Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kaa

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG!!!

Fijne dag gewenst, en lekker taart-graaien vandaag :)

@ go en go-man gefeliciteerd met de grote kleine meid!!!

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    KA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! (en de rest van de fam. natuurlijk ook).

Blurry, hoeist nu met je missy? Dat was schrikken zeg. Ninthe was precies even oud toen ze 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Dachten ze ook RS maar het was een of ander virus met bacterie. Maar ik vond het wel fijn dat we daar waren want ze was zo benauwd. Gaat het nu weer beter?

Diaantje, heb je de ha al gebeld?

He Tommie, hoe gaat het daar? Je maakt het wel spannend hoor! Hoe is het met de rest van de fam?

Bapsie, laatste vakje. Spannend hoor!

Gisteren vanaf 's middags buikpijn gehad dat volgens mij eipijn was. Ik natuurlijk balen want ik had gisterenavond een uitje met werk tot laat. Toch nog kunnen SMEPpen maar vanochtend was temp gewoon nog laag. Terwijl er gisteren alle tekenen van een aankomend eitje was...maar Ninthe was net van te voren een aantal keer wakker geweest dus niet echt een betrouwbare temp denk ik. Morgen maar weer even kijken.

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lieve lieve Kaaa, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag...de eerste van velen! jooeoeoehoeoeo! **en go4 en vriend ook heel erg gefeliciteerd natuurlijk...me jullie heerlijke spruit!** (kadotje is onderweg...komt waarschijnlijk morgen aan,...is geadreseerd aan kaa de liefste:p)

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    KAA, Gefeliciteerd met je 1e verjaardag, wat een mijlpaal. Maak er een mooie dag van. Go en Go-vriend ook gefeliciteerd!!!!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

KAA gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!! lekker met je handen in de taart vandaag!!!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve SMEPdinnetjes!

Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties!
    Voor de FV... ik heb een mooi patroon geplant ;) Kom maar effe uitgezoomd kijken!
    Alle lievelingsgroenten van Kaa... hihhihi ze gaat zo de wortels eten, dan zet ik haar aardbeitjes klaar voor vanmiddag hihihi

En taartgraaien gaan we zeker! Maar effe kijken of dat vandaag wordt... we moeten nog veel werk verzetten en vanavond etentje met fam van vriend (zn moeder kan bij ons de trap niet op dus doen het bij haar in de buurt met zn zus en aanhang).
    Dit weekend zouden we naar mijn moeder en broer + aanhang in 't noorden maar we gaan waarschijnlijk volgend weekend. Iets meer rust. Ben kapot van het werk (en het ploegen en zaaien enzo.. ;)

@ Diaan: bleghh wat naar dat ie zoo ziek is. Hoe is het nu? Nacht een beetje door kunnen komen?

@ Beest: gekkie!

Ik ga effe ontbijt klaar zetten. Vriend komt zo terug van Kaa's broer naar school brengen!

Ah, is ie al!

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh..

lieve lieve Kaa ...van harte gefeliciteerd met je aller aller aller 1ste verjaardag!!
    Dat je maar veel kadootjes mag krijgen en natuurlijk heerlijke taart !!
    Dikke smakkerd van Meagan !!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve Kaa!
    Gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Geniet maar lekker van al het lekkers en de mooie kadoos!

Lieve G4B+G4Bman en grotekleinebroer gefeliciteerd met Kaa haar verjaardag!

Hier een ego bericht. Onderweg naar huis. Moeder past op N. Maar kan niets meer... Hyperventileert kan N. Niet pakken.
    Schoonzus is al gearriveerd.
    Mijn moeder heeft een hernia maar ze zijn bang voor nog iets. Ik ook btw, aangezien ze 10 jaar terug al een levertumor heeft gehad. Ze iis in 2 maanden tijd bijna 20 kilo kwijt.. Nou ja allemaal onderzoeken gaande!
    Dus ben lichtelijk gesterst! Zachtjes uitgedrukt!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

Kan me goed voorstellen dat je je dat lekker zit, klinkt heftig...mooi dat je schoonzus even heen is gegaan...

rustig aan meid, dikke knuff!!!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat is nooit een goed teken...gewicht verliezen zonder enige aantoonbare rede... :$

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Kaa (en mamma en pappa en grote broer en brusje in buik):

HARTELIJK GEFELICITEERD MET JOUW

Bekijk bijlage 28051 STE

VERJAARDAG! :):):)

Heel veel plezier en cadeautjes gewenst van ons!
    Tezzz en de rest van 't spul xxx

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mmmmmmmmorgen!

@Lola: dat klinkt idd niet zo erg gezond. Hopelijk kunnen ze snel vinden wat er aan de hand is en gaat het dan gauw beter met haar. KNUFFIE!!!

@Tom: blij je weer te 'zien'. Ik ben heeeeel benieuwd wat de test gaat zeggen...

@Leentje: bij mij duurde het nog wel een paar daagjes vanaf de eerste ei-krampen voor ie uiteindelijk sprong. Dus kan nog wel even duren misschien.

@All: K slaapt uit! *zoekt de shock-smiley in de 'snel reageren' stand* Soms hoor je 'm spelen en soms valt ie weer in slaap. Heb een erg rustige ochtend zo. Ook wel eens lekker ;)
    Straks kids ophalen, dan naar de stad, bieb en lekker eten en vanaaf eens een poging wagen aan de slag te gaan met de school-sint-knutselcadeautjes voor de kids.

dusseh....laterrrrr! ;)

Liefs Tezzz

13. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

Bedankt voor alle lieve reacties!!

Mn Missy ligt nog steeds in het ziekenhuis. Het gaat al iets beter, maar het is 2 stappen vooruit en een sprong achteruit. Het duurt allemaal zo lang! Vanacht kreeg ze een hoestbui waar ze niet meer uit leek te komen.
    Tot kotsen aantoe. Ik sleurde haar uit haar bed, trok alle stekkers van die monitor eruit en liep de gang op voor een zuster (ik had al op de alarm knop gedrukt, maar er kwam maar niemand) Dus met grote paniek en de tranen in mn ogen kwam er eindelijk een zuster aangesneld. Toen was t na een minuut of 10 weer over.

Ze heeft zo weinig energie dat ze meteen voor pampus ging.
    Ze krijgt de voeding via een sonde, want het drinken wil nog niet zo lukken.
    Vanmorgen wel weer een fles leeg, maar de 2e fles was te veel en moest er 60 van de 100 cc weer via de sonde.

Ik denk dus niet dat ze snel naar huis mag.

Ik hoor hier ook veel zieken!

Lool, ik hoop dat jullie snel horen wat er mis is met je moeder!

Beast, bedankt voor de uitleg van RS. Ze is sinds afgelopen zaterdag ziek en zodra ze weer helemaal zelf de fles naar binnen krijgt mag ze weer naar huis...

Diaan, beterschap! Klinkt ook allemaal niet leuk!
    Bij Sarah hebben ze via een beetje neusslijmvlies een swab gedaan voor het MG onderzoek.
    Maar ik zou zeggen, als je het niet vertrouwd, even langs de HA!

Mijn HA zei: Kijk het nog even aan tot morgen, maar diezelfde avond zat ik dus al in het zh. En blij toe! Ben niet helemaal happy met dit ziekenhuis, maar zolang een van ons erbij is is ze in goede handen en kun je altijd aan de bel trekken.

Ik ga nog ff mn koeien op stal zetten, beetje proberen te rusten, wasje draaien en dan weer naar ZH Blurryman aflossen.
    Hij is zelf ook helemaal niet lekker, dus dat gaat goed ;)

Ik hoop dat ik snel weer posi-nieuws heb!

Go4, gefeli met jullie kleine rakker!

Tom, 4e welkom? Ik heb mn handen nu al vol! haha Pet af hoor!

Liefs en een dikke knuffel!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Gaat langzaam maar gelukkig wel de goede kant op....als ze zelf kan drinken gaat het vast sneller beter. Ik weet van Jasmijns eerste week dat ziekenhuizen nogal erg zijn van "die hoeveelheid voeding MOET er in" Er ik krijg er de rillingen van...als je ziek bent eet je toch minder...babys is natuurlijk anders die hebben het vocht echt nodig ...maar ik zou pers. wat meer aanbieden en dat ze dan wat minder krijgt..oke...maar ze krijgt vaker...maarja zo werkt het niet in ziekenhuizen...

Heel veel sterkte voor kleine s en jullie beide...hoop dat ze sprongen vooruit maakt binnenkort!

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Allereerst Kaa, van harte proficiat met je 1e verjaardag!
    Go en Goman en broer natuurlijk ook gefeliciteerd!

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Blurry, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg... Ik ken dat, dat bellen op die knop en dan dat er 15 min. later eens iemand aan komt lopen "jullie hadden gedrukt???" Goed dat je gelijk actie hebt ondernomen.

Leentje, hopelijk springt je ei dan vandaag en test je over 2 weekjes mooi positief! Ik ga weer in de duim-mode ;)

Lola, bah dat klinkt ook niet goed meis! Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen met je moeder en dat jullie snel uitslagen krijgen want die onzekerheid is werkelijk zo vervelend. Dikke knuffel meid!

Tom, je maakt het wel spannend zeg...

Gister wederom een positieve ovutest, ach ja what else is new??? Ik denk dat mijn eitje vast zit ofzo en maar niet wil springen....
    Helaas hebben we hier niet zo'n goed zh dat je ff binnen kunt wandelen voor een echo en ik ben er zeker nog niet klaar voor om weer het fertiliteitsgedoe op te gaan pakken.... Kortom ik ga lekker zelf een beetje vogelen om te kijken wat mijn lichaam aan het doen is. Misschien dat ik daar over een paar maanden wel anders over denk maar voorlopig wil ik nog niet aan de hormonen...

Ik ga ff een schoonheidsslaapje doen aangezien C ook lekker ligt te pitten... later meiden!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje, schrik me helemaal wezeloos! Kleine Missy in het ZH!
    Ik had het niet echt meegekregen... zat alleen maar te boeren en te werken...
    En petje af voor je super actie, zeg! Heel adequaat!!
    Hele dikke knuf want is niet niks allemaal met zo'n klein lieverdje in het Zh aan al die apparaten enzo!

Heel veel beterschap en sterkte voor Missy! Hopelijk sterkt ze gauw aan en knapt ze snel op zodat jullie weer lekker naar huis mogen!

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh Lool en ik lees nu ook net je bericht over je moeder! Dat klinkt ook helemaal niet lekker zeg dat ze zo hyperventileerd en zo afgevallen is... Ik hoop dat snel duidelijk is wat er aan de hand is en dat dat niet iets heel ernstigs is! Hele dikke knuf!

Verdorie, zieke kindjes en zieke moeders... da's zo ongeveer het ergste wat er kan gebeuren... Bleghhh!

Bedankt voor al jullie lieve taartjes... ik wilde net komen trakteren...

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Zo go, jij bent ook lekker bezig geweest in fv ;) Grappig hoor!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Dat slaan we evengoed niet af hoor! :D

Deel Deze Pagina