Beast, voor 5 euro mag je hem hebben. volgende week zijn we in zandvoort, kan je hem daar komen ophalen Lekker rustig hier geweest, hoef ik niet zoveel bij te lezen. Een hele hoop vandaag geschuurd en 1 kozijn in de grondverf gezet, hopelijk morgen verder met verven, weten alleen nog niet precies wat we met wup aan moeten. Ben ook heel druk met de stripboeken te verkopen van me schoonmoeder. Hoorde gisteren van haar dat we de opbrengst door 3-en delen, dus hoe meer ik vang, des te meer we krijgen De rest wordt nog niks op geboden, helaas.
oei zie ineens dat het al na 23 uur is. ga maar eens naar bed. ja lekker, op zaterdag voor 12 uur in bed liggen
Hoihoi, Het wordt een beetje afgezaagd, maar heb maar weer eens snel overal overheen gelezen.. Heb wél de link naar de luiertassen gekeken en vind hem super leuk Baps! En ik kwam ook die suede tas met een goud bedrukking tegen (geen luiertas, een "gewone"), en ik is verliefd haha Heb zelf btw een luiertas bij de kruidvat gekocht, grijs met wit, vond ik leuk én een leuke prijs ('n echte hollander hé ) Leest iedereen er nu overheen of mis ik iets? Tijgertje: Van harte gefeliciteerd meid! Ik snap dat jullie een beetje overdonderd zijn ondanks dat jullie er mee bezig waren. Je typt het idd een beetje vreemd, maar ik mag aannemen dat jullie er super blij mee zijn toch.. Nog even over mijn apk: Ik was er eigenlijk niet eens heel erg van geschrokken, kuikentje is nu al een heel druk ding, net als papa en hij was al de hele tijd lustig ans spazieren.. Dus ik had zoiets van: als je veel inspanning levert, gaat je hartje ook iets sneller.. Maar ik was toch wel héél blij dat het daarna rustiger was hoor!! Zo, ga ff met meneer de haan voor de tv hangen en lekker chillen tot later!
avond, nacht eigelijk! sorry voor mijn afwezigheid, en voor het allemaal niet teruglezen enzo.. even een beetje egoistisch de laatste tijd.. komt vanzelf wel weer goed.. vond het wel even netjes om te komen melden dat alles vrijdag goed was, stephanie heeft mee mogen kijken hihi (hey schat wil jij mijn kijkdoooos even zien ) erg interessant allemaal hihi leuke co-assistente liep er ook rond op de gang maar was er helaas niet bij hihi anyway, het was allemaal goed dus, was alweer met nieuwe cyclus bezig. waren alweer eitjes in aantocht. maar voorlopig doen wij het maar eens even rustig aan.. niet dat we meteen afhaken na 1 keer raak en miskraam ofzo maar gewoon even rust .. truste ladies en snel beterschap vanaf hier
@ mariek gelukkig maar dat alles goed was! heb veel aan je lopen denken hoor vrijdag, fijn dat je je even komt melden En het lijkt me heel goed om even rust te nemen na de mk, ook voor je lichaam. Hopelijk is de volgende poging weer raak, en dan echt! * knuffie * @ dimple hey had het nou toch ff laten weten dat je oppas nodig had voor wup.....wij zijn gewoon thuis! @ beast ik heb sesamstraat gewoon vast ingeprogrammeerd staan van ma-vr. Baby tv hebben wij niet.... Ja en ik denk dat ik wel een paar keer naar huis ga bellen hoor als we in Londen zijn. Als we een avondje uit gaan zonder Bosch ben ik ook altijd zooooo blij als we hem weer op kunnen halen! @ kip het wordt inderdaad afgezaagd maar het is je vergeven hoor Blij dat jij er niet zo van geschrokken bent dan. zo en nu ik nog even ego dan.....stond vanmorgen op de weegschaal en....jawel.....EINDELIJK DIE MAGISCHE 80-kilo-grens voorbij!!!!!! (er onderdoor dus he ) Ben zoooooo blij.....nog maar een paar kilootjes dan zit ik weer op mijn gewicht voor m'n zwangerschap (en dan de rest nog hahaha)
@Miele, achteraf geen oppas nodig. Ik was om half 12 al richting flat schoonmoeder gegaan, me ding gedaan en om 2 uur (precies op tijd voor de start f1) en na een half uur is wili die kant op gegaan. Dus druk gemaakt om niks. Misschien morgen? Dan wil ik nog 1 kozijn afwerken.
Heeeeeee! goeiemiddag. Wat een rust hier, zeg. Miele, er is een heel topic over jullie familie in de lounge. Ik quote: "Een Miele is de absolute top! Maar een goede Miele kost al gauw meer dan 900,00. Voor de minder rijke onder ons zijn Bosch en Siemens de absolute top. Siemens is overigens van Bosch." Haha, zo grappig als je jullie erbij bedenkt . Gefeliciteerd met je 7 op de weegschaal ik ben eerst nog bezig er een 8 op te krijgen Mariek, fijn even van je te horen! En goed dat jullie even de tijd nemen, denk het heel goed is eerst dit af te sluiten voor je het hele circus weer doorgaat. Al vergeet je het niet.... Kip, weer goed gekeurd, mooi! Ben weer weg, verder met Farmville op facebook (nog mensen die buren willen hebben?), m'n aardbeien zijn geloof ik rijp .
Hey meiden We zijn er hartstikke blij ermee hoor Maar het is gewoon overweldegend weet niet hoe je het moet schrijven We hebben het onze ouders gezegt en die zijn super trots Verder ik voel me kippie liekker geen kwaaltjes niks noppa nada komt nog wel denk ik Was pas na 6 weekjes misselijk geworden Wat een rot-weer he lady's
@ miep haha ja dat klinkt wel grappig. al is in ons geval bosch van siemens ohja en in 98 zit ook een 8 hihihi @ dimple morgen moet wel lukken hoor. dan neem ik hem wel mee na het zwemmen, gezellig * vraagt zich af wat farmville is-smiley *
@ tezzz hoooooiiiii! @ dimple bosch is gelijk gaan slapen zodat het maar gauw morgen is heb ook al een extra autostoeltje in mijn auto gezet, helemaal voorbereid. wil hij nog wel slapen in een campingbedje of moet ik een full-size logeerbed voor hem klaarzetten? Of hij kan in ons bed, maar dat is wel vrij hoog.
Beetje laat, maar ik denk dat hij overal in slaapt hoor. Campingbed is ook nog goed oor. Was vanavond afgeleid: JAMIE MAC HEEFT NET GEWONNEN!!!!!!!!!!
@ lool jij ook een fijne werkweek! @ dimple dan probeer ik het wel in het campingbedje tot zo he! En gefeliciteerd met de historische zege van jamie.
@ dimple bosch vindt jouw avatar erg mooi....en de bannert trouwens ook hahaha, hij zit alle auto's en dieren aan te wijzen
mmmmmmmmorgen! Hier erg druk weekend achter de rug en vandaag staat de schoonmaak weer op het programma *zucht* dusss.. dikke knuf voor iedereen en Laterrr!
hey lieverds.. ook hier weer drukker dan me lief is..kwam even snel spammen . Meagans kamertje is nu echt helemaal klaar!!..op naar project 4..Marv's kamer hahahha Dit m dus geworden.. sorry ..heb jullie verwaarloosd he?...maar ben ook zo druk met alles en nog wat....en nu heb ik ook nog Marv thuis met een dikke blauwpaarsrode knie..net nu vanavond de laatste maar eigenlijk heel belangrijke wedstrijd was van de KNVB...dan word er besloten wie er door mogen naar het volgende team...*als het mee zit horen we dat deze week nog* ..werd afgelopen zaterdag onderuit geschoven door een eigen team maatje..perongeluk..maar heeft m goed tepakken gehad..en nou kan ie m niet meer strekken en is ie dik..brrrrr.....nouja..even rust en dan zien wel weer..anders vanavond even naar de fysio van de knvb *echt luxe..die teams hebben hun eigen arts en fysio* ...hebben er meer verstand van dan ik 8)... Dus ben weer weg..heb mijn was mand ook zwaar verwaarloosd de afgelopen dagen..en die neemt nu wraak ....tot ooit..hoop ik.. en dan beloof ik echt beterschap...