Lieve lieve mariek, Dit is wel het ergste wat je kan hebben...ipv een poging doen om nu tot rust te komen en een plek te kunnen geven ...moet je naar het zh. Echt verschrikkelijk. dikke kuz
Joeoeohoeoeoe Diaan..wat mooi...en Go4..heerlijk zo'n nacht! Hopelijk komen ze ook zonder gekkigheid door de "wintertijd"dit weekend **wij hebben al een plannetje** gr. aan iedereen ..tot later...ooit of nooit!
Tezz , jammer dat het weer een moeilijke nacht was ! Wat zielig van k zijn rode billejtes ! misschien helpt bepantan ? Wieffie , Baaaalen dat de test helemaal wit was ! (en dat je cyclussen zo lang zijn... ) Beastie , ik zag net staan dan je een datum heb voor de 20 weken echo , spannend ! Gaat alles met een 2e nou echt sneller? (buik , eventueel bewegingen voelen ? en de tijd natuurlijk) Liefs !
@Melmel: sudocreme werkt veel beter dan bepanthen ..volgens mij heb ik een toevoeging gezien voor de bapsiepoll...ff terugzoeken...
Big Baby Bapsie Poll Bekijk bijlage 23260 Blurry: 3 dec om 14.00 een vrouwtje net als ik 30 jaar geleden Dimple: 5 december (klein babyklaasje) om 14.45 uur Tezz: 5 december om 17.05 een hulppietje voor pakjesavond Tom: 10 december om 23.33 een kerel Tijgertje: 12 dec om 05.40 een voetballertje Go4baby: 13 december een lekker eigenwijs wijffie Beastie: 15 dec om 15.12 en een ventje Kippy: een mooi poppetje, en wel op 17 december Lola: 18 december om 00.04 uur een prinsesje marieke: 19 december 15.23 uur een... Mielenl: 21 december om 3 uur een (bijna) kerstjochie Wieffie: 22-12-2009 om 22.12 uur een super stoere bapsieminiman! Bapsie: 23 december om... uur een jochie Diaantje: 24 december tussen 3:00 en 8:00 van een prachtig stoer mannetje Leentje 79: 25 december om 22.50 uur, een heeeeel lief mannetje!
Positieve verhalen schaden zeker niet, maar volgens mij had wat er gister gebeurde niet met een positief verhaal te maken, maar met extreme voorbeelden!
@mel mel.. Ja! Op me werk was het voor de 12 weken echt niet meer te verstoppen die buik. de tijd vlieg want ik heb natuurlijk Jasmijn die me lekker bezig houd. Alles gaat prima..nu nix geen klachten...zie wel dingen die straks anders moeten in de trend van dikke buik dus Mark moet dat overnemen (Jasmijn onder in bed leggen...is wel erg diep..Jasmijn wordt minder getild..en dat soort dingen....maar als het net zo loopt als de vorige zwangerschap hoor je mij echt niet hoor...alles vind ik leuk!) Zo ff naar vriendinnentje..die is terug uit het ziekenhuis.. Maandag een spoed operatie gehad. Baarmoeder is verwijderd ivm mogelijk Kanker. (veel keer stukjes operatief laten verwijderen...maar wilde maar niet weg...nu het hele zwikkie er ui...en dat met nog geen compleet gezin...zo verdrietig) kut kanker ook altijd dit kleine stukje ging over een hele andere keer, toen hadden jullie er wel moeite mee...net hoe de wind waait?.....maar dat geeft nix hoor
even voor de baps poll 24 december tussen 3:00 en 8:00 van een prachtig stoer mannetje is Jac z'n verjaardag...*heeft liever een kleine smepbeeb voor z'n verjaardag dan weer een kerst item van de familie..zucht* @ blurry..ja heeft ze vast gehoord ..hoe gaat het op het werk?..helemaal weer thuis ? @wieffie..jammer van die maagdelijk witte test zoals Mielen het zou noemen...nou kom maar op dan met die ongi..kunnen we weer verder ..of niet dan !!!..bah....die ellendige ongi ook... @Tezz..knuffel voor jou en kleine K... @Beast..wintertijd......zucht..krijgen we dat weer..of het werkt juist in ons voordeel..aan ieder nadeel zit een voordeel..ghe ghe ghe 8) @Leentje..slowen..ja ook uit mijn tijd...*krijgt ineens allemaal flashbacks smiley* @melmel..moet zeggen dat ik eigenlijk nooit rode billen heb gehad bij Meagan..komt echt door het advies van de kraamzuster..niet schoonmaken als ze geplast hebben tijdens het verschonen van de luier..alleen 'sochtends en savonds en natuurlijk met een poepluier *ja duh* ..klinkt niet echt super lekker...maar echt..nog nooit rode billen gehad !!!..de jongens vroeger wel...had ik dat advies nog niet..en toen gebruikte ik sudocreme..werelds gewoon !! ben weer weg...Ken is alweer uit van school...vandaag begint de vakantie hier !!!
Marieke wat enorm balen dat t nou nog een nasleep krijgt ook, denk aan je en hoop dat je lichaam het t weekend alsnog zelf opruimt wieffie toch een beetje balen nega test, maar geen bloed geeft moet!!!
Whahahahahaha! Ik voel mij zeker aangesproken, maar ik tel altijd tot 100.000, maar vandaag (en gister) even niet!
maar vind ook wel dat we niet te lang over 1 ding moeten door lallen...er zijn toch echt belangrijkere dingen in de wereld.. of zie ik dat nou verkeerd...
Daar heb je gelijk in. Ik dacht eerlijk gezegd dat het gister al gesust was, maar dat heb ik mogelijk verkeerd begrepen! hahahahahaha! Heul belangrijk! Een aantal smep-baby's hebben hun mama's laten slapen! You go meiden: M. Kaa en mijn eigen N. !!!!