zo even mijn pompoenen geoogst, en ik kan weer de dag doorwerken. Waarom heb ik trouwens nu ineens zoveel geld, toen ik naar bed ging had ik helemaal niks meer???? (ging het maar in het echte leven zo)
Beetje onrustig geslapen....ik en Jasmijn ook een beetje...maar hoefde er niet uit. Geen bloed meer gezien..de afscheiding daar in tegen wel...had ik met Jasmijn ook wel optijd, ranzig gedoe! Vandaag vrij genomen, ben niet ziek maar had gewoon geen zin ff..dus een soort van baal dagje. Ben wel langs me werk geweest...ook om ff te vragen hoe en wat met de auto. Die is echt wel stuk...de bobine is vervangen ...maar doet het nog niet..fijne collega's zoeken nog ff verder...ondertussen tuf ik lekker rond in een auto van de zaak!
gelukkig maar beast, rustig aan vandaag... ik ga fe koffie drinken letten jullie op mn tuintje? hoop dat ik op tijd thuis ben voor mn aarbeien
Mogguhhhh fijn dat vannacht goed is gegaan Beast..lekekr relaxen vandaag! WHERE THE F***K ZIJN MIJN BUURTJESSSSSS...heb niemand meer naast mij zitten... Vanmiddag op visite..verder gespannen afwachten op de brief/mail van de knvb....dussssssss ga maar weer even ploegen voor de afleiding...*de helft was alweer vergaan vannacht..kon ik weer overnieuw beginnen..zucht...*
Was je niet lief voor je buurtjes? Ik had een tipje van miepie...geen aardbeien planten in de avond, die zijn te snel klaar. Dus gisteravond wat langzaam aan dingen geplant. En nu weer aarbeien voor de quick an easy money!
mmmmmmmmmmmmmmmmmorgen! @Diaan: als ik bij jou kijk heb je wel gewoon buurtjes hoor! @Beast: fijn dat het rode weg is. Heb je goed, nog ff kalmaan doen vandaag. hoop dat m'n aubergines gauw rijp zijn, want zoonlief wil zoooo graag op de lappie! Laterrr
huh...en nou zijn jullie er weer...snap er niets van..zo accepteer ik al jullie prachtige gifts...maar als ik dan ga kijken staat er niets in die kado doos ....... enniewees....blurry..je kip staat op springen...
Pc stuk! Ik wil ook boeren!! Straks is alles vergaan! Zullen mijn dierenn ook doodgaan? Missschien dat iemand mijn uintje kan waarnemen! Hahaha! Ik ga ff douchen met N!
Dat met die gifts ontvangen had ik ook gisteren, stond niks in mijn kadodoos. Baps, ik had al geld voor ik geoogst had.
net in je tuintje gestaan...maar hij geeft niet aan dat ik moet helpen....aardbeitjes zijn al vergaan geloof ik..... *hihiihi...dit gaat echt nergens over hahahha....jongens keken me net al zo aan van...*get a life* hihiih
moeten die niet naar school ofzo kijk regelmatig in andere tuinen maar kan nooit bemesten of iets doen...Naja...heb veel aardbeien staan en een koei die bijna mag
die 2de klikte ik gister ook aan..ziet er anders uit...maar hou het lekker bij farm ville....lekker onschuldig
zijn ze al geweest..moet niet gekker worden..en maar klagen over die lesuren hahahha Is veel uitval momenteel....
jaja...snotneus hier, griepie daar...is wel het seizoen Maar idd schandalig....ach kunnen ze fijn aan de krantenwijk