Hello, Even een snel berichtje van mij. Ik brand mijn vingers maar niet aan FV want dan heb ik er zo weer een verslaving bij. Diaantje, wat knap van Marv zeg! Beastie, dat was even schrikken zeg. Goed dat je nog een dagje vrij hebt. Marieke, hoe gaat het met jou? Hier alles redelijk, ben gisterenochtend (net op een dag dat ik vrij heb genomen) ziekjes geworden. DUs vandaag ook nog maar even thuis gebleven. Morgen maar weer aan het werk. Ik ben er weer even vandoor, even weer bankhangen. Toedeloe!
Ik snapte ook niet waarom ik die 'lekker in het leven' bonnen kreeg, totdat ik de vorige maand zag dat ze gericht zijn aan de oude bewoners. Maar ze zijn idd erg makkelijk. Mmmm...we moeten weer aan de SMEP maar doordat ik helemaal niet fit ben gaat dat niet echt. Hopelijk heb ik weer een ei rond dag 20 dan kunnen we morgen weer verder met de preSMEP.
JOEHOE boerinnekes! Ik krijg zo'n zin om mee te doen.... jammer dat jullie niet op 'mijn erf' mee kunnen werken Wordt knettergek van de drukte... maar ja, deze maand nog en dan nog een maand en dan weer wat rust... OJA PRIMEUR: Kaa heeft wel 35 minuten in bed geslapen op het KDV! (voorheen sliep ze buiten in de wagen namelijk want was moord en brand als ze in bed moest.) Thuis snapt ze het idee van 'liggen in bed' ook steeds beter dus het gaat wel beter! Dikke kussen voor alle boerinnekes en boerinnekes-to-be! En voor alle andere niet FB'ers (ik snap nog steeds geen drol van FB... Hyves vond ik overzichtelijker maar ja, ook geen (priori)tijd voor Zwaai, TOT IN DE PRUIMENTIJD ps. ja, wat er soms met mn banner is... weet het ook niet. ik doe niets in elk geval... deed ik maar eens wat
He Go4b, fijn he als het beter gaat op het kdv. En misschien worden die 35 minuten de volgende keer wel 35 minuten! Ninthe slaapt er sinds een maand of 2 ook redelijk tot goed waardoor ze ook niet meer zo sjachie is. Als ik haar nu kom halen dan is ze ook lekker aan het spelen, eerst zat ze altijd bij iemand of in zo'n wipstoelding want dan was ze op het einde van de dag niet meer te genieten.
Hallo meiden, Lijkt hier wel een agrarisch forum geworden zeg... doe ff niet mee... Ben sinds 3 dagen vreselijk ziek, hoge koorts, hoofdpijn, algehele ellende eigenlijk Maandagochtend ben ik met Colin samen van de trap afgevallen. Ben me werkelijk kapot geschrokken maar gelukkig ging het met colin wel goed. Ik heb wel een flinke smak gemaakt en ben dan nu ook bont en blauw. Maar zolang Colin niets heeft is dat maar bijzaak... Oja, tot dusver hier nog geen ongi.... dag 68 en net eens een ovutest gedaan maar die is positief Over een paar dagen nog maar eens testen met een zw-test. En als mijn ei er nu aan gaat komen dan benutten we die toch niet... Ik ga nog ff kijken of er spannende dingen gebeurd zijn buiten het boerenleven
naavond!! Jeetje wieffie, blij dat het allemaal goed is afgelopen zeg na die val..je kan aardig verkeerd terecht komen , laat staan dat C wat zou hebben na die val..rustig aan doen maar...knuffie op je blauwe plekken!! Maarehhhhhh ik zeg wel even pupo !!!..ben heel benieuwd hoor!! @G4B..fijn dat Kaa al een beetje went nu aan het bedje daar ....slaapt ze nu thuis wel weer beter?..met andere woorden..kom je weer een beetje aan je rust qua slapen dan he.. @Leentje..knuffie voor jou meis..hoop dat het niet doorzet..heerst zo enorm op dit moment.. Marv is ook net naar bed onder het mom.."voel me niet zo lekker"...hoop dat het niet de griep is..kan ik nu zo niet gebruiken op dit moment. @ kippy..dondersteen ben je...moest nog aan je denken vanavond..aten kip @ de rest...bedankt voor de gifts..heb ze allemaal netjes geaccepteerd..staan ook in een lange lijst...maar daar blijft het dan ook wel bij geloof ik..w.s mag je maar een paar kadootjes accepteren per keer denk ik... Ga even ploegen.........
@ Diaan: nog gefelicteerd met M.! Super trots moeten jullie je voelen lijkt me! @ Wief: jeetje zeg, dat is schrikken. Gelukkig dat de kleine man er niets aan over heeft gehouden en jij alle klappen opgevangen hebt! Wel balen dat je ziek bent. Klinkt wel mexicaans ofzo! Hopelijk heb je een milde versie en ben je er met een paar dagen weer vanaf! ENNE Positieve ovu test.... Heb ik goede ervaring mee Duim dat het stiekem gewoon roze donderdag wordt over een paar dagen @ Leentje: Jij ook al ziekjes? Hopelijk knap je snel op. Wel jammer van je vrije dag dan! @ nachtrust: afgelopen nacht ging weer prima. Ze werd om 04.30 wakker om te drinken (vanaf 20.30 uur) en toen zo rond 20 uur weer! Hopelijk doet ze dat kunstje vannacht nog een keer! (maar de paar nachten daarvoor was het weer ellende en had ze flink veel last van haar darmen (dan is het 2 uur huilen en dan een vette poep broek... poept ze uit wat ze de avond ervoor gegeten heeft... wel snel vind ik eigenlijk! dan snap ik wel dat die darmen moeite hebben om de boel te verteren!) Nou, genoeg gel*ld over 'bemesten' hihihihi Stelletje boerinnekes!
BOERINNEN! Jullie zitten zeker en masse op de boerderie Ik doe net eens mn facebook open en zie dat ik al koeien, avocadobomen en andere cadeau's heb gehad Lief hoor! Ik kan helaas nog niet veel terug doen. Zal effe kijken... Moet eigenlijk nog werk doen, maar geen zin...
we denken aan je...in natuura! **gaap** ik ga naar bed...allemaal dingen op me erf staan die lang mee kunnen dus kan rustig slapen
truste lieffie!! Nog even een laatste keer checken af alles rustig is op mijn erf..dan is het ook voor mij tijd voor de bedstee...haan kraait morgen weer vroeg is mijn vermoeden ! truste y'allllllll
Ha! Ik ben ook boerin... maar al die cadeau's kan ik al niet meer terug vinden en de buurtjes verzoeken zijn ook mislukt... alleen die van Beest heb ik goed geaccepteerd... snif Tot morgen!
zo. de buurtjes zijn weer geholpen, de kip is van haar eitjes af en de koe van haar melk. Ik duik er ook in @Wieffie: oei! Da's schrikken met C van de trap vallen! Gelukkig heeft ie een mamma als valnet Succes met uitzieken enneh...morgen weer (roze) donderdag hoor Trustuh Y'all! P.s. Morgen weer gifts!
mogguh....afwachtend op mijn frambozen hihihih G4B..buurtjes verzoek is gelukt hoor... Om even ontopic teblijven....alles smep hier? Wieffie...beetje je bed uit kunnen komen?..meestal word alles zooooo stijf en zeer daarna.. ben weer weg...jullie weten wel waar hahahahah
Joehoe! Maar hoe zit het nou met die cadeau's... alleen de koeien en appelbomen en een hooibaal zijn op mn land aangekomen.. de rest is gewoon weg! Enne hoe bemest ik dan het land van jullie want dat schijn ik ook te kunnen... oja, druk druk en een huilende kaa die heeeeeel moe is...
Ik denk dat dat idd met je level te maken heeft...sommige dingen mag je nog niet...en of je het uiteindelijk krijgt...denk het niet. Bemesten...heb je je compi aan dan krijg je soms een melding in het scherm dat je iemand moet helpen. Soms ook gewoon als je op bezoek gaat bij een ander ...en als je op mij buren klikt staat er wel eens een melding boven aan zie er hulp nodig heeft...als je moet bemesten merk je dat vanzelf als je op bezoek bent. Jasmijn heeft een hele poos mee gekeken terwijl ze in de stoel rozijntjes aan het eten was. Nu ff met haar verder...later!
goeiemorgen boerinnetjes! wat leest mijn oog? wieffie toch zwangerrrt? pupo! En ook een voorzichtige dikke knuff voor je blauwe lijf. Gelukkig dat C niets mankeert! verder een beetje brakkig.....koppijn en slecht geslapen ook nog. Bosch was ook een paar keer wakker, dus Siemens ook maar een keer zijn bed uit geduwd voor de verandering nu nog maar effe een beetje werken