Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiesmorgens!

effe snel tussen het werken en fv-en door hahaha

@ steeph waaaaaaaaaat gaan jullie ook voor een tweede? leuuuuuuk!

@ inenten hmmmm ik heb ook mijn twijfels. wat is wijsheid, ik weet het niet. We hebben nog 2 weken om erover na te denken ;)

hebben jullie trouwens ook allemaal mijn vader als buurman?

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag!

Jeetje ik ben zo druk aan het werk en op 't land bezig dat ik hier verwaarloos (what's new)...
    Wat een verhalen allemaal weer.

Over de Mexicaanse: ik wordt een beetje moe van al die ophef.
    En ik vind inenten niet nodig. het is een griep... Ik heb nooit langer 'griep' dan 1 dag en volgens mij hebben we 'm al gehad. (ik heb wel lang gehoest.. bijna vanaf nu).

Over zwanger van de 2e: zeker als je last hebt gehad van je lijf zou ik echt de tijd nemen goed te herstellen... Anders krijg je nog heftigere klachten en da's dan flink ...

@ Tom: tja... van gescheurde dingen kunnen de mooiste dingen komen maar ik snap je zorgen en zeker als het financieel is.

Wij hebben de wens voor een 2e voor mijn gevoel wel heel vlot uitgesproken omdat we dachten als we het uitstellen kan het ook afstel worden, we zijn gemiddeld best wel oud nl. En bij Kaa duurde het ook best een tijd.

Maar goed. Het blijft hoe dan ook een heikele kwestie met sommige onderons waarbij het heel lang duurt en andere waarbij het zo snel gaat. Ik vind het lastig en heb het er ook best wel moeilijk mee.

En nu weer aan het werk werk.

Liefs

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He Go, ik had nog een berichtje voor je geschreven maar denk dat je er misschien overheen hebt gelezen.... daarom nog eens ;)

Ik dacht echt dat ik vanmorgen op Go had gereageerd...:( maar nogmaals dan... Je zou Orthiflor Junior van Orthica kunnen proberen (Probiotica) dat heeft Colin ook goed geholpen. Is absoluut heel duur maar werkt erg goed. Ik heb nog een grote pot hier die je wel mag hebben. Laat me maar weten dan stuur ik hem op....

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

heb je wel al eerder geschreven hoor, heb t eerder gelezen :)

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Middag!

@ Steph: oooohw spannend, in het nieuwe jaar al!
    Ik wou pertinent geen griepprik/mexicaanse griep enting.
    Vorige week heb ik heel impulsief op mijn werk wel laten zetten. Meteen spijt van natuurlijk! Nu ben ik nog druk aan het denken of ik wel die andere 2 injecties wil.
    Of N. haar injecties krijgt weet ik niet... Ik wil weten wat de bijwerkingen op lange termijn zijn!
    Griep is wel heel dicht in de buurt bij ons (de mexicaanse...)
    Och, heb nog even om er over na te denken!

@ Tom: en? Al getest?

@ All: ook veel op mijn boederij en druk met werk!

N. heeft trouwens haar 3e tandje! (jeuj, eindelijk!) Hij zat er opeens! Net al die andere 2.
    Druk met werk en met N. ben zelf nogal moe laatste tijd.
    Ben ook veel aan het mailen met een meid, die vroeger bij een vriendin in de klas zet, via via kwamen we op elkaars hyve en zijn we aan het praten gegaan over onze ex-en. Ze heeft een vergelijkbare ex. Is toch wel fijn om alles te spuien, om te horen hoe zij het deed en nu doet met haar dochtertje...
    Hart luchten en alles op een rij te zetten! Ik denk de laatste tijd veel na over hoe alles gegaan is, de afgelopen 4 jaar (of 4 1/2 ofzo nu al sinds ik hem ken). Over alles wat hij heeft gedaan, gelogen en uitgespookt.
    Is ook wel fijn zo... Wil niemand met mijn 'ellende' opzadelen, maar iemand in een vergelijkbare situatie praat toch wat makkelijker!
    Want als ik echt goed terug kijk is het vanaf dag 1 toch niet helemaal ok en snap ik niet waarom ik mijn alarmbellen heb genegeerd! Al die manipulaties en al het andere ook heb genegeerd... Afijn, ik ga jullie er niet mee opzadelen! Gister wel weer heel veel info gehoord over hem, maar wat ik daar nou weer mee moet... Heb tegen degene ook gezegd dat ik er neits mee kan en da tik het niet wil weten!
    NOu sorry vette ego-tripper hier! Ik ga op huisbezoek, mij weer storten op andermans ellende! ;)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Baps: nog eventjes en je hebt een kleintje van jezelf!!! Spannend!!!!!!! :) :) :)
    Hoe voel jij je nu?

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lola: wat fijn dat je iemand irl hebt om mee te praten, zeker als diegene hetzelfde heeft meegemaakt. Hopelijk heb je er veel aan (zo te lezen in elk geval wel).
    'waarom heb ik m'n alarmbellen genegeerd' blijft knagen he?. Zoals ik al eerder schreef komt dat (mijns inziens) geheel door hém. Hij heeft er alles aan gedaan om jou doof en blind te maken voor die bellen. Ik kan me voorstellen dat je nu misschien minder op je intuïtie durft te vertrouwen. Hopelijk komt dat gevoel snel weer een beetje terug. btw: je 'zadelt' ons niets op hoor! Als smep íets betekent dan is het wel: je ei kwijt kunnen ;)

KNUFFIE!!!

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Lieverd..weet *helaas* uit eigen ervaring met mijn ex dat de alarm bellen wel rinkelden...maar dat ik ze gewoon niet wilde horen..is dat erg..ja en nee..ik was verliefd..dacht dat "houden van" zo nou eenmaal werkte , want ja op z'n tijd was hij echt heel lief ..dacht ik...heb 2 maal in het ziekenhuis gelegen..en nog ging ik terug!! ..want ja..ik was toch ook niet de makkelijkste..;)..en dat heeft hij me ook altijd wijs gemaakt dat ik er ook een aandeel in had..
    Maar ik heb er van geleerd...weet nu ook dat het anders kan..
    Net als jij..het is ongelovelijk kut dat dit je overkomen is...maar dit flikken ze je nooit geen 2e keer meer!!! ...niet hard zijn voor jezelf...die gasten zijn professionals...weten precies hoe ze de druk moeten opvoeren..hoe sterk je ook denkt dat je was voor je deze relatie kreeg...

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Good old Rob..ja tuurlijk...:D

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tjee diaan, da's ook een heftig verhaal...ben blij dat je nou een hele goeie te pakken hebt!

Wie is Mielenl's pappa? Doet ie ook aan fv? hebbuh!!!

11. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Hoooooooooooiiiiiiiiiiiiii!

Ben aan het koken en dan ga ik terug lezen hoor, was helemaal van de leg omdat Diaantje zei dat ze mijn mede-chickies opeet..;)
    Ben zelf ook gek op kip, daar is mijn nickname eigenlijk door ontstaan haha

"even" 27 pagina's terug lezen en dan ben ik er wel weer..

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lool, wat fijn dat je iemand hebt die precies weet hoe je je voelt enzo.. maar mag nog steeds ook altijd bij ons je ei kwijt hoor ;).

Kip, hooooooiiiiiiiiii!

Diaan, heftig zeg... fijn dat je nu zo'n fijne hebt en nu van hem af bent..

Rest; zwaai!

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Kwam even spieken naar Tom maar nog geen bericht hier...

Lool, idd fijn dat je iemand hebt die helaas in een vergelijkbare situatie zit. Maar hier kun je ook alles kwijt, daar zijn we nu eenmaal voor.

Babs, nog heel eventjes zeg, wat vliegt de tijd!

Mijn lichaam is lief voor me geweest. Ze heeft ervoor gezorgd dat mijn ie later komt. Ik heb nu 2 dagen getempt want ik dacht dat mijn ei zoals eerder rond dag 19/20 zou zijn geweest en toen hebben we niet echt een goede (pre) smep gehad omdat ik een beetje ziekjes was maar ik had vanochtend nog steeds een lage temp. Dus ik ben benieuwd wanneer mijn eisprong is.

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Lola, idd je kunt ook altijd bij ons tercht natuurlijk! Maar ik kan me voorstellen dat je het fijn vind om zo met iemand te kunnen kletsen/mailen! Enne, het lag idd helemaal aan hem hoor! Net wat diaan zegt je wilt het op dat moment niet weten denk ik.

Jeetje Diaan, wat een heftig verhaal zeg.... pfff...

He kip, wb! Was met S alles wel goed? Was volgens mij behoorlijk van de leg gister...???

15. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    He hallo allemaal,

Ik zou het leuk vinden om bij jullie mee te mogen schrijven.
    Even over mezelf, we hebben sinds begin 2007 een kinderwens. Toen het echter maar niet lukt (erg lange cyclussen) ben ik naar de huisarts gegaan. Toen bleek dat ik PCO had heb ik eerst 3 behandelingen met Clomid gehad en toen dat niet aan bleek te slaan (nog steeds geen eisprong) zijn we verder gegaan met IUI. Ik heb in totaal 3 behandelingen gehad (incl injecteren van Puregon en Pregnyl). Ook dat zonder enig resultaat en omdat hubbies zwemmers ook niet al te best bleken zagen ze als enige optie IVF of ICSI. Die klap kwam keihard aan.. We besloten dan ook om een rust pauze in te lassen. Inmiddels zijn we alweer een jaar verder en wonder boven wonder bleek ik zelf een eisprong te krijgen!
    Vorige maand zijn we begonnen met SMEPPEN (hopelijk geeft dat ons nog meer kansen), maar aan de lijst SMEP baby's te zien heeft het al voor heeel veel mooie beebjes gezorgd!

Dit was even heel snel mijn verhaal.

Ik volg jullie al een tijdje en jullie lijken me een hele leuke groep om mee te 'kletsen'. Hoop dat jullie dat goed vinden...

Groetjes Daan

16. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Heb me trouwens maar ingeschreven bij "lekker in het leven", lang leve de kortingsbonnen haha

Lola: Wat cool, een derde tandje! Gaat hard ineens hé..
    En fijn dat je je gal ook kunt spuwen met een "lotgenootje" als ik het zo mag noemen.. Je mag het van mij ook altijd hier blijven spuwen hoor, da's alleen maar goed!!
    En je bent er alleen maar nog sterker van geworden.. Petje af hoor!Jouw prins is nog steeds naar je op zoek, ik weet het zeker!

Diaantje: Dat is zeker een heftig verhaal! Goed dat je er toch vanaf bent gekomen en het nu wél goed hebt! *Heel errug trots op je smiley*

Wieffie: Leuke verassing dat jullie er gister waren! Wat kan dat manneke van jullie lekker smikkelen zeg:D en sjansen, Henrie zei vandaag nog wat een mooi ventje C is..
    Ben je nog geen tante????
    Ja, met S gaat het alweer wat beter hoor, maar die heeft echt élke dag gezeur met C.. Dat die nog bij elkaar zijn is een wonder..

Beast: Wat gaaf dat je die kleine al voelt! En snel btw.. Ik heb het misschien al wel eerder gevoelt, maar heb het toen afgedaan met "darmen omdat ik niet kan poepen" haha Dus toen ik het echt registreerde was ik al 20 weken..

Tezzz: Goed van K, een hele banaan en dan ook nog netjes in het mondje.:D
    Gaaf hoedje hihi
    Fijne logica hebben kinderen hé :p Zakgeld genoeg voor een nieuw huis én een broertje of zusje..

Baps: Vervelend zeg! Hoop dat je er snel minder last van hebt..

Go: Fijn dat je echo goed was! Genieten hé!!

Tom: L alweer iets opgeknapt?
    Spannend hoor! Miss toch een nr. 4.. en niet schuldig voelen!! Het is niet altijd eerlijk verdeeld en kan me indenken dat het voor sommigen heel hard aankomt, maar je kunt er niets aan doen toch?? x

Trutje: Fijn dat je er weer een beetje bent meid! Ik hoop dat de chaos snel minder wordt.. Dikke mega knuffel

Dimple: Hoest nou met wuppie?
    En is het nu koud als je in een caravan slaapt? Weet écht wel dat die dingen verwarming hebben hoor, maar ik associeer een caravan altijd met zomer en lekker warm weer..;)

Mielenl: Gefeliciteerd met de losse stappen van Bosch! Super!

Blur: S ook al ziek? Het is toch wat met alle kleintjes..
    Heb je lekker genoten van jullie dagje samen?

Stephanie: Wil je met alle liefde up-daten, maar ben er zelf ook niet altijd goed bij.. Heb nu 27 pagina's terug gelezen, maar het meest gaat over de boerderijen hahaha
    Da's écht niet aan mij besteed, veel te weinig tijd en ik zou dus alles dood laten gaan, óók niet leuk..!
    Wat lief van vriendje zeg! Spannend het nieuwe jaar dus:D

Miepie: Dus JIJ bent de schuld van alle verslaafden hiero... En uitgerekend degene die in de verslavingszorg werkt...is nét zo verslaafd whahaha:$
    Hoe gaat het verder met je/jullie?

Leentje: Spannend.. als je je ei nog niet hebt gevonde, kunnen jullie deze ronde dus nog benutten.. Ik duim hoor!

Mexicaanse: Ik laat me écht niet enten, men weet nog steeds niet wat de eventuele gevolgen zijn en ik gok er mooi niet op. De vk zei ook dat het ws geen kwaad kon, maar dat dachten ze in de 70er jaren ook met als gevolg DES en softenon kindjes..

Nu ga ik bankhangen, krijg zere rug van het rechtop zitten en ben weer eens lui haha
    (What's new?)..

Fijne avond en tot later! Ciao!

O ja, morgen ga ik zélf maar eens proberen een foto te schieten van mijn buikie, want het schiet er elke keer bij in en dat vink jammer..

17. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0

Tuurlijk ben je hier van harte welkom!
    Ik hoop dat het smeppen jullie een mooi wondertje mag brengen!!
    Enne... wel vaak lezen hoor, want er wordt niet alleen veel gesmept, maar ook veel gebept:D

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Daan81, leuk dat je mee komt kletsen (en laat je niet verleiden tot de farmville verslaving van velen hier want dan heb je nergens meer tijd voor hahahaha.
    Wel super dat je nu ineens zelf een eisprong hebt! Maar wat een verschillende cyclussen heb je gehad zeg, dat is ook niet fijn. Heb je de laatste twee keer ongeveer op dezelfde tijd een eisprong gehad? Gebruik je ovutesten of doe je het op de gok?

Heeeeej Kippy! Ik ben benieuwd naar je buikfoto!

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Had ik de vorige keer ook hoor...voelde het al een week eerder...dan dat ik wist;) Sommmige zeggen dat je het meteen weet..nou hierzo niet .....denk ook dat het eerst sterker moet worden...kracht in de beentjes.

kleine correctie...miep is engels docente..nix verslavingszorg...da's lool:p

Ja kom op met die foto///ik zal er van de week ook eens aan denken8)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Smep heeft voor sommige wel een wondertje gedaan **denkt aan shedevil..** dus wie weet;) en er is hier bijna altijd wel iemand bij wie je je hart kan luchten:D

Deel Deze Pagina