zonde he! kleine schoentjes zijn zo schattig. esmee heeft mini-uggs in het nep en de kleinste k-swiss in het roze met zilver. zoooo stoer, maar nu al te klein.
Hier hadden de kids er toen ze klein waren eigenlijk weinig last van. pas de laatste jaren wat meer. Ach, morgen toch laat thuis, zijn ze al wat later in bed wel erg benieuwd hoe K gaat reageren..
Hier alleen in het weekend...als ik Ken er niet uit haal ..ligt ie om 12:00 nog tesnurken.. Marv wil wel graag uitslapen..maar dat kan ie niet..dus blijft ie eigenwijs liggen en tv kijken , meestal haalt ie dan ook Meagan uit bed (toen ze nog zo lekker in haar eigen bedje lag hihihi) ..zo'n lieve broer is het..tot hij het zat is dat ze overal aan zit..dan brengt hij haar naar ons toe hahahah (en dan heeft ze al een flesje gehad en een schone luier..als dat niet liefde is ...)
Ik heb wel 6 paar mini-nep-allstars en andere gave schoentjes. L heeft ze wel aangehad, maar Y had direct al te grote voeten voor die hele kleine schoentjes. En K...die vind schoenen errug leuk om op te bijten, maar hij wordt erg boos als je ze aandoet En de hele zomer veel te mooi weer geweest voor schoenen (of sokken) Maar omdat ie zo vlot is, hebben we van de vakantie al wel hele schattige eerste wandelschoentjes op de kop getikt voor erg weinig geld (want erg kleine maat). En die kan ie dus binnenkort aan! Heb er nou al zin in!
ja ze slaapt nu ..en ik hoor nog niets..gisteren heeft ze ook in haar eigen bedje geslapen..dus heb goeie hoop. Ja zo zonde he dat ze overal zo snel uit groeien.. Heb nog een gaaf roze adidas trainings pakje liggen van Meagan maat 62 of was het nou 68?..ennieweesssssssss...paar keer aan gehad..en nu alweer teklein..baal er zo van..
So he! WOW! Da's nog eens echte broederliefde! ...hier leg ik K 's morgens vroeg in de kinderwagen als ie weer eens veel te vroeg wakker is en zo gauw als L beneden is, duik ik lekker m'n bed weer in Heb helaas geen luierverschoonservice beneden dus, maar in elk geval wel een leuke afleiding voor 'm
Morgenavond hebben we een afscheidfeestje van een goede vriend van m,n vriend. Nu hebben we afgesproken dat M uit Logeren gaat naar m, moeder. Alleen is dat huis meer een ''spook''huis. Er gebeurden bijzonder rare dingen (fietsbellen (van m,n kleine zusje) die afgaan , meerdere malen voetstappen boven gehoord , lichten gaan aan en uit , iemand de trap af en op horen lopen enzv.) M,n moeder heeft laatst gehoord dat er vroeger in dat huis een gezin woonde met een meisje van 8 jaar die daar om de hoek (ze wonen in een boerderij) is doodgereden. Ze hoorde laatst iemand van de trap afstrompelen en riep : Denissse wat doe jij beneden ??? (s,avonds) Denise lag te slapen . Volgende morgen zei m,n zusje (5) dat iemand haar herhaaldelijk riep en vroeg of ze buiten kwam spelen. M,n moeder zei dat ze vast had gedroomd maar ze bleef stug volhouden. M,n moeder gaat overdag ook niet naar boven en s,achts laat ze alle lichten aan. Maaaar nu heb ik dat verteld tegen m,n vriend en wil hij absoluut niet meer dat M daar gaat slapen omdat hij bang is dat ze ''bezeten'' word of trauma,s oploopt.... Ik weer het niet... M,n kleine neefje (3 weken jonger als M) heeft daar ook nog pas gelogeerd en denk dat het wel meevalt... Maaar toch krijg ik de kriebels... wat te doen... ?
@Melmel: brrrrr...ik krijg al de kriebels nou ik alleen je verhaal lees! Ik zou d'r wel laten logeren, maar dan wel graag bij je moeder op de kamer!
oei, wat een eng verhaal!! Baby's zijn heel gevoelig voor dat soort dingen he. En kleine kinderen. Volwassenen sluiten zich daar op een gegeven moment meestal vanaf. ik had ze er mooi niet naartoe gebracht, maarja ieder voor zich natuurlijk. Diaan, fijn dat het zo goed gaat op het moment. Enneh... trainingspakje, verkopen? Wat lief dat je jongens zo gek zijn op hun zusje! Tezz, nu al op de wandelschoentjes. Snelle jelle! Meiden, ik ga m'n schatje ophalen voor de laatste fles en dan duik ik er zelf ook in. Genoeg pagina's volgekletst vandaag. Slaap lekker!
Ja idd tezz dat had ik ook al gezegt , dan prop ik ons wiegje wel in de auto ! Maar m,n moeder gaat natuurlijk later slapen dan 8 uur dus ze komt hoe dan ook alleen te ligen in het begin.... :S
hmmmmmmm...klinkt spooky...maar ben zelf daar eigenlijk te nuchter voor...8) Zolang er geen "rare"dingen gebeuren die tegen de familie gericht zijn zou ik me nog geen zorgen maken... Nu je vriend nog overtuigen.. Maar dat je moeder daar dan nog wil blijven wonen dan..als je eigenlijk zo bang bent dat je alle lichten aan houd lijkt me niet lekker wonen dan ..
Ja steef ik heb nu ook meer niet als wel.... M,n vriend begon ook al : Straks blijft er iemand bij haar plakken en heeft zometeen een denkbeeldig vriendje ? Of ons huis staat op stelten? ... Ik weet het echt niet.... Maar 1 ding weet ik wel ... het is daar niet pluis.... Toen ik daar woonde heb ik het altijd al eng gevonden , voelde me er gewoon niet op m,n gemak... Durfde snachts ook niet naar beneden , dan maar pies ophouden tot de ochtend... Ik heb 1x de trap gehoord (was toen 16 ofzo) en was ZO ontzettend bang dat ik dacht dat ik gek aan het worden was. (had toen ook voor het eerst geblowd hahaha dus misschien maakte dat alles nog een stuk erger) Dat was overigens ook m,n eerste en laatste blow , zo bang ben ik nog nooit geweest...
haha diaan dat zal ze ook niet erg vinden denk ik Ik ga het er morgen nog eens goed over hebben met haar... Ben nu toch wel zeker dat het wiegje gewoon mee gaat... en dan ze naast m,n moeder slaapt ! steef welterusten ! Ik ga ook slapen ... Slaaplekker allemaal !