Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Je hebt ook mooie hoor!!!!
    Mijn moeder heeft een mooie!
    Ik een lelijke trouwens! ;)

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Joehoe, wat is het hier weer rustig geweest, iedereen te druk met boeren. hihi

Baps, is niet fijn slecht slapen, had ik ook aan het eind, hopelijk is het voor jou snel weer over. Lekker slapen, slaap, slaap, slaap, slaap zachtjes.

Gistermiddag gezellig middagje met Miele en Bosch gehad, alleen was er aan het eind van de dag een bom ontploft hier in huis. Geen tijd om op te ruimen, was druk in de leer om goed te boeren bij Miele:D

Vandaag weer een hoop gedaan bij schoonmoeder, begint al een echt huisje te worden.

Heeft iemand dat stampotboekje van Unox al, heb vandaag stampot met spitskool op, was erg lekker en super makkelijk te maken.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Lool, wat fijn dat het al weer wat beter met N gaat !!

Is echt wel schrikken van je mama, ik hoop dat er echt gauw duidelijkheid is !!
    En "lekker" dat je weer lastig word gevallen op je werktelefoon, zou toch te belachelijk voor woorden zijn als het je ex is he? Mafkees.

Tom, voor jou zal het vast wel dubbel zijn of niet die negatieve test?

Baps, hopelijk kan je de aankomende nachten wel lekker slapen

Daan, ben ook wel benieuwd waarom je accunpunctuur doet ;)

Steeph en Mariek, zitten jullie nu de heletijd bij elkaar dat jullie zo stil zijn :p

Diaan, je zal het vast wel druk hebben met je ziekeboeg, aangezien je je dagen niet hebt gemeld :O
    Of is zoonlief zo druk met boeren haha.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dimple: fijn dat je schoonmoeders huisje al een echt huis wordt!

Ikdus: Ik hoop idd ook snel op meer duidelijkheid!

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Lola, fijn dat het met N beter gaan, en dat slapen, zal ze wel nodig hebben, denk ik maar altijd.
    En wat betreft je moeder, toch wel een beetje eng hoor. Probeer je niet gek te laten maken door alles en iedereen. Fysio's weten ook niet alles, en als je twijfelt aan de ha, gewoon sec.opinion vragen lijkt me.

@Shakes, overdag hou ik me er wel aan, met meestal 1 of 2 tussendoortjes, vooral op mijn werk maakt het niks uit. Maar 's avonds....zoals 2 seconden geleden wordt me gevraagd: als ik een walnoot wil moet je wel komen....dus ik ga zo een walnoot eten.
    En ik beweeg nauwelijks...weet het....moet iets gaan doen.....(Miele Wii uitlenen???;))

@Acupuntuur, heb ik gehad aan het eind van mijn zwangerschap om beter te kunnen slapen (bapsie?) maar ik vond het maar iets wazigs hoor en had niet echt het idee dat het hielp. Zal allemaal wel bewezen zijn dat het werkt, maar toch....ik ging er niet meer door slapen. En wat nog erger was...ik mocht bijna geen melk meer drinken, dat zou mijn "weet ik veel" in de war schoppen.....en melk wil/kan ik niet missen. MOET melk hebben.

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Big Baby Bapsie Poll

Bekijk bijlage 28684

Melmel: 22 november op de 37 weken thuis-beval grens van een Meisje !
    Daan81: 1 december om 10.10, een meisje
    Blurry: 3 dec om 14.00 een vrouwtje net als ik 30 jaar geleden
    Dimple: 5 december (klein babyklaasje) om 14.45 uur
    Tezz: 5 december om 17.05 een hulppietje voor pakjesavond
    Stephanie: 8-12 om 8:12 en ze krijgt een.......BABY!
    Tom: 10 december om 23.33 een kerel
    Tijgertje: 12 dec om 05.40 een voetballertje
    Go4baby: 13 december een lekker eigenwijs wijffie
    Beastie: 15 dec om 15.12 en een ventje;)
    Kippy: een mooi poppetje, en wel op 17 december
    Lola: 18 december om 00.04 uur een prinsesje
    marieke: 19 december 15.23 uur een...
    Miepie: 20 december om 13.10, een jongetje
    Mielenl: 21 december om 3 uur een (bijna) kerstjochie
    Wieffie: 22-12-2009 om 22.12 uur een super stoere bapsieminiman!
    Bapsie: 23 december om... uur een jochie
    Diaantje: 24 december tussen 3:00 en 8:00 van een prachtig stoer mannetje
    Leentje 79: 25 december om 22.50 uur, een heeeeel lief mannetje!

ehm, Ikdus, had jij nou ook nog wat doorgegeven? Kan het zo niet vinden, maar staat me wat van bij...( 't is al laat...;):) )

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee hoor Tezzz had volgens mij niets doorgegeven :p

Wil wel op de bapsie poll, maar moet nog ff denken.
    Wil net zoals bij Leentje goed gokken, maar dit keer ook nog op de minuut haha.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nnnnnavond!

Moet naar bed, dus ff gauw..

@Lola: idd niet echt iets waar je aan denkt, verstopping. Hopelijk is dat idd wat al haar klachten veroorzaakt. Maar zou het dan misschien ook iets kunnen zijn in d'r darmen waardoor ze zo veel is afgevallen? Misschien een beetje raar om te zeggen, maar als bij ons vroeger de katten opeens veel af vielen en wel gewoon aten hadden ze een (lint)worm... . tja...het is al laat, misschien ben ik wel aan het praten in m'n slaap ;) :D

@Baps: ik hoop dat je al lekker ligt te snurken!

@Diaan: hoe ist met de ziekenboeg? Las dat je een (beginnende) blaasontsteking hebt? klote...

@Marieke: hoe ist? Lekker leuke dingen gedaan in je vakantie?

@Steeph: en jij ook nog in je weekendje-weg-roes?

@G4B: Kaa leuke verjaardag gehad? Wat hebben jullie haar nou gegeven? O nee, jullie hebben een feestweekend he? :D

@All: wil eigenlijk op iedereen persoonlijk reageren, maar een keertje voor 12 uur in bed liggen zou ook wel fijn zijn...nog ff de schoencadeautjes inpakken (JA! HIJ IS ER WEER! JIPPIEJAJEEEEEEE! :D :D :D oja...dan moet vanaf nu alles weer in dichtvorm! LEUK! :D ) en dan gauw naar bed.

Later lieve ladiezzzzzz!

Dikke knuf Tezzz

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    lukt je toch niet...kan alleen mijn man :p:D

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmorgen!
    Ben ik zo vroeg? Tja..is natuurlijk zondag he...K maar liefst uitgeslapen tot 8.15! Maar voor zondagse begrippen is dat natuurlijk nog best vroeg ;)

Ik ga nog een koppie thee drinken en knutselen met de kids of zow...

Laterr

11. morgen, even een knuffel brengen voor iedereen..
    nix terug gelezen zag alleen dat Kaa jarig is geweest! sorry dat ik dat gemist heb, hierbij nog gefeliciteerd!

verder nog nieuws? zwangere ofzo? tom? ;)

ben erg druk geweest afgelopen week.. hopelijk van de week meer tijd..

zwaai

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

heb iik gezien maar 189 euro vind ik echt te veel...en dan ook nog elk jaar 190 takken op hun plek doen...niet mijn ding

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

en ik, had julita's poll helemaal goed :)

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Dimple: twijfel nietaan de HA! (deze x niet...) Ik denk dat die fysio mijn moeder gewoon bang maakt! (met succes!)
    Weinig bewegen doe ik niet, maar dat komt omdat ik voor mijn werk heul veul fiets! ;)

@ All: Hooooooiiii!

N. was lekker op tijd wakker en ik heb supe spierpijn in mijn benen! En dat terwijl ik niets heb gedaan... Typisch! (Griep op komst???!?!?!?!)

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Bapspoll: nog nooit een poll goed gehad! Maar ik voel gewoon dat ik die van Bapsie goed ga hebben! hahahahaha! ;)

Een vriendin haar moeder zei mijn hele zwangerschap je bevalt de 18e. Toen ik de 17e bezig was dacht ik nog: ha misssss! Nou ze had mazzel dus! 4 minuten was het de 18e! Suf...

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Hallo!

Missy is van de monitor af! Dat is een goed teken dus. Ze hoest veel minder en is super vrolijk als ze wakker is.

Gisteravond trok ik het niet meer en ben dus om een uur of 21.00 door Blurryman opgehaald. Ze hadden daar een babyfoon aangesloten en bij hun op zak gedaan. Dat stelde me wat gerust. Ik was gewoon echt kapot!

Vannacht heeft ze het heel goed gedaan volgens de zrs. En vanmorgen na een lekker warm bad heeft ze bij mij weer een volle fles leeggedronken.
    Als dit dus goed gaat, mag vanmiddag haar sonde eruit en met heeeel veel mazzel mag ze dan morgen naar huis.

Fingers crossed...

Vanmorgen met Blurryman ook naar de huisartsenpost geweest (sja, wat hebben we anders te doen he??)
    Hij heeft een kaakholteontsteking en is daar dus ook behoorlijk ziek van. Volgens de zrs kan het geen kwaad in het zh bij Sarah, maar ik wil gewoon dat hij thuis uitziekt. ook voor zijn bestwil.

Ik heb het er maar druk mee!

Vanmiddag ga ik weer even naar het zh. maar heb er alle vertrouwen in dat het weer goedkomt.

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Beast, mooie buik en inderdaad zet het zh een bepaalde hoeveelheid die ze binnen MOET krijgen. Ze krijgt nu 7x 100ml. Normaal sliep ze 'snachts al door, maar nu moeten we haar dus wakker maken, omdat ze meer dan die 100 niet in een keer meer leegdrinkt. Ach.. als ze naar huis mag, drinkt ze hopenlijk weer meer en mag ze weer lekker doorslapen..

Lool, aan de ene kant "blij" dat het verstopping was bij je moeder, maar nog wel een hele spannende tijd dat afwachten op uitlagen..
    Heel veel sterkte!

Daan, ik heb een hele welkom gemist geloof ik. Hierbij: WELKOM!

Ik heb op FB iemand toegevoegd ene Rob van den Akker, maar ik weet niet zo goed wie dat is. Ookal zegt de achtenaam me wel wat en ik zag dat meerdere van hier hem in hun lijstje hadden staan...
    Kan iemand mij vertellen wie dit is? Dan weet ik of ik m moet houden/verwijderen...

Als er nog mensen zijn die ik nog niet toe heb gevoegd in FB, welkom! Stuur mij een bericht en ik ben je vriend!
    The more the merrier!

Mariek, hoe is t met je? Ik zag dat je het druk had. Je tuintje stond er ook al wat triestjes bij..
    Is er al sprake van een nieuwe poging?

x
    Blur!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Blurry: wat fijn dat het beter gaat met Sarah! Wel balen dat je man nou weer thuis zit...alles komt altijd tegelijk he? Hopelijk iedereen snel weer opgeknapt. En ik hoop voor jullie ook dat Sarah er niet aan gewend is geraakt 's nachts wakker te worden ;)
    btw...die meneer is de pappa van Mielenl ;)

@Kunstboom: wij hebben er 1 gekocht toen L net was geboren. Is een hele mooie en hebben we gehaald in de opruiming (2 januari, intratuin ;) ). ruim 2 meter hoog, donkergroen, mooi gevuld, ik geloof 41 takjes totaal en 1 geheel bovenstukje en (niet onbelangrijk) geen katten meer in de takken! :D
    enige probleem is...waar zetten we 'm in godsnaam neer dit jaar ?!? Ben bang dat er een stoel moet gaan wijken en de tv verplaatst zal moeten worden...of zo...kweenie..:(

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    p.s.: @Diaan: jullie kerstboom zit in de weekendtas ;)

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Erg druk geweest dus vandaar m'n afwezigheid.
    Even m'n mail afwerken en zo en dan hoop ik tijd te hebben om even terug te komen om te kijken hoe het hier is.

M'n vader heeft met fietsen vandaag z'n been gebroken. Straks maar eens kijken hoe het ermee is.

Ik had volgens mij al ongesteld moeten zijn.
    Maar m'n cyclus zal wel een beetje in de war zijn.

Esmee is een schatje en doet het heel goed allemaal! Morgen weer naar het cb voor de 3e prikjes.

Hoe is het met jullie allemaal?

Dikke knuffel

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ;) ik meen me te herinneren dat vorig jaar rond deze tijd (najaar) er ook veel dames waren waarvan de cyclus van slag was. Misschien ligt het wel gewoon aan het jaargetijde ...

Deel Deze Pagina