Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wieffie gefelciteerd met Luuk!!! veel plezier op kraamvisite! gezellig zeg!!!

Blurry hopelijk goed nieuws vandaag! lekker thuis uitzieken :) en hoe is t met blurryman?

tijgertje, komt vast helemaal goed, rustig aan meid, nog fe en je hebt je eerste echo!

marieke hoe is t met jou? tijdje niets van je gelezen, of wel?

Wie wachten er nouo op nod?en wie op ei?

Stephanie das fe raar van die ambu zeg...gelukkig is er uiteindelijk wel goed gekeken...mag je vader thuis wachten op de operatie?of in t ziekenhuis? rustig aan in ieder geval!

rest goedemorgen...hier een redelijke nacht en toch helemaal gesloopt nu ?!?!

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tsja babs, zwanger zijn lijkt zo leuk tot je zelf hoogzwanger bent... ;)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

tja is ook zo... voel me ook zo'n zeurpiet... zal wat positiever zijn ;)

4. morgen,
    steef dat is klote joh van je pa.. zat die laatst ook al niet in t gips? ongeluksvogel!! enneh belachelijk van die ambu!!! laten ze m zo liggen.. stelletje.. arme paps idd..

bedankt voor de foto's :D ze staat weer mooi in t lijstje! wanneer van de week ff bakkie doen? moet wel de hele week werken, maar alleen sochtends... dus zeg maar wanneer jij kan.

blurry jeetje wat schrikken van de kleine meid zeg, gelukkig gaat t nu wat beter! maare mijn tuintje staat er triest bij???? ik doe niet mee aan dat boeren gedoe hihi ben in t echte leven al een boer hahahaha

wieffie gefeliciteerd met je neefje :D:D

baps je mag zeuren hoor.. hoogzwanger zijn schijnt niet echt een pretje hihi dus lekker zeuren als t je oplucht..

verder zag ik veel vragen hoe t hier gaat, het gaat wel hoor!
    zit te wachten op mn ongi. morgen zit ik op dag 28 van een normale cyclus dus ben heel beniewd!
    verder erg druk met van alles en nog wat en geen behoefte gehad aan de laptop..sorry

5. zag trouwens dat we er een nieuwe en een oude bekende bij hadden? ikdus wlkom terug :)
    en daan 81 (als ik je naam goed heb) welkom! we mogen in feite volgende ronde meteen door met iui, maar heb zelf besloten om even te wachten. volgend jaar zien we wel weer verder..
    hoe is het bij jou?

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wief gefeliciteerd met je neefje Luuk! leuke naam :D :D

@ blurr wauw goed nieuws! hopelijk mag je kleine prinsesje weer lekker mee naar huis vandaag.

@ steef ach dat is schrikken! veel sterkte en beterschap voor paps!

@ go4b balen dat de verjaardag in de soep was gelopen. mijn ervaring is dat zo'n verplicht-bijzonder-moment meestal een enorme anticlimax wordt, omdat je er zo geforceerd iets bijzonders van wilt maken. dus idd een goeie leer voor de volgende keer ;)

@ diaan beterschap voor de hele ziekenboeg!

@ bapsie hoe gaat-ie meis? nog een paar weekkies!

@ iedereen knuffelz!

en nu ga ik de laptop weer een paar uur wegzetten.....heb vierkante ogen van al het ge-FV hahaha!

7. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Sarah is weer thuis!!!

Vannacht had een wat bezorgde zr weer de sonde erin gedaan, dus dat was weer janken voor deze mama vanmorgen, maar toen er een andere zr bijkwam en zei dat t verder prima was gegaan en dat ze weer goed dronk, mocht ze naar huis!

Nog een nacontrole volgende week, maar de RS is zo goed als voorbij *fingers still crossed*

Met Blurrypappa gaat t ook wel iets beter. Heb toch nog een keer met de HA gebeld en heeft toch een kuur gehad. Die haalt hij nu op. En dan is t hopelijk snel weer uit de lappenmand voor ons.

Steeph, wat naar voor opa! Hopelijk is hij ook snel beter!

Wief, gefeliciteerd! En 3 uur is supersnel! Verder niets gescheurd?

Mn meissie mag zo weer een fles, dus ik ga weer ff..

Diaan, iedereen weer een beetje aan het opkrabbelen?

Doei doei!

8. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Een kleine SPAM van onze zieke pup..

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

agosje...:( Gelukkig voelt ze zich weer een stuk beter! En lekker bij mamma knapt ze vast gauw weer helemaal op! :)

gauw kids ophalen...

laterrrr

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ohhhh wat sneu zeg... gelukkig dat ze nu weer lekker bij jullie thuis is! Verwen haar maar goed!

Diaan, hopelijk knapt die ziekenboeg bij jullie snel weer op... bah rot griep... Trouwens was laatst op het nieuws dat de kans dat je de mex griep hebt op het moment stukken groter is dan de seizoensgriep....

Nou, Luuk is gewoon te schattig zeg! Weer helemaal verliefd... kan me geheel niet meer voorstellen dat C zo klein was (en nog 700 gram lichter zelfs):$ Wat een mooi poppetje! Alleen vergeten fototoestel mee te nemen dus die moeten jullie maar ff tegoed houden! Mijn zussie heeft de bevalling prima doorstaan... net als haar beide zussen wel een knip. Maar het resultaat mag er zijn zeg!

Nou ff aan het werk aangezien C net ff slaapt...

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    de laatste 4 weken vond ik de leukste weken..maar iedereen ervaart het anders;) ik vond het ook niet erg om overtijd te zijn...was alleen erg nieuwschierugh!:p

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    omg wat een slecht verhaal! Nou vind ik breuken ook slecht te zien op de foto's maar ik heb er ook niet voor geleerd...brrr wat een amateurs! (en maar klagen dat de ambu te vaak uitrukt voor onnodige zaken? pfff )

Sterkte voor paps;)/oops8)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    agossie...wat een moppie!
    Hopelijk gaat het thuis sneller nog veel beter!...vast wel met haar eigen bedje en speeltjes en alle knuffies ien de wereld!

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aah wat een mooie Missy, gelukkig is jullie meid weer lekker thuis !!

Marieke, jaja ben dr weer, fanatieke meelezer aldoor geweest.
    Nu kom ik me maar af en toe melden :p

Wieffie, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Luuk !!
    En dat je tante bent geworden :D
    En wat een super snelle bevalling.

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :)Wieffie...gefeliciteerd tante weer een belangrijke functie in het leven erbij!:D

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Avond!
    Hier nog geen ongi. Vage klachtjes die ik ook kan verklaren. Maar wil gewoon zekerheid. Hele dagen denken ongesteld te worden is toch ook drie keer niks.

Zo dat ben ik kwijt. ;)
    Nu even lezen.

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Bedankt voor de lieve reacties op het peutje van m'n papa. :)

Go4, zie nog net op tijd je banner!
    Gefeliciteerd met je 12 weken! De grens voorbij. :)
    Hoe voel je je?
    En iedereen al op de hoogte gebracht?

Babs, kom maar gewoon hier je verhaal doen hoor! Kan me voorstellen dat je er een beetje genoeg van hebt. Je zit ook al een poosje thuis he?

Marieke, morgen samen testje doen? ;)

Mielen, aan de bak jij! Je meest vruchtbare dag ziet ik.

Blurry, wat fijn dat Sarah weer thuis is! En nu heul veul knuffelen!!
    Wat een mooi popje is het trouwens!

@all
    Slaap lekker!!
    Ik ga fijn boven de fles geven en dan m'n bedje in. (en oh ja, moet nog een was ophangen. bah.)

18. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

Bedankt voor de lieve reacties.

Ik heb alleen wel een vraag. Misschien dat andere mamma's hier ook mee hebben gezeten. Ze drinkt nu heel weinig en begint te bijten op haar flesspeen. Als ik dan de fles 'doorduw' om te laten eten doet ze alsof ze kots, maar als ik m eruit haal begint ze vrolijk te lachen en te 'praten'.

Ik denk dat ze het via de sonde te makkelijk heeft gehad en dat ze nu weer moet 'leren' door te eten, maar ben al snel bang voor uitdroging/ondervoeding.

Zou ze misschien ook nu al tandjes kunnen krijgen??

Ik ga ook maar ff het CB bellen, want de afspraak van gister heb ik vorige week afgezegd..

Nu de douche in, eten en ff naar de HEMA!

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!!!

diaan hoe is t in de ziekenboeg?

stephanie, zit al vanaf 28 weken thuis dus tja ben t een beetje zat, wil graag pampers verschonen enzo ;)

resst lekker geslapen, hier wel tot ik moest plassen, daarna alleen nog maar wakker gelegen...

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Thx voor de felicitaties!

Bapsie, goed voor te stellen hoor dat je het een beetje zat begint te worden. De bekende laatste loodjes... Straks als je je kleine in je armen hebt kan je je haast niet meer voorstellen dat je zwanger bent geweest....

Blurry, Colin had ook gewoon tijden dat ie slecht dronk hoor. Ik ben er wel achter gekomen dat bij hem doorduwen geen zin had want dan kotste hij de hele fles (althans dat wat hij binnen had) er zo weer uit. Ik zou proberen een beetje geduld te hebben. Hopelijk drinkt ze snel weer hele flessen leeg. Je zou trouwens kunnen proberen met een beetje rijstebloem voor een andere smaak...? Ohja, ze kan zeker wel last hebben van tanden hoor, C had ook al last vanaf 3 maanden maar ze zijn er dus nog maar net een week of 2-3 door...:(

Colin heeft steeds last van nachtmerries ofzo... ligt in zijn slaap dan ineens te schreeuwen maar wordt niet wakker... heel zielug en ook wel vervelend want ik schrik er ook wakker van... pff.... misschien nu al bang voor de pieten...?;)

Ik ga zo naar de tandarts... waarschijnlijk moet die rot kies (al maanden ontstoken) er alsnog uit... pff... en 2 gaatjes...:(

Deel Deze Pagina