ik ook maaaaaaaaaaaaaarrrr de afzuiger (die ik al 5 jaar ofzo niet meer had aangeraakt ) is weer schoon! trustuh y'all! Liefs Tezzz
Mogguh! G4, veel plezier bij je echo vandaag... toch wel weer spannend... Hoe laat moet/mag je? Kom je snel langs met goed nieuws? Tezzz, je mag hier ook wel even langskomen als je thuis al geoefend hebt op de afzuiger . Zo, eerst even ontbijten, tot later en werk ze als je moet werken!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)16 apr. 08, knul. Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 28 aug. meid Shedevil (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 17 sep. meid Zico (ronde ?, 4 x smep) 23 sept. ? meid Flo1975 (ronde 5, 1 x smep)25 sep. knul Butterfly1 (ronde 7, 2 x smep) 9 okt. meid Go4Baby (ronde 18, ?x smep) 13 nov. een meid Wendy1983 (ronde 6, ?x smep) 4 dec. een knul Lola1982 (ronde 5 na MA, 1x smep) 18 dec. een meid nyncke ...januari een meid Julita 2 maart 1.00 uur een meid Tezz 5 maart 9.11 uur een zoon Wieffie 16 maart 2 uur een zoon Tom 17 maart 15.55 uur een zoon Mupkuh 17 maart 19.07 een dochter Leeuw89 ? maart een zoon Thalina 16 april een zoon Stephanie 20 juni een dochter Tijgertje 13 juli een zoon MelMel 18 juli een dochter Blurry, 14 augustus een missy Trutje, 27 september een jongetje *MOAS => Mother of all smeppers! *SC => Super Cynthia! *********************************************************** Smeppers April Bapsie 13 dec 6 SMEP - kandidaten 17 % zwanger ********************************************************** SMEPpers Mei Angelic 16 Januari Kippy 24 Januari 6 SMEP - kandidaten 33 % zwanger ********************************************************* Smeppers van Augustus Beastie 29 april 5 SMEP - kandidaten 40 % zwanger ********************************************************* Smeppers van S(m)eptember Go4Baby (nog niet eens officieel aan het smeppen ) 31 mei 3 SMEP - kandidaten 33 % zwanger ********************************************************* Smeppers van November Bekijk bijlage 25731 1: Mielenl, NOD 7 november, ronde 8 kindje 2 2: Dimple NOD ? november, ronde 9, kindje 2 3: Leentje79, NOD ? november, ronde 3 kindje 2 3 SMEP - kandidaten 1 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK 0 % zwanger ********************************************************* Smeppers van December 1: Mielenl, NOD 5 december, ronde 9 kindje 2 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK 0 % zwanger link naar plaatje http://images.suite101.com/502989_com_sperm.jpg
Mmmorgen! @Mielenl: ronde 8 jullie dus geen geluk gebracht? Zooo jammer!dikke knuf! @Miep: ik denk dat ik voor de komende 5 jaar al wel weer genoeg afzuigkappen heb schoongemaakt ff naar wc geweest @Diaan: leuke kamer heb je gemaakt! En die kleur roze heeft L dus ook op haar kamer Niet mijn smaak, maar ja... de droom van elk prinsesje he? Gaat het al beter met de voetbalknie? Hier L gisteren een schuiver van de trap gemaakt en een erg rode knie overgehouden.. En Y is zaterdag voor het eerst wezen voetballen...vrijdag nog ff beenbeschermers aanschaffen dus, want die kleine kereltjes kunnen verdomd hard trappen! ik ga maar ff een tweede scherm openen want weet absoluut niet meer wat er allemaal geschreven is.. PVD! Krijg geen verbinding! ehm...wat weet ik nog.. @Beastie: klote dat je auto er mee ophield. Jij blij dat je naast een garage werkt! Er al achter wat er mis is met de wagen? ik ga zo ff spieken... Hier hadden we bijna een niet onderbroken nacht gehad! K sliep prima door! Helaas kwam dochterlief om 3.00 uur melden dat ze in bed had geplasd, kwam grote broer om 6.30 met een nare droom en vervolgens dochterlief om 6.46 weeeeer dat ze in bed had geplast. *zucht* alsof haar blaas weet dat ik de droger na vanmorgen waarschijnlijk niet meer kan gebruiken * Dus toen was K wel een keertje wakker en heb ik er maar een fles in gegooid, waarna hij overigens weer verder sliep Jaha..we lijken eindelijk een doorslaapstrategie gevonden te hebben! Onze strategie: K lijkt slechts 9/10 uur achter elkaar te kunnen slapen, dus doe ik 'm nu weer later naar bed. En ik geef 'm praktisch beton in de fles (nutrilon voor de nacht PLUS pap ). Bijkomend voordeel: zijn poep wordt nu wat vaster, zodat z'n billen eindelijk ook een beetje kunnen herstellen. Maar moet er nu wel aan denken 'm wat sinaasappelsap of appelsap door z'n fruit te doen, anders gaat ie verstoppen misschien.. Verder heel druk geweest. Van vrijdag op zaterdag sliep K heel slecht dus ik stond heel erg te gapen op het voetbalveld zaterdag morgen. 's middag cadeautjes ingeslagen met dochterlief en 's avonds naar vriendin geweest (haar dochter en vriend waren jarig). Zondagmiddag samen met K de hele middag geslapen. En gisteren de hele dag aan het poetsen geweest in de keuken. Ach, houd me bezig.. hoef ik niet te denken aan het feit dat ik volgens mij een ei heb gehad, maar niet precies weet wanneer en nou zit te wachten op m'n eerste ongi die ook pas over een week zou kunnen komen..of dus helemaal niet en hoe pissed manlief zal zijn als ik dus niet ongi (oftewel zwanger) zou zijn. Liefde zat hier, maar het geld is absoluut op en onze financiele situatie gaat er binnen nu en 2 jaar waarschijnlijk alleen maar op achteruit..Geen goeie basis voor 4 kids dus... nou ff teruglezen
@G4B: veel plezier bij je echo strakkies! en verder: ehm...farmville, wup en bosch hebben samen de boel op stelten gezet, Blurry's irisch prinses was voor het laatst kdv-wennen en Blurry kan maar beter aan het werk zijn dan thuiszitten als haar prinses er niet is (gaat het trouwens door van je werk, op je favo dagjes werken? ), Dimple is hard aan het werk in huisje oma en kan haar stoel niet kwijtraken, M van Beast heeft goeie smaak , Beast is te druk en tijgertje is hartstikke zwanger. Speaking of which: Bapsie: hoe ist? en verder weet ik het echt niet meer hoor! Ik ga nog gauw wat was in de droger gooien laterr
O ja! K's 5de en 6de tand zijn inmiddels ook door! wat me eraan doet denken..kmoet de tandarts nog bellen!
Tezzz, goeie samenvatting. Ik ga vanmiddag ALWEER voor een sollicitatie om die 3e dag erbij te proberen te krijgen. Dit is ook een apotheek in amsterdam en ze hebben daar 3 zwangeren. Dus misschien op langere termijn wel 3 dagen voor me. Ben heel benieuwd, dus wish me luck. Eerst ff naar de etos nu, dan ff relaxen (blurryman is ziek thuis, dus kan weer alle kanten op) en dan op naar het gesprek van de dag.. Farmvillebuurtjes, houden jullie die raven voor me in de gaten? Later!
Potverdikkie! Mielenl dikke knuf! @ Blur: succes! @ Tezzz: schoonmaakheld! @ Miep: ik kom zeker effe melden, maar hoe laat... ehhh agenda ligt thuis... gelukkig staat het ook in agenda vriend en die komt zo terug van afspraak. Ergens tussen 12.30 en 15 uur... Verder moet ik keihard werken dus doei! enne zaaien jullie nog wat peultjes... hmmmm en wat lekkere kruiden voor op mn gebakken eitje?
euh, kom ff melden dat ik thuis zit...zen te wezen op de bank....moet rust van de vk. Ik heb namelijk bloedverlies...vanmorgen begonnen en nu nog een beetje. Vk is langs op me werk geweest...ik horizontaal op de besprekings tafel...ze heeft gevoeld en voelde wat hard..moest ook plassen. (maar ik wilde niet, wil geen bloed zien) Met doppler hartje gezocht,....duurde me te lang..maar gevonden en konk net als afgelopen donderdag, goed! Ze heeft me naar huis gestuurd ik meteen urine ingeleverd bij ha...geen blaas ontsteking...geen bloed te zien...komt echt uit me vagina dus. Moet dus rustig aan doen..nou dat lukt wel op de bank...komt misschien door stress (van gister met de auto?) ..maar goed..ZENNN @tezz...de garage is van me werk. en de leen auto ook. Ze zijn er nu mee aan de gang. Ze wisten het ook niet...heel apart. Wow tezz...ook geen finaciele middelen voor rubbers? @@go4...suc6 vanmiddag!
mogguhhhhhh.. Alles terug gelezen..maar kan niet zo'n mooi uitreksel zoals Tezz maken... Maar dikke knuffel voor Mielen..blijft balen! *understatement* Hier alles goed..op blauwe knie na van Marv na dan..*het is nu afwachten...op de brief/mail of hij een team hoger mag..of dat het voor nu even ophoud..ben stiekem best zenuwachtig * Met Meaan gaat alles weer lekker..slaapt weer als een roosje..praat me de oren van mijn kop af..nieuwste rage is nu "NEE JOH " op alles wat ik haar vraag hahah... En ze weet dondersgoed het verschil tussen nee en ja...want als je vraagt of ze een koekje wil is het volmondig JA !!..en hobbelt ze naar de keuken hahahah ook is "Meagan meer happie happie" hier vaak tehoren...zo grappig!!..heeft ze haar eigen bordje leeg..zit ze bij de jongens ook tehengelen hahah Oh..blurry..heb je konijnen weg gejaagd....denk ik..en Miep..heb je bericht gelezen..maar ben nog steeds zoekende hihihii Komt goed..heb al zelfs een eend...vraag me niet hoe ik er aan kom...maar gezellig hebben we het!! Zo ga weer even ploegen ..denk ik... howdy neighbours!!8)
Oe, Beast, wat schrikken! Goed luisteren naar de vk... zennnnnn.... Fijn dat ze het hartje wel vond, als dat maar klopt. Had je bij J niet ook bloedverlies gehad? Tezzz, haha, nog één die het spannend maakt zonder dat te willen . Stuur anders maar door hiernaartoe over 8 maanden hoor, haha . Go4, succes straks, en nu nog even met hard werken .
Hooooi allemaal , druk druk druk dus even snel lezen ! Beastie , schrikken zeg ! Hopelijk is het met rust allemaal op te lossen en is het snel weer weg ! Krijg je nu ook een extra echo ? Go4b , Veel plezier bij de echo zo ! Liefs !
Jeetje Beast..schrikken man..dus helemaal Zennnnn op die bank..*al lijkt me dat moeilijker met J die rond huppelt en alles behalve Zen is * Maar hoe nou verder dan?....afwachten ? hele dikke knuffie lieverd !!
Haha, Diaan, af en toe vragen ugly ducklings of verdwaalde koeien of ze bij jou mogen staan. Gezellig toch? Als je op de homepage van je FB rechtsboven kijkt staan daar waarschijnlijk wat requests van gifts; ik heb je al een paar dingen gestuurd die je kan gebruiken op je boerderij. Verder kan je voor 15 coins een nieuw stukje land omploegen (met de groene ploeg) en dan op de market zaadjes kopen en die zaaien. Succes!
J heeft een extra dag op het kdv want paps heeft cursus vandaag in utrecht. Verder afwachten...als het aanhoud dan krijg ik een echo. misschien is tuinieren op fb wel zennn
Beastie das fe flink schrikken zeg! dan maar samen zenn doen ik loop alleen af en toe fe naar mn puzzel toe hoor maar nu eerst, warme apfelstudel met slagroom