Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Blurry, was ik nog vergeten, wat fijn dat het met S beter gaat, minder dat vriend nu in de lappenmand ligt. Weten ze al wanneer ze uit het zh weg mag?
    Oei, rustige kerst, das fijn, vooral voorjullie, nu na die chaotiche tijd.

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Leuk he sinterklaas, ik ben ook met pietje colin gisteren naar de stad geweest om sinterklaas binnen te halen... zo schattig! Foto volgt!

Oja, en hij heeft sinds 2 weken 2 tandjes en sinds vandaag kruipt hij..... achteruit ;)

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ik vind sinterklaas helemaal geweldig, zolang de kinderen nog geloven, daarna is het niet leuk meer.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    geheel mee eens. smep vanaf dag..(wanneer je wil ;) )bijv. 8/10/12/14/16 (ovutest positief dan nog 2 dagen erachteraan)...zou worden, 17/18 (ei)/20.
    Ik zou alleen niet 's ochtend testen met ovutest. Lh moet zeg maar 'wakker worden' net als jijzelf, dus als ik testte deed ik dat tegen half 4 's middags en evt. tegen 8 uur nog eens (of als ik het vergat tegen half twaalf 's avonds laat ;) ).

@Diaan: beterschap voor allemaal!
    @Wieffie: filsteerd met de kleine achteruitkruiperd met tandjes! (achteruit kruipoen is ook kruipen hoor ;) )
    @Dimple: hier de sint pas volgende week in het echie. Ikke gék op sinterklaas maar daar heb ik dus geen zin in. Koud en vre-se-lijke sint en pieten hier! (ooit sint een poging horen doen niet plat praten? Moet je eens hier komen ;) )

@G4B: jammer dat Kaa's eerste verjaardag in het water is gevallen. Goed dat je niet ook nog weg bent gegaan. Maar aldoende leert men. Volgend jaar gaan jullie lekker iets met z'n 4 of 5jes doen! (weet niet of M er dan is natuurlijk ;) ).

@All: ehm...ik ben vast nog wat vergeten, maar moet K nodig z'n groente gaan geven. Toch wel fijn dat ie tegenwoordig al zelf een banaan kan eten ;) :D

Laterrr

5. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Diaan, jeetje gaat dus erg lekker bij jullie thuis. Fijn hoor zo'n ziekenboeg.. Hopelijk knapt iedereen heeeel snel weer op!!!

Bapsie, ooh wat goed dat je wat beter hebt geslapen, super. Bedankt voor de antwoorden. Ga inderdaad maar even een family pak :D ovutesten bestellen. Wat is dat bij jou raar gelopen dan zeg! Was dus echt een surprise dat je zwanger was, geweldig!!

Beastie, bedankt voor je uitleg. Ik weet niet of het echt dag 18 wordt, heb namelijk nog niet één keer een gelijke cyclus achter elkaar gehad maar ik hoop dat als ik van dag 18 uitga ik een beetje in de goede richting zit.. Wat heb jij trouwens een stoere meid die met een schroevendraaier aan de haal gaat! ;)!!

Wieffie, applausje voor Colin!!!! Kruipen = kruipen toch!! In zijn achteruit kom je er toch ook!

Tezzz, jij ook bedankt voor de duidelijke uitleg. Vanaf wanneer ga twee keer daags testen? Of moet dat altijd?

Nou ga denk ik maar eerst even die ovutesten bestellen!!

Groetjess

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Avond!

Even banner aangpast. Sinds 2 dagen een hoge temp dus ei is geweest. Hebben dus nog best goed kunnen SMEPpen aangezien een ik me een week geleden weer fitter voelde:
    dag19-21-24-25. Dag 26 temp omhoog dus ik denk ei gehad tussen 24 en 25.

Daan, mijn ei komt meestal (behalve nu) rond dag 19. Ik heb sinds ik weer met de anticonceptie gestopt ben nog niet echt gesmept, maar de volgende maand zou ik het zo doen:
    starten op dag 13 en dan om de dag. Wanneer ovutest pos is 3 dagen achter elkaar ofzo. Maar jij voelde toch ook je ei? Maar voor de zekerheid kun je dan toch ovustesten gebruiken.
    Ik gebruik ze denk ik niet meer omdat ik nu echt zeker weet dat ik eipijn voel en mijn ei dan een halve dag tot een dag later springt. Maar jij kan dus weer aan de slag, spannend!

Blurry, fijn dat het al weer een stuk beter gaat met S. Hopelijk mag ze snel naar huis. En hopelijk voelt je hubbie zich snel weer beter.

Lool, vaag dat je door iemand op de raarste tijdstippen wordt gebeld...fijn dat het al weer wat beter gaat met N.

Wieffie, knap hoor van de achteruitkruipert hahaha. Wel erg grappig.

Steef, hoe was het bij schoonpapa? Heeft hij veel pijn?

Diaan, beterschap!

Marieke, hoe gaat het met je, ik hoor zo weinig van je.

De rest die ik de haast ben vergeten: een fijne avond!

7. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Leentje, Super zeg, heb je toch nog goed je ei kunnen benutten!!! Dus nu gaan de spannende tijden weer aanbreken.. Ik heb de vorige 2 keer dus de eisprong gevoeld, maar wil gewoon mijn kansen optimaal benutten (zou zomaar kunnen dat mijn lichaam dit keer denkt, bekijk het maar en ik het gewoon niet voel), dus ga gewoon maar voor die ovutesten.

Ik zat net even op de site van sensitest, maar moet ik de gewone of de extra senstive hebben????

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ow noemen jullie dat zo...ik had eerder het idee dat er een schip matroosen er overheen was geweest:p:)...iedereen voelt het anders:D

Lekker dat s beter gaat...hoop dat morgen DE dag is!

9. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    you wish! haha

Ben net weer in zh geweest. voeden ging goed en de sonde is eruit!!!
    De zr zei dat we morgen goed nieuws kunnen verwachten, maar ik ben hier al ontzettend blij mee!

Kip, als je je banner wil wijzigen kun je er volgens mij op klikken, dan ga je naar de pagina waar hij is aangemaakt en daar kun je m aanpassen.
    Anders moet je ff 'handmatig' naar de site gaan en aanpassen..

Wij gaan de viering op zn Iers doen denk ik. Dat betekend geen sint. Een stuk goedkoper, maar dat wordt wat met andere kindjes die er wel in geloven..
    We zien wel waar het schip strandt..
    ;)

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Blurry, duimerdeduim op super goed nieuws. Sterkte

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    moet ff spammen...

Ik heb nog wel "mooiere" foto's maar die zet ik morgen wel ff op de hyves...

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat een goed nieuws blurry! Duim heel hard mee dat ze morgen met jullie mee naar huis mag!!!!

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Daan, ik ben vergeten hoe je moet smeppen, maar gelukkig heb je al advies gekregen van de andere dames haha.

G4b, volgend jaar pakken jullie het dus anders aan. Knuffel omdat het in de soep is gelopen.

Marieke, laat je weer wat vaker horen ;)

Steeph, aauwwie voor je vader, zit ie nu in het gips?

Diaan, beterschap voor je ziekeboeg, hopelijk allemaal gauw beter !!

Colin, woehoee achteruit kruipende tweetandige baby, you rock !! En als zwarte witte piet ben je ook cool !!!!

Meneer de haan is stout voor wieffie dr piek :eek: Kippy, dat kan toch niet ?!

Blurry, wat fijn van het goede nieuws van Missy, duim duim duim dat ze morgen mee naar huis mag !

Baps, woow echt Julita poll helemaal goed :O
    Ik had Leentjepoll op enkele minuten( volgens mij één toch ?) na helemaal goed :D..
    En fijn dat je nacht beter is gegaan, op naar de verdere goede nachten

Tezz, nou dan hoor jij alle polls goed te hebben met zo een man :p Lekker valsspelen dan, je kinderen moeten het toch van iemand hebben ;)
    Is het nog normaaldag geworden ?

Verder ben ik vergeten hoor, jullie kletsen echt zoveel wanneer ik dr niet ben, kan niet dames !

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Blur: JOEHOE wat super fijn dat de sonde er nu ook uit is! Zo'n naar ding! Kaa trok 'm er steeds uit... Vreselijk!
    Duim knetterhard dat ze morgen weer lekker naar huis mag. lekker weer in haar eigen mandje en jullie ook weer echt goed uitrusten!
    Lekker trouwens dat jullie goede kerstplannen hebben gemaakt!

@ Pietje C. Wat een heerlijk bovenkoppie heb je toch met je prachtige blauwe kijkers! Denk dat Kaa niet van je schrikt... ;)

Slaap lekker allemaal! ga nog effe werken, dan mn landje oogsten (tulpen uit Amsterdam...) en dan onder zeil!

Tot morgen!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    trustuh y'all! :)

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jaaaa, ik ben vannacht weer tante geworden!!! Mijn neefje Luuk is in een recordtijd van 3 uurtjes (ja echt vanaf de 1e wee:$) geboren! Hij weegt 3540 gram en is 51 cm. Straks lekker kijken en natuurlijk een beschuitje eten!8)

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Morguh lady's

Wow wieffie gefeliciteerd met je neefje
    In 3 uur tijd tjee dat is wel errug snel

Hier even een ego-moment :)

Hier ik voel me zo niet lekker en zo'n raar gevoel kan het niet omschrijven eigenlijk
    Hoop dat de 19de meer uitkomst bied
    ja ik weet het ben soms een zeur hoor maar voel me echt heel erg onzeker omdat mijn gevoel zeg dat het mis is

Heb voornamelijk alleen maar last aan me
    rechterkant en felle steekjes

Maar ja misschien dat ik me druk maak om niks maar goed.............
    Willen jullie met me mee duimen?

Liefs Tijgertje23

Hoi ikdus welkom hier

Oja en nog een blij moment thijmen die kan nou op zijn buik liggen en zijn hoofdje helemaal omhoog doen zoooooo schattig en als je even niet oplet zoals ik dus was een paar dinegen aan het doen lag ie op zijn rug huh? toen heb ik thijmen nog een keer op zijn buikje gelegd en ja hoor dreumes draaide zo om
    Heb m op camera staan alleen het duurt zolang
    voordat ie eindelijk geup-load is

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmorgen!

@Tante Wieffie: GEFELICITEERD! :D Mooie lengte bevalling ;) Hoop dat het met d'r na-weeën mee gaat vallen...;) Veel plezier met kroamschudd'n! YouTube - Kroamschudd'n in Mariaparochie - deel 1

@Tijgertje: gelukkig nog maar een paar daagjes wachten tot je echo. Komt vast wel goed hoor. Steekjes horen erbij ;)
    En gefilsteerd met het omrollen van Thijmen. K deed het ook steeds snel als ik weg keek ;)

Hier vond K het om 7.10 wel mooi geweest met dat slapen. En nou gaat ie zitten lachen als ik moet gapen!!! nou zeg...
    zo maar eens boven een begin maken met het washok (annex babykamer ;) ) op te ruimen. Dan kan ie binnenkort eens naar z'n eigen stek verhuizen ;)

moest gisteren zo lachen om manlief! Hij had fish-life geprobeerd, maar vond er niks aan. Want 'binnen 5 minuten waren opeens al mijn vissen al dood!'
    :D :D :D

laterr

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!!

Wieffie, gefeliciteerd met je neefje Luuk! (leuke naam btw)

Tezz, fish life? Klinkt ook een beetje dufhahaha dus snap wel waarom ie er zo snel mee stopte toen z'n vissies dood waren. ;)
    Ligt Kiyan nog steeds bij jullie op de kamer?

Esmee was ook om 7 uur al wakker. Wel eerst 6 keer bed uitgeweest voor ik ze eruit heb gehaald.
    Straks weer naar het cb voor de 3e prikjes.

Diaan, hoe is het in de ziekenboeg?

En hoe is het met de zwangeren?

Marieke, wanneer weer bijkletsen??

En hoe is het met Blurry-baby?? Vind het toch zo zielig he!

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oh ja, paps verhaal.
    Gisteren dus gevallen in het bos. Ambu gebeld. Die lieten 'm daar want was niet gebroken. Broertje het bos in om hem eruit te halen.
    Naar de eerste hulp. Toch één breuk. Gips en naar huis.
    Thuis toch wel erg veel pijn en vreemd gevoel in been.
    Later in de avond maar even gebeld of het normaal was, blijkt er een chirurg te hebben gekeken. Zit er nog een breuk!
    Nu dus donderdag onder het mes.
    Arme paps.

Deel Deze Pagina