Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik gun het jullie beide ook zo!
    Komt best goed hoor!
    ordinair knuffelen helpt ook!

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

Ja!! Doen hoor! Je weet gewoon maar nooit!
    En het virus kan ook nog gaan muteren dus beter het zekere voor het onzekere nemen suc6 Mooie fotospam! Lekker die herfst ik hou er van.

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmorgen!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAP

4. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Doei meissies ik ga aan de zuig en zweil tien uur kraamvisite van een oud collega! Mazolos

En miele (ik zou even langs de huisarts rijden hij heeft nu ook al een paar dagen toch?)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    werkze Tom!

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguh.....

hier drukke dag..*die ik mezelf heb opgelegd..dat dan weer wel..* ga aan de kamer van meetje beginnen..heb er zin in..Hysterisch roze en grijs gaat ie worden...ben benieuwd of het in het echie ook zo leuk is als in mijn hoofd hahahah

Word vervolgd...

@ beast....WB ;)

Oh enne vrijdag word de nieuwe ketel geplaatst..dat noemen ze een spoedje:(;)..nouja..het is net als kamperen..maar dan wat kouder hahahah
    *elke avond allemaal kaarsjes aan dat scheelt wel hoor qua warmte..*

sorry voor de ego...maar nu echt geen tijd om te reageren...wellicht vanavond oke?

liefs en zwaai van ons van achter het beeldscherm..:D

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Goeiemorgen allemaal !

Tezz, ik heb ook geen grote stolsels verloren (3 min na de bevalling toen ze op m,n buik gingen duwen voor de placenta denk ik wel , weet niet WAT eruit kwam maar het leek op een blubbersoep... he bah :p )

Diaantje leuke kleuren !
    Wat zal jou huisje er leuk uitzien !

Vorige week heb ik hier een muurtje in de gauw ook roze geschilderd , achteraf een beetje heftig maar dat kauwgomballen roze is zo leuk !

Beastie , over datums gesproken , de 26e (afgelopen) is het precies een jaar geleden dat Mia is ontstaan in mijn buuk :)

Zooo nu eerst een lekker afgebakken kruidenstokbroodje opeten !:)

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hihi tom kraamvisite? combinatie met de 1e verjaardag gelijk maar dan? ;) werkze meid!

tsja ik heb ook nog getwijfeld over kauwgomballen-roze maar ik vond het toch niks voor Bosch z'n kamer hahaha( sorry beetje flauw)

diaan veel plezier met de opknap-werkzaamheden! en fijn dat ze er een spoedje van hebben gemaakt. kan me voorstellen dat je dan ineens snakt naar een warme douche :D
    edit....sorry, goed lezen is ook een vak. ik dacht dat ze m vandaag kwamen plaatsen. heb ik soms wel eens, dat ik een woord volledig verkeerd lees :)

belde net schoonmoeder, Bosch is heerlijk aan het spelen, ze dacht niet dat hij nog koorts heeft. Het zijn ook echt van die vlagen, in één keer gloeit hij als een gek, maar later lijkt er weer helemaal niets aan het handje.
    Heb net de assistente gebeld maar ik mag niet naar het spreekuur komen omdat hij koorts heeft (of nouja, had). Dus zometeen even naar het telefonisch spreekuur bellen.

@ melmel eet smakelijk! klinkt lekker hoor :D

ennuh al die verhalen over stolsels, ik voel ze er gewoon weer uit glibberen.....iiiieeeeeeeeuwwww!

@ lola hoe is het meis? niet meer zo naar gedroomd? Kon je dat nare gevoel gisteren nog een beetje kwijtraken? Ik heb dat soms ook, en dan krijg ik het ook bijna niet meer uit mijn gedachten, bah!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ...zit ik m'n broodje te eten...komt melmel aan met d'r blubbersoep en kruidenboter op de nuchtere maag! *zoekt onze vroegere wit wegtrekkende-smiley*

@Diaan: Komen ze pas vrijdag?! Dat meen je niet! Nog een andere installateur geprobeert? Hier komen ze altijd direct langs en een nieuwe ketel kan normaal gesproken de volgende dag er al zijn. Ze hebben hier een soort spoeddienst of zo..

Succes met M's kamer roze maken. 2 jaar geleden L's kamer ook bubblegum-roze gemaakt (dat was ECHT de naam van de kleur! :$) en ik zag op een gegeven moment alles roze! Als we haar kamer eindelijk weer eens opgeruimd krijgen, zal ik eens foto's maken ;)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl: misschien wel iets van een oorontsteking of zo? Dan komt die koorts ook zo in vlagen (tenminste..zo was het bij L altijd).

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Diaan, normaal gesproken bij een installateur is vandaag bestel, morgen in huis. Sterkte in je koude huisje.

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, wat stom dat je niet mag komen als hij koorts heeft. Iets met de mex te maken? Of standaard? Suf.

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    niet standaard, maar ivm de mex griep. ja hij hoest ook een beetje, dus toen gingen alle alarmbellen af denk ik.

tezzz ja ik heb vroeger HEEL vaak oorontsteking gehad en op de momenten dat hij zich niet lekker voelt, zit hij de hele tijd naar zijn oortje te grijpen. Maar goed, we horen het wel zometeen.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl: ben benieuwd wat ze zeggen bij de ha.

hier kregen we van school meteen de eerste dag na de zomervakantie een brief dat als je kind zich niet zo lekker voelt, je 'm beter thuis kan laten ivm de mexicaanse griep. En ze hebben extra aandacht besteed aan het goed handen wassen op school. Bij de ha hier zijn ze trouwens sowieso niet zo gek op kids met koorts in de praktijk. (al kost het overigens ook grote moeite om de ha aan huis te krijgen ;) )

*zucht* Weten jullie nog dat ik vorig jaar mijn zwangerschapsbroeken terug wou van een kennis en ze had ze niet meer? Is allemaal goedgekomen hoor met die kennis en ik heb nog een paar van haar broeken hier liggen. En die mogen dus nou wel een keertje terug, want 2 weken geleden werd bekent dat ze een tweeling verwacht! :D Hartstikke leuk natuurlijk en totaal onverwacht! Maar waarom die zucht..afgelopen donderdag zijn ze erachter gekomen dat 1 vd 2 niet meer leeft. :( Zo naar voor ze en ook zo dubbel lijkt me...*zucht*

wat me eraan doet denken, dat ik nog steeds wou reageren op iets van vorige week!
    @Beast: hoe is het nou met je vriendin die vorige week die operatie heeft moeten ondergaan? Lijkt me echt heel erg, vooral als je nog niet klaar was met je gezinnetje.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!!!

Niet bijgelezen!

Ben erg druk! Vandaag vrij, maar goed huis moet gedaan worden, boodschappen moeten gehaald worden! Dus hopelijk vanavond tijd om bij te lezen!

Fijne dag!

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz getver wat triest zeg! hoever is ze? Niet dat dat iets verandert.....

heb de ha gesproken net, die deed helemaal niet moeilijk. we mogen vanmiddag even op het spreekuur komen.

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola lekker uitgeslapen op je vrije dag? ;) poets-ze en boodschappen-doe-ze (of iets dergelijks)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl: weet 'r uitgerekende datum niet precies, maar ze is nu ongeveer 4 maand zwanger. Heb 'r net nog een mailtje gestuurd. Vraag me eigenlijk af wat er in zo'n geval gedaan wordt en óf er iets gedaan wordt.
    Gelukkig kun je naar de ha. Stuk makkelijker dan over de telefoon natuurlijk.

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    zat ik me ook af te vragen....lijkt me niet dat ze er ééntje uit kunnen halen. Hopelijk blijft het andere kindje gezond!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik weet het ook niet...en als een mk vanzelf op gang zou komen, zou dan dat levende kleintje niet mee gaan?
    Als ze nog kleiner zijn (net een paar weekjes) dan lost het soms vanzelf op geloof ik...maar groter?!? Geen idee! Misschien mioet het dan wel blijven zitten tot de geboorte of zo? Lijkt me ook een heel naar idee!
    brr..wordt er alleen maar grimmiger op zo..

Ik ga de kids ophalen (en K wakker maken ;) ).

Laterrr

Deel Deze Pagina