Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

* Vouwt virtueel met je mee :) *

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmorgen!

@marieke: wat ontzettend heftig allemaal. Lekker laten verwennen vandaag en gauw weer aansterken! KNUFFIE!

@Mielenl: JIPPIE! BOSCH DOET STAPJES LOS!!! :D :D :D Lang op moeten wachten, maar nu is het echt zo ver! 't Is maar goed dat je vast in looptraining bent gegaan, want nou kan je je lol op ;)

@Dimple: Filsteerd met je 1000ste bericht! :D

@Rest: ehm...kweeniemeer...KNUFFIE!

K gisteravond weer wakker geweest en vanacht er al om 4.00 uur en daarna weer om 6.45 (schreeuwend wakker). Ben, toen manlief weg ging en de kids wakker waren er dus mooi weer ff ingedoken. ;)
    Nou alweer errug laat voor de markt, maar we gaan toch nog gauw een poging wagen, dus

laterrrrr!

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple gefeliciteeeeeeeeerd met je 1000e berichtje!!!!!! fijn dat ik ook nog mee mag feesten :D

@ tezzz nog even een klein beetje bij kunnen slapen dus?
    bosch was om 4:15u wakker......ik moest plassen en ik hoorde hem babbelen......ben weer héél stilletjes in bed gekropen en heb hem niet meer gehoord :D

ja ik hou mijn hart vast.....hij is op zijn knietjes ook al vreselijk rap, en luisteren ho maar. als meneer ergens naartoe wil dan GAAT hij. en wel NU METEEN hahaha

@ bapsie rustig aan virtueel vouwen he voor je het weet heb je weer een harde buik ;)

@ diaantje ohhhhhhh jij verwent ze veel te veel! maar werkze hoor...ik hoop dat de opbrengst goed gedeeld wordt ;)

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    JOEHOE Dimpel 1000 jaar ;) Gefeliciteerd!

Kwam effe kijken of marieke weer wat kleur op de wangen heeft!

@ mielenl: JOEHOE BOSCH AAN DE WANDEL!!! Super gefeliciteerd met onze SMEP kanjer! En nog effe en hij weet van geen ophouden en dan rent ie je naar nog een persoonlijk record ;)

ja, kan het toch niet laten soms effe te spieken... en ik open de pagina soms ook perongeluk omdat ie bovenaan in mn favorieten staat.... wil ik mn mail kijken... zit ik hier...

*en nog even ego om het af te leren*
    Ben snipsnotterverkouden met vastzittende hoest waar ik paar keer per dag bijna in stik... (en bisolvon mag niet icm de borstvoeding) en Kaa die om de 2 uur wakker wordt 's nachts... of vaker...
    Ik heb geen idee wat er aan de hand is (ze is ook niet helemaal lekker, hoest ook heel naar) maar ik ben compleet gebroken!

Ik probeer haar te laten drinken uit andere dingen dan mn tiet maar ze neemt het niet serieus... ook zo fijn! En koemelk drinkt ze nog maar opvolgmelk weigert ze... En diksap wordt ze ook niet dik van...

Geen tijd om bij te slapen want zooo druk op werk en ze is deze week 3 dagen naar KDV zodat ik tussen het snotteren door hard kan werken... En heel hees de telefoon kan beantwoorden...

Later en dikke kussen

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go bosch krijgt vanaf 1 jaar ongeveer ook alleen nog maar gewone melk......ik zou me daar niet al te druk over maken. wel heel vervelend dat ze zo vaak wakker is 's nachts.....helaas geen tips voor je.
    Bestaat er geen homoeopatisch (=bewuste tiepvaud) equivalent van bisolvon dat je wel mag icm de borstvoeding? Misschien ff aan de HA vragen. Er zijn zoveel mensen met problemen op hun luchtwegen die gewoon meds kunnen gebruiken icm zwangerschap/bv.....
    * knuffel *

6. dank jullie wel dames
    ik slaap ontzettend veel dus dat is nu wel lekker
    zou graag even douchen maar dat durf ik niet alleen dus wacht ik nog even mee

mja ik had meerdere mensen zelfs zn moeder verteld over hoe C reageerde op mijn vraag of die dan naar huis zou komen. hij heeft dan ook flink op zn sodemieter gehad van jan en alleman. vond ik dan ook wel weer sneu. ik lig op de bank half dood te gaan, hij schrikt zich lam omdat ie nooit in de gaten had dat t zo heftig zou zijn en krijg op zn donder haha
    nu is ie heel lief en belt ie om t uur, ook best irri omdat ik dan steeds wakker word maar zeg er maar niks van haha kan niet aan t zeuren blijven he

morgen zal ik weer minder ego doen hoor dames en dan lees ik ook goed terug

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    poeheejjj...het is wat met onze kleintjes...Meagan vandaag weer voor het eerst doorgeslapen..nouja..doorgeslapen ...ze kwam om 01:00 en na wat knuffelen..schone luier..weer in bed gelegd..
    En dan heel hard duimen dat ik niet weer op de bank moet..zucht..
    Mar gelukkig..deze keer was ze zoooo moe dat ze me ook nacht rust gunde..ben benieuwd hoe het vanavond gaat..

Dus leef met je mee G4B..en al helemaal als je je niet lekker voelt..komt je weerstand ook niet ten goede he...dus een hele dikke knuffel..en hopen dat je gauw opknapt en kleine K eindelijk de noodzaak van rust inziet...

Ook een knuffel voor Tezz...

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ghe ghe ghe :D

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nouja...het was ook niet echt netjes hoe hij het heeft aangepakt...net nu je hem het hardste nodig hebt loopt ie weg ..
    Maarrrrrrrrrr....heb je nu op dit moment niets aan omdat zo te horen van wie dan ook..jij hebt er vrede mee en dat is voldoende..je bent niemand een verklaring verschuldigd hoor..
    Toch lief dat hij je steeds belt..;)
    Lekker aan jezelf denken en snel opknappen..want dit is hel hoor!

knuffieeeeeeeeee!

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *komt even snel langszwaaien!*

Hier gister twee uur bezig geweest met beneden poetsen....
    Vriendje heel lief druk geweest met lamp ophangen, krijsen kind rustig houden en nog geen tijd gehad voor een boterham. En nu weer werken.
    Maar ik poepsaggo, want kom thuis.....
    Is er me toch een bom ontploft! Kan dus weer opnieuw beginnen. :(

Vanavond reactie hoor meisjes. :)

11. hihi stephanie dan moet je maar weer poetsen tijdens t bellen, gaat altijd goed haha

diaantje, heb je ook gelijk in hoor heb m zelf ook op zn flikker gegeven tussen t halve flauw vallen door haha
    maar hij was op dat moment zo bezorgd dat ie wel kon janken dus vond t toen even sneu dat iedereen over m viel. dacht echt van doe dat even een daggie later ofzo haha

vk belde net nog. iig de stagiare.. die vond het zo erg hoe ik er gister bij lag en belde op hoe t ging. ze maakte zich zorgen. zooooo lief!
    gelukkig gaat t beter en t emotionele komt nog zegt ze, mn lichaam is nu zo bezig geweest dat t emotionele even weggeschoven is

ik ga weer liggen dizzzzzzzzzy

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek als je het niet erg vindt, heb ik niet zoveel medelijden met c ;)wat lief zeg van de stagiair van de VK om nog even te bellen. Ja het emotionele verwerken dat moet nog gebeuren, maar eerst lichamelijk maar weer een beetje opknappen he meis! * knuffie *

@ steeph wacht maar tot E anderhalf is, daar poets je echt niet tegenop hahaha!nee ff zonder dollen. is natuurlijk niet leuk als je flink hebt schoongemaakt en een dag later is er niets meer van te merken.....

@ diaantje nou dat klinkt als een redelijke nacht voor je! Hopelijk zet ze deze trend door :D
    Bosch heeft pas geleden ook wat onrustig geslapen.....is nu gelukkig weer over, sterker nog, de afgelopen dagen moest ik hem 's ochtends wakker maken :confused:

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He lieve meiden,

pfff... eindelijk ff tijd...

Marieke, wat klinkt het allemaal heftig zeg. Idd volgende keer weeeën met een mooi wondertje als resultaat hoor! Hopelijk herstel je snel en kun je het emotioneel gaan verwerken. Dikke knuffel!

Diaantje, gelukkig heb je weer een redelijke nacht gehad! Hopelijk nu blijvend!

Nou nog steeds geen ongi hier... Ben er nu wel klaar mee... test van gister was weer zo'n test met vals streepje... zo irritant.... Nou ja, we zien wel...

Ik ga ff aan het werk... tot later!

14. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Jeetje Marieke, wat heftig zeg! Ik hoop dat je je snel weer helemaal ok voelt.. En goed van vriendje dat hij nu wél bezorgd is! Hij mocht ook best even goed op zijn donder krijgen en wakker geschud worden, dus blij dat dat gelukt is..
    Sterkte knuf van deze kant!!

Wieffie: Gewoon te vroeg.. Jij bent nét zo zwanger!:D

Mielenl: Wat gaaf dat je mannetje echte stapjes zet! Mag je ook wel heel trots op zijn hoor!
    Ik vroeg me af hé, als nummer twee er komt, hoe gaat hij/zij dat eigenlijk heten? AEG (laat je niet in de steek hihi)

Go: Wat vervelend dat je zo (op zijn twents) slecht te pas bent!
    Beterschap en sterkte

Tezzz en Tezzzman, lekker gegeten en genoten van het avondje?;)

Dimple: Gefeliciteerd met je 1000e bericht! Waar gaan jullie dit wekend naar toe, of heb ik dat een beetje gemist?

Diaantje: Fijn dat M een beetje door heeft geslapen..

Nu ga ik ff verder met koken, maar ben nog zo moe!! Ik slaap elke nacht slecht, zodra ik me omdraai ben ik ook wakker.. Toen ik thuiskwam van het werk ben ik maar even twee uurtjes gaan liggen, héérlijk! En vanavond moet ik naar de zw gym, benieuwd wat dat nu weer voor een happening is haha

Tot later, ciao!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Lieve Marieke,

Ik las net je verhaal, mijn god, wat heb jij gister allemaal moeten doorstaan! Dikke knuffel! Vreselijk en zo pittig... Hopelijk voel je je zo lichamelijk weer fit en kan het rouwen beginnen... Dat zal ook wel even pittig worden. :(
    Nogmaals dikke knuffel!
    Kom lekker je hart luchten op het forum! Wij zijn er voor jou!

@ All: iedereen die het nodig heeft, dikke knuffel! Las dat veel smepkindjes 'lekker' bezig zijn s'nachts! Pffff, weet er alles van!
    Ik kom later bij kletsen! Even boodschappen doen! Druk, druk, druk...
    Liefs!

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pfff....Marieke, wat heftig zeg! En wat een nasleep....hoe voel je je nu?

Mielenl, knap van Bosch hoor. Ik was 17 maanden toen ik liep en Ninthe zal voorlopig ook nog echt niet lopen. Ze loopt supergoed overal langs maar o wee als ze maar een klein stukje over moet steken.... Ze liep een tijd terug ook goed aan de hand, maar dat doet ze nu ineens niet meer. Ach ja, als ze over een jaar maar loopt want dan heb ik echt geen zin meer om haar te tillen.:p

Ik ben er weer even vandoor.

Oh ja Wieffie, hoe gaat het nu met Colin zonder zijn meds?

Go4b, ik weer nit of Kaa haar neusje verstopt zit maar een gesneden ui onder het bedje doet wonderen (ook bij jezelf trouwens).

Ninthe krijgt denk ik kiezen, Ze had straks nog mooie roze billetjes, poept 1 keer haar luier vol en ze zit me toch onder de luieruitslag, het bloedt gewoon! Een vriendin van mij zweert bij maizena, dus dat ga ik nu testen. Als de uitslag morgen al minder is dan klopt het dat maizena zo goed werkt, ik ben benieuwd!

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He leentje,

wat zielug zeg die luieruitslag:( Ben benieuwd of de maizena helpt! Nog niet gehoord trouwens maar misschien is het wel een hele goede tip ;)

Thx voor het vragen (go trouwens ook ;) ) maar met Colin gaat het geweldig! Hij is nu dik 1,5 week van de meds en we hebben totaal geen idee dat ie er nog last van heeft! 30 oktober krijgt hij op ons verzoek een nieuwe holter (24 uurs registratie) en dan is hopelijk deze hele nachtmerrie verleden tijd!

Morgen moeten we met Colin weer opnieuw naar de huidarts en dan gaan ze een allergietest doen. Ben benieuwd wat eruit gaat komen....

Kip veel plezier op zwangerschapsgym, ben benieuwd hoe je het vind!

Nou weer ff verder met werk... wat heerlijk om ff flink aan de gang te zijn...

doei doei!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

kip hoe was je zwangerschapsgym? die van mij was gezellig!

wieffie mooi dat t nu zo goed gaat, hopelijk is de holter ook goed, kunnen jullie dat afsluiten :)

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He bapsie,

Hoe gaat het nu met je?

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    kom jullie even snel weltrusten zeggen..

wij zitten weer eens gezellig met z'n 2 beneden..* gaat de bank maar vast opmaken..:(*

morgen reageer ik meer..mevrouw is aan het brullen..en dat typt niet lekker...;)

tot morgen y'all !!

Deel Deze Pagina