morgen.. zit alweer te janken als een klein kind zit nog in mn pyama. zal zometeen mn joggingpak aandoen en dan instaleer ik me met lappie een pot thee, veel chocolade en maandverband op de bank. ga zo de pillen inbrengen.. tis zo onnatuurlijk.. zo oneerlijk.. zo gemeen... had gehoopt toen ik wakker werd dat t 1 grote nachtmerrie was.. helaas..
@ stephanie fijn dat het weer iets beter gaat tussen jou en R. (hier de laatste paar maandjes af en toe flink last van hormonen....dan kan siemens ook werkelijk NIETS goed doen....maar zoals gisteravond, bij de TV saampies de was wegvouwen.... * smelt * ) @ miep wat houdt zo'n adoptiecursus nou eigenlijk in? Misschien heb je het al lang een keer geschreven hoor, maarja ik vergeet soms wel ns iets (gooi het maar op de leeftijd hahaha aftakeling is begonnen hoor) dvd speler hadden wij ook al lang hoor, ik wilde al een tijdje een recorder maar Siemens is niet zo van het nieuwerwetse spul, hahaha, die durfde ook niet eens aan de videorecorder te zitten. En nu hadden ze er eentje bij mediamarkt die niet zo heel duur was (en wel de beste koop vorig jaar), dus heb ik hem gisteren zelf maar gehaald. Gelijk even ratatouille opgenomen, vanavond even checken of het op een dvd past en hoe het eruit ziet etc. nu nog digitale TV en misschien ook nog een breedbeeld tv @ bapsie nog steeds harde buiken? lukt het relaxen nog wel een beetje?
sterkte meis.....ik had ook gehoopt dat het allemaal goed zat. janken zou iedereen doen in jouw situatie. * knuffie *
Haha, die hebben wij dan weer wel.. sinds een paar weken . (Eerst digitale TV, en Miepman vond dat daar ook een grote flatscreen bij hoorde.... is alleen een beetje errug grote flatscreen geworden ) Mariek, denk aan jullie... Steef, Miepman had er ook veel moeite mee dat iedereen waar hij naast stond elke keer aan mij alleen vroeg hoe het ging en dat ze het zo erg vonden... hij heeft net zo goed 2x hetzelfde verlies gehad. Miele, adoptiecursus is 6 bijeenkomsten (wij zitten er met nog 6 andere aanvragers, in totaal 13 man/vrouw). Je wordt vooral bewust gemaakt van alles wat komt kijken bij de adoptie, vooral vanuit het kindje gezien. We hebben inmiddels dagen gehad over de biologische ouders, de kindjes, hechting (en onthechting), rouw en verliesverwerking, identiteit en volgende week is heel practisch over de procedure. Wij kwamen er alleen vorige week achter dat wij voorlopig niet verder kunnen; de Raad van Kinderbescherming die het gezinsonderzoek doet (volgende stap) wil dat je dan echt het hoofdstuk "biologische kinderen krijgen" hebt afgerond. Vaak duurt het jaren voor je een voorstel krijgt, maar het kan ook binnen een paar maanden al zijn, en ze willen niet het risico lopen dat je pas op het moment dat het adoptiekindje er al is begint met verwerken dat je geen biologische kinderen kan krijgen. Wij zullen dus een jaartje uitstel moeten vragen....
nou de pillen zitten erin, al heb ik t gevoel alsof ik ze er zo weer uit pers maar goed.. miep mag ik vragen hoelang t bij jou duurde voor je wat begon te voelen?
mogguh... vannacht WEER op de bank geslapen met tuttebel...helemaal in paniek is ze dan..en als ze dan slaapt en ik haar weer stiekem in bed leg..is het gelijk brullen...dus uiteindelijk maar weer naar beneden verhuisd.. Ben er eigenlijk nu wel klaar mee..........komt je looks ook niet ten goede.....om over je sexleven maar te zwijgen.. zo genoeg geklaagd weer...er zijn helaas ergere dingen dan een week niet slapen... Lieve Marieke ,heb veel aan jullie gedacht vannacht..heel veel sterkte lieverd!! @ miepie..tuurlijk kom ik dan crea bea-en bij jullie..met alle liefde!! Hoe staat het met het adoptie cursus?..hoe gaat dat precies in z'n werk eigenlijk....edit:zie net dat je het al bij Mielen had beantwoord.. @Mielen..python ei....geklutst word ie.. kan niet anders ...dat je dat dat durft in zo'n ding stappen?!?! kusje op je zere knie @Lool..wauw man al 12 kg...echt goed!! Ik blijf hier steken op 7 kg..long way to go...*oke..hoe me er niet echt strak aan..en zeker nu de sinterklaas tijd er aan komt..zucht...*bonkt hoofd tegen de muur smiley* @melmel..snap je gevoel hoor meis...aan de ene kant blij..maar aan de andere kant was het ook wel weer heel leuk geweest.. knuffie! @ steeph..ben nou wel benieuwd naar het ..hihiihihi @ de rest..liefs en zwaai...ben het weer kwijt..meagan wil een "bootje bootje" (broodje) even spam..
Diaan, heerlijk grietje... beetje jammer dat ze je 's nachts zo wakker houdt. Mariek, ik heb uiteindelijk de pillen niet hoeven gebruiken, kwam vanzelf op gang. Hoeveel heb je er, 4? Cytotec of Mosa-nogwattes? Met Utrogestan heb ik ook altijd het idee dat de helft er weer uit komt. Zo ver mogelijk naar binnen duwen, maar er zal altijd wel wat weer uitkomen. De arts zei tegen mij dat het na een uur of 2 begint te werken...
Goeiesmorgen... mmm... nou ja goed, hier ook een spokend kind Colin was gister om 22.00 uur wakker tot 00.00 uur toen weer van 05.00 tot 11.00 Ja idd, hij ligt er net weer in en eindelijk .... hij slaapt De vraag is alleen hoe lang...? Marieke, dikke knuffel meid! En natuurlijk heel erg veel sterkte gewenst vandaag! Ik denk aan je net als alle andere meiden hier! Melmel, mmmm nou ja ziet er naar uit dat ik dan idd alleen moet testen... hier nl. nog steeds geen ongi, wel misselijkheid... Ik kan me dat dubbele gevoel goed voorstellen hoor. Lola, 12 kilo kwijt! Wat een held ben jij! Mijn voorbeeld! Knap gedaan hoor! Diaan, wat gaaf! Ziet er leuk uit! Zal zeker leuk staan op haar kamer! Mielenl, klinkt als; "auw!!" Maar geklutst ei klinkt goed! Heel veel plezier alvast, maar dat zal wel lukken, de efteling is altijd leuk! Miepie, dat zal idd flink confronterend zijn geweest voor je. Ik heb het zo met jullie te doen. Wat kan het toch oneerlijk zijn. Nog eens een dikke knuffel! Btw, als je naar enschede komt kunnen we ook wel een mini-meet in de stad doen... kippy en trutje zitten ook in de buurt... 't is maar een idee... Zo mijn banner maar ff aangepast... die andere was iedere keer weer weg... Zoals gezegd, nog geen ongi hier maar vanmorgen wel licht misselijk Dag 54... ik zal toch maar eens testen moeten gaan halen...
hmm oke dank je miep ik heb 4 stuks die cytotec.. staat op t formulier 4 tot 6 uur later.. daarom had ik ze pas laat ingenomen, moet eigelijk een volwassen persoon aanwezig zijn.. en ik ben lekker eigenwijs alleen. naja als t heftig word bel ik wel iemand op.. heb gelukkig wel pijnstillers gekregen.. tramadol tot nu toe zitten de pillen er nog in maar durf niet te gaan plassen haha
@Bapsie: jij de hele dag weg? Doe je het wel kalm aan, waar je ook heen gaat ?!? Veel plezier vandaag! @Mielenl: wij hebben best wel veel technische frutsels hier, maar een recorder...nee, die hebben we niet. Zo af en toe mis ik het wel hoor, eerder deed ik gewoon een videoband in het apparaat en huppakee...tweenies, teletubbies, shows K3, wereld is mooi...en we hebben weer uren kijkplezier Erg makkelijk. We hadden het er laatst over en volgens manlief kunnen we beter digitale tv aanschaffen. Helaas kan dat in dit gat dus nog weer niet Leuk, naar de efteling! Wij moeten nog een paar weekjes wachten. Wij gaan namelijk in de periode dat de efteling gesloten is (wordt afgehuurd door de L.. zal wel geen namen mogen noemen ...to ) @Wieffie: doe eens gauw testen jij!!! En ikke wil ook wel naar Enschede! Is niet zo ver met de trein @Diaan: tjeetje..je zou haast een logeerbed in de woonkamer zetten zeg! Hopelijk kun je nog een paar uurtjes pakken overdag! (ik ben er vanmorgen nog 1,5 uur ingekropen, toen K eindelijk sliep in de kinderwagen ) @Marieke: voel je al wat? edit: ja dus...Hopelijk wordt het niet te heftig. Knuffie! @Miepie: M'n ouders vonden het mooi opgeruimd hier (dus je hebt wat gemist ). En wat raar dat je je wens voor biologisch ouderschap moet hebben afgesloten..er zijn toch ook mensen die willen adopteren als ze al zelf kinderen hebben? Nou ja, ze zullen wel bang zijn dat de geadopteerde kindjes dan in het gedrang terecht komen of zo? @All: knuffies vanaf hier! Ik ga me bezighouden met de puinzooi op de kamers van de kids. Eens zien of ik hun bed terug kan vinden *als K tenminste gaat slapen* Laterrrr
Die muppet hier is ook al weer wakker... pfff... ik word daar zo moe van...werd hij dat nu maar.... Tezz, ik haal vanmiddag testen, als het dan nog nodig is zal ik eerdaags wel een test doen... Enne gezellig thee dinken op de oude markt ben ik altijd voor in
Meiden, ik moet nu gaan... heb afgesproken met tom´s zusjes naar de kermis te gaan. Marieke heel veel sterkte vanmiddag en hopelijk valt de pijn mee! Ik denk aan je! Later!
JA! DE goede opmerking van de dag! K heeft waarachtig 5 min. getukt (aan de (.) ) en nog niet sinds hij in de wagen ligt. Maar hij is wel stil......da's al heeeeel wat de laatste tijd! maareh...ben morgen, donderdag en vrijdag thuis met de kids, dus treintje doen dan geen probleem ff shoppuh staat me ook wel aan trouwens
@ mariek ik leef met je mee meis * knuff * @ miep ik was altijd in de veronderstelling dat het een soort van opvoed-cursus was ofzo wel balen dat jullie straks uitstel moeten vragen. * hoopt stiekum dat van uitstel afstel komt-smiley * @ diaan he bah alweer een spook-nachtje.....wat een lekker grietje is het toch, ondanks de slapeloze nachten @ wief .......ga jij eens HEUL gauw een test halen! @ python ik ben blijkbaar de enige in de hele (schoon-) familie die er in durft, naast mijn neefje van 9 dus tsja IEMAND zal toch met hem mee moeten he
Marieke, is het nog te houden? Krampen al erger geworden? Miele, hoop ik stiekem ook . Het is trouwens echt absoluut geen opvoedcursus ofzo. Meer dat je je bewust wordt van de voorgeschiedenis van je kindje, problemen die dat met zich mee kan brengen, omgaan met zoeken naar identiteit (hebben pubers natuurlijk ook, maar bij adoptiekids vaak een stuk heftiger) etc. Ik ben dol op de python! Hoe harder en enger hoe beter!!!
ik hou niet van de Python. Als het persé moet ga ik wel, maar heel erg fantastisch vind ik het niet. Gelukkig zijn manlief en dochterlief gek op alles wat snel gaat, dus die kunnen zich lekker uitleven Helaas voor Y is hij vaak nog net te klein voor die dingen en hij wil zoooo graag! Maar ik ken hem wel...superstoere jongen, maar stiekem toch wel een beetje eng als ie daadwerkelijk in iets zit wat harder gaat Wildwaterbaan vind ik leuk of de boomstammetjes van hellendoorn en ik ben helemaal gek van de spin/ octopus op de kermis! Hoewel ik daar wel erg draaierig van wordt (soms draaien ze iets te veel ). Ik heb nogal last van hoogtevrees en wordt erg snel draaierig (zelfs als ik gewoon zelf een rondje dans of zo...zelfs in de draaimolen krijg ik het al mijn evenwichtsorgaan is niet optimaal zeg maar ), dus ik vind het al heel wat dat ik nog wel ergens in ga alleen zo jammer van die blauwe plekken altijd...