mmmmmmmorgen Nou, K kwam weer gewoon om 4.30 (zoals altijd) maar heegt daarna doorgeslapen tot 7.15. Ga's al beter dan ie de de hele week gedaan heeft. Maar ja, nu lag ik weer erg laat in bed natuurlijk, dus heb er nog niet zo veel aan gehad... @Mielenl: hier de kinderen in de buurt ook allemaal van L's leeftijd. Helaas voor haar alleen maar jongens.. . Maar toch wel leuk hoor dat ze allemaal samen kunnen spelen. @Wieffie: nog getest? @All: ouders komen straks en manlief ook thuis vanmorgen, dus ben er denk ik vanmiddag weer. Laterrr
@ mielenl ga nix doen, alleen enveloppen voor geboorte kaartjes ophalen en hopen dat de proefdruk dan ook al klaar is
Big Baby Bapsie Poll Bekijk bijlage 24552 Blurry: 3 dec om 14.00 een vrouwtje net als ik 30 jaar geleden Dimple: 5 december (klein babyklaasje) om 14.45 uur Tezz: 5 december om 17.05 een hulppietje voor pakjesavond Stephanie: 8-12 om 8:12 en ze krijgt een.......BABY! Tom: 10 december om 23.33 een kerel Tijgertje: 12 dec om 05.40 een voetballertje Go4baby: 13 december een lekker eigenwijs wijffie Beastie: 15 dec om 15.12 en een ventje Kippy: een mooi poppetje, en wel op 17 december Lola: 18 december om 00.04 uur een prinsesje marieke: 19 december 15.23 uur een... Mielenl: 21 december om 3 uur een (bijna) kerstjochie Wieffie: 22-12-2009 om 22.12 uur een super stoere bapsieminiman! Bapsie: 23 december om... uur een jochie Diaantje: 24 december tussen 3:00 en 8:00 van een prachtig stoer mannetje Leentje 79: 25 december om 22.50 uur, een heeeeel lief mannetje! up!
Goeiemorgen meiden! Heb niet echt bijgelezen. Weet alleen dat dinnetje van Tezz zwanger is. Gefeliciteerd!!!!! En ehm..... misschien vanmiddag tijd om wat te lezen. Werk tegenwoordig vaker 40 uur dan 20 uur, maargoed. Even doorbijten om uit de min te komen. Esmee heeft gister voor het eerst 4 flessen gehad en ze is 1 keer wakker geweest om 4 uur vanacht, gelijk weer in slaap gevallen na de speen. En toen was het 8 uur. Jippie!
sorry! Laatste keer vergeten m'n handtekening aan te passen denk ik. 't Is weer voor mekaar! Goed gedaan Esmee! Kan K een voorbeeld aan nemen
@ bapsie nou dat zijn nog ns leuke plannen (met name de proefdruk dan he ) Spannend he dat die data steeds dichter bij komen.....ik liep altijd in de supermarkt te kijken naar houdbaarheidsdata. ik vond het zooooo spannend toen mijn uitgerekende datum op de melk stond!!! @ tezzz nouja als hij dan daarna nog maar een paar uurtjes slaapt dan valt het wel mee he @ steeph wat heb je toch een voorbeeldig dametje ! @ bapsie hoe is het trouwens met je sticker afgelopen?
Hello!! Sarah naar het KDV tot half 1. En nu begin ik toch wel het gevoel te krijgen wat veel moeders hebben. Het was er een beetje druk vanmorgen. Een aantal zieken en vervangende hulpen enzo. Maar het komt vast goed. Lool en G4b, heb idd wel zin om weer te beginnen! Maar dat wordt wel weer vroeg op en niet zo veel tijd meer om in huis lekker te rommelen. Gelukkig heb ik een lekkere chef/schoonmaker (Blurryman), dus dat komt helemaal goed. *verliefde smiley* Wief, wat goed dat C al voor guppy gaat! Spannend hoor! Ik wil ook wel met Sarah zwemmen, maar dan moet mamma eerst een flink ontgharingsprogramma ondergaan. Ben me een beetje aan het orienteren op dat gebied.. Kip, hoop dat je niet te veel bent geschrokken dat je in de wachtkamer moest wachten en opnieuw moest laten checken. Gelukkig gaat alles goed! Buikfoto SPAM is gewenst! Leen, was jij t nou die t over tandjes had? Ik hoop dat ze er niet te veel last van zal hebben. Tezzz, gefeliciteerd met je beste vriendin! En wat een 'toeval' dat er steeds een jaar tussenzit! Zijn er al huwelijken afgesloten? Pfffff nu weet ik t niet meer... iedereen die ik vergeten ben, de groeten! Diaan, hoe is t met je Beckham? Of is t Ronaldo? Druk druk druk? Oja, Lool, ik heb gister mn griepprik ook gehad en ga in dec voor de mexi-shot. Ik heb ooit bronchitis gehad en sta in t systeem als asthma-patient. Dat komt in mijn geval wel goed uit. Als ik soms aan de bali vraag welke hoestdrank ze nodig hebben hoesten ze in mn gezicht en zeggen vrolijk: Het is zo'n hoest. Welke is t beste?? Dus voor mij liever de prik, dan beroerd thuiszitten. Maar zoals je al zei heb jij je redenen om t niet te doen. Ik hoop dan ook dat je het niet zal oplopen. Vooral omdat jij ook met risico-groepen werkt.. Hoe is t verder met jou en N? Nog wat van ex gehoord? Nu ga ik lekker ff in huis rommelen. De zilvervisjes sprongen me gister weer tegemoed, dus ik ga ff bug-spayen. Later!
Oja, ik wilde vragen hoelang jullie moeders na de bevalling last hadden van vloeiing. Ik heb nog steeds een lichte oud bloed vloeiing die steeds als ik veel bezig ben geweest terug komt. Na een week of 6 zou dit toch wel over moeten zijn? Of kan t door de mirena komen die ik na 6 weken heb laten zetten? Graag jullie reactie.
volgens mij kan je van de mirena ook wel een beetje bloeden. bij mij was de bloeding na een week of 6 wel over. ik weet het eigenlijk niet eens meer zo goed haha blur dat kdv-verhaal was heel herkenbaar. ik zie daar ook ZOOOOO vaak kindjes rondlopen met een enorme snottebel. dat probeer ik maar gauw van me af te zetten. mijn theorie is dat ze op het KDV ook HEEL VEEL afweerstoffen opbouwen door alle bacteriën en virussen (nu klinkt het alsof het een grote gore bende is daar maar dat is ook een beetje overdreven )
hey lieverds..kwam even voorbij stormen ...geen tijd..maar wilde even kijken of het goed ging met jullie....ja dus ...MOOI !!! ben weer weg...maar kom later terug..w.s morgen..laat ik de foto's zien van Meagan's kamer zoals hij er nu voor staat..zit te twijfelen...of die andere muur ook strepen..of zo laten..het grijs erbij doen of het zo laten (roze/wit) etc..kortom...belachelijke dingen om je druk over te maken..maar dat zien jullie dan wel weer.. ben weer weg...drukke doos..maar beloof beterschap..echt waar.. smak smak !!
Even een snelle groet vanuit 020! Kom later bijlezen! De tijd klopt niet op het forum, maar goed dat is elke x zo als de klok voor of achteruit gaat!
@beastie: hoe was je apk? oh nee....vergeet ik steeds..je bent natuurlijk nog niet thuis....je zit natuurlijk nog aan de thee met koekjes..
Alles oke, bloeddruk mooi, hartje was mooi te horen...bm gevoeld...man die zit al best hoog...krijg je bij een 2de Blij verrast met de thee doos die ik mee had tja die andere was ook inderdaad zo goed als schijndood dus aan vervanging toe!