Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mielenl: knuf voor je brakke lijf!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @miele..kuzzz, bijna weekend!

@wieffie:$ ,....had het gister niet gelezen.,.en ziekiez en van de trap af gedonderd! ooowwww gelukkig is C oke, daar heb je vast een paar blauwe plekke extra voor over, toch?;)

@rest..ben druk met J en tuinieren;) jah heel erg...maare tis miepies schuld!:p

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Amen...:D

Heb Meagan op schoot...en die vind het GEWELDIG...roept ook de hele tijd ..KOEEEEHHH en SAAAAPPPPP..KIPPIEEEEE....wel schattig..maar weer een verslaafde erbij lijkt het..:)

Lieve Mielen...knuffie voor jou..dat het maar snel voorbij mag gaan..
    Had er gisteren nog met Jac over..omdat het zo heerst moeten wij eigenlijk ook voorzorgsmaatregelen treffen..want wat als we allebei ziek worden..hoe doen we dat dan met Meagan en eten enzo...koken kunnen de jongens zelf..maar overdag word toch wel een probleem..maar dat zal bij jullie allemaal niet anders zijn denk ik..;)

Hoe dan ook...knuffieeeeee !

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    de jongens koken..heerlijk..hoe heb je dat voor elkaar gekregen zo redelijk vroeg....of is het alleen maar knack worsten?:p

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    misschien vinden jullie dit ook wat...bij lief hebben ze uitverkoop dingen vanaf een 1 euro...meeste is 75% afgeprijst...wil het jullie niet onthouden;)

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nee door mijn reuma waren er tijden dat ik gewoonweg niets kon..dus al vrij vroeg hebben ze geleerd hoe ze konden koken (en dan bedoel ik echt koken..aardappelen, groente en vlees, pasta's etc) , wassen , boodschappen doen etc...
    Het verzorgen zit er ook echt in bij die mannen...zo ontfermen ze zich altijd om hun kleine zusje...met de fles etc in de ochtend als ze toevallig vroeg wakker is ..krijg ik haar aangekleed en wel op mijn bed gepresenteerd ..zoooo lief !
    Dat doen ze ook gewoon uit hun eigen dan....tuurlijk vind iedereen hun eigen kinderen geweldig..maar vind dat die van mij echt toppers zijn..8)

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

leuk!!!..ga gelijk even kijken..

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    jammer dat wat ik dan leuk vind is uitverkocht...story of my life ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @diaan: jij hebt echt toppers in huis! Ik was gisteren al dolgelukkig dat L 1 kastje uit zichzelf wou afstoffen...alleen de bovenkant dan... ;)

@Beast: online of in de winkel? ff neuzen ;)

@Mielenl: brak is nie leuk. Al beetje bijgekomen/wakker?

oja: mmmmmmmiddag allen hier! :D
    K slaapt de laatste dagen steeds beter door! Hij kwam zelfs niet voor een fles vannacht! JIPPIEIEIE! En hij doet al een paar daagjes ook nog een tukkie vanaf ongeveer 12 uur, dus heb opeens alle tijd...om mn tuin aan kant te maken ;)

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz bijgekomen: mwah.....barst nog steeds van de koppijn (zometeen toch maar een pilletje nemen)

heb zojuist geloof ik toch per ongeluk farmville gestart......maar loopt hartstikke vast hier op mijn pc

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mielenl: ik denk het ook altijd wel zonder pilletje af te kunnen, maar meestal moet ik er uiteindelijk tóch aan geloven..

dat Fv is mij soms iets TE zennnnn...schiet niet op!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    je moet weten wat je zaait...heb je tijd enzo dan kan iets snels...anders iets langzaams maar da's wel duurzaam.

:)ik ga straks met Jasmijn kijken voor een k-kerstboom (nee geen kut kerst boom maar kunst...) Ze zit overal aan en om de boom buiten haar bereik te houden is bij de verwarming een optie...maar niet met een echte...dus kom ik op me woorden terug...en ga ik KIJKEN voor een boom straks...vind het niet iets voor mij..maar jah geen boom dat kan weer niet volgens mark..

ze slaapt nog ga haar zo maar ff wakker plagen;)

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoe!

Vanvond ga ik effe goed boeren! Staat vanalles klaar!

Enne als jullie me nog kadootjes sturen.... graag fruitboompjes :D
    Staat zo gezellig maar ik vind ze zo duur en de opbrengst is zo weinig dus om te krijgen ideaal!

Kaa is de tuin nu aan het sproeien... :D bbbbbbrrrrrrt brrrrrrrtttt komt goed uit op deze eh zonovergoten dag ;)

Liefs!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    haha da's ook toevallig....volgens mij heb ik net een heleboel kersenbomen uitgedeeld

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hihi..kersenboom staat al op z'n plekkie hahhaha

Jongens zijn thuis...moet de computer afgeven voor huiswerk..en als verantwoordelijke mama doe ik dat natuurlijk met alle liefde *grmpff grmpff ;)*..als ze maar wel opschieten want mijn frambozen duren niet lang meer voor ik een sorbet kan maken!!!!!...:D

tot later....*oke..nog 1 keer kijken..;)*

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoe 3 boompjes binnen! DANK JULLIE WEL!!!
    Begin het allemaal een beetje te snappen :D
    Nu weer wat werken, volgende oogst is pas over 2 uur ofzo ;)

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Als jullie nog een buurtboerin zoeken of fb, ik heb nu ook fv door het meelezen van jullie;)

Weet alleen niet wat mn fv is ?
    Volgen mij moet hij het zo doen :(
    Desirée de Beste | Facebook

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

ineens stroomt t geld binnen :) was dat in real life ook maar zo ;)

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha, hoe kan ik jullie als buurtjes toevoegen. Snap er nog echt weinig van

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    JOEHOE:

Andere vraag:
    Met welk speelgoed zijn jullie kids van 1+ helemaal blij?

Ik ben wat dingen voor Kaa haar verjaardag aan het verzinnen omdat de oma's, tantes etc. vragen wat ze leuk zal vinden.
    (Kaa heeft niet zo veel met knuffels (alleen om in te bijten... :D) is dol op boekjes en haar loopkar en speelt vnl met wat ze her en der in huis/kantoor vindt.
    Maar ja... TIPS gezocht dus (en hoe verantwoorder en houter hoe beter... hou niet zo van plastic spul in mn huis...)

Deel Deze Pagina