nee doe ik niet hoor....heb hem net gehoord...dus misschien doe ik het ook wel niet. Lief dat je dat zegt, kuzz ((ff broodje doen!) Was net op de boerderij van een neef van me...wat een bende
Haha, ja, wordt een zooitje als je 'm niet goed verzorgd. ZIe jij mij wel als buur? Met naam en plaatje erbij enzo? Zo raar dat ik jou anoniem krijg . Eet smakelijK!
Hij is voor de helft frans, de franse slag blijft er in zitten Ik zie jou rechts van me als buur en boven mij heb ik diaan Hoe kan ik mooi rang schikken..zoals jij? Kan ik nog wat verplaatsen zegmaar?...muziekje is ook erg zennn
Verplaatsen kan niet, je kan wel als je geoogst hebt dat stukje land weghalen (met rode schop; niet doen als je al gezaaid hebt, dan ben je dat kwijt) en dan ergens anders landjes omploegen...
snap het nog niet helemaal...ik wou miepie helpen, maar geen idee hoe en of ik dat nou gedaan heb...en ik heb m'n geld al op..
Hihi, Tezzz, even wachten tot je kan oogsten, of weer dingen hebt gekregen van je vrienden. Je kan op de "ribbon" onderaan klikken om te kijken waarvoor je allemaal een extra ribbon (=extra munten en mogelijkheden) krijgt.
ik heb volgens mij een gift gekregen van diaan, maar weet niet meer waar ik 'm moet zoeken...nog ff wennen aan dat facebook..
tja gifts..zo ben ik..8) maarehhh..even voor iedereen...hou het gewoon bij farm ville..kreeg net allerlei gifts van tijgertje..maar dat bleek weer van iets anders te zijn geloof ik..errug verwarrend voor iemand die zich net aan groene vingers waagt...dussssss..alleen farmville voor mij voorlopig!..ben er druk zat mee...boompje verplaatsen..wachten tot de aarbeien rijp zijn..boompje terug zetten...koe knuffelen..etc..
Ik negeer niet-boerderij-gifts ook . Aardbeitjes zijn lekker om mee te beginnen; snel klaar, snel weer cash om verder te bouwen. Handigst is om al je geld aan het begin gelijk uit te geven om dingen te verbouwen. Haha, we zijn er maar druk mee samen he?
@Beast: kwil je als m'n buuv! ...maar hoe .. ik heb je al gifts gestuurd en zo..en hoe kom ik aan mest om m'n buuvjes te helpen?
op de home page van fb kan je me toevoegen dacht ik...ik heb een verzoek gedaan..tja mest...ineens staat er een zak schijnt en dan kan je bemesten bij de ander