net een verhaal van een uur gedaan wil ik m opslaan is t weg!!!! grrr dus nogmaals: stephanie bedankt voor de update doorgeven meid je bent echt een topwijf! je hebt me er echt doorheengesleept. hier dan mijn verhaal, nadat ik sochtends wakker werd en heerlijk had geslapen, nog even een potje gejankt te hebben (trouwens heb de hele dag niet gehuild, gek he? mijn lichaam nam t helemaal over, wel veel gelachen met stephanie aan de foon hihi) heb ik om kwart voor 12 de pillen ingebracht t formulier wat we hadden meegekregen zei dat t binnen 4 tot 6 uur na die pillen zou beginnen en dat t heftige bloeden zon 1 tot 4 uur zou duren. ja mn neus!!! om 13.15 begonnen de krampen al. om 14.00u even stephanie erop gegooid en mn 1e pil genomen. stephanie weer terug gebeld en samen zitten puffen aan de foon. (mja mijn tel rek zal er ook niet om liegen haha) tegen 14.30u begon ik te bloeden. 16.00u was t vrij heftig.. ik ben maar gaan lopen en doen maar t hielp allemaal niet. 16.30u werd ik gek van de pijn en dacht ik idd dat ik dood zou gaan. heb nog een pil ingenomen, beetje te dicht op mekaar maar dat kon me toen niet schelen. ik kon niet meer. om 17.00u mn mobiel gepakt en als een gek gaan persen op de wc. daar verloor ik de eerste stolsels met resten van het vruchtje. de pijn werd meteen minder en ik dacht, dit was het. maar na een kwartier herhaalde zich dit. toen ving ik een groot doorzichtig iets op met bloedvaatjes erin wat de vk later tot vruchtzak bombardeerde. eindelijk dacht ik, het is klaar. tegen 18.00u lag ik voor pampes op de bank nog even met stephanie te bellen. god wat was ik stoned. ik hing op omdat mn vriend thuis kwam om 18.30u die overigens erg lief was. hij was van t formulier uitgegaan en dacht dat t maar een beetje erger zou zijn als een menstruatie. dat arme jong schrok zich dood hoe ik erbij lag. en toen begon het pas! toen hij er was ging ik naar de wc, ik bloede nog hevig...opeens begon alles te draaien, brak t zweet me uit en t enigste wat ik nog kon uitbrengen was: haal me hier vanaf ik moet naar de bank. mn vriend heeft me er letterlijk heen moeten slepen. mijn hb was door t bloedverlies en de pillen gezakt tot nul komma niks ofzo. god wat was ik beroerd. bij iedere beweging dacht ik dat ik flauw viel. ik begon ook dingen uit te kramen. mn vriend heeft toen de vk gebeld, was inmiddels 19.00u en die zei me veel suiker en zout te eten en t ziekenhuis te bellen en zij zou over 2 uur terug bellen. ik kon niks, mijn lichaam zei doe t zelf maar, viel ook steeds weg. mn vriend heeft t ziekenhuis gebeld, de assisent verloskunde zei dat hij rekening moest houden dat ik opgenomen zou worden maar zou het nog gaan overleggen met de dienstdoende gyn. dat was mijn eigen gyn toevallig. we moesten t nog maar even aankijken. als er wat was of t bloede erger weg (bloede toen al zon 6 uur hevig) meteen bellen. inmiddels kwam ik wat bij omdat mn vriend en inmiddels een gearriveerde vriendin die hij gebeld had, me uit een flesje cola aan t toestoppen waren. ook kreeg ik steeds schepjes suiker van mn vriend. ik ben nog nooit zo beroerd geweest. misselijk slap stoned alles doormekaar. om 21.10 stond de vk met stagiare op de stoep de schat! zij is dik een half uur bij ons gebleven en heeft ons wat gerust gesteld. later heeft ze nog bouillon en matjes voor onder mn kont gebracht. echt een schat. en als er wat was moesten we meteen bellen. ik heb er allemaal weinig van meegekregen want ik viel steeds weg. nu lig ik beneden nog op de bank. ben nog misselijk en draaierig maar ben weer bij. mijn god wat een hel.. dacht je om 18.00u alles gehad te hebben pfff dit nooit meer, dan maar een curretage maar zo? nee. nu maar te hopen dat alles eruit is. ik ga weer liggen want de letters dansen alweer.. iedereen bedankt voor jullie support. jullie zijn stuk voor stuk toppers!
jemig mariek wat een verhaal zeg.....arme C die zal zich rot geschrokken zijn. ik hoop dat alles los gekomen is. dikke knuff, doe rustig aan en blijft C nou vandaag wel bij je? Om boullion voor je te maken enzo?
lieve lieve lieve mariek, niet eerlijk dat t zo naar moet verlopen voor je... hoop dat je je vandaag beter voelt en dat je kan beginnen met verwerken... dit is niet niks! Hele hele hele dikke digiknuffel!!!
Agossie, arme Marieke, wat een dag om snel te vergeten, leef met je mee. Nog wel een beetje kunnen slapen?
was ik weer, het is nu een kwestie van aansterken. mn bloeddruk is 90/52 en net nog even gedaan en toen was die 98/61 dus t word al beter haha vriendlief heeft me een ontbijtje gemaakt en er staat een bakje zoute chips en een bak snoep voor de suiker haha doe wel stoer maar voel me nog erg belabberd.. gisteren middag tijdens t hele gebeuren was t makkelijker als dit lijkt t wel
Oh, lieve Mariek, wat ontzettend heftig . Hoop dat je snel weer een beetje opknapt. Wel fijn dat de VK er was en dat C toch niet zo'n lul is . Nu pas verdriet voelen herken ik heel erg... kwam er bij mij ook pas na de curettage echt uit (werd toen huilend wakker uit de narcose). Sterkte meidje. Miele, gefeliciteerd met de eerste dappere stapjes van Bosch! (Miepman liep pas met 22 maanden... is helemaal goed gekomen ). Zo, even verder met het oerwoud hier bijwerken voor we dit weekendje weg gaan. Cyclus hier trouwens weer netjes op schema, 26 dagen. Als het heel erg meezit dus nog dit jaar een TP!! (afhankelijk van of het zo mooi blijft en of ze rond kerst plek hebben....)
Pfff jeeeeeeeemig Mariek wat heftig zeg!! Maar moest ook wel weer een beetje lachen omdat je het weer zo droog kunt vertellen dat je zo stoned was... Gelukkig en mooi dat je je humor altijd bij je hebt! Ik vind het wel heftig dat je 4 pillen ineens moest nemen. Ik moest er 1 per 12 uur totdat het over het hoogte punt heen was. Ik begon woensdagochtend en ben uiteindelijk vrijdag avond het vruchtzakje verloren nadat ik 5 uur heftige weeen had. En ze doen idd alsof het een heftige menstruatie is, maar dat is gelul. Dat heb ik in het evalutatie gesprek ook gezegd. (dat ik wel graag pijnstilling had gehad want die paracetamolletjes waren 'smarties' beaamde de gyn toen ook. Maar lieffie, nu effe lekker bijkomen! @ alle andere zwaaaaaai! en tot later! Sorry dat ik niet bij ben!
siemens liep ook vlak voor z'n 2e verjaardag, en ik met 16 maanden dus Bosch is bovengemiddeld en hartstikke rap ik moet hier ook nog even het oerwoud bijwerken want dat maakt het SMEP plezier altijd groter miep ik hoop voor je dat je een mooi kerstkadootje krijgt. en het is zó kerst (ik was gisteren een snieklaas lijstje aan het maken voor bosch time flies) mariek je hoeft je hier niet groot te houden hoor. het is allemaal niet niks, potverdorie! dikke knuffel en heel veel sterkte. als ik iets voor je kan doen, je weet het he go4 ik vind het toch wel heel leuk dat je stiekum tussen de bedrijven door zo af en toe iets laat horen.....dan maar ego, geeft niets hoor meis! Er moet toch brood op de plank komen nietwaar? dimple waar blijf je nou met je 1000 berichten? ik ben er vanavond niet dus ga ik het feestje missen???? overigens de dvd recorder is UITERAARD met harddisk. had maandag ratatouille opgenomen en gisteravond aan het klooien geweest om de reclames eruit te knippen. Nu alleen nog op DVD branden krijg alleen de video niet aangesloten, lijkt wel of de scart kabel kapot is. Die twee stekkers zijn toch gewoon hetzelfde? Want de ene stekker past op allebei de uitgangen, de andere stekker op geen van beide.
@Miele, heb geen verstand van kabels, moet je aan wili vragen. Dan met die reclames heb ik maar 1 keer gedaan, was teveel werk. En op dvd zetten doen we al helemaal niet, alleen teletubbies voor onderweg ofzo.
we zijn er bijnaaaaaa, we zijn er bijnaaaaaa, maar nog niet helemaal, HELEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goeie morgen... Kwam even snel marieke check doen.. Jeetje meis..wat een drama..letterlijk genomen dan he...wat een pijn moet jij gehad hebben..gelukkig dat je mannetje je toch heeft bij gestaan *had er met mijn hubbie over..en die zei woorden die ik niet kan herhalen..* hoop dat het dan nu dan eindelijk voorbij is en je snel hersteld ..hele dikke knuffel !! @ mielen..hoeraaaaaaaaaa..Bosch aan de wandel..oke..stapsgewijs..maar zo beginnen ze uiteindelijk toch allemaal..er zullen dagen bij zijn dat je bijna verlangd naar de dagen dat hij zo rustig aan de kruip was hahahah en een dvd recorder...staat ook op mijn lijstje..net als een platte breedbeeld..maar die staan op de laatste plaats..eerst een nieuwe koelkast..die een identiteitscrisis heeft..vriest meer dan dat die koelt..zucht... @Steeph..top vriendin!!! *dikke duim omhoog! smiley* even bakkie leut maken..en dan de kranten vouwen voor jongens..ja..had nog zo gezegt..jullie wijk..jullie kranten...maar het is zo'n stapel..dat ik alvast maar wat voor ga vouwen...ja..ik weet het..zacht ei hier...