Goeiemiddag! Allereerst: Lieve K, Van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Veel plezier met het taart graaien Beast: Ik weet wel dat Lool in de verslavingszorg werkt, maar ik bedoel idd zoals ikdus al aangeeft dat zij nét zo verslaafd is als de rest haha. Wat fijn dat je zo mooi over je mams hebt gedroomd! Wieffie: Ik heb nog steeds niets van K gehoord, maar dat hoeft voor mij ook niet! Ja, ze mag nog één keer komen praten en dan zal ik haar precies vertellen wat een waardeloos wijf het is met haar grote b*k over haar ex die haar beflikkert en ondertussen lekker probeert om meneer de haan te versieren... (Wordt al helemaal weer witheet als ik er aan denk haha) Raar dat je nog weer posi ovu testen hebt!! Niet te lang thuisdokteren hoor, beloof je me dat? x Daan81: Ja, gaat hard hier hé hihi.. Het was wel een halfslachtige poging tot smeppen, maar het is niet hélemaal volgens schema gegaan.. Maar wél gelukt en dat is het allerbelangrijkste toch? Hoop dat jullie ook niet te lang meer hoeven wachten.. Wat voor hondje hebben jullie eigenlijk, of lees ik erover heen? Edit: Gelezen haha. Gaaf een duitse herder! Hebben wij ook Dimple: "beetje" vruchtbaar is ook vruchtbaar!! De duimen draaien weer volop! Ikdus: Spannend hoor! Als je hem al zo'n tijd niet hebt gezien.. Ben benieuwd Melmel: Gaat het nu weer beter met Mia? Zou mij ook kunnen gebeuren haha8) Stephanie: Ik ben nog wel aan het werk, maar dan op kantoor. OP de auto kan niet meer, kan al met moeite mijn schoenen en sokken aankrijgen, dus bv reanimeren kan ik sowieso al niet. En mensen van de trap tillen oid ook niet meer.. Nu ben ik een beetjes assistente van de teamleider en dat is best leuk om te doen (Vooral omdat je weet dat het tijdelijk is en je daarna weer lekker op de auto mag) Moet veel puzzelen om de roosters dicht te krijgen, want ook hier vallen ze met bosjes om.. Hoest met jou nu? Mooie spam van je meisje!!! Jeetje Blur: Wat een toestand! Dat gaat je doorm erg en been.. Hoop dat kleine Sarah snel opknapt.. Beterschap en sterkte knuf! Bapsie: Niet fijn dat je minder goed slaapt! En dan ook nog eens vroeg wakker worden van mannetjes wekker.. SUCKS haha Laatste hokje!! Diaantje: Ook al slachtoffer? Hoop dat het jou voorbij gaat! Lief van M dat ze zo knuffelt en wil troosten.. Tezzz: Ook al een fijne nacht gehad.. NOT! Wat een toestanden dan om het "goede" ding te doen voor ze weer rustig zijn of niet dan? Is het frobelen met je fietswindscherm? Lool: Hemeltje! Schrikken zeg! Kan me wel voorstellen dat jullie je ernstig zorgen maken, je valt niet zomaar 20 kilo in korte tijd af.. Hoop dat het toch meevalt... En beterschap voor N met haar ventolin toestanden.. Leentje: Goed dat jullie ondanks het late uitje nog wel hebben gesmept! Wie weet.. Denk idd dat je temp dan een beetje onbetrouwbaar is geweest.. Vandaag gewoon weer goed aan de smep!! Trutje: Jammer dat ik van de week je sms pas later las en het zo druk was op mijn werk.. Hopen dat het toch snel lukt om elkaar een keertje te zien! Gaat het al iets beter meis? Zo, ga er een eind aan breien en dan lekker naar huis.. Tot later allemaal! Ciao!
Go4b , Van harte gefeliciteeerd mt Kaa haar eerste verjaardag !!! Kippy , ja alles is nu weer goed ! Ze is nog wel erg humeurig maar dat nemen we voor lief ! Jij ook alweer bijna 30 weken !!! Wanneer ga je weer een buikfoto maken ? Voel je je lichamelijk ook nog prima ? Liefs ! Beastieee , waar blijft jou buikfoto nou ...
Komt niet heel lekker uit met dit shirt...maar een buik! En zoals je gewend bent van mij...zit het hoog ook deze keer.
Lieve Kaa. Gefeliciteerd met je aller eerste verjaardag ! Maak er een fijne dag van !! Mama, papa, broer en brusje ook natuurlijk gefeliciteerd
    Tom, je maakt het superspannend meid. Ben zeer benieuwd.   Mielen, tis tijd om te stoppen met boeren Word tijd voor smep-partys voor youu .   Leentje, ook voor jou spannend dus, is ei geweest of is ei niet geweest? Nog maar ff door smeppen dus !!   g4b, druk druk druk dus !! Gaan jullie ook nog thuis met vrienden en familie Kaa dr verjaardag vieren ?? Woont Kaa's grote broer bij jullie thuis ?   Beast, haha gekkerd ben je af en toe ook. Wat enorm lief dat je een cadeau stuurt aan Kaa de liefste En tjee wat een mooi buik al en inderdaad weer hoog, zal het een zusje worden haha En lieve spam van J, wat schattig !!!   Diaan, hoe is het met jou ziekeboeg ??   Lool, wat enorm schrikken zeg, wat verschrikkelijk van je moeder. Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en het niets ernstigs is en/of in iedergeval "makkelijk" te verhelpen.   Blurry, vind het echt verschrikkelijk voor jullie en kleine Missy. Je hebt vanacht erg goed gehandeld meid, heel goed van je !!! Ik hoop dat kleine Missy zo gauw mogelijk weer naar huis mag, dit is toch niets   Wieffie, niet meteen naar FA maar doelde meer op gewoon een echo om te kijken wat the f*ck is wrong. En "bloeden" en posi ovutest. Zolang je maar niet te lang gaat vogelen. Anders laat ik Kippy je aan de haren sleuren voor een echo. Ze zorgen maar lekker dat je ff naar binnen en naar buiten kan lopen.   Kippy, ik heb geen idee wie K is en wat er gebeurt is. Maar als ik dit lees valt mn mond open. Gaat ze gewoon meneer de haan versieren , achterlijk wijf(sorry ik veroordeel iemand die ik niet eens ken maarja ) Vind het ook zeer spannend om hem weer te zien haha.
@Beastie: ik vind het een nette buik! Mijn vriendin heeft ongeveer dezelfde grootte nu. En wat een leuke foto van J weer! De st. Maartensfeer spat van het scherm
Gelukkig maar dat het weer goed is! En een beetje humeur mag er ook wel in zitten toch haha Buikfoto ga ik zometeen regelen! Nu moet het er echt van komen hoor.. Alleen duurt plaatsen bij mij ws iets langer en dan kan ik hem ook alleen maar in mijn album zetten.. Blijf digibeet
Je mag haar best veroordelen hahaha tis dus blijkbaar een achterlijk wijf! Ik was volgens haar altijd haar allerbeste vriendinnetje en ze hield zoveel van mij en zonder mij had ze alles nooit gered.. (Haar woorden dus hé) En dan flikt ze me dit..? Dus oordeel er lekker op los, je hebt hélemaal gelijk
Het is gelukt!! Buikfoto's in mijn album... Ga bankhangen, morgen zussendag (mijn moeder en haar zus, mijn zus en ik), gezellig shoppen.. Fijne avond allemaal!
KAA IS JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ZIJ!! Test was negatief hoor, soms kan ik mij druk maken om niets dus.. Het eerste jaar na de grote bevalling is mijn cyclus een rommeltje.
Kip, dan vind ik dr een echt achterlijk wijf bah !! Dat zulke mensen zich vriendinnen noemen. De dag dat mn oma was overleden kon ( dacht ik ) mijn beste vriendin alleen over dr ipod zeuren. Mn oma was 57 jaar jong en een tweede mamsie voor mij. En dan komt zij met dr ipod gedoe, snap echt niet dat er van die rare mensen bestaan die zich op deze manier een vriendin noemen. Ze gebruiken je alleen *kots* Vertel dr maar flink de waarheid als ze weer eens komt blaten ofzo. En woow wat draag je prachtig meid, volgens mij zie je vanaf achter niet eens dat je zwanger bent of wel ? Echt een super buik !! Was t geslacht nou bekend of niet? ( vergeetachtig ja sorry )
mmmmmmmmmmorgen! gelukkig, we 'doen' het weer @Tom: had al op je gereageerd op de smep-H K vraagt om aandacht...laterrrr!
Joehoe! Ga zo uitgebreid reageen, maar dacht even snel leven maar we vielen pardoes van de pagina! Tssss! Is iedereen aan het FV-en? Ik doe niet meer mee, neemt te veel tijd in beslag! hahahahaha! Was even leuk! Nou even eten maken, tot later!!!!! Liefs!
Hey! Jeetje wat veel teruglezen als je 2 dagen niet bent geweest... Maar natuurlijk wel erg gezellig al dat geklets! Bapsie, hoe gaat het met je? Is het voorwerk nog steeds aan de gang? Heb je wel een beetje geslapen de afgelopen nachten? Mielen, gezellig zo samen de cyclus door. Hopen dat we het allebei in het roze afsluiten!!! Diaan, M inmiddels alweer een beetje beter? En hoe gaat het met jezelf, nog steeds veel pijnklachten? En hoe gaat het met je man? Pff erg hoor zo'n ziekenboeg thuis, bah. Lool, jeetje wat schrikken zeg van je moeder! Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen wat het is.. Sterkte! Hoe is het inmiddels met N? Slaat de Ventolin nog steeds goed aan? En gefeliciteerd met de 4e tand!!! Go4: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van K. Blurry, wat zielig dat ze nog steeds in het ziekenhuis ligt. Lijkt me echt verschrikkelijk dat het dan ook nog zo lang duurt voordat ze dan komen... Sterkte! Wieffie, he wat gek zeg nog steeds een pos ovutest. En hoe is je temp? Jammer dat dat niet zo is in 'jou' ziekenhuis. Moet zeggen dat ze hier heel makkelijk zijn qua afspraken. Kan altijd zo terecht. Kippy, jullie dus ook een duitse herder. Mooie honden zijn het toch. Hou oud is hij/ zij? En heb jij veel cursussen gedaan? Ennuh lekkere "vriendin" is dat zeg. Zou echt helemaal gek worden :x. Beastie, wat een mooie buik heb je!!!! Geweldig!! En wat een mooie foto van je meisje. Tom, spannend hoor... (edit, zie dat het negatief was..) Leentje, hoe was je temp vandaag? Vul je het ook in via FF? Hoop dat je op tijd was en dat je een mooi resultaat hebt over 2 weken!! Ikdus, ja sommige mensen stellen kennelijk andere prioriteiten... Beetje jammer.. (zwak uitgedrukt) Melmel, fijn dat het weer wat beter gaat! Stephanie, hoe gaat het bij jou? Tezz en hebben de kids veel snoep opgehaald? En alles al opgegeten?? Hoop dat ik niemand ben vergeten, anders sorry! All: hoe kan ik het beste SMEPPEN, vorige cyclus was de eisprong op dag 18.. Heb wel een beetje een idee maar vraag het liever aan de pro's ! Mag ik trouwens ook op de babsie poll. Zo ja dan zeg ik hmmmm 1 december om 10.10 en het wordt een meisje. Hier de afgelopen dagen lekker druk geweest in de avonden. Donderdagavond naar de acupunctuur geweest en gisteravond naar de bios geweest, naar Terug naar de kust. Was wel een leuke film, alleen is een boek toch altijd net wat spannender. Vanavond verjaardag dus dan ben morgen denk ik pas weer! Allemaal fijne avond!!!!
Daan tuurlijk mag je op de poll, tezz houd hem bij dus ze zal je er vast snel bijzetten voorwerk nog steeds bezig, al 3 nachten zeer slecht geslapen hoop dat ik vannacht wel kan slapen, ben gesloopt... voel me echt beroerd... maar goed, is voor een goed doel zullen we maar zeggen
oooh baps hoop op een lekkere nacht van 9 uurtje slaap voor je! hier nix te melden...oja we gaan niet voor een nep-kerst boom...wat zijn die lelijk zeg!
Avond! Zo het 'grote' reageer werk gaat beginnen! Ik ga van achter naar voor, ik zie wel waar het schip strand! @ Baps: vervelend dat je zo slecht slaapt zeg en dat je last hebt van voorweeen! Maar wat je zegt het is voor een goed doel, maar zou toch zijn als je relatief fit aan je bevalling begint straks! @ Daan: Accunpunctuur? Hoezo ga je daar heen? Voor het zwanger worden? Terug naar de kust, heb het boek ook gelezen! Zo spannend en vond het extra leuk omdat het in mijn omgeving afspeelt! haha! Kon me zo goed die plaatsen voor de geest halen! Maar film is dus minder spannend? Wil hem ook zien! @ Tom: Och, best jammer zeg, dacht leuk, nog zo'n knapperd erbij!!! Maar kan me voorstellen als je opgelucht bent! Mijn cyclus is ook helemaal de weg kwijt sinds de bevalling! De ene keer 28 dagen (had ik nog nooooit gehad) dan weer 40, dan weer 50 dagen en laatst 30 dagen! Geen peil op te trekken! Best irritant! @ Beastie: jeetje, mooit buikje heb je al zeg! En wat een schatje zeg, J. zo lief met d'r lampionnetje! Hadden ze die op het kdv gemaakt? N. kreeg ook een lampionnetje. Heel leuk, met haar voetafdrukjes erop! hahaha! cute! Alleen niets mee gedaan! @ Ikdus: heee, leuk je weer te zien hier! Las dat je nog kriebels hebt voor de jongen die je had leren kennen in Spanje! Spannend hoor, ben benieuwd hoe het is als jullie elkaar weer zien! @ Kippy: mooie buik! Je bent echt heel mooi zwanger zeg! En alweer weer bijna 30 weken! Jeejtje zeg, weet nog wel met de meeting dat je net zwanger was! @ Blurry: ben benieuwd hoe het met je kleine moppie gaat! ik hoop voor je dat ze snel naar huis mag! Lijk mij ook vreselijk om je kindje zo ziek te zien en dan ook nog in het ziekenhuis! Dikke knuffel! @ Stephanie: wo bist du? Hoe gaat het met jou? En met je kleine lieve E. ? @ Marieke: Ook jou lang niet gezien! Ben benieuwd hoe het is!!!!! @ MelMel: hoe gaat het met jou en M.? @ Diaan: hoe gaat hetmet je ziekenboeg? @ Miepie: joehoe!!! Wat spook jij allemaal uit? Heb je de resultaten van het chormosonenonderzoek al binnen? @ Dimple:jij aan de shakes? De stagiaire van ons ook! Maar die zag ik eerst een shake drinken en later nog een paar crackers met pindakaas! hahaha, dus ze is ook maar gestot na een paar dagn! Ik eet gewoon heel bewust. Let op mijn koolhydraten, maar eeet ze wel hoor! Maar goed, weinig brood, veel salades! En mijn avondeten pas ik niet aan! @ Leentje: dus het duimen voor jou is ook begonnen! Ik hoop voor je dat die snelle smep raak is! @ Wieffie: vaag hoor die continue positieve ovu-test, maar kan wel begrijpen dat je nog geen zin hebt in de MMM. Hopelijk lost je lijf dit zelf op en is dat even een rommelige cyclus. En is volgende cyclus beter! Nou ja, dit was al tot en met donderdag! Niet veel geschreven! N. is aan het opknappen. Slaapt nog wel heel veel en dat deed ze sowieso wel maar nu extreem. Voorbeeldje gisteravond half 8 naar bed vanmorgen om half 10 wakker. Van kwart over 12 tot 3 en toen nog van 5 tot half 7 (heb haar wakker gemaakt.) Gisteroverdag bijna 5 uur achter elkaar geslapen, heb haar wakker gemaakt! Ze is niet meer zo benauwd, zit wel helemaal vol. Vandaag ook weer koortsvrij! Gelukkig! Moeder is ook opgeknapt. Ze slikt tramadol (soort morfine) en daar kan je verstopt van raken, maar nu scheen ze zo verstopt te zijn, dat ze zoveel pijn had ging hyperventileren, niet meer kon staan etc. Behoorlijk heftig! Sta je eigenlijk ook niet bij stil met een verstopping! Had een client laatst wel van mij, maar ik dacht: och stel je niet aan! hahahahahaha! Afijn, die 20 kilo's is wel bizar. Ze zegt zelf: ja ik eet minder... Maar goed, ik eet ook veel minder en ben 'maar' 14 kilo kwijt sinds juli. Ik beweeg veel meer dan haar. Dus ja het kan ook zijn dat ze zo minimaal beweegt dat natuurlijk ook al haar spieren afnemen, scheelt ook in gewicht. Maar het is veel, 20 kilo sinds september! Nou ja, scans waren wel positief. Of in die zin, het is een hernia... Maar goed, organen enzo natuurlijk niet gecheckt... Van de week wel bloeduitslagen. De fysio zei: je kijkt zo raar uit je ogen, dat heeft met je organen te maken, maar de HA zei weer: ontstoken ogen! De fysio maakt haar ook een beetje bang denk ik! En mij ook! Maar goed, met die levertumor nog in mijn geheugen vind ik het toch wel eng! Het zal wel loslopen hoor! en verliest ze gewoon veel kilo's! Verders hier alles goed. Wordt veel 'lastig' gevallen op mijn werktelefoon. Clienten hebben dat nr. niet. Alleen collega's en andere hulpverleners, maar die zullen s'nachts niet bellen en ook overdag niet belln zonder wat te zeggen! Zwaar irritant. Zal mij niets verbazen dat mijn ex bezig is, maar aan de andere kant denk ik: voor wat? Misschien kijken of er s'nachts een man opneemt ofzo! Maar ik neem mijn werktel. uiteraard s'nachts niet op!!! zo... Tjuus!