draaien kan ik dus helemaal niet goed tegen......en schommelen ook niet. ik ga dus NIET in het piratenschip owja en ook niet in zo'n reuzenrad....krijg ik acuut last van hoogtevrees. maar achtbanen......oh echt SUPER! kan me een dag herinneren dat het zo rustig was dat er totaal geen wachtrijen waren bij de achtbanen (ik weet niet meer welk park, sixflags geloof ik).....dat was gewoon de hele dag d'r in en d'r uit (ja dat moest dus wel van de pretpark-meneren en -mevrouwen)....gevalletje overdosis
Marieke heeft weeën. Net een hele poos aan de telefoon gehangen, maar ze is er tot nog toe erg stoer onder. Kan ze heel goed. Gewoon lekker stoer doen en ondertussen...... Dus lekker blijven ouwehoeren houd de aandacht even van de pijn. Net opgehangen, pilletje was nu toch wel nodig, pijn werd erger. Arme Marieke. Dikke weeën om een levenloos vruchtje te moeten krijgen.
Sorrie hoor, zie net dat ik wel lekker ego ben. Kom 'n snel goedmaken hoor. Nu weer even verder met de poets.
@ steeph geeft niet hoor, ben met mijn gedachten bij Mariek. Ik hoop dat ze het een beetje kan verdragen allemaal. Bah, niet leuk. Na de weeËn hoor je een lief beebje in je armen te hebben. Blijf moeder natuur heel gemeen en oneerlijk vinden vandaag...... * knuffie voor marieke * ik hoop dat het niet al te lang duurt allemaal
kwam even snel marieke knuffelen... Het is zo zuur, en cru dat je nu vollop in de weeen zit zonder dat je er wat voor terug krijgt je weet het he..hier hoef je je niet altijd groot tehouden... big hug 4 you !
steef is t liefste vriendinnetje ooit ik doe je strax ff bellen weer hoor moet nu echt puffen crisis AU!!!
@Marieke: och arme! Je doet het goed hoor! Blijven praten/doen. Zo heb ik m'n weeën ook weggepuft! Misschien een cd'tje van een grappenmaker opzetten of gewoon de tv aan? Maakt nog niet zo veel uit wat. Alles om je van de pijn af te leiden. Vriend al thuis? KNUFFEL!!! ..moet meteen ernstig denken aan mijn bevallingen...van mij MOESTEN ze door blijven praten, hielp me erg goed.
heb tv aan msn aan tel staat gloeiend van de smsjes dus afleiding zat gelukkig nu stoned van de pil maar hij helpt niet echt of t zou dus nog erger zijn zonder de pil, dan werkt ie wel vriend niet thuis. vriend is een lul vriend heeft alleen om half 1 ff gebeld en vond t niet nodig om naar huis te komen ook niet als ik kapot zou gaan van de pijn
@marieke: nou lekker dan van je vriend! Wanneer is de planning dan dat ie wel thuis is? Misschien als ie met eigen ogen ziet hoe het gaat dat ie iets meer doorheeft hoe je je voelt? Hoe is hij er trouwens verder onder? Al enige emotie getoond?
hij is om half 7 ofzo thuis hij werd stil in de wachtkamer verder geen emotie getoont. mij wel lief getroost gister tot ie ging werken verder is hij heel nuchter eronder. vind iedereen. hij reageerd raar maar zal dr wel bij horen. zijn manier van verwerken oo mijn god dit doet pijn
Marieke: Gloeiende gloeiende.. Wat een vreselijk klote nieuws! Ik had zó gehoopt dat je een knipperlichtje zou zien.. Heel veel sterkte en knuffels voor jou en C!!
@Marieke: nog een knuffff! Vind het zo naar voor je dat het zo'n pijn doet! Alsof je geestelijk al niet genoeg pijn te lijden hebt... Denk dat je vriend niet wil toegeven. Zelfbescherming misschien..
@ Marieke: Ohh meissie wat klootte allemaal! En die weeen zijn gewoon zo verdomd pijnlijk! Ik kan het me ok nog herinneren dat ik toen dacht: De volgende keer baar ik een gezond kind want dit is zoooo niet leuk! Ik heb een paar uur dubbelgeklapt op de wc gezeten (en zere kont zeg). Ik hoop dat het snel voorbij is en je het vruchtje volledig bent verloren! En klootte dat je vriend er niet is. Het is nl gewoon een bevalling waar je mee bezig bent! Heel veel kracht en puffen die rotweeen! Diepe teug lucht en kleine stootjes uit... Oh schatje toch! Hele dikke knuf!
Dat moest even apart.. Stephanie: Wat rot dat je Brutus weg moest doen, maar als je het écht niet vertrouwd met de kleine, kan het gewoon niet anders.. En ik vind het heel fijn dat hij bij lieve mensen en een nieuw kameraadje terecht is gekomen. Sterkte knuffie, ook voor Hummer! Tezzz: Jémig, dat manneke van jullie gaat echt hard! Onzettend stoer zo op die foto's En, heb je een jas geshopt bij Go trouwens? Enne... Kippy ook mee theetje drinken!!! Melmel: Wat een goed nieuws zeg! Nu met een beetje zuurstof weer snel op de been.. Wieffie: Donderdag toch testen? Zou zó gaaf zijn als je positief test! Zijn we toch nog samen zwanger haha PUPO!! Diaantje: Wat een lekkere kids heb je toch! Hoop dat mijn kuikentje ook zo'n knapperd wordt! En leuke schilderijtjes heb je gemaakt! Wou dat ik iets meer een meisjes-meisje was en ook een creatieve kant had haha Looltje: Ik snap je heel goed hoor! Dacht dat ik ook een vriendinnetje had dat ik door en door kende, maar achteraf blijkt het een héle grote desillusie te zijn.. Mag het misschien niet zeggen, maar ik vind het nu écht een takkewijf wat ze mij aangedaan heeft.. Maar goed, daar gaat het natuurlijk niet om, alleen maar dat ik snap dat juist je beste vriendinnetje je laat zitten.. Scheelt wel dat je nog even de tijd hebt om te bedenken en te plannen wat je nu uiteindelijk gaat doen met de verjaardag. Wat goed dat je 12 kilo kwijt bent meid! *dikke vette heul errug trots op Lola smiley* Miepie: Knap van je dat je haar weer hebt gezien en je je best hebt gedaan om interesse te tonen, petje af! En een dikke knuf om te proberen het iets te verzachten.. MielenL: Welkom in de wondere wereld van de dvd haha Dus vanaf nu veel filmpjes opnemen en kijken? Have fun met shaken hé! Ben alweer van alles kwijt, sorry.. Lees net via andere pagina berichtje van marieke.. Hou vol meissie en neem genoeg pijnstilling in.. En idd, vriend is niet lief! Ook al is het dan misschien zelfbescherming.. als zijn vriendin met zo veel pijn thuis zit, moet hij steun bieden! Mega knuf meid!!
@Kippy: Jasdeal bijna afgerond, thee-deal nog niet Ik hoop dat manlief snel thuis is...heb 'm boodschapjes gegeven...film, sigaretten en chinees halen ...heb honguh... Edit by manlief: Hèhè, eindelijk thuis. Nu lekker Babi Pangang eten! Edit 2 by manlief: sorry voor deze inbraak in jullie domein, maar dan moet je de browser maar afsluiten, Tezzz
Kwam even snel spieken, ik ben bij mijn ouders. Marieke, een hele dikke kus vanuit hier. En ik vind het ook niet lief van je hubbie. Mannen tonen dan misschien minder hun emoties maar dan kunnen ze nog wel bij je zijn. Het lijkt me wel verstandig om het met hem over te hebben want dat klaart de lucht. En heel misschien heeft hij niet door wat je mee moet maken? Hoe is het nu met de pijn? Een heeeeele dikke knuffel.
Jas-deal is altijd goed en thee-deal komt vast goed haha Regel maar met Wieffie en dan doe ik mee! Miss dak dan iets later ben, want moet nu elke dag een beetje werken hé Dat klinkt als een gezellig avondje! Veel plezier! Ga maar eens verder met het eten, was al begonnen, maar weet niet precies hoe laat meneer de haan thuis komt.. Zal er wel zijn als het eten kaar is gok ik! Allemaal en fijne avond en tot later
Wou nog even één dingetje doen en dat is Trutje heel veel sterkte wensen! Hoop dat het goed uitpakt meissie, dit gun je natuurlijk niemand, zo hoort het niet te gaan! Kuzzie