goedemorgen! mamarieke heel veel succes vandaag! hoe laat moet je er zijn? * edit * al gevonden op je site, 9.40 uur! spannend, duimen draaien
Goeiemorgen! Marieke, nog een beetje kunnen slapen vannacht? Je zal wel strak staan van de zenuwen... succes straks! Dimple, was jou gisteren helemaal vergeten *rode smiley*... wat k*t dat het toch nog zo vroeg fout is gegaan. Hoop dat jij en Miele snel samen mogen zwangeren! Tijgertje, fijn dat het zoveel beter gaat met je schoonvader! Steef, hond weg moeten doen? Wat lijkt me dat een moeilijke keuze om te moeten maken zeg... uiteindelijk natuurlijk duidelijk voor wie je kiest, maar vervelend dat je moet kiezen (maar zoals Mariek zegt, als je 'm niet vertrouwd...) Dikke knuf voor jou! Zo, ga even naar de HA (al sinds de curettage enorme pijn aan mijn rug... moet zelfs gaan zitten om mijn sokken aan te doen omdat ik niet op 1 been kan staan). Ben er straks weer om nieuws van Marieke te horen!! O, en Tezzz, is goed. Rij altijd langs jullie afslag als ik die kant op ga en bedenk dan dat ik best even bij jou langs had kunnen gaan.. dus voor de verandering dat nu maar eens van te voren bedacht .
Mogge! @ marireke: heeeel veel succes straks! Ik duim dat e een mooi kloppend hartje zie met de duur van de zwangerschap!!! Hier waardeloze nacht gehad! N. Was van half 11 tot half 3 wakker! En mijn wekkertje ging om 6 uur! Waardeloos! Ik kom later bijlezen als ik tijd heb op mijn werk!
goedemorgen miepie en lola! miepie wat enorm balen van de rug pijn, hopelijk heeft de arts een verklaring/oplossing! lola das wel een hele slechte nacht, vandaag maar extra lief voor jezelf zijn en een extra bakkie koffie
Goeiemorgen, Marieke, ik duim voor je straks, tuurlijk kom je met fantastisch nieuws terug. Suc6. Miepie, oei niet fijn rugpijn, hopelijk weten ze wat het is en snel is op te lossen. En je hoeft je echt niet te schamen hoor, dat je nog niet gereageerd hebt. Je hebt genoeg aan jezelf gehad de laatste tijd.
mmmmmmmmmmmmorgen! @lola: hopelijk is N nu weer wat vrolijker? Sterkte met werken vandaag! @Marieke: nog kunnen slapen? Denk aan je! @Miepie: gezellie dat je langs komt! Bedacht me wel net dat mijn ouders er waarschijnlijk ook wel zijn (u is gewaarschuwd ). Niet gezellie dat je zo'n rugpijn hebt trouwens... K doet z'n uiterste best het toetsenbord in te pikken, dus eh.. Laterrrrrrrrrrr
Goeiemorgen meisjes! Iedereen bedankt voor de knuffels! Had ik best even nodig. Ben benieuwd hoe Brutus de nacht heeft gehad. Hummer is de weg een beetje kwijt. Weet niet wat ie zonder z'n maatje moet. Maar komt wel goed. Miep, hoe is het met jou dan? Kun je het allemaal nog een beetje bijbenen en verwerken wat je allemaal op je pad hebt gehad de laatste tijd? Vind je echt heel stoer hoe je overal mee omgaat! Balen van de pijn in je rug trouwens. Ben benieuwd wat de dokter te zeggen heeft. Wat is iedereen al vroeg op trouwens! Gezellig. Marieke, ik moet poepen van de zenuwen. Ik wil niet eens weten hoe jij je voelt. Maar wat ik al zei, heb er een heel goed gevoel over! Met een beetje geluk neemt R de fiets mee, en dan kom ik naar je toe als je dat kan en wil. (en neem ik gelijk de doos mee! Genoeg tijd om 'm nog drie keer te vullen ) Héél veel succes en natuurlijk ook veel plezier natuurlijk, als je straks dat mooie hartje gewoon keihard ziet kloppen! Tezz, hoe is het eigenlijk met jullie vaste kracht? Nog steeds zoveel ziek? En bijna vergeten!! Wat is die knul van jou ineens snel zeg! Supergave spam dat ie zo gaat staan. Je zal wel heul erg trots zijn! Lool, hoe is het met jou en je grietje? En op 't werk? Binnenkort nog een vakantie waar je naar uit kan kijken? Wie gaat er eigenlijk nog naar de jongegezinnenbeurs? Toevallig op zondag? Dan kunnen we een minimeet doen misschien. Dimple, hoe is het met jou dan?? Babs, alweer 32 weken!! Oei, het wordt steeds spannender nu. Je begint zo echt aan de laatste loodjes en zal dat dan ook nog vaaaaaak te horen krijgen. Over 5 weken 'mag' ie al komen! Voor de rest die ik heb overgeslagen een hele dikke knuffel! Ik ga weer even verder met m'n fotoalbum. Maak ik online en zet ik het dagboek van m'n site op met bijpassende foto's. Heel leuk al zeg ik het zelf. Ook gedaan met dagboek van m'n zwangerschap.
Goedemorgen stephanie, helemaal vergeten maar lijkt me vrselijk hondje weg doen, moet er niet aan denken om onze hond weg te moeten doen, toch een beetje "eerste" kindje, dikke knuff voor jou! mamarieke denk aan je! ooh wat zul jij je nu op zitten vreten in die wachtkamer en wachten tot je je achternaam hoort roepen...ooh vond t zo niet leuk...pas toen ik een knipperlichtje zag was t goed... dikke knuff en ga uit van goed nieuws hier!
Pfff, Kwart voor aan de beurt, loopt kwartier uit. Kwartier/ 20 minuten binnen... Dan zou ze tussen nu en half elf wel even een berichtje doen....
Kwam even spieken of Marieke al terug was.... nog niet dus... Tezzz, als het niet uitkomt moet je het zeggen hoor... ga binnenkort nog wel een keer die kant op, kom ik dan langs. Steef, kan me voorstellen dat Hummer de weg even kwijt is, raar om ineens "alleen" te zijn. Beetje extra aandacht geven... Lool, sterkte vandaag! Lekker begin van de week met z'n nacht :S. Zo, literatuurtoets van klas 5 is klaar, nou de 6e klas nog. HA heeft me doorgestuurd naar de fysio na gecheckt te hebben of het geen hernia was. Dus vd week maar even een afspraak maken bij de fysio dan...
Goedemorgen meiden, Nog geen nieuws van mamarieke.... blijf doorduimen! Stephanie, wat erg voor jullie dat je brutus weg hebt moeten doen maar begrijp de reden heel goed. Dikke knuffel! Miepie, fijn je weer hier te zien meid! Wel kl*te dat je last hebt van je rug hopelijk ben je er snel vanaf. Lola, balen dat je zo´n slecht nacht hebt gehad en dan ook al zo vroeg er weer uit moeten... pff... sterkte vandaag! moet ff onderbreken, er zit hier een mannetje alles bij elkaar te soppen in zijn wipper.... oja, dag 53 nog geen ongi gespot....
zo kan weer verder... hahaha... Melmel, nog geen ongi gespot? Misschien te vroeg getest? Anders doen we gewoon donderdag samen testen? Oja, lola, thx voor het vragen naar Colin maar het gaat nog steeds super met hem! Hij is nu al ruim een week van de meds en wij hebben niets meer aan hem gemerkt! Ik kon niet trotser zijn! 30 oktober krijgt ie nog een holter om zeker te zijn op ons eigen verzoek. Maar geloof dat alles gewoon goed is! Leentje, hoe gaat het meid? Ookal flink een eind op de wachtbank zo te zien... Doer je ook mee donderdag testen? Bapsie, wat heb je een gave buikschildering zeg! Super gewoon! Tezzz, K al staan Zo zeg die is er snel bij Logisch dat je super trots bent Blurry, jammer dat de felicitas zo tegen viel... ik heb alleen de doos gekregen op mijn oude adres en de dame heb ik nooit gesproken... Dimple, wat schattig zeg, dat wup roept dat ie een lieve jongen is. Maakt blijkbaar altijd indruk sinterklaas Tijgertje, wat een goed nieuws zeg! Hopelijk knapt ie snel op!