tjeee...lijkt me verschrikkelijk dan als het echt niet pluis is...heeft je moeder nooit overwogen om de boel teverkopen? of iemand die eens kan kijken of er geesten of aanverwanten in het huis zitten...niet elke geest heeft kwaad in de zin toch? *kijkt teveel derek ogilvie*
sorry, van dat dikke knuffel van mij word je nu langzamer hand ook wel gek denk ik.... Dan alleen Hoooooi ( en een arm om je schouder )
Ik ga er ook weer vandoor... Lieve Marieke..denk aan je lieverd! tezz..veel plezier morgen!! weltrusten Y'all ..ik ga schaapjes tellen!!!
...het is al 23.15 geweest...hoor nog niks... hoop zooo op een rustige nacht! Hoop ook dat manlief zo thuis is Trustuh y'all! Laterrr
Avond! Vriendinnetje met 6 weken oude baby hier net weg! Ze kwam even gezellig op de thee! Wat een lief moppie is haar kleine toch ook! Zucht! En zo grappig, 3 weken terug was ie nog heel licht van kleur en nu was ie zooo donker! Lief, klein halfbloedje! Ze hielp me wel even herinneren dat ik het CB nog moet helpen herinneren dat N. een extra prik nog tegoed heb, omdat haar pa Antilliaans is! Halfbloedjes krijgen extra prikje! Dacht er van de week nog aan, maar nu even opgeschreven wanneer dat dan moet gebeuren! Anyway, geprobeerd terug te lezen, maar was veel! @ Steph: wat gaat dat hard en wat E. groot zeg! Ik ging even vergelijken... Dat kan zo leuk op die beebiesite N. d'r album naam intypen en N. en E. schelen niet veel in lengte in de leeftijd! Nu is N. uiteraard veel groter, maar N. was ook zo zwaar en lang met die leeftijd! @ Kleertjes: ik ben dol op kixx (website die Steph ook had geplaatst) die winkel zit hier in de stad! I'm lovin' it, ben ook een goede klant, maar verkoop die kleertjes ook weer voor een leuk prijsje op MP. Z8, beebielove, babybard, little feet... Nice! Laatst leuk diesel shirtje bij de bijenkorf. Koop wel steeds minder merkkleding moet ik zeggen... Koop me ziek bij de hema, maar ik krijg daar altijd voor een leuk prijsje mee. Laatst 1 vestje, 1 blousje, 1 rokje, 1 muts allemaal nieuwe collectie voor 16 euro's! Dat is leuk! @ Geesten: Ik ben ook heel nuchter, maar ik had vroeger 'last' van geesten. Heb tientallen verhalen! Te bizar voor woorden! Ik moest een keer afrijden, s'middags had ik al een rare voorval met een ballon die voor het raam kwam zweven met Succes, ik dacht toevallig! Later kwam er een vriendin aan de deur met dezelfde ballon, heb haar binnen gelaten en die ballon naar buiten gegooid. Afijn, dat heeft niet iets met geesten te maken. Ik lig s'avonds in bed, wekker gezet, moest om 8 uur afrijden. Ik doe mijn ogen dicht. Mijn bed wordt door elkaar geschudt. Ik doe mijn ogen open en denk: huh? Aardbeving. Ik doe ogen weer dicht: weer het zelfde... Ik denk nou ja zeg.. En doe weer mijn ogen dicht: WEER! ik kijk op mijn klok, zie ik dat ik mijn wekker niet gezet had, althans niet het knopje omgezet. Ik doe dat. Doe mijn ogen dicht... Niets meer he?! Dus s'ochtends zei mijn moeder: wat was dat nou? Je bed werd heen en weer tegen de muur geduwt ofzo? (gelukkig geen vriendje in bed, anders dacht ze dat ze ons had horen seksen) Dus mijn moeder hoorde het ook, wat ik voelde.. Heel bizar. Een andere keer zat ik met een vriendin in de auto, ik krijg bijna een ongeluk, ik reageer heel snel en weet het te voorkomen. Ik voelde een hand op mijn hoofd. Ik gil, vriendin zegt: wat is er, het was alleen maar een schaduw hoor! Ik schaduw? Iemand ging over mijn hoofd met zijn hand... Nou ja, ze zag dus alleen een schaduw, maar dat was wel van die 'hand'... En voetstappen, kranen die opengaan als ik naar boven liep en ga zo maar door! Ik ben en was er wel heel bang van en ik moet er maar niet teveel aan denken! Brrrrrr! @ Tezzz: ohnee, morgen regen? Ik ga morgen naar Artis! @ All: truste!
mmmmmmmmmmmmorgen! Het goede nieuws is: K heeft netjes doorgeslapen tot 6.00 uur Het minder goede nieuws is: na z'n fles kon hij echt, Echt, ECHT niet meer slapen! (zooo jammer als pappa en mamma pas om 1.15 de oogjes dicht doen ). Nou speelt ie doktertje in de box... maar ff kijken of het nog steeds droog blijft in S... edit: blergh...motregen verwacht.. @Lola: brrr...wat een spookverhalen! Laterrrr
@ Tezz veel plezier in t pretpark! @ diaan hoe was de nacht? leuke kleertjes! @ Stephanie kleine meid heeft lang maat 56 aan gehad! ben benieuwd hoe t hier strakkies gaat @ melmel tja ik ga me maar niet uitlaten over t spookhuis van je ouders... maar zou de kleine gewoon heenbrengen hoor, zolang je ouders geen enge spreuken over haar uitspreken @ tijgertje sterkte! @ trutje hoe is t bij jullie? en met de kleintjes? mis je hier wel hoor! @ miepie hoe is t in luxenburg? @ lola en go4baby hoe was jullie nacht? @ rest dikke knuff!
Mogge!!! @ tezzz: wat goed!!!!! Wel jammer dat ie niet verder ging slapen maar wel fijn dat ie doorsliep! @ baps! Mogge!! Ben benieuwd hoe kaa en M het hebben gedaan! N sliep ook weer door! Ik ga snel! Artis here we come! Hopelijk blijft heyt droog!
Goeiemorgen ! Lola, Jaaaa N word alweer bijna 1 jaar !! Jeetje enge verhalen hoor ! was je trouwens nog geslaagd ? Tezz, Hier motregent het ook.. Hopelijk word het nog minder en houden jullie het (zo goed als) droog in S. ! Wat fijn dat K heeft doorgeslapen ! Bapsie , alles goed bij jou ??
Goeiesmorreges, @Bapsie, gaat hier goed hoor. Gelukkig is het allemaal in een erg vroeg stadium gebeurd. En ik weet dat het goed kan gaan. Geduld dus. @Leentje, before en after foto, is misschien te regelen. Ga ik vanavond naar kijken. @Marieke, wat een k.t zooi zeg. Hopelijk ben je er allemaal snel vanaf. @Stephanie, op die site van vakantieveilingen.nl heb ik een dagje ouwehands gewonnen/gekocht voor een prikkie. Hier vandaag druk, kom vanavond nog wel wat bijkletsen. Is vandaag onze aniverserie (ofzo ani-dingetje noemen wij het) 6 jaar geleden kregen we iets met elkaar. Lekker gourmet gehaald voor vanavond.
pfff ben nog niet helemaal bijgelezen maar even reageren tussendoor... @ mariek balen dat het nog niet helemaal schoon was. hopelijk hoef je volgende week geen curretage. had zo gehoopt dat je dit hoofdstuk af had kunnen sluiten gisteren * knuff * @ wief jammer zeg....ik hoopte ook wel dat het indroogstreepje geen indroogstreepje was laat de ongi dan nu maar losbarsten (of is dat inmiddels al?? ) @ diaan en go4 jaaaaaa heerlijk een nachtje bij kunnen slapen. hopelijk is het afgelopen nacht weer zo goed gegaan ohja die tip van diaan (over luier uitslag, billen alleen schoonmaken na poep en 1x per dag) kan ik beamen. hier ook nog nooit luier uitslag gehad met precies dezelfde werkwijze @ beast -> edit: pb helaas hier ook geen tips voor spookjes - net zoals dimple - een enorm zoet kindje, dat met een knuffel en/of een aai 9 van de 10 keer weer gaat slapen..... @ melmel ik kan me herinneren dat Bosch in het begin ook wat minder tevreden was zo vanaf een uur of 5 tot 7. ik vond het ook altijd moeilijk om daar goed mee om te gaan, er moet rond die tijd ook eten op tafel komen, kind naar bed......ik weet niet meer hoe ik het allemaal heb opgelost maar ineens kom je tot de ontdekking dat je er een ritme in hebt gevonden en dat het werkt voor jou en je kindje zo, nu weer even verder lezen. stelletje kletskousen
@ dimple en willie gefeliciteerd met jullie ani-dinges wij hebben trouwens ook eindelijk de stortbak binnen, dus wanneer heeft willie tijd??? * allerliefste glimlach smiley * @ spookverhalen ben ik ook te nuchter voor. kijk heel vaak naar char en derek ogilvie maar ik geloof er niet echt in. vind het wel fascinerend
zo, hier weer terug uit de efteling....gisteren HEEEEEEEERLIJK weer gehad, wel druk in het park, achtbanen hebben we overgeslagen maar de kinder attracties waren redelijk rustig. Bosch, neef en nicht hebben zich geweldig vermaakt. (en de pappa's, mamma's, opa en oma ook ) Maar die overnachting.....pfff echt zonde geld hoor. Wij zaten in een kamer, daar begon het enorm te stinken precies toen we Bosch in bed wilden leggen. Opa en oma waren zo lief om te ruilen van kamer (hotel zat vol dus ze konden ons geen andere kamer geven). Gelukkig ging de stank later weer weg. En het bed was verschrikkelijk zacht, en bloedheet op de kamer dus niet veel geslapen. Diner en ontbijtbuffet waren wel heel goed verzorgd hoor! Er kwamen ook nog een paar sprookjesfiguren langs, errug grappig. Om een uur of 10 waren we weer thuis, dus eerst nog maar even met z'n allen een tukkie doen. (Bosch ligt nu al 2,5 uur te slapen ) Tezzz veel plezier in slagharen vandaag Lool veel plezier in artis Iedereen fijne dag * peace *