Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    vooruit..nog 1tje dan..

met het nieuwe rolding..

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    WOW Diaan! Wat ben je toch een echte klussert zeg! Super mooi en strak! (en dat rolgordijn... wat is er dan mis aan... ziet er heel goed uit maar ja, als het met 2 punaises opgehangen is zien we dat niet :D)

effe verder terug lezen...

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Boink... was wel liefdevolle worp toch ;)

Maar daarom heb ik ook een blauwe wagen... omdat ik een roze wagen niet mooi vind ;)
    En als nr 2 een smurf is dan zit ie gebakken... jammer van alle leuke (roze) jurkjes die Kaa heeft... (of wie weet dat dat in 2010 wel kan :D 8):p)

Maar ik koop ook best veel unisex kleren/kleuren trouwens.

Ze heeft nu een heel gaaf shirtje aan met goudvissen print. Oranje met geel dus kan ook bij een jongentje (was eerst van een jongetje trouwens...)

@ Beest: ga je nog ski'en?
    Is dit iets voro J. (waarschijnlijk te groot, maar wel te gek (vind ik...))
    Marktplaats.nl > katvig appeltjes ski (regen) broek, salopet maat 104 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 104

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    #40824 Beastie, 30 okt 2009
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
    wel gaaf ...maare wat denk ie zelf? met dikke toeter skieen?..ben als de dood dat ik onwijs op me bek ga met die dikke toeter...lopend, laat staan op latten!

Nou ga weer verder met koken, paps eet mee voordat we naar het Hospice gaan. Hollandse prak want me pa moet geen kruiden, uien en knoflook...blijft weinig over;)

Wat stom, nu is er schaatsen ...en dus weer geen Sesamstraat...ook niet op een andere zender. Vind het onderhand zwaar irritant. Jasmijn vind sesamstraat zo leuk...en nu is het er weer niet...stom!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beest: ja stom want natuurlijk ga je dat niet doen met toeter, maar was effe in de war met vorig jaar toen je een pak zocht voor J. en komend jaar dat jullie naar Disney gaan.... Solly, zeefhormonen :)

Hoe was het vanavond? Hadden jullie daar een soort 'evaluatie' oid? Of in het kader van de verwerking dat het zo snel ging enzo?

Van dat merk heb ik trouwens een heel leuke jas voor Kaa gekocht met die appeltjes print in rood en paars. (net iets andere kleurstelling) via MP. Helemaal heppie!

En ik heb mn Lodger Shelter waarschijnlijk verkocht! Die had ik gekregen als kraamkado maar niet gebruikt. Lag maar in de kast en ons lente kindje gaat het daar dan toch te warm in krijgen.
    KOmt morgenochtend iemand 'm ophalen!

Verder lekker rustig hier! Is er iets bijzonders op tv of hebben jullie allemaal een sociaal leven ;)

Liefs!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh sesamstraat... hoe laat is dat dan? Hebben we nog nooit gekeken... kijken altijd rtl boulevard.... Kick vind dat enig *enorme schaam smiley*

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    #40827 Beastie, 30 okt 2009
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009

17.25 op ned 1. en het is zo grappig met Grover enzo...we go way! back:D **dan is er nog geen boulevard...dus kunnen jullie en en doen**

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    lodger...ooowww man...lijkt me zo lekker voor een kindje. Maar idd. voor onze bloemen kids veel te warm...heb wel een neppert die veel dunner is..dus die is mooi voor frisse dagen.

idd erg rustig...:(

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    geeft nix hoor...dacht alleen "waar haalt ze dat vandaan?" van ver dus:p

Nee was al gehele herdenking voor alle mensen die een dierbare hebben verloren in het eerste half jaar van 2009.
    Was mooii, mooi zang koortje. De text kwam in als een bom als ik het zelf las...maar dee me niets als het opgelezen werd...heel apart...behalve de laatste text (sloeg een beetje op dat iemand zo verandert vlak voor het dood gaan)
    Pa heeft hier nog neut gedaan en ik heb z'n telefoon op wintertijd gezet;) man is tevreden naar huis gegaan.

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hier ook vandaag weer een brul, vond hij niet leuk. Maar snel genoeg verholpen met een Bob de Bouwer dvd gelukkig.

En wat een schattig filmpje met een scheetje van een meid zeg.

Zo halve huisraar van schoonmoeder staat op mp. Iemand nog een "leuke" stoel nodig? ;)
    Marktplaats.nl > Oude stoel met zachte zitting - Huis en Inrichting - Stoelen

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beest: aha, bijzonder dan idd dat als je het zelf leest het veel persoonlijker is dan als een vreemde het leest. Maar ook wel logisch. Je legt je eigen gevoel er dan in.
    Fijn dat het mooi was en dat je pa weer tevreden naar huis ging. Toch fijn om dan even met elkaar te zijn!

Ik vond die shelter helemaal niks... ze lag er zo 'geknakt' in... Maar ja, dat heb ik er niet bij gezet. Heb niets meer gehoord dus ben benieuwd!

Trouwens: ik kreeg een of andere vooraanbieding voor de 9 maanden beurs ;) (2 kaarten voor de prijs van 1...) Zal ik... ;) (en anders raak ik die via MP ofzo ook wel weer kwijt ;))

@ DE REST: sorry voor de dialoog ;)

Liefs en slaap lekker allemaal!

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Dimpel: hihi die stoel! Zulk soort stoelen had mn oma ook! In elk geval die groene kleur en klosjes onderaan ;) Good old memories!

Ben benieuwd of je die kwijt raakt! Succes!

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Goeiemorgen !

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!!!

@ go4 NATUURLIJK was het een liefdevolle worp. na 2,5 uur heb ik hem wakker moeten maken, normaal slaapt hij max 2 uur.

@ beast ik neem 's ochtends sesamstraat op, zeker op de dagen dat ik werk, is half 6 veel te vroeg (wil altijd eerst Bosch eten geven zonder tv aan, en normaal kunnen we dan net de laatste 10 min van sesamstraat kijken). nu zet ik dus gewoon de opname aan en kan ik rustig koken voor siemens & mij :D

@ dimple nee mijn huis staat al vol genoeg hihihi! ik hoop dat je nog wat dingetjes kwijt raakt via mp :)

@ diaantje wat is het kamertje mooi geworden zeg! En heerlijk eindelijk weer warm water. Jij ligt zeker het hele weekend voor mosseltje in bad ;)

@ melmel zwaai!

@ miep ik was nog helemaal vergeten te zeggen dat ik het zooooo gaaf vind dat jullie toch nog dit jaar voor de tp mogen. ik begin vast met duimen dat dit eskimootje een mooi en gezond beebje wordt!

@ mariek hoe is het gisteren trouwens bij de gyn gegaan??? of steeph, weet jij iets????

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Jeeeetje wat is het stil !

Mooooooi kamertje diaan !!!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ MIelenl: wauw lekker zeg dat ie zo lang slaapt! MIsschien moet ik ook eens liefdevol een worpje wagen ;) Kaa slaapt bij uitzondering 5 kwartier! maar meestal 30 minuutjes (en dat 2 keer met een beetje mazzel...)

@ Sesamstraat: 17.25.... das veels te vroeg voor ons hoor ;) dan zitten we nog op kantoor... Tja...

Wij hebben vanochtend en middag heerlijk geboswandeld!
    FIjn weekend verder allemaal!

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go bosch is ook een echte powernappert hoor! Als hij 's morgens in de auto in slaap valt, al is het 10 minuutjes, dan slaapt hij tussen de middag niet meer.

wij hebben vanmiddag EINDELIJK ons weekendje londen geboekt :D jippieeeeeee :D

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Mielenl: hi, wat wonderlijk dan idd dat ie dan weer genoeg geslapen heeft! Maar hij slaapt normaliter dan maar 1 keer per dag nog? Kaa heel vaak twee keer hoor!

EN HEERLIJK EEN WEEKENDJE LONDON!
    Gaan jullie met zn tweetjes of gaat Bosch ook mee?

GAAAAAAP ik heb zin om mn bed in te gaan! Kaa was afgelopen nacht weer vaak wakker... wellicht dat ze de volgende tandjes krijgt?
    Komen de onderste dan weer eerst?

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go pffff ik weet niet welke eerst kwamen. maar Bosch heeft wel heel lang boven maar 3 tandjes gehad, de 4e is een maand of 2 geleden pas doorgekomen
    ja, bosch slaapt normaal gesproken maar 1 keertje. Toen hij nog 2 slaapjes deed, was dat op het laatst ook maar 2x een uurtje maximaal.

we gaan lekker met z'n tweetjes naar londen (ik hoop dat ik het trek, 4 dagen zonder Bosch ;) ). Mijn ouders komen dan in ons huis logeren en tegelijk op Bosch passen.

lekker naar bed dan als je zo moe bent, even je batterijtje opladen. hopelijk slaapt kaa vannacht een beetje door.

sjonge wat is het hier rustig vandaag zeg.....

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ben er...terug van vrijgezellen middag/etentje...popquize en wij hebben gewonnen!

@dimple....leuke stoel **maar is heb hem dan al in me hoofd gestript en bekleed met een fijn oilily/roomseven stofje ofzo!**
    Als er geen sesam is dan zet ik 306 op...baby tv! en kan ik rustig ff koken voor ons drie.

@Go4..9m beurs? ja doen! ik kom met ov...en laat Jasmijn ergens bij iemand ofzo...en dan het liefst een woensdag of donderdag ofzo (ik moet en ik zal!):D

Shelter lijkt me eigenlijk gewoon lekker...of het lekker is, geen idee!

@miele...lekker hoor london....maar ik zou dat niet zo trekken denk ik..deze middag vond ik al moeilijk. 21 nov gaat ze echt logeren;)
    Sesam opnemen? .... nah dat vergeet ik na 2x toch...baby tv is een goed alternatief!

Jasmijn vanmidag bij me schoonmoeder 3 uur geslapen...en toen heeft ze haar maar wakker gemaakt....nu ook weer lekker aan het tukken...drukke dag gehad die groot ouders bezig houden!

Morgen ff naar ons nichtje, die heeft haar neus amandelen laten knippen...en morgen middag dan eindelijk een gaatje gevonden om een andere broek te kopen. Ben ik aan toe!

Deel Deze Pagina