Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

:$ kun je wel zeggen! De hele middag NIEMAND hier geweest?!? :$

Nnnnnnnnnnavond!

@Tijgertje: wat een nare situatie met je stiefvader. Het klinkt allemaal helaas niet erg hoopvol. Ik hoop van harte dat hij jullie het tegendeel bewijst en gauw toch weer opknapt! Sterkte hoor!

@Leentje: wat goed dat je bent gaan sporten! Maar jij bent sowieso toch al wel een sportief typ toch? Je doet in elk geval meer aan sport dan ik! :) (Okee...ik doe wél alles op de fiets, maar dat was het ook wel ;) )

@Steef: Als ze je gaan volgen en mee gaan smakken is dat echt wel een teken dat ze wel eens wat anders willen proberen! ;) Het schijnt trouwens dat groente wat lichter verteerbaar zou zijn dan fruit, dus misschien kun je daar mee beginnen? Hier bij alle drie begonnen met worteltjes, voor de leukste eerste hapjes-foto :D
    K zit trouwens nu pas op het 'niveau' dat hij echt een fles kan weglaten omdat ie zo veel eet. De 5de fles heb ik al wel vervangen door fruit (daar is ie gek op!). Maar verder was het echt bijvoeding. Nu de boterhammen sinds een paar dagen ook op gaan, ga ik die 4de fles maar eens minderen ;)

@All: ehm...:) vergeten :)...

Hier gisteren dus naar Slagharen geweest. Wel een poosje motregen gehad, wat op zich niet zo erg is...alleen je wordt er zooo koud van! En net toen we echt honguh begonnen te krijgen en wilden gaan, begonnen ze de boel af te zetten voor een 'lichtjesparade', dus toen konden we geen eten meer krijgen daar én het park niet meer afkomen door alle mensen die de uitgang blokkeerden. Nou, die parade was best leuk hoor, daar niet van, maar tegen de tijd dat we echt het park af waren en konden door rijden, was het al bijna 21.00 uur! :$ En toen moesten we nog eten (en K moest allang een fles!). Dus wij bij de dichstbijzijnde griek gestopt om ons vol te laden. K viel halverwege zijn fles in slaap en Y na 2 patatjes en 1 hap vlees! :$
    Ik zit dus nou de rest van het vlees van de griek te eten, want dat hebben we maar meegenomen naar huis ;)
    Kids hier dus niet echt last gehad van het overgaan naar de wintertijd, lagen toch veel te laat in bed ;)

Vandaag me maar eens beziggehouden met de was (alsof ik oooooit wat anders doe! ;) ) en kids lekker spelletjes gedaan, geverft en ff naar buiten geweest. Lekker kalm aan dus, voor morgen de schoolpret weer begint ;)

Zo nog ff een wasje in de droger en dan lekker met z'n allen in bad, denk ik :p

Laterrrr

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dag lieve smepsters!

Alweer een tijd terug...

Allereerst Marieke: Ik vind het maar weer zo oneerlijk, ik heb er geen woorden voor. Jullie verdienden het zo en zo lang gewacht en dit... Echt kl*te hoor. Een hele dikke knuffel voor jullie beide.

uhm...eigenlijk ben ik verder niet bij. Ik geloof dat ik verder geen hele grote dingen heb gemist.

Hier gaat alles zijn gangetje. A. staat al op in het midden van de kamer en dan kan ze zo'n 30 seconden los staan. Ik had echt tranen in mijn ogen... Ongelofelijk hoe snel dat allemaal gaat. Voordat ik het weet loopt ze!
    We willen heel graag voor een 2de proberen, maar nog geen tekens van ongi ( grrrr, wil je dat ie komt, komt ie niet...) best frustrerend. Ik denk dat ik evengoed niet wil ophouden nog bv, ik vind het nog veel te leuk en is ook nog heel belangrijk helemaal met die Mexikaanse griep nu.

Ik hoop dat het goed gaat met de smep familie!

@leentje, ik zag dat jullie ook voor een 2de gingen, leuk!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: ik kan mijn ogen al niet geloven dat K zo snel gaat, maar A gaat gewoon nóg sneller! :$
    Kan me heeeel goed voorstellen hoe je je voelt! Ik voel precies hetzelfde! Veeeeeeeeeel te snel!:(

Tja...ik ben bang dat je ongi pas gaat komen als je stopt met bv...sommige lichamen werken helaas zo (ik geef minimaal en ook nog geen ongi gezien). Misschien een middelweg vinden? Na een jaar stoppen met de bv of zo? Of misschien komt het nog wel omdat je natuurlijk steeds minder voedingen te geven hebt. Hoe gaat het met A en vaste voeding? Lust ze al veel?

Leuk weer wat van je te lezen! :D

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    zo hé het is echt rustig geweest vandaag (en gisteren)

@ julita jemig wat doet A dat goed zeg! (bosch loopt héél goed aan 1 vinger maar nog niet echt los. af en toe een paar stapjes ;) ) en ongi komt vanzelf hoor. (en wees goed voorbereid......kraamverband heb je dan weer nodig ;) )

@ leentje ik ben weer met vit. D begonnen toen ik Bosch gewone melk gaf; moest van het CB de dubbele dosis geven, hebben ze dat bij jullie ook geadviseerd? (ik blijf het een beetje raar vinden namelijk....)

@ tezzz lekker dan, opgesloten in het park. jammer van de motregen, maar een leuke dag volgens mij (en die griek klinkt ook lekker ;) )

Nou en dan hier weer de ontaarde moeder hoor....pffff had de hele ochtend al zitten twijfelen of we er wel goed aan deden om naar het autoracen te gaan, want Bosch was helemaal niet in zijn goeie doen, zat een beetje suffig in zijn buggy en dat was het. Maar 's middags na een tukkie ging het een heel stuk beter en verdween dat gevoel bij mij. Komen we dus net thuis, toch maar even de thermometer in de poepert......39.8 :confused:
    Damn en wij hem maar mee lopen slepen de hele dag.....maarja aan de andere kant, was hij vanmiddag en vanavond heel vrolijk en lekker aan het spelen.

Nouja goeie leer voor de volgende keer: toch direct naar mijn gevoel luisteren ;)

(owja en grappig: loop je dus op een circuit in België, wemelt van de mensen, kom je je BUURMAN tegen hahaha)

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, A. lust alles wat ik haar tot nu toe gegeven hebt! Ze eet trouwens nog best veel op, ik weet niet waar ze het laat. Ik weet dat ze later nog moeilijk kunnen worden, maar nu is het een makkelijk etertje!

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh ja vergeten te zeggen: Ze heeft sinds een paar dagen haar eerste tandje!!! Heel leuk allemaal ( de nachten daarvoor niet), ik wacht nu op de 2de. Ik dacht dat ze altijd per 2 kwamen...

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: K propt zich ook vol hoor! Het is maar zelden dat ie een hapje of wat laat staan. Meest favoriet hier zijn: banaan met appel, worteltjes en vooral broccoli. Gaat ie helemaal smakken en slurpen, zo schattig! :D Brood begint ie nu net te ontdekken en gaat er ook heel rap in trouwens...
    Dus A heeft d'r eerste tandje? Ja, was hier ook een paar dagen een ramp voor ze door kwamen. Bij K kwamen ze idd per 2 (hij heeft er nu 2 onder en 2 boven). Hoeft trouwens niet persé hoor, maar hier bij de kids kwamen ze idd steeds per 2 (met een weekje ertussen). Zelfs daarmee is K snel...bij hem zat er steeds een dagje of 2 tussen...
    Mijn gok is dat nummer 5 bovenin zal komen. Kunt 'm al zien zitten en het knagen gaat maar door...en knarsetanden en kwijlen ;)

@Mielenl: ach...als hij zich toch vermaakt heeft en vrolijk was, dan kan je toch ook niet weten dat ie misschien een beetje ziekig is?

apart is dat dan als je een bekende tegen komt he? Hebben wij gehad in...PRAAG! :$ Onze eerste vakantie samen weg...lopen we daar over een brug, komen we middenop een vriend van G tegen, die hij ook nog eens heel lang niet had gezien!:$ Sta je echt raar te kijken...;)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    meiden, wat een rust dit weekend hier!

Ik ga er vandoor voor vanaaf...manlief zo thuis en ff relaxuh voor morgen school weer begint.

Trustuh y'all! :D

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Is toch ook zo, waar je ook gaat, overal kom je bekenden tegen!

Bedankt voor de tips. Nu maar voorlopig om 11:00 een paar hapjes fruit. Zo lief!!
    En worteltjes idd als eerst gedaan voor de foto´s hahah
    Staan dan ook op m´n site voor de liefhebbers.

Mielen, volgende keer fijn je gevoel volgen. En als ie vrilijk was. Tsja, als je thuis was gebleven was ie misschien niet ziek geworden en had je gebaald dat je niet gegaan was. Kleintjes hebben toch sneller hogere koorts toch?
    Een zetpilletje en lekker naar bed!

Tezz, iedereen is geschrokken van ons slappe geouwehoer van vrijdag hahaha

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!

steef leuk zeg die eerste hapjes!!! maar wat gaat dat snel zeg!

julita leuk dat je er weer fe bent, en idd gaat snel dat lopen van jou kleine en die van tezz :confused:

Mielenl tja als ie na t slapen zich goed voelde was ik ook weggegaan, vandaag maar een dagje extra knuffelen dan :) temp alweer gezakt? en goed gesmept?

tijgertje hoe is t met jullie?

melmel en kleine meid nog uit logeren geweest?

Leentje jou kleine meid ook aan de wandel, goed zeg :)

tezz mooi dat t pretpark leuk was, jammer van t eten, maar ach ou heb je nog wat voor thuis, griek is wel erg lekker (heir favoriet)

dimple al aan t ei spotten? of wacht je eerst je ongi af?

beastie en go4baby hoe is t daar?

diaan goed kunnen slapen? en kleine m ook?

marieke hoe is t met jou? lekker rustig aan op de bank (net als mij;)) dikke knuff!

miepie hoe is t met jullie?weer druk aan t werk deze week?

rest dikke knuff!!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh!

Julita, wat ontzettend snel is A zeg! Wbt een 2e... gaan jullie - als je cyclus weer op gang is - direct weer naar een fertiliteitsarts, of eerst zelf proberen? Spannend...

Mariek, hoe is het met jou? Wanneer moet je weer naar het zh, vrijdag? Wat ontzettend klote dat het met alle pijn en drama toch geen volledige miskraam is geweest... Dikke knuffel!

Miele, hoe is het met Bosch? Nog koorts vanmorgen? Niet schuldig voelen hoor, kan zo snel opkomen bij die kleintjes.. gelukkig ook heel snel weer weg zijn.

Van het weekend wel meegelezen, maar ga niet reageren op alle discussies... live and let live... Idee dat er af en toe dingen gelezen worden die er niet staan...

Dikke knuf voor iedereen, ben weg (ochtendje oppassen op de kleine van vriendinnetje van 2 maanden, gezellig!) Liefs!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmorgen! :D

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

*EGO!*
    Word net al gebeld. Goh wat vroeg.
    Mensen aan wie we de hond hebben gegeven.
    Het gaat helemaal niet goed en hij heeft hem al 2 keer gebeten.
    Nu willen ze dat we 'm komen ophalen!
    We hebben er geen afspraken over gemaakt. We hebben hem aan hun gegeven en alles geregeld. Nu doet ze net of ie nog van ons is.
    Deze dag begint al lekker.
    Denk dat ik gewoon zeg dat ie nu van hun is en dat we 'm niet terug nemen.
    Zal ie hier de boel eens op stelten komen zetten zeker.
    Maar jeetje wat kut zeg.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Steef: ai...lastig. Zou niet weten wat je moest doen. Maar wel rot, ook om te weten dat het dus niet zo goed gaat met hondje :(

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Het is hardstikke kut gewoon.
    Heb gezegd dat wij onze handen ervanaf trekken en dat het nu hun hond is en hun ding.
    Dussssss
    Toen zei ze dat ze 'm misschien moeten laten inslapen.
    Hoe erg ik het ook vind, (dikke rode ogen van het janken) ik denk dat de hel losbreekt als we 'm weer terug in huis nemen nu. En vervolgens wéér weg moeten doen.

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Weer lekker ego zie ik.... solly
    Heb zin in een sigaret, maar het regent heel hard. Ook dat nog.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Steef, wat kl*te...terugnemen is ook niet echt een optie nee, maar heb je dan niet liever dat ie naar het asiel gaat met grote kans op een ander nieuw baasje? Moeilijk hoor.

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

moeilijk hoor steef... zoals miepie zegt misschien asiel? of zelf met hem naar de dierenarts gaan?

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Goeiemorgen ,
    steef wat naar dat ie hun al 2 keer heb gebeten !
    Hopelijk komt alles goed.

Liefs

20. morgen

stephanie heb je goed dat je je handen ervanaf trekt meid, hoe moeilijk dat ook is. jullie hebben hem niet voor niets weggedaan. helaas gaat het daar ook niet goed maar dan moeten hun maar opzoek naar een nieuw baasje of idd asiel ofzo. inslapen vind ik meteen weer zon heftige optie maar dat zegt ze denk ik alleen om jou een schuld gevoel aan te praten zodat je hem komt ophalen en dat hun er vanaf zijn. maar laat je niet gek maken hoor. het is nu HUN probleem..
    dikke knuffel

Deel Deze Pagina