Middag allemaal! Was ik weer even en ben overal heel ego doorheen gezoefd! Heb t maar druk druk druk. Deze week heeft Sarah haar wendaagjes op t KDV. Gaat allemaal prima. Volgende week woensdag gaat ze alweer de hele dag! Wat gaat dat hard... Mijn collega zit overspannen thuis sinds zaterdag en het klinkt heel cru, maar de een zn dood is de ander zn brood, want zij werkt dus op woensdag donderdag en vrijdag en dat zijn precies de dagen die ik graag wil werken. Dussssss..... Maar dat hoor ik vrijdag pas hoe en wat. Verder geen/weinig nieuws. Het is prachtig weer hier, dus we gaan zo lekker aan de wandel! Groetjes! En geweldige SPAM weer!
@blurry: zou idd wel mooi uitkomen dan voor jou! (Collega is toch niet overspannen vanwege werk hoop ik? ) hier ook prachtig weer trouwens! Eigenlijk best jammer dat de kids nou allebij gaan spelen bij vriend(innet)je..hadden we mooi naar het bos gekund.. naja...anders morgen nog ff naar de hertjes na schooltijd
hey blurr, leuk weer ns een berichtje van je te lezen! Ik hoop dat je jouw dagen kunt werken. Tsja en straks als die collega beter is dan kun jij natuurlijk niet zomaar even je dagen op het kdv omgooien Gaat S trouwens 3 hele dagen naar het kdv? Wandel-ze! Is inderdaad HEERLIJK weer buiten * tikje jaloers-smiley *
Zijn weer terug.. pffff ben wel best wel moe nu. Moet zo nog voor mn griepprik weg en dan is mn dag weer om. Collega heeft t wel zwaar gehad op t werk en dat is ook de reden waarom ze thuiszit idd... maarja.. De een is de ander niet natuurlijk.. Ik hoor een brul, ik ga een fles maken! Oja, ze gaat 2 dagen naar het KDV. Een dag naar mn moeder..
He meiden, Helaas nu ff weinig tijd maar vanavond lees ik alles ff terug! Colin is gelukkig een stuk beter te pas. Heeft niet meer gespuugd gelukkig maar hoest wel alles bij elkaar.... Heb vanmiddag ff bisolvon gekocht hopelijk gaat dat helpen! Ook hebben we zijn kinderstoel bij de prenatal gekocht. Die ga ik zo eerst ff in elkaar zetten en daarna ff lekker wandelen. ´t is werkelijk super weer!!! Oja, nog steeds geen ongi hier... morgen maar weer testen gaan halen want het duurt nu wel heeeeeeel erg lang... Tot later!
@ wieffie gelukkig maar dat het iets beter gaat met C! Wel goed uitkijken he, ik kreeg een angstaanjagend linkje van SIemens over kids & mexicaanse griep..... Bosch z'n longen waren gelukkig schoon, maar dus wel oorontsteking. En ws ook een kies want hij had 4 poepluiers bij oma. Wauw zeg, heb ik vandaag toch even 100% gescoord met mijn intuïtie zo, nu ga ik nog eventjes met de kleine man spelen fijne avond allemaal!!!
hey meiden, even een flits bezoek! Gisteravond hier bruin gespot dus wie weet gaat er toch wat gebeuren... Best spannend! Ik moet nu mijn auto ophalen van de garage!
Bonjour! Miele, zie je wel, supermama! Fijn dat de longen schoon waren, sielug dat ie oorontsteking heeft. Medicijnen/druppels gekregen? Tezzz, heftig, tweeling waarvan er 1 overleden is. Hoever is ze? Miepman is eigenlijk ook de helft van een tweeling, zijn moeder heeft wel bloedingen gehad en daarna ook plat moeten liggen (7 maanden) om Miepman wél gezond op de wereld te kunnen zetten (had wel daarvoor ook al een late miskraam gehad, dus ze waren wel extra voorzichtig). Maar volgens mij gebeurt het ook vaak dat het gewoon blijft zitten en er uiteindelijk pas met de geboorte van het andere kindje uit komt. Julita, zou toch mooi zijn... en fijn als je niet nog maanden hoeft te wachten! Mariek, hoest daar? Trek je het allemaal nog een beetje? Confronterend he, al die dagen die eraan gaan komen enzo? Benieuwd of dat straks ook nog doorgaat, na de uitgerekende datum . Zou deze week met verlof gaan... Wief, fijn dat Colin weer een beetje opgeknapt is. Wat voor kinderstoel heb je gekocht? Blur, spannend, weer aan het werk. Wel fijn dat Sarah het allemaal best vindt op het KDV dan, scheelt een end . Rest: knuffel! Vanmiddag een belafspraak met het zh gehad. Bloedstolling en schildklier waren in orde, en ze wilde mij direct weer inplannen, voor november nog . Heb aangegeven toch liever eerst de vitamine en chromosomenuitslagen even af te wachten, maar ze heeft ons voor dec. dus al weer ingepland, dus als er een eskimootje goed ontdooit gaan wij in elk geval met z'n 3-en (of 4) 2010 in... en dan afwachten of ie ook blijft plakken, maar dat zou wel héél erg onwaarschijnlijk zijn (gezien de kleine kans per keer en al 2x een plakkertje die een paar weken bleef logeren). Maar in elk geval dus tegen onze verwachting in dus nog een kansje in 2009!
Hoihoi, Kom even langscrossen, want ben heel druk en moet zo huppelen.. Ook niets terug gelezen dus, alleen bovenstaande op de pagina Vanmorgen apk gehad en het hartje ging (net als beebje zelf) hhel hard tekeer.. Toen moest ik even in de wachtkamer gaan zitten en daarna nog een keer geluisterd. Toen ging hij wel normaal, dus het zal wel net als zijn/haar vader gewoon een enorm druk ding zijn haha Verder was alles goed en ze vond dat ik héél mooi groeide en een mooie buik heb Wil alleen even reageren op Miepie: Wat fijn dat jullie onverwacht toch nog een kans krijgen in 2009! Ik hoop dat jullie idd met zijn drietjes of viertjes 2010 ingaan en er ook zo samen weer uitgaan! Erin met een buikie en eruit met een gezinnetje!!! Nou, ben er weer vandoor, anders kom ik nog te laat ook en ik wil het natuurlijk niet missen hé Fijne avond en tot snel!
Eindelijk een meevallertje voor je Miepie, was ook wel tijd! Ik ga hier echt super super hard voor je duimen dat 3 keer scheepsrecht is. ik weet dat het niet makkelijk is om over kindje nummer 2 te horen...Jij mag ook absoluut voorrang!
@Tezzz, wat niet leuk zeg, het idee van een dood kindje in je buik, samen met een gezond kindje. Heb wel vaker gehoord dat vroeg in de zwangerschap bij een 2-ling er eentje het niet overleeft, maar weet niet wat ermee gebeurd. De zoon en schoondochter van mijn vorige baas was in verwachting van een 2-ling. Uiteindelijk is het er maar eentje geworden. @Miepie, wat een goed nieuws zeg, tis december voor je het weet en jij mag lekker met kerst en oud en nieuw geen champagne, filet american, medium biefstukje etc etc etc. Duim vollop voor je. @Blurry, hopelijk heeft S het straks net zo fijn op het kdv als wuppie. En dat jij lekker jouw voorkeur dagen mag gaan werken. @Kippie, fijn dat het zo goed gaat. @Miele, knuffeltje aan Bosch van ons.
Avond! Bijgelezen en ik ga proberen uit mijn blote hoofd te reageren, want nieuwe windows, maar kan niet ontdekken hoe ik 2 pagina's naast elkaar krijg! Misschien beetje suf van mezelf, maar goed... @ Kippy: gelukkig weer helemaal APK goedgekeurd (hoop dat ik dat van mijn auto ook kan zeggen volgende week... ) Wel shokking dat je even moest wachten in de wachtkamer en later weer terug moest of niet? Vooral met Wieffie haar ervaringen! @ Wieffie: ik duim voor je dat je roze test! Joehoehoeoeoe! Anders wel heul lange cyclus! @ Miepie: Super positief nieuws! Wat goed dat de uitslagen goed zijn, hopelijk geldt dat ook van de chromosonen en vitamenenonderzoek! Soms kan het ook aan een tekort B12 komen enzo, testen ze daar ook op? En in december ingepland! Geweldig! Je vraagt je af of dat ook zo na de uitgerkende datum is, ik kan je zeggen: JA! Vooral en dat is het geval bij jou, er in je omgeving iemand is dat rond die tijd ook uitgerekend is! Althans dat is mijn ervaring. En van mijn tweede mk, zie ik steeds 2 kindjes, waar mijn kindje tussen viel en ondanks dat ik N. heb, moet ik dan toch denken: hoe zou het zijn als.... Heel gek. En die uitgerkende datum 28 nov. staat nog vers in mijn geheugen. Ik meen dat jij toch ook die datum had of was het de 29ste? Bij mij is het wel alweer 2 jaar terug en mijn laatste miskraam kreeg ik 2 jaar terug (eergister als ik mij goed herinner... Ja suf die derde is wel een beetje naar de achtergrond gedreven... Want mijn nicht is bevallen op mijn uitgerkende datum, maar mijn 'redding' was dat ik toen al 15 weken zwanger was...) Het is klote, vooral als je niet zwanger bent, dat had ik die 28 nov. Die andere uitgerkende datum was ik ook zwanger een week of 12 dus dat was minder heftig als die 28 nov... Sorry heel verhaal! @ Tezzz: Wow heftig zeg, ik weet niet hoe ze dat doen. In het hele begin 'lost het zich vanzelf op'. De zwangerschap van N. begon ook met 2 vruchtzakjes. De 1e echo nog volop aanwezig en met 9 weken was het vruchtzakje al weg! Ik geloof dat ze het laten zitten, maar zeker weten doe ik het niet! @ Blurry: Heee meis, leuk je weer te zien! Hopelijk kan je die dagen blijven werken! Zin in om weer 3 dagen te gaan werken of zie je er tegen op? Hier alles lekker. N. ligt te tukken, ze is zoooo geweldig! hihihi! Helemaal verliefd! Ze liep vandaag achter de stoel, die ze voor zich uitschoof! Knapperd! Verder druk geweest afgelopen week! Dus vandaag vroeg naar bed! Weekend weer druk. Ook leuk mijn nichtje belde net of we zondag met onze kleintjes zullen zwemmen! Zij is zo veranderd sinds ze moeder is, een heel aangenaam gezelschap. Kan je van d'r zus niet zeggen trouwens, die is een heks geworden sinds ze moeder is!
He meiden, Mielenl,wat zielug dat bosch een oorontsteking heeft Wel fijn dat iig zijn longen schoon waren.Trouwens wel baas boven baas zeg! Colin had vandaag 3 verschrikkelijk stinkende poepbroeken Miepie, wat fijn dat jullie snel weer een kans krijgen! Wat zou het super zijn zeg als je zwanger het jaar uitgaat!!! Ik ga gruwelijk hard duimen meid! Ik kan me idd voorstellen dat het voor jullie extra moeilijk moet zijn om andere meiden al over nr.2 te horen. Ik ben het helemaal met julita eens, jij en marieke gaan hopelijk voor! Tezzz, lijkt me idd ook naar om te weten dat 1 van de tweeling helaas is overleden. Mijn zusje heeft hetzelfde gehad. Al vroeg in de zwangerschap is 1 kindje overleden. Kippy, geen rare fratsen met te snel kloppende hartjes hoor! Gelukkig dat het daarna wel goed was... houden ze dat nu extra in de gaten? Wij hebben een tiamo-stoelgekocht in het zilver. Ik vind de trip trap vreselijk lelijk en dan zeggen ze dat je er tot op je 100ste op kan zitten, alsof men dat zou willen... maar goed dat terzijde. Nog ff spammen....
@ Miele: gelukkig is het allemaal ok met Bosch. Die berichten op het nieuws over Mexicaanse griep zijn niet niks. @ Mexicaanse griep: ik heb recht op griepprik, vanwege mijn astma, maar ik haal hem nooit, deze trouwens ook niet. Ik kan hem ook via werk krijgen ivm risicogroep met wie ik werk, maar doe het niet... En daar heb ik hele goede redenen voor hoor! Maar dan wordt het een lang verhaal! Afijn, ik hoorde net van vriendin dat N. haar vriendje (neefje van vriendin) mexicaanse griep heeft. 2 jaar, al sinds zondag niet gegeten, hoge koorts, heel ziek. Arts heeft wel AB voorgeschreven ivm kans op longontsteking, maar ze moeten tot na het weekend afwachten. Kereltje weegt amper 11 kilo. Zijn vader is echt woest wat ik mij kan voorstellen. Hij krijgt niets naar binnen en icm hoge koorts weten we allemaal wat de consequenties kunnen zijn. Nu gaat hij vanavond naar het ziekenhuis, hij gaat iedereen verantwoordelijk maken. Doet ie goed hoor... Verdorrie! En morgen zou die vriendin even uurtje op N. passen, want wil naar de kapper, maar denk niet dat ik dat doe, want ze past dan even bij haar moeder op. Die is vandaag nog langs geweest bij het zieke kindje en gister vriendin!
He lola, Ben bang dat het gewoon weer een heeeeeele lange cyclus is... nou ja morgen testen halen en dan zal ik er overmorgen wel 1 doen... Lekker he dat je zo verliefd kan zijn! Ik heb het ook elke dag... als ik hem dan uit bed haal en hij weer zo'n enorme lach op zijn gezicht heeft.... te schattig! Oh en een 2e pagina kun je openen met ctrl en N gelijk in te houden
Kon gister gelukkig nog wel van mij afzetten, maar duurde wel even! Vannacht ook vreemd gedroomd, maar ook vreemd geslapen ofzo... hahahaha! Maar daar bleef ik niet zo in hangen!