nou maar!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    de eigenaresse van de Etos hier vertelde me dat er in sudocrem kamille zit, wat zorgt voor het helen. Ik weet alleen dat het erg goed werkt en dat het erg lekker ruikt ;)

So he! Die J zal lekker hebben geroken vandaag! :D M ook gelijk maar lekker ingesmeerd? ;)

gattegat...ik hoor K!

Laterrrrr

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé meiden, hou het even niet bij hoor... druk met nakijken van een stapel toetsen (toetsweek geweest op school).

Maar even wat highlights:
    Beast, super dat de nekplooimeting zo'n mooie uitslag gaf! 100% gaan genieten nu.

Wieffie en Mel, spannend bij allebei...

Marieke, *oops smiley* nog gefeliciteerd. Wel aan je gedacht, maar vergeten even een berichtje te sturen *nog een oops smiley*. Heel veel succes morgen, ik ga keihard duimen! Hoe laat moet je?

@ zittende/staande/lopende babys: Goed zo!
    Schoonzusje belde gisteren op... hadden flink de pest in. Terug in Afrika en ze kunnen de wieg de deur uitdoen en op zoek gaan naar een ledikantje. Mevrouw kon al kruipen (nog niet zitten) en was al druk bezig op haar knietjes en voetjes met handen op de grond... maar stond gisteren ineens in haar wiegje. Net 6 maanden, gaat wel errug snel!

Tezzz, wat een heerlijke spam! En mooi dat K3 (ondanks de ingestudeerde pasjes) zo'n succes was! Dinsdag thuis toevallig? Ga naar Enschede...

Trutje, wat kl*te allemaal... hoop dat jullie er samen uit gaan komen... geen beslissingen nemen onder invloed van hormonen, hoop dat er samen nog 1x hard aan werken genoeg zal zijn.

Ehmmm... shit... dussss... rest weer lichtelijk vergeten... en nog wel zo m'n best gedaan bij te lezen ;). Nou ja, knuffels voor iedereen!!!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: :$ die J is wel heeeel snel zeg! :$ K zat ook al steeds op de knietjes in de kinderwagen, moest 'm al een tuigje omdoen...nu eindelijk gelukkig het stoeltje gemaakt en meteen (met 5puntsgordel) erop gezet ;)
    Ikke dinsdag thuihuis! :) Alleen de oudste kids helaas dan nog niet, komen pas na het eten:(

Succes met nakijken! 't is ook elke herfstvakantie hetzelfde he? ;)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ...vraag me af waar manlief blijft...meestal al wel thuis rond deze tijd...

In elk geval ga ik er vandoor!

Trustuh Ladiezzzzz! :)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ga slapen....

@miepei...alles wat nagekeken is heb je vast maar gehad!;)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, da's waar... maar blijf het toch het vervelendste deel van mijn werk vinden geloof ik 8).

Tezzz, man al thuis? Even bellen als ik in de buurt ben? Kom ik even snel een bakkie doen op de heenweg als dat jou uitkomt (zal rond 10/11 uur zijn). Wel even snel hoor, is al zo'n eind rijden naar Enschede, en moet om 6 uur weer thuis zijn.....

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey lieve meiden

Wonderen bestaan ECHT
    Hij was eergister van de beademing afgehaald en ademde zelfstandige weer alleen wel met zo'n mondkapje
    Waren echt hele zware en spannende tijden voor ons

Hij is de hele film kwijt van wat er gebeurd is
    En hij beseft nu ook dat zijn overgewicht niet meer draaglijk is
    Hij wil zich laten opnemen in een soort kliniek voor afvallen

Alleen hij heeft nog een lange lange weg te gaan
    En zonder zuurstof red hij het ook niet
    Dat houd hij altijd nu

Want toen hij dat pijpje in zijn keel had zitten hadden de artsen m weer afgekoppeld met zuurstof had hij 85%
    maar zonder zuurstof daalde het heel snel naar 30%

Maar nu gaat het redelijk alleen moet nou heel veel aansterken
    We weten ook niet wanneer hij weer thuis komt kan misschien nog 2 maand duren denk ik

Maar hij beseft dat hij ons pijn heb gedaan en heeft ons beloofd om wat aan zijn eetstijl te gaan doen
    vind ik behoorlijk knap

Meiden bedankt voor het kaarsjes branden
    Vind jullie schatten van meiskes
    Knuffel voor jullie allemaal

Liefs Tijgertje23

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Tezzz, was nog vergeten, maar WAUW!!!! wat geweldig van K dat hij al kan staan. Das echt snel.

@Tijgertje, ook geweldig nieuws joh, mooi wonder, nu hopelijk dat hij snel opknapt.

Zo nu naar bed.
    Miele, denk ik dat ik morgen wel kom zwemmen, ongi is al afgenomen.

17. avond
    even snel

iedereen bedankt voor de suc6 wensen.
    ben erg nerveus,
    gelukkig vanavond op visite geweest, heerlijk gegourmet en toen uit verveling gepuzzeld haha
    maar wel fijn om de gedachte even te verzetten

stephanie hele dikke knuffel. niet leuk dat je brutus weg moest doen, maar als je hem niet vertrouwde met de kleine meid dan is t idd maar t beste. al klinkt dat heel hard.
    sorry dat ik niet kon bellen, had m niet gehoord en toen ik t zag gingen we net gourmetten, en ik ken ons, dan lullen we een uur ;)
    zal je morgenmiddag even bellen als C de deur uit is.
    ik sms je natuurlijk meteen na t ziekenhuis..

verder super dat al die kindjes zo snel al staan en doen :D
    trots!!

ga nu slapen, des te eerder is t morgen

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga slapen het was een heel druk weekend. Tot morgen en slaap lekker allemaal
    xxx

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke,
    R gaat waarschijnlijk met de fiets naar het werk.... Dan heb ik dus misschien wel de auto.... :)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: is prima! (van hier naar Enschede is maar een half uurtje trouwens, zaterdag nog gedaan ;) )
    Manlief kwam trouwens binnen toen ik net op "snel reageren" had gedrukt. Timing he? ;)

@Tijgertje: wat fijn dat het beter gaat met je stiefvader! Alleen een zuurstofslangetje is een heel stuk beter dan zoals het vooruitzicht eerder was natuurlijk. Hopelijk kunnen ze hem goed helpen in die kliniek.

@Dimple: ff een knuf! Kan je best gebruiken stiekem volgens mij ;)

@Marieke: heeeeeeeeeeel veeeeeeeel succes morgenochtend! Laat je ons ook snel wat weten? ;) Kweenie hoeveel er nog van m'n nagels af kan...

Nou gauw naar bed. K vast weer vroeg errug wakker en manlief moet sowieso morgen ook op tijd op voor de fysio.

Trustuh!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina