Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Hi!

Hier weer veel te lang niet geweest. Heb t zooo druk met mn boerderij..

Maar anti-b moet idd in de koelkast en vergeet het niet om te schudden voor gebruik!
    Als het 3x per dag gegeven moet worden, zorg dan ook dat er om en nabij de 8 uur tussen elke gift zit!

De mexi-griep is eigenlijk een beetje een broertje van de 'gewone' griep en kan verder niet veel kwaad. Behalve als je afweer al erg slecht is. Maak je er niet te veel zorgen om. Maar zorg wel dat vooral kinderen goed blijven eten/drinken. Houdt het overgeven/diarree langer dan 2 dagen aan, dan zou ik vooral bij baby's adviseren nog eens langs de HA te gaan.

Missy heeft op het kdv ook een aardige verkoudheid opgelopen en snotterd nu het huis door.
    Blurryman is ook ziek, dus ik hoop het nog even af te houden. Praise the flu-shot!
    ;)

Nu weer ff mn koetjes checken..

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: gluten is het denk ik niet. Die krijgt ze elke dag en ze heeft, godzijdank, niet elke dag zoiets, maar wel om de paar dagen.
    Koemelk heb ik ook aan zitten denken. Maar eigenlijk heeft ze het al vanaf haar geboorte en koemelk in moedermelk is minimaal. Bovendien schijnen ze daar vaak ook andere bijwerkingen zoals exczeem bij te krijgen...
    Dus daarom denk ik dat het niet echt een allergie is.
    Haar darmen zitten of niet goed, of kunnen sommige dingen niet verteren ofzo.
    Maandag ga ik effe CB contacten. Was er vorige week maar ben het toen helemaal vergeten te noemen...

Ze loopt trouwens af en toe een los stapje langs de bank.. heeft ze zo veel haast dat ze haar handen los eeft als ze haar voeten verplaatst... ze heeft het niet eens door... hihihi

Nu ligt ze languit op de grond met de kleine auto's van broer te spelen... brrrrrrrr spettert ze... hihihii in elke hand een auto'tje... zoooo schattig!

@ Diaan: brrr dat klinkt niet leuk!
    Ik snap ook echt niet wat het is. Ze heeft het heel onregelmatig maar als ze er last van heeft wel heel erg.

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Das heel mooi, wat lijkt me dat toch weer leuk, zo'n eerste echo.
    Enne....hopelijk gaat het alweer iets beter met kaa, sterkte en dikke knuf voor kleine meid.

@Marieke, ik zit hier ook op ongi te wachten, hopelijk "niet" volgende week ergens.

@Tom, arme amre L, niet leuk, hopelijk heeft ha gelijk met zijn gewone griepje.

@Beast, oooooooooooooooooooo snoepie.:D

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hier ook een klein gloei wuppie, die al de hele dag een beetje uit zijn hummetje is.
    Maar.....hij heeft wel meegereden met een ECHT race auto, 2 rondjes zelfs. Volgens mij vond hij het op zijn eigen manier wel leuk. Nog even op het strand geweest, was daar super mooi weer.

Slecht geslapen in de caravan. Hij werd vanmorgen vroeg wakker en wilde alleen nog maar bij mij liggen. Uiteindelijk viel hij in slaap, maar bed was zo krap, dat ik het bed uitgekropen ben en aan zijn kant in de caravan ben gaan liggen, nog niet in slaap komen en na een half uur wup weer horen en vroeg zich af waar ik was, dus hup hup hup, lag hij naast me in zijn eigen bed. Daar zijn we uiteindelijk nog in slaap gevallen (inmiddels reden de raceauto's al, heerlijk slaapverwekkend) en om a 10 uur werden we allemaal wakker.

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Nou net wup getempt en hij had 40 graden:$. Dat heeft hij volgens mij nog nooit gehad.

Dus Miele, ik weet nog niet of ik morgen kom zwemmen.

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oei 40...kuzzz voor wuppie

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    naavond..tussen de bedrijven door..;)

@ Dimple..kuss voor Wuppie..he gadsie..niet leuk als je kindje niet lekker is..hoop dat hij snel beter is
    @Tom..ook dikke knuffel voor L...verdarrie..klote winter ook!
    @ eigenlijk voor iedereen een knuffel!!
    (ben weer eens afgeleid door Mar..die denkt dat bedtijden zeker niet voor hem gelden..zucht..)

ben weer weg...tot morgen!!

8. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Agossie, ventje net uit zijn bedje gevallen, voel je je al zo kl.te, val je nog uit bed ook nog. En ik mag niet bij hem blijven om hem te troosten. Hij wil alleen slapen.:(:(

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    we zijn weer terug in het land! hele weekend over een telefoonlijntje zitten fv-en en intussen is mijn vader ook begonnen met fv hahaha!

dimple knuffie voor wup. oma vindt het heel leuk om met bosch te gaan zwemmen over twee weken dus als je ze dan wilt oppikken HEEL graag!

go4b fijn dat je beebje goed bewoog, gefeliciteerd en geniet :)

verder niet terug gelezen, druk met oogsten hihihi :oops:

weet één van jullie trouwens hoe je die fv-punten kan scoren?

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dimple, aahw beterschap voor Wuppie.
    Moet stiekem wel lachen hoor, stoer ventje is t ook, die wilt gewoon alleen slapen.
    Maar wel sielug dat die uit bed is gevallen.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    bij elke level up..

ben dr ook weer!

Dikke knuf voor alle zieke kindjes! Hier Y ook nog steeds niet fit. Weinig gegeten vandaag en niks smaakt 'm. Met K trouwens alles prima. Die is nu druk aan het spelen op de grond. Hele dag in de kinderwagen gezeten/ gelegen, dus die moet duidelijk z'n energie nog ff kwijt ;) Vanaaf trouwens met z'n allen in een restaurant gegeten en K voor het eerst in een echte kinderstoel gezeten! En hij had zon lol! :D hihi..thuis zit ie in het hangstoeltje aan de tafel, maar de kinderstoel is nog een beetje te ruim. Gisteren heeft ie ook voor het eerst in het winkelwagentje gezeten en dat was ook al dikke pret! :)

maar ben weg. Eens kiekn of K nog een (.) lust ;)

Trustuh!

Liefs Tezzz

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties.
    Ik zal L nu even anders de ab gaan geven acht uur ertussen.
    En heb hem in de koelkast gezet.
    Er stond op de verpakking onder de 25 graden bewaren.. Leek me al vreemd..
    Testen.... ehhm ik ga toch echt morgen een bestellen bij een voor ons Smeppers beken(T/D snot in mijn hoofd )adresje.
    EEEHMMM een vierde fjoew...:(:(:(:(

13. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    FV??? en ik reageer laterz!! op iedereen zweer het!

14. avond!

trutje meid geeft nix dat je t nog niet gelezen had joh! jij hebt wel andere dingen aan je hoofd dacht ik zo! dikke knuffel voor jou ook!!

aaah dimple das sneu.. arme wup! knuffel ook voor wup

Tommie, jeetje spannend hoor..

Verder voor iedereen knuff.
    Hier vandaag naar ouwehand dierenpark geweest.. erg leuk maar ook erg druk.
    gelukkig was t mooi weer.
    Daarna heeft mn vriendin me weer geknipt en gekleurd.. dus kan weer netjes door het leven. maar heb nu wel flinke koppijn.
    morgen komt onze nieuwe droger, jahoeeee
    en heb vakantie een weekje dus ga nog even optimaal genieten van mn vrije dagen. kan ik daarna weer helemaal volop aan t werk.

truste dames

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik dacht echt dat ik vanmorgen op Go had gereageerd...:( maar nogmaals dan... Je zou Orthiflor Junior van Orthica kunnen proberen (Probiotica) dat heeft Colin ook goed geholpen. Is absoluut heel duur maar werkt erg goed. Ik heb nog een grote pot hier die je wel mag hebben. Laat me maar weten dan stuur ik hem op....

Tom en Dimple... wat zielug zieke kindjes:( Hopelijk zijn ze er snel weer bovenop! Sterkte meiden!

Ik ben bang dat ik toch een vmk heb. Ovutest is nog steeds positief. Verloor al 2 dagen bruin en sinds vandaag toch wel wat meer rood:( Denk dat de ongi nu toch doorkomt...

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He trutje,

Heb nog veel aan je gedacht van de week... hoe gaat het nu met je?

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen dames,

trutje rustig aan meid, genoeg meegemaakt, denk aan je! dikke knuff!

Wieffie das wel heftig als t zo zou zijn, had je nog een zw.test gedaan? dikke knuff voor jou!

marieke rustig aan hé goed om jezelf denken! ook voor jou een dikke knuff!

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ben al even niet geweest. Maar dat was niemand opgevallen.
    Moet 144 pagina's bijlezen en jullie begrijpen vast als ik zeg dat ik dat niet ga doen.
    Hoe is het met iedereen?

Iemand een korte update?

Wij zijn 't weekend naar Utrecht geweest. Gisteren naar de JG beurs.
    Staat een onwijs schattig filmpje van Esmee op de site! :D

Verder alles goed. Niks te liegen!

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguhhhh,

ben zo terug...meagan is in tranen...