Kuzz...zag begin van de middag je bannert niet en je had een echo...de schik om me hart joh! werd ff gek denk ik....maar later las ik dat er nix was en was je bannert er ook gezellig weer. Nou verder niemand zeggen dat ik een echo moet want daar wordt ik niet zekerder van8)...heb de schrik nog in me lijf...nu ff back to basic!
@ beast * knuffie * blij dat 't bloeden gestopt is. Wat zul jij geschrokken zijn. @ fv bedankt voor de uitnodigingen, maar deze hype laat ik aan me voorbij gaan checken jullie ook even op H....berichtje van trutje
Ben weer zennnn Jij ook knuffie..niet leuk...zwaar klote zelfs! hihi verstandig dat je het afslaat...als ik eens zo slim was jah weet het...vind het moeilijk hoor...vind het zo klote voor haar en oneerlijk weet gewoon niet wat ik moet zeggen
ja t stomme is, ik had het nog helemaal niet verwacht. De afgelopen maanden begon het bruinverlies iedere keer 1 of 2 dagen later. Snap er niets meer van. En ik weet ook niet wat we nu fout doen, erg frustrerend allemaal. Maar goed. Het schijnt dat er op 5 december kadootjes worden uitgedeeld en laat er nou op mijn verlanglijstje maar 1 ding staan. nee nee ik hoef niet door klaas beSMEPt te worden, een dubbele streep is genoeg
tjeeeee..niet leuk om telezen...understatement!:x Mielen..zou je graag een kadootje willen geven..maar heb niets anders dan koeien, schapen,bomen en fruit....heb je niet veel aan op dit moment...
hoor net van mijn zoon dat ik een NOOB ben omdat ik op FV zit....zal m leren...zal m een kip om z'n oren knallen !8)
Lnaguit op de bank en ik voer geen reet uit, heerlijk. Maak "misbruik" van de situatie en ben morgen ook afwezig...was ook bijna geen werk te vinden dus daar voel ik me niet schuldig aan/ voor. Ga ik morgen wel wat doen in huis terwijl J op kdv is niet veel maar wel wat!
en moet ik nou maar wachten tot er geld binnenstroomd... hmmmm dan maar fe puzzelen tussendoor denk ik
denk dat ik een blaasontsteking krijg...na het plassen nog een druk op de blaas en vagina...iemand tips..heb geen zin in HA morgen... Drink me het ongans nou..maar zou je het zo zelf kunnen oplossen? pffff baal wel...
Inderdaad veel drinken; vooral cranberrysap. Werkt bij mij altijd goed, afgelopen jaren regelmatig een blaasontsteking aan voelen komen, maar elke keer weg kunnen drinken. Succes....
@Diaan: aan de cranberrysap (die van royal club is erg lekker) en flink duimen! *zucht*dat boerse leven gaat me wel erg traag... Maar ik moet gaan eten koken en straks nog 10-min. gesprek L, dus weet niet wanneer ik weer kan checken. Houden jullie m'n aardbeien in de gaten? Zijn bijna klaar