Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

Mn meissie net weggebracht voor haar laatste wendag bij het KDV. Woensdag is haar 1e officiele blijf-dag.
    Nu ben ik thuis en mis haar wel. Als je aan t werk bent is dat toch anders.

Gelukkig heb ik nog wel heel wat te doen (zoals farmville-en met Miep) maar het is toch wel leeg in huis...

later!

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Diaan, erg roze hoor, maar mooi gedaan. Doe het je niet na, denk ik

Hier in huis rustig, bij jou ook Miele?? :p
    Ga snel verder. Moet nog een hoop doen zonder wup.

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

tja..ben bang dat wup heel hard wegloopt dan hahaha..krijg je pas echt Hysterisch roze hahhaha
    Maar wie weet ...bij de volgende;)

@ Blurry..lekker genieten van je dag meis..even lekker dingen doen waar je normaal niet aan toe komt..;)..of lekker even helemaal niets * lees: wachten met een heerlijk kopje thee tot het weer tijd is en je de kleine irisch prinses waar als de bliksem mag ophalen hihih:D*

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Diaan, *zucht* ik probeer mezelf idd bezig te houden. Het is hier ineens brandschoon ;)
    Kamertje is idd erg mooi geworden! Ook voor mij iets te roze, maar ieder zn smaak.

Heb alweer een tas met te kleine kleertjes uit de kast van Missy verzameld. Sjonge nu al maatje 62! Groei Rudy groei!

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh meid ze groeien zo hard he..
    Moet ook eerdags even haar kast uitmesten..heb nog een hoop 74 in de kast liggen..allemaal teklein..zucht...valt toch niet tegen op te kopen zo ..
    Meagan is in een maand ook een maat omhoog gegaan met schoenen..pfff..

*bedenkt ineens dat ik voor steeph nog foto's zou maken van het adidas pak..:)..*

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    pfffffff rust

de jongens wilden bij elkaar in 1 kamer liggen. en dan wordt er dus NIET geslapen. dus gauw wuppie naar de andere kamer verhuisd, even brullen maar nu is het stil :D

is wel super leuk hoor, om te zien hoe die twee met elkaar omgaan. Erg veel lol gehad in de supermarkt (ze waren bezig met de parkeerplaats.....MET EEN GRAAFMACHINE!!!) alleen helaas stonden de vleeswaren-mevrouwen totaal niet op te letten. (en wup maar roepen WORSTJE! WORSTJE!, en ik maar zeggen dat dat onbeleefd is....)

@ diaantje wat is dat kamertje prachtig geworden zeg! Balen dat Marv z'n last van zijn knie heeft, hopelijk mag hij nog even spelen vanmiddag......maar zullen ze die beslissing al niet min of meer genomen hebben? Dat zal toch niet alleen van vanmiddag afhangen???? Nouja ik zal voor hem duimen hoor!!!

@ blurr jij bent zeker alweer de missy aan het ophalen? heb je je nog een beetje kunnen vermaken? (schiet me ineens te binnen, toen Bosch voor zijn wen-ochtendje ging, waren dimple en willi aan het verhuizen, dus daar een paar keukenkastjes ingeruimd. Maar was ook net voor het eerst ongi geworden.....en DOORGELEKT!! :$ helemaal op de autobekleding :$)

@ kledingmaten bij Bosch ging het in het begin ook zoooo hard. maar 86 en nu 92 daar zit hij al een tijdje in, dus van die kleertjes kan hij (en wij) gelukkig iets langer genieten :D

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    pff...ik beloof beterschap en reacties! Later!
    Morgen komt de monteur kijken naar de droger...kheb een gat aan de rand van de trommel...gat wordt steeds groter en de gaten in de diverse kledingstukken dus ook...maar ik ga er vanuit dat ie mee zal moeten, die droger, dus nog gauw gauw gauw wat was wegwerken en de boel voor/naast/onder/boven/achter de droger weer toonbaar maken. ff wat te doen dus ;)

laterrr

8. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam

Nog niet.. Om 16.00 uur pas...
    Ik verveel me........
    :(

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Middag!
    Blur, tegen verveling heb je gelukkig Farmville (al is dat op het begin eigenlijk alleen maar wachten... en wachten... haha, lijkt de MMM wel ;)) Alles goed gegaan op het KDV?

Diaan, gaaf geworden zeg! Nou het volgende project nog... Hoop dat de fysio iets kan doen voor Marvin, zo zielig als hij de wedstrijd niet kan spelen als die zo belangrijk is.

Tezzz, succes met de was! Klinkt lekker, die droger van je 8).

Miele, klinkt erg gezellig (voor de mannetjes dan ;)). Dimple, wanneer krijg je wup weer terug van Miele?

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miepie, heb me wup gelukkig alweer terug, anders wordt hij wel heel erg verpest;)

Wtf is farmville??

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, spelletje op facebook. Plantjes verbouwen, beesten verzorgen, etc. En een zo groot mogelijke boerderij bouwen met wat je allemaal verdient met de verkoop daarvan.

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    moet je dan naar "ga naar toepassing" om je aan te melden?

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb al echte kippies. veeeeeeel leuker (als die beesten eindelijk eens eitjes gaan leggen ;) )

miep, wup wilde helemaal niet meer mee met zijn moeder, hahaha! Bosch vond het ook errug gezellig maar hij was naderhand wel heel moe. hij lag om half 7 al te slapen :$

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, altijd zo zielig voor de moeder als de kleine niet mee wil... bij anderen is het (bijna) altijd leuker.

Dimple, als je op facebook bent aangemeld gewoon "farmville" zoeken en dan "open applicatie" ofzo klikken (2x). Ga jou ook even zoeken om als buurvrouw aan te melden ;).

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    heeyy

ff snel...weet nu wat kdv-stress is....auto dee het niet vanmiddag om 17.00 uur toen ik haar dus moest ophalen **kut-kut-kut**
    Maar we hebben een garage op het werk daar kijken ze morgen verder (tis niet de accu/startmotor) en we hebben een eigen wagen park en er waren auto's vrij...iedergeval eentje;)dus stoeltje overgezet en heb moppie op kunnen halen......gelukkig!:D

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, oei oei, zeker stress, wat een mazzel dat er een auto stond.
    Wat betreft die ene stoel: wil je die hebben voor 5 euro?

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Euh..ik wil hem wel maar Mark heeft gezegd "dat ding komt er niet in..." dus helaas...hij was vrij serieus en voor stofferen..ik heb nog genoeg andere dingen te doen...qua tijd heeft ie wel gelijk:)

Later, nu choco MET slagroom!:D

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Jammer. Was al bijna blij :)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oeh, Beast, kan me voorstellen dat dat stress was :S. Gelukkig toch goed gekomen (op kapotte auto na dan).

Diaan, je hebt post op je boerderij ;)

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Dag lieve boerinnekes!

Doe mij maar lekkere verse melk, echte Mielenl eitjes, aardbeitjes (is Kaa enorm dol op) enne nog wat winterpenen ;)

Zwaai en liefs voor iedereen!

*wow, gaaf plaatje op mn banner nu! Morgen echo, spannend!*

Deel Deze Pagina