Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke...ach Danny...wat zal ik eens zeggen...toen ik een jaar of 9 was speelden mijn nichtje en ik altijd dat we Danny en groupie waren :D Hebben we dagen volgehouden :D

2. mja mensen begrijpen mij niet. ja mn zus.. die is ook weg van m haha maar verder verklaart iedereen me voor gek.
    ik ga dus niet eens voor zijn zingen eigelijk, want de nummers van hem van vroeger vind ik super, van tegenwoordig iets minder.. maar ga dus echt voor hem en om er ff lekker een dagje uit van te maken.. heb er nu al zin in. duurt alleen nog even haha

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ikke plima!
    Mis een beetje de drukte hier ;) Was errug rustig de afgelopen dagen..

Nouwie! Waren de heren aan het zeuren dat ze zo'n trek hadden..heb ik gauw ons eten klaargemaakt...vallen ze allebei in slaap :(
    en nou heb ik eindelijk lekker kletstijd...wordt heer K wakker en wil etuh!
    pfffffffffffffff

4. mja soms heb je van die tijden dat t rustig is..
    hihi ja maar misschien heb je ook wel slaapverwekkend voedsel klaargemaakt? ;)

wij moeten zo nog boodschappen doen. ik mag zelf nog geen autorijden dus ga maar ff met vriendlief eruit zo..ff frise lucht.. word gek van t binnen zitten..

krijg momenteel de glimlach niet van mn smoel.. ik ga naar danny ik ga naar danny

*sorry smiley*

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Tijgertje: GEFELICITEERD! Wat leuk!

@Tom, ook leuk jou weer te zien! Jij mss nummertje 4 erbij? We zullen zien?!

@Miepie, hoi! Hoe is het nu meid?

Gister voor de lol een ovu testje gedaan en er stond wel al iets van een 2de lijntje, heel vaag, maar de keer daarvoor dat ik er een had gedaan was ie echt helemaal blanko dus wie weet wil mijn lichaam toch weer iets proberen. Was wel weer lachen naar die stomme lijntjes koekeloeren!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ach ja..tot voor een aantal maanden geleden kon ik ook niet eens in het openbaar zeggen dat ik gek was van de muziek en dans van m Jackson... werd ik altijd voor gek verklaard vanwege oa het hoge :$-gehalte...
    Ik was dus fan juist vanwege nuziek en dans en NIET vanwege uiterlijk ;) Jij dus gewoon andersom. Moet kunnen toch? :p:D

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: maar voel je dan ook al iets in je buik of zo? Toevallig dat ik zelf eergisteren opeens een ongi-achtig gevoel kreeg...had ik al heeeeeeeeeel lang niet meer gehad!
    Die ovutestjes blijven leuk eigenlijk he? Dat je toch nog iets te testen hebt, ookal is het misschien geen zwangerschap... :D

@Marieke: wat nou, sorry? Goed nieuws is toch altijd goed! *schopt Marieke vliegensvlug de gezonde buitenlucht in en hoopt dat de regenbuien voorbij zijn-smiley* Aansterken jij! Hup!

8. haha dank je tezz..
    ik ga weer ff liggen.. begint een beetje te draaien..
    of zou t mn danny de munk roes zijn haha

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, ik voel al meer dan een maand dingen dat ik denk of eisprong, of ongesteld, maar tot nu toe nog niks gebeurd... Ik heb zelfs wel eens een keer met een maandverband rondgelopen, ik dacht echt dat ie er aankwam.

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: lastig dan zeg....

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ach het blijft lekker spannend zo! Ik ga er nu denk ik elke dag een o testje tegen aan gooien. DAn krijg ik mss dat eerste eitje te pakken! Kan je ook lachen als ie pas over 5 maanden is ofzo!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: nou snap ik meteen waarom je bij die online-shops ook bulkpakketten ovutests kan bestellen ;) :D

ff douchen en dan kids in bed

Laterrr

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Tijgertje: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

@Marieke, Danny de Munck was in Purmerend mijn schuinbovenbuurjongen(man). Heb hem vroeger, in zijn begintijd, ook wel eens in het centrum zien lopen, maar toen was ie arrogant!!!!! Bah, niet leuke jongen. Maar sinds hij musicals doet vind ik hem ook geweldig. Ben naar Ciske de Rat geweest, helaas geen Danny.

Drukke dag gehad vandaag, schoonmoeder sleutels gekregen van nieuwe flat, maar moet nog wel wat gedaan worden. En vanavond ouders en schoonmoeder te eten gehad, zijn net lekker de deur uit. RUST!!

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tijgertje, van harte gefeliciteerd zeg, wat een leuke verrassing!
    Ga je het nu snel aan je stiefpa vertellen? Hoe gaat het met hem? Kan hij je nog wel horen?

Heeeej julita, hoe gaat het met je snelle prinsesje?

Ik moet er weer vandoor want heb zo een volleybalwedstrijd. Toedeloe!

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Tijgertje gefeliciteerd !!! :D

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Druk weekend gehad! Vrijdagavond kwam vriendin met 6 weken oude zoontje. Zaterdag naar Artis - was koud en nat - en daarna nog gezellig met vriendin, N. en ik gegeten in een Surinaams tentje.
    Zondag eerst langs nichtje, daarna geskied met z'n alle en daarna nog bij nichtje gegeten en weer thuis! Was gebroken, omdat alles in mijn lijf zeer deed/doet. Griep ofzo... Skien was wel leuk, maar met knallende hoofdpijn, oorpijn, keelpijn en alle bottenpijn was ik na een uurtje gestopt!

Vandaag kwam ik G4B met knappe Kaa nog tegen toen ik aan het werk was! Ik zag ze opeens lopen. Dus even bijgekletst! Erg leuk!

Nou nu even bijlezen!

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    even kijken of m,n plaatje is gelukt...

18. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    jaaaaa, (wat een lekkerding ! :) )

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Tijgertje: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Dimple: geniet van de rust! Oh wat leuk dat je s'moeder een nieuwe woning heeft! Mooi? Is ze kleiner gaan wonen? Of andere reden?
    Dank je voor je antwoord over Vit. D. !

@ Leentje: Succes met je wedstrijd!
    Bedankt voor je antwoord. N. krijgt nu idd 400cc en dan ook nog een danoontje. Dan wacht ik nog wel even. Op het kdv drinkt ze wel die middag fles op! Hier druppels aan mijn nichtje meegegeven die wel bv gaf!

@ Tezzz: hahahaha, nou lekker dat de beide heren in slaap vielen! :$ Hebben ze alsnog lekker gegeten?

@ Marieke: leuk dat je naar Danny de Munk gaat. leuke vent idd!
    Hoe voel jij je nu?
    Oh ik lees nu hoe het met je gaat (ik lees van achter naar voren terug) Gelukkig gaat het lichamelijk nu wat beter. Het geestelijk komt nu... Pfff, heftig hoor. Weet er alles van! Ik had met mijn leuke hoofd in mijn agenda elke week een week verder geteld. Dus week 19, week 20, week 21... Lekker irritant! Ik had ook nooit verwacht dat het nog fout zou gaan toen bij mij! (MA met 16w) Sorry, beetje gelul over mezelf! Dikke knuffel voor jou!

@ Julita: zoooo, A. is rap! Leuk dat jullie voor een tweede willen gaan! Hopelijk snel een cyclus!

@ Baps: en wat is het uiteindelijk geworden qua eten?
    Vervelend van je vocht! Weet er helaas alles van!

@ Tom: Och, ik heb een IQ van een visstick! 8)
    Oeps, foutje, nou ik kan me nog goed herinneren dat je vorige x ook steeds wachtte met testen omdat je het niet geloofde! DEJAVU! Dusse... Zwangert! ;) ;)

@ Stephanie: Jemig wat naar van "jullie" hond. Lekker makkelijk om te zeggen, laten inslapen! Grrrrrr! Hopelijk komen hun met een goede oplossing! Dikke knuffel!
    Boek bijna uit! Is wel leuk hoor! Is helemaal niet saai en gaat gelukkig ook niet 'echt' over priemgetallen!
    Nieuwe buren hier ook gelezen! (och, ik lees zoveel boeken! ;)) Het ging voornamelijk over seks idd. Ze sekste wat af daar.. Triootjes, kwartetjes.

@ Miele: nou vind je niet ontaard hoor! Kan gebeuren toch? Heb ik ook wel eens gehad.. Had N. opeens hoge koorts was ik de hele dag met haar op pad! :$ Ze was net als Bosch lekker aan het lachen en doen!

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lief die foto!!!

Deel Deze Pagina