Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Diaan: wat klote dat de ketel nu ook nog kapot is! En net nu het zo veel kouder wordt buiten (krijg een flashback naar 8 jaar geleden...onze ketel hield ermee op toen L 10 dagen oud was...lagen we samen op de bank met dikke kleren aan onder een dikke deken, terwijl ze de verwarming moesten vervangen...het was -1 buiten:$.). Kan maar 1 positief ding bedenken: nieuwe ketel is een investering in je huis, dus je waarde gaat omhoog! (maar ondertussen heb je geen cent te makken op dit moment... )

@Mielenl: K krijgt al een poos pap in de laatste fles. Helpt in zoverre dat ie nou tenminste doorslaapt van 8 tot ong. 4.00 uur (deed ie eerst ook nog niet). Sinds een week geef ik 'm 's nachts ook pap in de hoop dat ie dan verder doorslaapt. Maar na een uurtje of 2 is het wel gedaan met de pret.
    Overigens ligt ie dus nou al een uur te tukken.. de rest van de dag maar goed bezighouden dus en lekker veel laten kruipen ;)

@Beast: jij druk of ff geen zin in hier? Hoop dat je gauw weer terug bent!

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz misschien wordt hij niet wakker van de honger??? normaal gesproken zou hij toch wel een hele nacht moeten kunnen teren op een papfles.....ik weet dat ik - toen Bosch eenmaal van de nachtvoeding af was - hem ook nooit meer melk of pap heb gegeven 's nachts. Het is me altijd wel gelukt om hem weer in slaap te krijgen, soms met een beetje water, soms 20x weer in bed leggen, knuffel en weltrusten.
    Tsja ieder kindje is natuurlijk anders en het lijkt me heel moeilijk hoor, als je kindje gewoon echt niet meer wil slapen....sterkte ermee!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    #40623 Tezzz, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
    @Mielenl: nope, hij heeft gewoon écht honger dan en wordt heel boos als je 'm iets anders probeert te geven. Als ik 'm water geef drinkt ie het óf niet op óf hij komt na 20 min. alweer. Speen gooit ie uit (als ie mijn hand met speen al niet weggemept heeft) en sussen helpt ook niet. Gaat ie heel fanatiek op zijn of mijn vingers zitten kauwen. Wil hem 's nachts nog wel eens aanleggen, maar dat rekt alleen maar tijd want ik heb geen volledige voeding en dus is ie dan nog niet voldaan.
    Misschien maar eens voeding voor hongerige baby's proberen...als ie daar niet weer van gaat spugen of buikpijn krijgt...

en als ie nou overdag niks zou eten.. hij begint dus met pap 's nachts en dan 's morgens vroeg een hele bruine boterham met evt. (.), daarna een volle fles (tussen 10 en 11), tussen de middag een boterham, evt. (.) en daarna een fles (tegen 14.00 ), na de middag fruit (of liga's) (tegen 16.15) , rond zessen groente en liga's (of fruit) en (.) en dan tegen achten de laatste papfles. Zei gisteren nog tegen manlief: lijkt wel of ie de hele dag aan het eten is!

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Ik ben ook weer terug ;)

Tijgertje van harte proficiat! Idd wel erg snel maar net wat de anderen zeggen, wel super leuk!

Tom, spannend zeg... ben benieuwd... Kan me wel je dubbele gevoel voorstellen hoor...

Julita, leuk dat je er ook weer bent! Ook op voor nr.2! Wat spannend zeg! Hopelijk hoef je geen 5 maanden op je ei te wachten hoor ;)

Colin krijgt ook z'n 1e 2 tandjes!!! Nou ja ze zijn er nog niet helemaal door maar je ziet ze wel heeeeeel goed zitten. Kan dus niet lang meer duren. Gisteren heb ik zijn schommelstoel weggebracht naar mijn zusje (die zal binnen nu en een week of 2 wel bevallen) maar vond dat niet zo leuk. Hij wordt al zo groooooot....

Oja, nog steeds geen ongi hier maar twijfel of ik uberhaupt wel een ei heb gehad.... Nou ja gewoon maar afwachten... dag 60 vandaag....

Ik ga Colin ff de fles geven en naar bed doen en dan zal ik verder reageren.

Tot zo!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: ja...kleine kindjes worden groot...heeft ie veel last van z'n tandjes?

6. middag

niet echt terug gelezen..
    vandaag ff off day, kreeg net nog wel een brief met een bloemenbon van moeders voor moeders, dat is dan wel weer erg netjes vind ik.
    dacht dat ik het een beetje achter de rug had, geen krampen meer en bloedverlies is ook bijna weg. nu begint dus echt t emotionele gedeelte zoals ze al voorspelt hadden. zo niks aan...
    maar goed nog lekker een weekje thuis.
    ben wel nog erg moe dus ga nog even slapen..
    tot later en sorry van de ego
    knuffels

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: je zal er toch doorheen moeten ben ik bang...heel veel knuffels terug! En maak goed gebruik van je weekje om in elk geval fysiek bij te komen.

hier ongigevoelbuikpijn...*zoekt de interesting-smiley*

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz zoals ik al zei.....ieder kindje is weer anders. ik hoop dat je snel iets uitvindt wat voor jullie werkt.

@ wieffie ja het gaat hard he. maar ik vind het ook steeds leuker worden, heb jij dat ook niet? Ik heb eerlijk gezegd nog geen moment gehad dat ik het jammer vond dat hij zo snel groot wordt. ik geniet van de dingen die hij doet en leert. De laatste tijd vindt hij het bijvoorbeeld heeeeeeel leuk om samen op de bank een boekje te lezen * smelt *
    balen trouwens dat je nu nog steeds niet ongi bent. (misschien toch nog een testje wagen??? ;) )

@ mariek da's wel aardig van mvm dan. En lekker ego doen hoor als je dat nodig hebt. Het is wel de bedoeling dat je er weer helemaal bovenop komt zodat er straks een gezond beebje kan groeien. Kan me je gevoel ook zo goed voorstellen wat je eerder vertelde, dat je echt moet verwerken dat jullie nou volgend jaar zomer toch nog met z'n tweetjes zijn in plaats van met z'n drietjes. Maar hopelijk ben je tegen die tijd wél hoogzwangerrrrt en dat maakt dat gevoel ook iets makkelijker te verwerken.
    * knuffie terug *

@ tezzz
    bloed, goed, nou
    ik geef de ongi aan jou
    ik geef de ongi aan een andere vrouw
    die graag ongi worden wou
    :D
    ik weet niet of je dat rijmpje kent maar 't gaat eigenlijk over de hik hahaha

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik vroeg me vannacht ook ineens af waar beast was, wel erg stil zo :(

nu eerst maar fe slapen ben moe...

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    allo allo...zis iz tezz spieking...

waaaaaaaaaaaaaaar zzijiijijijijijijiijin juuuuuuuuuuuuuuullllllllieieieieieieiieieie?!?

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    arbeiten....zo naar huis ;)

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Sorry meiden, ik zit hier met een zieke colin. Hij heeft al 2x alles onder gespuugd (ook zijn bedje.. pfff...) en ik ben dus weer flink aan de was....

Tezzz, het valt me mee hoeveel last hij heeft. Gelukkig maar...

Mielenl, soms vind ik het wel heel jammer dat het zo snel gaat maar natuurlijk vind ik het ook leuk dat hij steeds weer nieuwe dingen kan.

Nu ff gauw eten en hopelijk ben ik vanavond nog weer ff online....

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

wat een rust hier zeg... zal zo naar t ziekenhuis voor info avond...

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedenavond!

Tijgertje, de strepen knallen er vanaf zeg. Hoe voel je je lichamelijk, want na 3 maanden was mijn lichaam bij lange na nog niet de oude (nu trouwens nog niet, één keer iets te hard niezen en....).

Tezz, wat gaat het snel met jullie kleine grote man....wel knap allemaal hoor.

He Tom, nog geen ongi? Stiekem toch wel spannend hoor.

Diaantje, wat een superpech zeg, dit was dus echt een duur jaar voor jullie. Dat alles tegelijk kapot gaat dat is helemaal niet fijn. Heb je al geinformeerd wat een nieuwe ketel kost? Wij hebben er vorig jaar een moeten aanschaffen en die zat rond de 1700 volgens mij. Bah, dat geld wil je liever aan leuke dingen uitgeven. Vraag bij een nieuwe ketel wel even of je tegelijkertijd kunt douchen en de kraan kunt gebruiken, want niet alle ketels hebben daar voldoende capaciteit voor en het lijkt me wel fijn als dat kan met een gezin met bijna aankomende pubers.
    Hoe gaat het met het slapen van M, gaat het al beter?

He Mariekske, wel lief van MvM dat ze zo'n bon sturen. Klote dat nu het emotionele eraan komt. Praat je er veel over met hubbie?

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja Wieffie, wat vervelend dat hij zo ziek is en dan komen er ook nog tandjes aan.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @wief ach arme collin. hier ook een ziek kippetje. toen ik hem ging halen, zat hij bij oma op schoot, ik nam hem over en hij ging direct helemaal tegen me aan liggen. Had ook weer flinke koorts. Thuis een zetpil erin en hij kreeg gelijk weer praatjes :D
    (desondanks moest hij nog wel een beetje spugen. dus misschien morgen toch maar even langs de HA)

@ bapsie hoe was de info avond? wat voor info eigenlijk? voor een zkh bevalling of bv?
    oh duh het staat in je handtekening ;)

als jullie me zoeken dan zit ik op de wii fit (d'r bovenop :D )

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    goedenavond allemaal !

Bapsie , dat vroeg ik mij nou ook af vanacht ..
    Beastieeee where are joeee ???

Blurry ook al een tijdje niet gezien....

Even een ego berichtje van een trotse moeder !!! :D
    Mia heeft vandaag voor het eerst (gericht !!!) een bal vast gepakt !!
    Gelijk de camera gepakt en mooie plaatjes gekiekt ! (zo even spammen)
    Ze is echt een aapje/acrobaatje aan het worden , ze draait binnen 2 min van verticaal naar horizontaal of gewoon helemaal een rondje in de box/bed !
    Een slaapzakje is snachts nu echt een MUST !
    Ze doet ook erg hard haar best om zich te draaien maar komt nog niet verder dan haar zij omdat dr arm ervoor ligt hihi !
    Nou het zal denk ik ook binnenkort wel gebeuren ! :D

Moeilijke avondjes zijn trouwens over !
    Dezelfde dag nadat ze van m,n moeder kwam was het over ! (spooky he :p haha)
    De avond ervoor had ze nog wel even haar best gedaan , zo erg dat m,n moeder nog had gebelt dat ze echt niet meer wist wat te doen.
    Maaar uiteindelijk was ze toch uitgeput in slaap gevallen.
    Blijkbaar heeft ze toch een sprongetje gehad want daarvoor kon ze dit nog niet !

Zal even een paar leuke foto,s posten ;)

Liefs !

18. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    #40638 MelMel, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
    :D
    Ik ben zo verliefd !

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    ze vind de bal echt geweldig !
    Opeten lukte helaas niet :p

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw zeg, wat een leuke foto's met die bal! Het past idd net niet in haar mondje hahaha. Echt mooi.

Dames, ik ben er vandoor. Ik ga bankhangen en dan lekker vroeg naar bed. Tot morgen!

Deel Deze Pagina