bedankt lieve dames ik loop echt de hele dag al te janken heb me een ogen in de kop waar je u tegen zegt en een hoofdpijn van hier tot tokio ben benieuwd hoe het morgen gaat, de vk had me nog gebeld en zei dat t ergste senario was dat ik stolsels zou verliezen zo groot als vuisten, en pijn zou kunnen krijgen die te vergelijken zijn met een weeenstorm. dit zou maar 2 uur duren (maar!) en je zou op dat moment denken dat je echt dood gaat van de pijn. het is een erg lieve vrouw hoor haha komt nu over alsof t een secreet is maar vroeg er zelf naar. ik mocht haar dag en nacht bellen en als ik t gevoel had dat t niet goed is ofzo komt ze nog langs ook .. de schat. morgen ga ik vol goede moed afscheid nemen van het vruchtje wat ons kindje had moeten worden, het kindje wat zo ontzettend gewenst was.. mijn kindje.. *huil*
tja wat kan je zeggen..wat moet je zeggen..zo cru van moeder natuur..zo oneerlijk ook.. ben er ook stil van....
och lieverd..wat naar allemaal...zou het zo graag anders voor jullie willen zien..ook voor miepie..het is jullie zo ontzettend gegund om een wondertje te voelen groeien.. Hele dikke knuffel voor jullie allebei !!
Marieke, ik hoop zo dat je niks met dit scenario te maken hoeft te hebben. Je hebt al genoeg voor je kiezen gehad. Heel veel sterkte morgen **snikt mee**
@Marieke: Wat je vk zegt is idd wel het ergst denkbare scenario hoor. Als je dat in je achterhoofd houdt, kan het (fysiek dan) alleen nog maar meevallen Ik denk dat het heel goed is dat je een vaste datum hebt om afscheid te nemen. 20-10 is een mooie datum vind ik. Ik wens je heel veel sterkte vandaag en morgen en overmorgen en...je snapt het vast wel En denk eraan: je moet afscheid nemen van het vruchtje, maar jullie eerste kleintje zal altijd in je hart blijven. Nog een knuffel voor jullie! En knuffel vooral mekaar.
Ik vind het deze dag erg ongepast eigenlijk om het over iets vrolijks te hebben, maar ik wil graag iets kwijt. Mijn zoontje van 7,5 maand heeft zojuist aan mijn handen gelopen. 4 stapjes, toen ging ie weer stappen langs de tafel en stoel. Ben heel trots dat ie al zo vroeg gaat lopen! Maar tegelijk heel erg verdrietig dat ie zo'n haast heeft om groot te worden.
Hoezo ongepast om het over iets vrolijks te hebben? Ik denk dat marieke het alleen maar fijn vind om ook iets leuks te lezen! (Net ook eventjes kunnen lachen door de telefoon) Mariekje, ik heb alles door de telefoon al gezegd. Knuff Enneh.... het gaat toch wel mis Drank, sigaretten, filet en leverworst al in huis? Tezz, dat meen je niet zeg!! Ik zei het al eerder, maar tering hé wat gaat die knul snel! Daar mag je ook trots op zijn! En het stiekem een beetje jammer vinden omdat het ineens wel heul snel gaat! Hier een hondje helemaal over de pis. Wil niet eten en zit steeds maar te huilen. Mist z'n maatje denk ik.... En m'n kleine dondersteen slaapt eindelijk. Krijst de hele zooi bij elkaar, wil alleen maar aandacht en vertikt 't om te gaan slapen. De wereld is toch veuls te leuk?
Pffff....kwam even snel spieken. Een hele dikke kus en knuffel van ons Marieke! Pffff....weet verder niet wat ik moet zeggen maar you are on my mind. Hoeist met hubbie?
Lieve mamarieke en papachris, Wat een vreselijk bericht! De kippevel staat nog op mn rug en er zit een brok in mn keel. Ik hoop dat jullie de hoop (nog) niet opgeven en mag er snel een nieuw wondertje in aantocht zijn. Een hele dikke knuffel! Ikke morgen weer werken..
@ steef: E voelt vast aan hoe jij je vandaag voelt natuurlijk En ik kan me voorstellen dat jij ook niet geheel stressvrij bent vandaag, met je dinnetje en je hondje in je hoofd. Jij krijgt ook een knuf van mij! pfff...K heeft de hele morgen gehuild. Huilen omdat ik 'm neerleg in de box, omrollen, omhoog trekken en dan weer verder huilen, want verder kan niks. Dus ik leg 'm weer neer (in de hoop dat ie gewoon eens ff blijft zitten en met z'n speeltjes speelt), maar nee...huilen, omrollen, optrekken en weer huilen... Voordeel is wel dat ie vanmiddag doodmoe was en waarachtig geslapen heeft En na z'n yoghurt heb ik het kleed maar op de grond gelegd, zodat ie wat meer speelruimte zou hebben. Jaha...meer dingen om aan op te trekken dus...naja...hij was wel 20 minuten aan het voorzichtig stapjes zetten langs de tafel, kleine stoel en grote stoel. En toen...was er niks meer om verder naartoe te "lopen"...dus wat deed meneer? Juist! Huilen! ...nou zit ie onder mijn stoel...luid te brullen... (Want aan deze stoel kan ie zich niet optrekken...bureaustoel..te hoog dus).. Ik ga z'n pap klaarmaken en 'm dan lekker in bed stoppen Hopelijk kan ie wel slapen vannacht, want hij had weer een tandjespoepstinkiestankie-luier van heb ik jou daar! ook nog... Waarom doet mijn kind alles tegelijk ?!?
marieke dikke knuff!!! drink je vanaaf ook een wijntje voor mij? controle vk was goed maar moet echt rustig aan blijven doen, kleintje in aan de kleine kant, maar goed nieuws (beetje vroeg) maar kleine is al ingedaald dat waren dus de steken waar ik gister en vandaag last van had...
Lieve lieve Marieke....ik heb er geen woorden voor, dit had ik nooit verwacht. Dikke knuffen voor jullie beide...hoop dat jullie dit een plek kunnen geven ookal lijkt het nu onmogenlijk..je moederhart komt echt wel aan z'n trekken....alleen niet met dit kindje...dit kindje zal over jullie waken .... kuzzz @tezz...lijkt er erg op dat K in een sprong zit met al die ontwikkelingen en dat gehuil...veel knuffen en helpen met ontwikkelen maat deze tijd soepeler.
Avond! @ Marieke: Hopelijk is C. er voor jou en visa versa! Een man ervaart het toch anders... Moeilijk hoor! Ik heb na 2 miskramen knallende ruzies gehad met ex! (nou is hij wel een verhaal apart dus dat scheelt...) Klinkt heftig die pillen. Ik weet nog wel dat G4B ook enorme last had! Heb geen ervaringen met die pillen. 1x curretage en 2x spontaan zeg maar...
Beetje ongepast, maar moet even mopperen.. N. is op een vrijdag jarig en ik wil het die zaterdag erop vieren. Dus de volgende dag. Nu belt net mijn beste vriendin, dat ze er waarschijnlijk niet bij kan zijn omdat haar vriend moet vechten. (boksen) Ik ben toch aardig teleurgesteld. Heb het haar ook gezegd. Zegt ze ja wat doe je die vrijdag dan? Ben je vrij... Ik ben als het lukt wel vrij, maar ik heb gezegd dat ik nog niet weet wat mijn plannen zijn! Ben echt zwaar teleurgesteld. Nou nu weet ik dus ook wel dat een andere vriendin ook mee gaat naar dat gala... Beetje jammer! Kijk is ook belangrijk, maar toch! Ik zei al: doe maar waar jij je goed bij voelt! En dan vragen of ik boos ben. Nee tuurlijk niet, alleen een beetje teleurgesteld. Nou zegt ze, ze kan wel eerder komen. Ik heb haar al verteld dat ik een 'vanaf' tijd doe. Zo ben je anders nog de hele dag bezig! Mijn vader heeft ook al een 'feestavond van de club'. Nou ja... Lekker belangrijk, maar baal er wel van! Duurt nog wel 2 maanden, maar omdat N. tussen die feestdagen door jarig is, ben ik er toch wel al een beetje mee bezig. Of in ieder geval een dag aan het plannen!
Naavond... Jeetje Lool..wel lullig eigenlijk...tuurlijk kan je niet mensen verplichten om te komen..maar je wil toch graag dat ze erbij zijn op haar 1e verjaardags feestje.. Knuffie.. @Tezz..vlotte knul die kleine K..gaaf hoor..en dan die foto's op H echt stoer! Hier weer druk geweest met mijn kleine projectjes voor Meagan's kamer.. Het is eigenlijk ook niet echt gepast voor de situatie op dit moment..maar wilde jullie ze wel even laten zien.. Zijn schilderijtjes van stof...