Hahaha, ik ruik poep hahaha. Onder je schoen of in een luier??? Even ons meiske omkleden. Gaat vandaag logeren bij mijn beste vriendin (en bij Ninthe's vriendin, haar dochter is een maandje ouder).
@ Baps: ik zat er ook niet echt te wachten om met kerst te bevallen! Vond ik zo sneu voor die kleine met haar verjaardagen! Hopelijk komt jullie baby'tje mooi op tijd! Net als N. deed vorig jaar! @ Slapen/Huilen: idd ieder kind is anders en elk kind heeft baat bij een andere oplossing! Tips en ideeen uitwisselen is juist fijn, want zoals Leentje zegt, dan kun je de adviezen die je aanspreken gebruiken!
Mariekenieuws! Het zal ook eens niet, maar het is nog niet goed. Volgende week terugkomen. Gyn zei dat ze van de week opgenomen had moeten worden. Nu is ze bloedprikken omdat ze zoveel bloed heeft verloren. Marieke kennende...? Veel te laag hb en aan de ferro!
Oooh shit zeg, wat balen, maar geen curretage nu dus? Wat slecht zeg... En wat vreemd dat de VK haar niet ingestuurd heeft! Dikke knuffel voor Marieke!!!
tuttebol heeft de hele nacht geslapen..heb haar zelfs wakker moeten maken ..dus ben helemaal heppie de peppie.. Mocht ze vanavond/vannacht komen...ik ben er weer helemaal klaar voor! @ marieke...jeetje meis..wat naar allemaal...hele dikke knuffel! @wieffie..al getest????? @ Leentje..fijn dat het voor jullie allemaal goed is gekomen wat het slapen betreft.. uiteindelijk komt het altijd wel goed.....met al onze beebjes! @ de rest..komt later....ben zo terug...
morgen thx steef dat je de dames op de hoogte houd lief van je! hier dus idd niet zo goed nog, nog erg moe, slap en veel krampen wat ook niet gek is omdat er toch nog van alles zat. er was dan geen vruchtzak of vruchtje meer te zien maar nog wel veel verdikt slijmvlies en zooi. ze wist zelf niet zo goed wat ze moest doen en ze heeft nog even gevoeld, mijn baarmoeder was al gesloten dus dat is helemaal kut! sorry ook heeft ze nog met de eenden bek gekeken en wat weggeschraapt, de co assistent moest haar dingen aangeven maar kon steeds de goeie dingen niet vinden, ik lag daar echt van joaaaa doe lekker rustig aan joh heeerlijk die eendenbek in je doos!!!! grrrrrrr daarna verloor ik meteen weer aardig wat bloed en ook daar schrok ze van. ik moest dan ook meteen bloed prikken waar ik zo de uitslag van krijg. aan de ene kant blij dat ik naar huis mocht en volgende week moet terug komen, want was echt doodsbang om te moeten blijven. maar aan de andere kant balen dat ik er nog niet van af ben en nog een week moet aanklooien om dan volgende week miss te horen dat ik toch gecurreteerd moet worden idd schrok ze ook van t verhaal hoe t dinsdag is gegaan, ze had al een ambulance voor me klaar staan dat als mn vriend nog een keer zou bellen ik opgehaald zou worden. ze zei al had toch gebeld.. tja.. als je alles van te voren weet.. t kan idd niet normaal gaan hier sorry heb verder niet terug gelezen, las iets over een discussie maar heb ik me niet in verdiept.. las dat t spannend is voor wieffie? duimpjes draaien..
Hahaha Diaantje! Dat ziet er goed uit! Hier was het ook weer rustig! De enige keren dat ze wakker werd was omdat ik me verslikte en een enorme hoestbui kreeg... Verder lag ik om 19 uur in mn bed en waren Kaa en ik er om 09.30 pas weer uit... Papa had Kaa in slaap laten vallen in de box door haar elke keer als ze stond weer neer te leggen (tientalle malen) tot ze zelf sliep. Ik snurkte ondertussen heerlijk in de slaapkamer! Toen hij om 00.00 ook ging slapen sliep ze nog. Heb haar gevoed en zijn met zn drieen in de slaapkamer verder gaan slapen. Ging dus eigenlijk zoveel beter dan de laatste weken! Ben weer beetje mens. TEZZZ: Ik ga vandaag je pakje posten! Was gister zo beroerd dat ik er niet bij stil gestaan heb! Sorry! Maar eerst het huis aan kant maken en ik hoor dat er ook hier aan een poep luier wordt gewerkt! En die discussie van gister heb ik dus totaal gemist! hahaha ook wel eens lekker! NOG EEN HELE DIKKE KUS VOOR MARIEKE!!!!
Nou meiden Heb net tel gahd en het gaat weer errug slecht met me stiefpa Hij wordt nu over gebracht naar nijmegen Dus vanaaf naar nijmegen toe Denk ff vanmiddag naar me moeder als ze wil dat ik ff kom Liefs Tijgertje23
@ Marieke: we zaten samen te posten! Wat ik zo raar vond bij jou, was dat je in 1 keer 4 pillen tegelijk moest nemen! Ik moest het echt opbouwen omdat ze zeiden dat iedereen er anders op reageert en op een ander moment 'effect bereikt'. En ik moest doorgaan met pillen inbrengen nadat het hoogte punt geweest was, dus om de laatste 'dingen' er uit te krijgen. Misschien dat ze daar iets van kunnen leren. Ze zeiden ook dat ze die pillen in het ZH gebruiken bij de bevalling om de weeen op te wekken en als die dan te sterk zijn ze die pillen er ook weer uit kunnen halen.... Dat had in jouw geval dus moeten gebeuren lijkt me. Maar goed, achteraf gelul heb je niets aan. Ik wou je alleen effe een hart onder de riem steken en ook even laten weten dat ik verbaasd was! Dikke knuf en sterkte de komende tijd want je bent er dus nog steeds niet helemaal van af! Ik duim dat je lichaam het laatste restje zelf weg werkt! Bij mijn controle echo (pas een week later ofzo) zat er ook nog wat en dat stuk is er daarna gewoon nog uitgekomen. Liefs! sorry dat ik later reageerde maar moest eerst die ellendige gore poepbroek doen...
@ Tijgertje: jeetje meissie, dat klinkt niet best! Ga je ma maar effe knuffelen idd! En heel veel sterkte! Zo, nu ga ik de puinhoop hier te lijf! Liefs en later!
Goeiemorgen allemaal Wieffie pupo !!! Marieke , nou is dus nog steeds niet alles weg Hele dikke knuffel ! Tijgertje , sterkte Hele discussie ook gemist hier. Ga me er ook niet in mengen of achteraf nog dingen erover posten. Maar heb er wel een vraagje over..... Mia is de laatste week vanaf 6 uur heel moeilijk ! Ze wil alleen geknuffeld worden en worden vastgehouden, dat is opzich prima maar na een drie kwartier wil ik ook weleens even relaxen en lekker op de bank zitten. Als ik haar dan neerleg word ze helemaal gek ! Krijsen , krijsen dan pak ik haar vaak snel weer op omdat het binnen een paar minuten van kwaad naar erger gaat en ze op haar zij gaat ligen en haar hele rug krom trekt en rood aanloopt. Meestal doe ik dr dan nog lekker rustig in badje en krijgt ze nog een flesje voor het slapengaan maar zodra ik dr al neerleg om dr slaapakje aan te doen begint ze weer.... De laatste week ben ik haar dus ook dik een kwartier (soms wel een half uur) in slaap aan het wiegen en aan het wiebelen tijdens het lopen. (maaar ze slaapt wel 11 uur door !!! ) Nou ik weet eigelijk niet zo goed wat ik moet vragen aangezien ik ook weet dat alle kindjes verschillend zijn en verschillende oplossingen hebben. Misschien zoals ??? hier zei , even erbij zitten en aai over de bolletje geven en dan weer weggaan? Snap ook wel als er geen reactie,s komen denk dat we het er wel lang genoeg over hebben gehad. Liefs
zooo ben weer terug... @ G4B..heerlijk he een nachtje slapen..knapt een mens van op hoor....hopen dat de meiden het licht gezien hebben en vanavond weer lekker ouderwets gaan slapen.. @ Marieke..pfff..meisje toch..is het ene nog niet voorbij..komt het andere drama alweer de hoek om zeilen...weet eigenlijk gewoon niets te zeggen..kan je alleen flink virtueel knuffelen en een dikke smakkerd van meagan op je voorhoofd geven... Denk aan je emis..hoop dat je dit snel allemaal achter je mag laten en verder mag... @melmel..welcome tot the club van gefrustreerde mama's.. Denk zoals je het doet ..je het toch goed doet?kan me niets anders voorstellen.(maar dat strekken..kan het zijn dat ze last van haar buikje heeft?) ...komt vanzelf goed meis...echt waar... @tijgertje..sterkte meisje met je stiefvader... ben weer weg...
Misschien heeft ze onze discussie gehoord ?? haha Ben blij dat je weer een beetje heb kunnen doortrekken vannacht!
Marieke, wat een verschrikkelijk gedoe zeg! Ik leef erg met je mee! Ik hoop dat je het snel achter je kan laten allemaal..
mmmmmmmmmmmmorgen! Hier K helaas wel een beetje aan het spoken geweest, dus ik zojuist m'n bed pas uitgerold Kom ik beneden, liggen grote broer en kleine broer heel gezellie op de bank "tv" te kijken...zo schattig! @Marieke: balen dat de boel nog lang niet schoon is. Hopelijk zet de natuur er ff de sokken in... (ehm..ken je die uitdrukking? ) @leentje: wat lastig dat Ninthe bij je schoonouders zo slecht slaapt. Maar als ze je advies niet willen volgen...hebben ze alleen zichzelf mee natuurlijk. Persoonlijk denk ik dat het ook wel eens zou kunnen dat jullie methode bij hun misschien niet werkt. N weet al waar de klepel hangt natuurlijk Hier in elk geval de ervaring dat de kids ook gewoon moesten leren dat in een ander huishouden soms ook andere gewoontes en rituelen zijn. De opa's en oma's hebben weer een andere manier van naar bed brengen en uiteindelijk leren ze dat toch ook wel. Maar een beetje samenhang is natuurlijk wel handig (zo lezen mijn schoonouders voor en mijn ouders doen meestal een verhaaltje en een liedje ). hihi...dat slowen doe ik best vaak, maar niet speciaal met het naar bed brengen. Ook gewoon overdag als er een huilbui is. En ja...ik ben ook opgegroed met 'slowen' moet ff weg...K heeft honguh geloof ik...of weer hele zere billen...is steeds zooooooo rood! Zooooo zielig! Laterrr
He meiden, Ik heb niet heel veel tijd maar wil jullie ff zeggen dat de test idd hagelwit was Ook geen indoogstreepje deze keer.... Ik ben er nu wel klaar mee... nu hopelijk snel ongi worden. Het zijn alweer van die lange cyclussen... bah.... Nu gauw ff puinruimen mijn ouders komen zo en straks mag ik weer naar de tandarts...pffff... Later!
Helemaal met je eens met alles...maar je heb ff gemist dat het hier NIET om huilen gaat maar om krijzen schreeuwen tot kokken aan toe...da's heel wat anders. Maar dat heb ik ook gezegt dus als het verschil tussen huilen en krijzen niet gesnapt wordt dan worden mensen het nooit eens8) **denk nog steeds dat een positief verhaal niemand schaad...ook niet iemand die ziek is ...het is tenslotte maar een verhaal...die bijten echt niet hoor....net als bv**