was ze weer......... @ wieffie knuffie !..en dat is waar ook..is de kleine al geboren bij je zus...*ohhhhh..zo druk allemaal met die boerderij hihihi..zou het bijna vergeten..thanx baps voor de reminder* @Marieke..dus Ouwehand was een suc6..gelukkig zat het weer ook mee...was het een leuk park? (is echt jaren geleden geweest..terwijl het een kwartiertje rijden was ) Zit er over na tedenken om een jaar kaart tenemen..Meagan vind dieren helemaal geweldig.. En hoe gaat het nu met je ..lukt het met verwerken? @ Steeph..zal straks gelijk even een foto maken van dat trainings pakje..vergeet ik steeds..sorry sorry sorry.. Wat een lekker ding is Esmee toch!! @Dimple..hoe is het met de kleine wup... @Tom..en hoe is het met jou kleine man? Knuffie aan alle beebjes en hun mama!!
Mogge! Sarah was gister behoorlijk ziekjes. Het snot zat in de weg, ze hoest en had 39,6 gisteravond. Ze wilde niet eten (waarschijnlijk omdat ze dan geen lucht meer kreeg) dus hing al aan de lijn met de HAP. Maar toen ik het bandje kreeg dat het druk was met Mexi-griep begon ze bij Blurryman toch te drinken en was ze weer wat rustiger. Heb haar een para-zet gegeven en met een halve ui naast haar bed in bed gelegd. Vannacht dronk ze toch weer 90 ml en vanmorgen een dikke 120. Dus ben weer wat gerustgesteld. Na een flinke doorluchting van haar kamertje heb ik haar net weer te slapen gelegd en slaapt ze als een baksteen. Morgen zou ze naar mn moeder, dus ik kijk t vanavond nog ff aan.. Nu lekker een dagje rust, want Blurryman is ook weer aan t werk Later!
blurry beterschap voor je kleine meissie! diaan dierentuin is leuk, hier niet echt in de buurt maar wel redelijk grote kinderboederie dus daar maar een abbo op tzt
@marieke, begrijp dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Lekker haarverwendag is ook lekker. Leuk he Ouwehands. Ja Diaan, echt de moeite waard. Niet te groot. Lekker rustig aan dagje wandelen en je hebt alles gezien. @Wieffie, Das toch wel balen dan als het een vmk is. Verder iedereen dikke knuf. Wup gelukkig geen koorts meer, heeft gewoon geslapen. Maar dacht toch dat zwemmen iets teveel zou worden, dus ben lekker thuis aan het oogsten. Ikdus, tis ook wel grappig aan de ene kant hoor. Zo'n stoere vent, wil in zijn eentje zijn ziekte te lijf gaan.
Dimple...fijn dat de koorts weg is bij wup...lekker rustig aan doen..is ie straks helemaal de oude.. *ben bang dat hier ook iets in de lucht hangt..Meagan wil allen maar hangen bij me...Ken klaagde ook al dat ie niet echt lekker in z'n vel zat..en ik merk dat mijn rug steeds strakker komt te staan ...maargoed we geven nog niet toe hahahahahahahaha* pffffffff ben toe aan de zomer !!!!
mmmmmmmmmiddag! ff vlug want de kids komen alweer bijna uit school en de was moet ook nog in de droger... K laat gaan slapen vannacht en vaak wakker geweest dus als ik iets of iemand vergeet: solly!!!! @Tom: testje al besteld? hier volgens FF nu op 11 dpo en m'n lf was altijd 11 a 12, dus wordt hier ook spannend deze week. Temperatuur wijst trouwens wel op een eisprong, maar is niet zo hoog dat ik direct een zwangerschap vermoed. Afwachten dus. Hier echt geen geld voor een vierde, dus we maken het weer lekker spannend zo he? @Wieffie: misschien een vmk? Maar je hebt nooit posi getest toch? Misschien raar gedacht maar misschien is het wel een cyste geweest die nou weg gaat ipv een vruchtje? Zou kunnen toch? En ben je al tante? @Steef: jij misschien ff uit het oog geweest maar heus niet uit het hart hoor Lekker weg geweest? Was dat nou waar je laatst op aan het bieden was? @Dimple: wup al weer iets beter dus? Met dat koude weer naar het zwembad zou ik ook niet doen. Maar ik vond het ook al heel raar dat Y perse wou gaan voetballen zaterdag in de regen, dus ik ben me er denk ik ook wel eentje @Blurry: S helemaal verkouden? Sielug! Gelukkig kon ze vanmorgen weer wat binnen krijgen. @Diaan: ja, herfst hangt duidelijk in de lucht. K vandaag ook hangerig/slaperig en ietwat verhoging. Maar ook een rare dag gehad gisteren natuurlijk (en nacht) @All: helaas pindakaas! Kmoet de kids op gaan halen! Dikke knuf voor jullie allemaal voor nu en ...tot laterrrrr
He meiden, Nee ben nog steeds geen tante We blijven geduld houden... kan ook nog wel ff duren natuurlijk... Nou ja, ik denk dat het een vmk is omdat ik nu meerdere dagen positieve ovutesten heb en de zw test die ik heb gedaan heeft wel een dun 2e lijntje.... Vind het zo vreemd om dan nu bloed te verliezen als ik mijn eisprong zou hebben... kortom wie het weet mag het zeggen... Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik er niet (hoe zeg ik dat nou netjes...) onderste boven van ben hoor. Maar dit is de enige verklaring die ik zelf kan bedenken. Ik wacht maar gewoon af.... 't is gewoon vreemd. Nou ik ga ff naar mijn ouders, die zijn dit weekend geëmigreerd naar Duitsland. Eens kijken of we ze nog kunnen helpen in hun nieuwe huisje Tot later!
...ik kan het haast niet geloven, maarreh...volgens mij ben ik net , na ruim 17 maanden, ongi geworden! jammer, maar eigenlijk toch ook wel errug...ehm..pfew!
@Bapsie: best wel beetje boel eigenlijk...*doet ff een klein snikje en pinkt traantjes gauw weer weg* pfff...nou moet ik de ha gaan bellen voor een spiraaltje..jek...
Vergeet ik helemaal dat ik nog marieke wat wou zeggen! @Marieke: zo te horen is het maar goed dat je nog lekker een weekje vakantie hebt. Gauw weer wat beter voelen hoor! Hadden jullie ook zulk lekker weer gisteren?
Nou net gedaan, ik snap niets van mijn lijf... Heel lang voor een derde bezig geweest.. Wij hebben ook niet echt het geld nou ja je lrijgt er ook weer veel voor terug en ik ben.. goed in budgeteren soms Er vloeit alleen niets naar de spaar toe de laatste maanden die stomme belastingdienst ook.. Annyweess Mocht het zo zijn ga ik eerst een maand onderduiken en Tom man ook... Dan moeten we echt daar aan wennen aan het idee.. Kun je dat begrijpen? En ik zeg altijd zo waar drie kunnen eten kunnen er ook vier eten in principe zucht.. Ik ben nu in de positie kop in het zand.. En vind dit gewoon moeilijk vooral ook voor die meiden die al zolang op een zwangerschap wachten.. En dan zou ik door scheurend cq afzakkend rubber zomaar zwanger zijn...Das vreemd en ik zie weer zo tegen een zwangerschap op (of is dat een Friessisme) Anyweesss (Cpyrght by Diaantje) komt tijd komt raad
ghegheghe...vroeg Y net of ie nou niet een keer genoeg broertjes en zusjes had...zegt ie: nee, want ik heb er meer nodig voor mijn eigen voetbalteam... Vraag ik L of ze al genoeg broertjes heeft: JA! En genoeg zusjes? NEEEE, Ik wil nog een zusje!!! Dus ik: maar dat past toch niet meer in ons huis?!? Zegt Y: dan verhuizen we toch? Dus ik: daar hebben wij geen geld voor hoor! Jij wel? Zegt ie: Nee, maar L wel. Die krijgt toch zakgeld?
Wieff, appart hoor of een vmk of wat anders, ik weet het in iedergeval niet. Mariek, doe je rustig aan meid. Tezz, gelukkig maar ook balen dat je ongi bent, dikke knuff. Tom, ik volg nu niet helemaal of je nou zwanger bent of niet ( voelt zich nu heel dom )
lieve Tezz..knuffel!! Lieve Tom..ook voor jou een hele dikke knuffel en begrijp je volkomen...wij zouden precies hetzelfde hebben..heeft niets te maken met gewenst of niet heeft met de situatie te maken en niet anders.. Ben heel benieuwd!
DAg meiden! @Tezzz, ongi geworden vandaag zie ik. In jou geval wel een opluchting zie ik evengoed! Hier was dat bruinverlies puur suspens, het heeft niet doorgezet. Hoe is het met iedereen? Ik lees veel over dpo en spanning en testen enzo. Er word flink gesmept dus! Fijn fijn! A. gaat lekker nogsteeds maar 1 tandje.
nounou ben je "effe" een spelletje aan het doen, mis je gelijk een hele hoop spannends... @ Tom ik begrijp dat je nog niet hebt getest? Tsja ik moet zeggen dat ik er wel een klein beetje verdrietig van wordt, zoveel "per ongelukjes" op een rijtje. Maar bovenal gun ik het iedereen van harte (maar mezelf ook ) Maar daar moet je verder maar niet bij stil staan hoor. Het leven is nou eenmaal oneerlijk en soms gruwelijk hard (en dan heb ik het niet over mezelf hoor!). Probeer nou te genieten van wat je gegeven wordt, ookal is het niet helemaal gepland * knuffie * @ tezzie gefeli met de ongi * maar het "jammer" gevoel is ook heel goed te begrijpen hoor! @ wief ja met zo'n lange cyclus, een vage test zou je bijna gaan vermoeden dat het een vmk is. * knuffie * @ steef ik had je een stuk of 120 pagina's terug wel gemist hoor welkom terug!!! @ mariek lekker vakantie, nog meer leuke plannen op het programma? Ik heb hier fantastisch nieuws (nee ik ben niet zwanger)..... Bosch heeft afgelopen weekend bij opa en oma een HELEBOEL losse stapjes gezet, echt een stuk of 20/30 achter elkaar! Ik vond het zo leuk dat hij dat uitgerekend bij hun deed, want ze zien Bosch maar 1x per maand ongeveer. Ben zooooo supertrots op hem!