Wauw Wief wat spannend! Hoop dat het lekker vlot en soepel gaat! Enne... met wie worden jullie allemaal Fv buren??? Zie toch rare namen langskomen! Maar ehhhh wel de gifst en de mest 'eigen SMEPpers' eerst... toch? (ik heb zo weinig mest.. snap d'r geen drol van!)
heb net vossen voor je weggejaagd, maar kon niet je land bemesten, sorry... Dat van die vrienden vraag ik me ook af, kan iedereen dan ook je foto's enzo zien?en heeft t nut, allemaal onbekenden in je lijst?
@ go4 hihi ik ben wat buren aan het verzamelen......het was een bietje saai op de boerderie en wat kadootjes eigen smep-volk eerst natuurlijk hahaha! heb trouwens uitgevonden dat je je poppetje op moet sluiten (tussen hekken of strobalen) dan gaat-ie niet elke keer lopen om te oogsten/zaaien/mesten alleen lukt het bij mij nog niet helemaal, heb nog wat plantjes in de weg staan hahaha
oh dat moet ik niet hoor..allemaal vreemde boertjes ..hou het lekker bij mijn smep sisters Dan maar minder grote boerderie.. @ Lool..knuffie voor je moppie! @ wieffie..spannend meis...hopen dat je sis niet al telang hoeft te wachten op haar wondertje.. Ben weer weg..
Gaat een stuk sneller dan! Je raad nooit wie ik net tegen kwam in A...met haar oma....N! **zag er lekker uit hoor lool!**
@ Beest: werkt dat dan echt? Nou, zal zo eens proberen... moet ik eerst een veldje ruimen om plek te maken hihihihi
oogsten en zaaien...daar gaat je poppetje niet meer heen lopen en gaat dus ff vlotter als ie opgesloten zit....bij mij staat ie tussen de beesten
Bij Beastie ff vossen weggejaagd, go en miepie ff bladeren opgeruimd en bemest... nog ff en nu weer wachten op mijn aardbeien Ovutest weer positief... kortom toch een ei in aantocht!
@ Beastie: hahahaha, mijn moeder vertelde het! Wat toevallig zeg! Die meiden zijn 2 vriendinnen van mij, die ene met donkere haren was ook bij mijn bevalling! Mijn moeder zei al: wat een lekkeding is J. @ FVburen: ik heb een oudcollega en een vreemde er in staan! Maar geef mijn smep-sisters alleen maar gifts... Die andere 2 lekker niet! hihihi!
Zo dat scheelt echt tijd...tja..en tijd kost geld hihihihi *Jac wilde ook op de pc...maar moest wachten tot mijn frambozen klaar waren hahahha..*
Hey meiden 19 nov hebben we een afspraak in het ziekenhuis om 10.40 uur We vinden het echt heel erg spannend hoor Morgen gaan we naar me zusje toe die woont in zutphen lekker dichtbij Ze weet het en vindt het helemaal super dat ze weer tante word ha ha ha ha Alleen heb vreselijk last van me kiezen we zijn gister naar de tandarts geweest en heb 4 gaatjes Heb ik ook meteen aangegeven dat ik zwanger bent en krijg een ander soort verdoving En mijn man heeft niks geen gaatjes had ie als kind zijnde ook al niet Mazzelkip he Hoe gaat het met iedereen Liefs tijgertje23
Zo boerebij klaar voor het weekend, als we zondag terug komen is er een hoop klaar met groeien, makkelijk verdiend zo. Blijven jullie me wel kadootjes sturen??
tuurlijk meis..ga jij maar lekker weg...wij regelen de kadootjes @tijgertje..oeh 4 gaatjes...sterkte met boren..
Tijgertje, spannend hoor bijna de echo al En oeioeioei vier gaatjes En de verdoving, wist niet dat je dan een andere moest krijgen als je zwanger bent Veel plezier bij je zus
volgens mij is er geen andere verdoving @tijger is de verdoving wel nodig? ik ga altijd zonder voor gewoon boren en vullen...vind verdoving zo irritant...en pijn doet het niet ..hoogstens irritant.
ben ik niet helemaal met je eens...ik vroeg om een algehele narcose..deed ie niet..flauw! * was zo bang voor de tandarts dat ik 10 jaar niet geweest was...toen Kenneth er was kon/mocht ik gewoonweg niet meer bang zijn..zou geen goed voorbeeld zijn naar hem..dus toch maar een afspraak gemaakt bij een topper van een tandarts ..maar 1 gaatje..dus nog netjes..hebben nu een andere tandarts en daar kan ik het ook best mee vinden..nu ga ik "gewoon"...geen probleem en geen gaatjes meer gehad..maar mocht het zo zijn gaat er echt wel een spuit in ...maargoed..als je zwanger bent gaat die vlieger niet op...helaas*