Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Nou ja wie weet, ik duim voor je in ieder geval!
    Ja dat verliefd zijn is heerlijk!
    Ohja, ik zie het, maar nu zie ik opeens dat ik gewoon linksonderin mijn muis moet houden! Lekker snugger!

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oei dat klinkt niet lekker lola, kan me voorstellen dat je de kapper dan ff overslaat!
    Ik zou daar ook geen risico mee willen lopen. Enne, die vader heeft groot gelijk dat hij zo reageerd. Beter zo dan dat je straks te lang aan moet modderen... pfff....

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Heel goed, vaak zegt het eigen gevoel wel veel, maar idd soms wel prettig om te laten checken!
    En wow, 4 poepbroeken!!! :$ :D

N. heeft nog 'maar' 2 tandjes. Die heeft ze ook al 3 maanden!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Precies, hij was net al langs de HAP, maar die zeiden: uhmm... tjsa... uhm... Moeilijk moeilijk...
    Grrrr!

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik ga ff appelflappen bakken. Colin moet morgen op voor guppy 1! Had ik nog niet eens vertelt! 3x onder water, van de kant af... ik ben heel benieuwd!

Tot later!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *ff mega-ego*

Ik ben in hieperdepiephoeraaaaaaa-stemming! :D Werd daarstraks gebeld door beste vriendin en...ZE IS ZWANGER!!!!!! :D :D :D Zoooooooooo gaaf! K krijgt toch nog een speelkameraadje! En weer een jaar ertussen! :D (zoals ik laatst nog zei: haar dochter wordt komende week 9, L is net 8, in dec wordt dochter beste vriend 7 en in januari Y 6 ). En nou dus in maart K 1 en beebje wordt in april verwacht! MEGACOOL. Ben zooo blij! :D

nou ff terug lezen... ;)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ff snel, manlief wil de compu weer vanwegen z'n werk, werk is geld...dus het mag:D

@miep..wow, ff schrikken dat je je in nov. al weer wilde zien. Best een goed idee om die laatste uitslagen af te wachten. Ook heel erg spannend weer..tis misschien klein maar een kans is een kans. kuzz

Ze was heel nuchter, verbaasde me niet trouwens. Jah wat moet je...in je leven een groot risico lopen met grote gevolgen. En toch gaan voor dat 3de kindje ... of in je handen knijpen om de 2 die je heb en zo gezond mogelijk en lang mogelijk er voor ze zijn.
    Het rauw proses zal vast wel komen en daar heeft ze alle recht toe. Jochies snappen niet zo goed dat mama ze niet optilt nu en papa veel doet met ze zodat ze veel kan slapen.

@all...hier alles lekker. Vind het nu wel een gat hoor...14w zwanger, voel geen misselijkheid ofzo ...maar ook geen beeb ..zit een beetje te wachten:p

Morgen vk met Jasmijn (vorige keer had ze een thee doos die bijna uit elkaar viel dus heb ff een nieuwe gehaald en gevuld met thee;)) ga het nog even hebben over de mex. prik en de mogelijkheid dat ze me naar een dietiste stuurt. verder de zw-verklaring staat op me te wachten en doornemen van de bloedwaardes.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hahaha...Mark heeft suks meestal op papa-dag:D 4x da's zeker een kies...dus op de loer naar wit puntjes?

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @diaan,...ik doe morgen mee, na het uitslapen ga ik ook wat voorbereidingen doen voor jasmijns nieuwe kamer.

laptop gaat NU overrrrr!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Wat fijn dat je nog voor het einde van het jaar terecht kunt! Ik denk ook dat het wel zinnig is even de laatste uitslagen af te wachten. Maar wat goed dat ze je al zo snel wilden inplannen zeg! Da's toch ook wel eens anders geweest of niet soms? Zouden ze soms een nieuwe inplanner hebben? ;) ;) Oooow...duimpjes draaien alvast! :)

@Julita: zou het dan toch? Eindelijk een ongi? Zou wel fijn zijn zeg!
    Hier trouwens nu al sinds zaterdag steeds vervelende ongibuikpijn, maar bij jou was dat al een maand zo zei je he? Pfff...kan ik me lol nog op ;) overigens temp ik dus netjes elke nacht/ochtend en volgens ff heb ik 6 dagen geleden een ei gehad...maar met dat pco-gebeuren verandert dat nog wel eens, dus eerst maar eens zien hoe morgen m'n temp weer is ;) mocht m'n ei echt blijven staan, dan is er een heeeeeeeeeeel klein kansje dat ik niet ongi wordt over een dag of 6 :) maar aan mijn buikpijn te voelen maakt het zich eerder op voor een mega ongi ;)

@Beast: ja, idd ...wat kan je anders dan nuchter zijn eronder. Liever langer kunnen zorgen voor de kids die je al hebt, dan misschien nog 1 kleine erbij die je (samen met de andere 2) niet kunt zien opgroeien. Lijkt me een duidelijke keus. Maar blijft wel klote voor d'r natuurlijk. :(

@Mielenl: Bosch dus toch idd een oorontsteking? Baluh. Ik hoop dat je iets hebt meegekregen wat gauw de druk eraf haalt. En dan ook nog een kies die doorkomt...trekt ook al zo 'fijn' naar je oor weg. Sielug :(
    Moest wel een beetje lachen om wat je schreef. Ik las het zo namelijk:
    :D :D :D

@Lola: niet leuk, dat die griep zo dichtbij komt! Tjeetje, lijkt wel of de mex. griep steeds verder het land intrekt. :$ Ga morgen maar niet naar de kapper dan. Kan nog wel wachten tot je een andere oppas kan regelen toch?

@Wieffie: baluh dat je cyclus nu weer zo lang wordt. Het ging zo goed! Ik vind eigenlijk dat dat gewoon verboden zou moeten worden. Vanaf nu geen enkele vrouw nog een cyclus van langer dan 40 dagen! En een ongi van 1 dag ;) Scheelt ook in de testen; ben je overtijd dan ben je gewoon sowieso zwanger. Vind ik. :p
    Wat een grote ogen heeft C toch! En wat fijn dat ie opgeknapt is!

@Kippy: toch even schrikken lijkt me als de hartslag ff buiten de norm is. Hier was het hartslagje van K altijd heel rustig en 1 keer opeens heel snel. Toen keken ze ook raar op. Maar tot dan sliep ie altijd en die ene keer was ie net bezig met z'n kruip-oefeningen ;) :D

@flieft op ukkie: ikke ook! :) Vanmiddag nieuw hoogtepunt bereikt. K probeert al een paar dagen een la uit te pakken. Zit geen plank meer voor (weer eens eraf gevallen) en natuurlijk heel veel leuke spulletjes erin. Hij had het al in de loopstoel geprobeert (zelfs de wasmand aan de kant gedouwd die ik er strategisch voor had gezet) en met kruipen wou ie er ook steeds weer heen maar was ik 'm steeds net te snel af. En vanmiddag ging dochterlief dus spelen. Affijn, voordeur open, kamerdeur open en K in de kamer aan het rondkruipen. Dus ik steeds de voordeur in de gaten houden dat ie niet naar buiten zou gaan en ondertussen dochterlief ff uitzwaaien. Kom ik binnen en vraag ik aan manlief waar K gebleven is (het was errug stil). Hij wist het niet. Draai ik me om..zit meneer op de knietjes bij de open la met de helft van de spulletjes al over en om hem heen en met een brede grijns op z'n gezicht. :D
    Ja...we hebben weer een ondeugend jochie in de familie ;) :p

Oja...heb nog geen berichtje terug van kennis wbt haar tweeling. Als ik weet wat ze gaan doen/ niet doen zal ik het even melden...

@Dimple, Blurry, Bapsie, Diaan, Tom, Tijgertje, G4B, Leentje en Marieke: allemaal een dikke knuf! (en voor alle hierboven genoemden ook natuurlijk ;))

pfff...nou zijn m'n vingers moe...heb ik nou iedereen gehad?

Liefs! *ben nog steeds blij omdat mijn beste dinnetje zwanger is-megasmiley :D *

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Avond!

Heeej Beast, hoeist? Mooie spam hoor. Waarom wil je trouwens naar de dietiste? Ben je deze 14 weken veel aangekomen of niet? Lijkt het eigenlijk veel op de eerste zwangerschap of niet?

Wieffie, leuk zeg ik wist niet dat jij met Colin zwemde voor een echt diploma. Dus morgen haalt Colin zijn eerste diploma in zijn prille leventje. Dat moet gevierd worden. En morgen weer een testdag, spannend!

Ik heb te snel gelezen en ben alles kwijt volgens mij.

Oh ja Miepie, elke kans is een kans en 4 x is scheepsrecht! Wel weer spannend hoor.

Mariekske, hoeist nu?

Bij ons hebben ook meerdere mensen de mexicaanse griep. Sommige mensen worden er trouwens niet ziek van maar kunnen wel drager zijn en het doorgeven.

Verder ben ik het helemaal kwijt, zodadelijk in bed duiken denk ik.

Oh ja Diaantje, ik ben benieuwd hoe de kamer wordt, veel plezier!

En stolsels....ik was er van te voren ook voor gewaarschuwd en heb er vriendinnen ook over horen praten maar bij mij viel het reuze mee. Mijn eerste menstruatie na de zwangerschap was vele malen erger dan de bloedingen na de bevalling.

Iedereen alvast welterusten en iedereen die ik vergeten ben: dikke kus!

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja Tezzz, gefeliciteerd met je vriendinnetje. Gezellig dat het allemaal zo dicht op elkaar zit.

....en nu ben ik er echt vandoor...

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    thanks! :D *benzoblijbenzoblijbenzoblijbenzoblij*

en weet je wat ook nog zo leuk was? Toen ze bij ons kwamen op kraamvisite hadden we het erover dat het bij ons zo veel langer had geduurd dan de eerste 2 keer en toen heb ik ze gezegd: áls je nog graag een tweede wil, zou ik als ik jullie was maar eens op gaan schieten! Ik zie het zo veel op het forum dat het zo veel moeilijker wordt hoe ouder je bent!"..toen ze thuiskwamen hebben ze kort overlegd en daarna heeft ze d'r laatste pilstrip afgemaakt.. :D

En ik wíst het he! Toen ze er waren voor L's verjaardag een paar weken geleden had ze een raar warme lange trui aan en ik had zoiets van 'het lijkt wel of ze haar buik wil verbergen'. Maar ja..in gezelschap ga je dat natuurlijk niet zeggen. Heb dus alleen een opmerking gemaakt over haar trui van 'goh, had je het koud ofzow? ;) ' Heb het er zelfs nog met m'n moeder over gehad een paar dagen later...
    8) m'n ouders komen morgen..heb ik een leuk nieuwtje! :D

sorry voor de ego. Kan m'n 'ei' niet kwijt. Manlief is nog niet thuis...en ben zo blij! :D

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ben nog helemaal niet aangekomen,...maar heb gewoon overgewicht. Vk rade het me aan, de eerst 5x worden vergoed. En wie weet pik er wat van op om het niet uit de hand te lopen.
    Vorige zwangerschap was ik net geen 20 kilo aangekomen en dat was ik met 2 weken kwijt. Maar wie zegt dat dat weer zo gaat, en ik heb gewoon in me verdriet te veel gesnoept...dat is het.

Zwangerschap lijkt er wel op is de trend van...weinig bijzonderheden. Geen grote kwalen..of pijnen. Anders in de kleine dingen...langer misselijk maar niet spugen, grotere borsten dat soort dingen.

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

@ Mielenl: ahhh gossie die arme Bosch met oorpijn! En dan ook nog kiesje dat doorkomt en pijn bij het slikken... arm schaapie! Dikke kus voor hem!

@ Miepster: JOEHOE, weer in de planning en net als iedereen draaien hier de duimen weer een slag harder (wist niet dat dat zo hard kon ;)) dat het dit keer gewoon vet raak is want jullie verdienen het nu zooooo ontzettend!

@ Lool: joehoe, ik zei het toch al van de week toen we elkaar tegen kwamen... laat N. maar schuiven! Hihihi schattig he!

@ Tezzz: wat een hoge pieken, diepe dalen verhalen van jou uit zeg! Heftig van die tweeling die nu alleen is... Vind dat altijd zo heftig!
    @ Lool: ik wist helemaal niet dat je bij N. twee vruchtzakjes had!! Heb ik dat dan helemaal gemist of heb je dat nooit verteld...
    @ Tezzz: gefeli met je dinnetje! Leuk he!
    Hihi en die dondersteen die je kastjes plundert.... Wacht maar tot ie ergens op klimt...

@ Diaan: hoe'st met M en haar nachtelijke perikelen? Is de rust in huis wat terug gekeerd? Hoop het toch zo voor je!
    Oja, en een kapotte ketel is echt ruk zeg! Hopelijk valt de financiele schade mee. Maar die krengen zijn hoe dan ook duur!

@ Mariek: hoe'st met jou meissie? Trek je het allemaal een klein beetje? Kun je beetje met je vriend jullie gevoelens delen en verwerken? Ik hoop het zo!
    En zijn alle stolsels nu weg enzo? Of moeten ze toch nog curreteren? Bleghhhh... arme jij! En dikke lieve knuf!

@ Blur: lekker dat je drie dagen aan de slag kan en het goed uitkomt met KDV en oppas voor S.
    Volgens mij heb je wel weer zin om te beginnen of niet?

@ Leen: hee hoi, zwaai! ;) (ja, sorry ben niet zo bij, maar zag je langskomen!) Hoe'st met N.? Loopt ze nu al wat meer los?

@ Beest: knuffie voor jullie allemaal en een kus op je buikie met ukkie!

Ik ben trouwens ook helemaal niet misselijk meer enzo... heb niet zo'n goed gevoel na 't ziek zijn van vorige week. Had toch een keer wat verhoging (heb niet elke dag getempt...) en bij te hoge temp kan dat slecht zijn voor 't ukkie... Maar goed, we zien het dinsdag wel.
    Ik heb het verder zo druk dat ik vaak vergeet dat ik zwanger ben...

En ik ben ook helemaal verliefd op mn boefje! Die gelukkig weer goede nachten maakt en zo rond 23/24 uur wakker word en dan weer tot 05.00 of 06.00 doorslaapt en dan weer tot 8.00. Dus ik ben weer wat bijgeslapen...

Ha, speaking about the devil.... Kaa alarm...

Liefs!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @G4B: niet te gauw zorgen maken over verhoging hoor! Ik heb vorig jaar behoorlijk lang verhoging gehad met die blaasontsteking en daarna buikgriep en volgens vk en arts op de ha-post hoefde ik me daar geen zorgen om te maken. Trouwens, ik had griep met behoorlijke koorts toen ik zwanger testte van L..is ook goed gekomen ;)

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    gaaaap..K wakker vanaf 23.45. Nu net weer in bed gelegd. Hopelijk slaapt ie de rest van de nacht nou wel door...

trustuh!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!!!

tezz leuk nieuws zeg! gefeliciteerd!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!!!

@ tezzz wat een leuk nieuws zeg!!! (ik zag trouwens bij ons in de straat het 3e geboortebord verschijnen binnen 2 maanden....en allemaal jongens! leuk!)
    edit: zit net ff te rekenen, 't is binnen een ruime maand, de eerste is geboren toen wij in Eurodisney waren :$

@ bapsie heeeeej wat zijn de plannen vandaag?

@ wieffie succes met afzwemmen (of eigenlijk C succes natuurlijk hihi)! Hier is het elk kwartaal diploma zwemmen, maar iedere keer net op een dag dat wij er niet zijn, dus Bosch heeft nog geen enkel diploma hahaha

@ beast ik heb mezelf ook een keer door laten verwijzen naar een diëtiste maar ik vond het persoonlijk niet zoveel toegevoegde waarde. Ik volg momenteel een appel-dieet (snoep verstandig, eet een appel) en ben al 2 kg kwijt!! :D :D (nu de rest nog ;) )

@ go4 fijn dat je weer een beetje door kunt slapen! goedzo Kaa!

@ kipp gelukkig dat uiteindelijk alles goed was. jeetje ik zou me rot geschrokken zijn als je weggestuurd wordt en dan weer terug moet komen. * spreekt kuikentje ernstig toe * niet meer doen he!!! Ennuh leuk die complimenten over je buik......spammetje????

de rest een bietje kwijt geloof ik...
    vanmorgen Bosch naar het KDV gebracht, gister de hele dag koortsvrij dus ik heb het er maar op gegokt.
    Ohja en ik heb NATUURLIJK gister even mijn vinger in zijn mondje gestoken op zoek naar witte puntjes, bijt die boef keihard op mijn vinger! En er nog keihard om lachen ook! Heb nog geen nieuwe ontdekkingen gedaan maar er zitten linksonder wel twee HEULE GROTE bulten dus ik zet mijn geld daarop.

(owja over geld gesproken.....blijkt dat de zilvervloot misschien niet onder de garantieregeling valt......gemeen hoor van ome Nout)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge,

Een appel dieet, dat zou bij mij betekenen ...eet alles behalve appels:D Ach we zien wel..is het nix ben ik ook snel klaar!

Deel Deze Pagina