@Miele, dvd recorder? Das toch ook al weer uit de tijd, of is het ook een HDD-recorder En je bent gewaarschuwd he, met de python. Zeg niet achteraf..... @Lola, 12 kilo WOW!!! Knap hoor, nu ik nog. Ga zo verder met lezen, eerst kind in bad/bed doen
@mariek...knuff meid..je bent gewoon met een bev. bezig...en van wat ik gehoord heb zijn opgewekte bev. pijnlijker dan spontane. dikke kuzzz. Vriendlief..tja...hij zal zich geen houding weten te geven denk ik zo. Voor mannen is de zwangerschap ook zoiets dat een vrouw doet...en al helemaal de eerste 20 wanner hun er nix van mee krijgen van voelen enzo. Maare dit is wel het moment dat je geoorloofd hem ff mag uitschelden hoor...je barst van de pijn je hoeft voor niemand lief te zijn behalve jezelf. dikke kuzzz @miepie...snap het helemaal dat je probeert geintereseerd te zijn maar dat zeker niet bent. Lijkt me eigenlijk heel gezond dat je dat heb.....het is zoals onder me banner staat "verdriet is de prijs van de liefde.." kuzzz En denk maar niet dat ik me zwangerschap als een normaal ding zie...zie het steeds meer als een geschenk van moeder natuur dat het zo soepel loopt..heel dankbaar! Probeer er ook zo bewust mogenlijk er van te genieten...dat dit de laatste keer is.
Lieve Marieke, Ik denk aan je, weet dat het niet helpt, maar toch.... Stomme stomme vriend, echt een ......... dat hij er niet is. Hopelijk heb je wat aan ons en je beste lieve dinnetje Steeph. Hele dikke vette knuffel
Hello, Kwam weer even kijken hoe het met Marieke gaat.... Hier roze verlies, dus ik denk dat ik idd weer rond dag 19 mijn ei heb gehad en dan weer een lf van 10 dagen. Best netjes maar ik zie het liever anders. We hadden ook niet zo ons best gedaan deze keer. Moet maar even banner veranderen.
mijn man is een grapjas! prettige avond dames! Wij gaan strakkies filmpie kijken denk ik...als kids thuis zijn en in bed... @Leentje: jammur van spotting @Marieke: nog een laatste kus van mij voor jou voor vandaag! En een KNUF natuurlijk! Laterrr
marieke enorm dikke knuff vanuit hier, vind t niet eerlijk en lijkt me echt vreselijk!heir ook veel pijn gehad bij de mk en mezelf volgepropt met pijnstillers... hoop dat t vanavond beter word zodat je wel kunt slapen straks....
Marieke, wat ontzettend kl*te meid. We hebben het allemaal zo met je te doen. Nog een hele dikke knueffel voor jou! Ik heb net testen gehaald en natuurlijk kon ik weer niet wachten met testen... hartstikke negatief. Kan natuurlijk nog te vroeg zijn hoor maar denk dat ik gewoon een deze dagen ongi ga worden. Leentje balen meid dat je waarschijnlijk ongi gaat worden... Kortom slechte dag vandaag... snel slapen straks en hopelijk morgen beter nieuws hier! Ga nu lekker op de bank tv kijken. Muppet slaapt net weer en nu hopelijk de nacht weer netjes door! Bis morgen!!!
Marieke heel veel sterkte .... Hopelijk is vriendlief je nu flink aan het knuffelen en steunen. Sh*t wieffie ! Ik had ECHT verwacht dat ie hardstikke posi zou zijn !
Avond! Kwam effe kijken hoe het met Marieke is. LIEVE MARIEK: IK DENK AAN JE! HOU VOL, nog effies en het is voorbij. Nadat het vruchtje weg is is het opeens over (tenminste dat was bij mij) en kun je lekker in je warme bed met kruik en goed uitrusten! Het is niet zomaar wat! Dikke dikke kus! Ik zie steef in de balk... STEEF: hoe is het met dr? Maak me zorgen dat ze dat allemaal alleen moet doen. Is niet niks namelijk, maar gelukkig heb jij een foonlijntje met haar!
@ mariek nogmaals een hele dikke knuff van mij. ik heb de hele tijd aan je zitten denken....hoop dat de pijn iets minder is. Echt stom dat C er niet bij was.....had hij niet in de gaten dat jij hem ECHT even nodig had?!?! @ dimple ja ja ik snap hem. maar ik hou er pas rekening mee als het zover is @ leentje jammer zeg. zat vanmiddag nog aan je te denken, of je nog een beetje pupo was hihihi @ wief ahhhhhh vast gewoon te vroeg @ kipp * zwaai * @ tezzz-man was de babi-pangpang lekker? *** trotse moeder alert *** owwwwww het is nu ECHT BIJNA zover....mijn kleine ventje begint te stappen. vanmiddag ging hij zelf staan, zonder houvast, ik stond een metertje bij hem vandaan, eerst verloor hij zijn evenwicht, ging hij weer staan en hij zette toch zowaar een paar wankelige stapjes *** einde trotse moeder alert (nouja figuurlijk dan hihihi, ik BLIJF een trotse moeder ) ***
Goed gezien! hahaha Ik heb ze om 18:00 voor het laatst gesproken. Toen was d'r vriend bijna thuis. Die had later nog lief opgebeld om te vragen hoe het ging en nam eten mee naar huis en zo. Dus beetje goedgemaakt gelukkig. Ze heeft ontzettend veel pijn gehad. Nou ja, degene die bevallen zijn weten hoe het voelt. Weeën. Pilletje ingenomen en toen ze terugbelde was ze zo stoned als een garnaal. Halve middag met 'r aan de telefoon gezeten. En de rest van de tijd via sms. Marieke, ik geef jou de schuld van de telefoonrekening hoor! Ze deed het heel stoer. Veel gekletst en ook gelachen vanmiddag. Tussen de pijn door. Marieke kan ook maar het beste alleen zijn in dit soort situaties. Ze weet dat ze mensen kan bellen als het niet gaat. Emotioneel gezien ging het goed vandaag. Denk dat die klap nog wel komt. Nu eerst even door de pijn heen en idd, lekker op tijd het bed in met een warme kruik. Morgen hebben we afgesproken, dus ben benieuwd hoe het dan gaat. Ehm.... Sorrie voor m'n lange verhaal!!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)16 apr. 08, knul. Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 28 aug. meid Shedevil (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 17 sep. meid Zico (ronde ?, 4 x smep) 23 sept. ? meid Flo1975 (ronde 5, 1 x smep)25 sep. knul Butterfly1 (ronde 7, 2 x smep) 9 okt. meid Go4Baby (ronde 18, ?x smep) 13 nov. een meid Wendy1983 (ronde 6, ?x smep) 4 dec. een knul Lola1982 (ronde 5 na MA, 1x smep) 18 dec. een meid nyncke ...januari een meid Julita 2 maart 1.00 uur een meid Tezz 5 maart 9.11 uur een zoon Wieffie 16 maart 2 uur een zoon Tom 17 maart 15.55 uur een zoon Mupkuh 17 maart 19.07 een dochter Leeuw89 ? maart een zoon Thalina 16 april een zoon Stephanie 20 juni een dochter Tijgertje 13 juli een zoon MelMel 18 juli een dochter Blurry, 14 augustus een missy Trutje, 27 september een jongetje *MOAS => Mother of all smeppers! *SC => Super Cynthia! *********************************************************** Smeppers April Bapsie 13 dec 6 SMEP - kandidaten 17 % zwanger ********************************************************** SMEPpers Mei Angelic 16 Januari Kippy 24 Januari 6 SMEP - kandidaten 33 % zwanger ********************************************************* Smeppers van Augustus Beastie 29 april 5 SMEP - kandidaten 40 % zwanger ********************************************************* Smeppers van S(m)eptember Go4Baby (nog niet eens officieel aan het smeppen ) 31 mei 3 SMEP - kandidaten 33 % zwanger ********************************************************* Smeppers van November Bekijk bijlage 22760 1: Mielenl, NOD 7 november, ronde 8 kindje 2 2: Dimple NOD ? november, ronde 9, kindje 2 3: Leentje79, NOD ? november, ronde 3 kindje 2 3 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK 0 % zwanger link naar plaatje http://images.suite101.com/502989_com_sperm.jpg
Marieke, denk nog steeds aan je, hopelijk is het ergste nu voorbij en kan je vannacht een beetje kan slapen. Knuf. Miele: in de woorden van Wili: Het wordt nog wel eens een grote vent Nee hoor, eindelijk super, kan je in de vaste gegevens van bosch zetten dat het "maar" 1,5 jaar heeft geduurd. (gewoon erbij zetten hoelang siemens erover deed8)) Nu slapen. Truzzzzzzzte