Mogguh! Kwam hier effe spieken! @ Blur: Ohhh wat fijn dat Missy weer lekker thuis is. En wat is het toch een scheetje zeg! Trok ze die sonde er niet steeds uit? @ Steef: jeetje wat een dikke pech voor je vader zeg! Zou maar een klacht indienen! Mooi effe een dubbele botbreuk over het hoofd zien! Heel veel sterkte en herstel voor hem gewenst! @ Baps: hoe'st nu? Geniet je nog wel een beetje? Ik vond die laatste weken het allermooist. Was er helemaal nog niet klaar voor. Die buik werd eindelijk buik! Ik had verder ook geen ongemakken dat scheelt natuurlijk. Dikke kus op je dikke buik @ Wief: gefeliciteerd met je nieuwbakken neefje! Leuke naam ook en wat vlot in 3 uurtjes!!! Echt SHOCK. Mn schoonzusje deed dat bij de 2e ook in record tijd van nog geen 2 uur... Maar ik vond het al snel gaan in bijna 24 uur vanaf de 1e wee...Dus de volgende keer voor mij toch liever een lange bevalling dan hupsaflups voorbij. Lijkt me dan helemaal zo wonderlijk namelijk. Heb je amper tijd om het tot je door te laten dringen! Over een uurtje nekplooi meting. Spannend! En ben benieuwd tot waar mn baarmoeder zit want voelde gisteravond/vannacht toen Kaa niet kon slapen wat vlinderen in mn buik... @ Beest: mn buik komt er nu wel echt aan. Ik kan 'm niet meer inhouden nu! Gisteravond eens goed voor de spiegel gekeken. Moet nodig een foto gaan maken... @ de rest: *trekt een bosje zonnebloemen tevoorschijn* vers van het land ) nou ja, bijna oogst klaar...
go4baby dat zou mooi op tijd zijn zeg als je t nu al voelt! lekker van genieten en succes bij de nekplooimeting!
Wieffie, thanx voor de tip. ZE heeft vanmorgen weer aardig gedronken en heb het cb gesproken, die zei ook dat ze weer ff moest wennen en dat ze zelf wel aangeeft dat ze honger heeft. Plasluier in de gaten houden en anders ff met de kinderarts bellen die haar behandeld heeft. Go4, Ze trok hem er gelukkig niet uit. Hij zat aardig vastgeplakt. Ze greep m wel steeds vast, maar had de kracht er niet voor het eruit te trekken denk ik.. Blurryman knapt ook weer aardig op en het zonnetje schijn (nog) buiten, dus we hebben er weer zin in! Tot later!
mmmmmmmmmiddag! Ouders zijn net weg, dus ik kan weer ff @Stephanie: nog getest vandaag? @Bapsie: kan me voorstellen dat je het wachten nu wel beu bent. Hopelijk luistert je kleintje goed @G4B: benieuwd naar de nekplooimeting! En voel je nu al wat vlinderen in je buik? Da's snel zeg! Hopelijk snel een buik-foto @Wieffie: hopelijk niet teveel narigheid bij de tandarts... over tandarts gesproken: IK HEB EINDELIJK GEBELD VOOR EEN AFSPRAAK! Jawel, waarachtig eens aan gedacht. En dochterlief zal blij zijn, want we kunnen pas half januari (!) terecht. Schijnt een beetje druk te zijn aan het eind van het jaar... En over bellen voor afspraken gesproken.. Ik heb vanmorgen de ha gebeld voor het plaatsen van een spiraaltje. Heb sinds ik zwanger werd lopen denken hoe of wat ik zou doen en ben er nu eindelijk helemaal uit. Gaat de assistent mij doodleuk vertellen dat ik eerst een consult moet doen om 'te praten over de mogelijkheden'. Heb nog gezegd dat ik allang van de mogelijkheden op de hoogte ben en dat ik weet dat een spiraal zonder hormonen pijnlijke bijwerkingen kan geven, maar nee....ik mag toch doodleuk dus 2 keer naar de ha. Zijn gewoon een stelletje afzetters. 2 keer geld vangen voor consult. En het is ook nog eens erg druk op de praktijk (ja hallo, moeten ze maar niet de rest van de week gesloten zijn! ), dus ik kan pas volgende week woensdag terecht voor het informatieve (ahum) consult. Dan moet dat ding nog besteld worden en zal ik m'n eerstvolgende ongi (wanneer die ook ooit mag zijn) waarschijnlijk ook nog wel moeten afwachten voor het plaatsen. Gaat weer lekker dus...Kerst komt er ook weer aan (en dan is meneer de ha natuurlijk op wintersport of zoiets) dus dat wordt vast doorsukkelen tot het nieuwe jaar... eikels... hopelijk dus een cyclus die voor de verandering eindelijk eens mee werkt...
Heel begrijpelijk dat je daar bang voor bent....volg je gevoel. Misschien wat vaker aanbieden als ze weinig gedronken heeft...kijken of de speen mischien een groter gaatje moet...dat het niet snelgenoeg voor haar gaat en dat ze zich gaat vervelen en dan gaat spelen met de speen...tandjes kan ook heel goed..dat bijten is heerlijk vor die doorkomende tandjes. Hou de plasluiers in de gaten...volgens mij moet ze wel 3 goed natte luiers hebben op een dag (weet niet zeker)
@ nekplooi: alles was goed. Uk lag wel net verkeerd waardoor ik m effe wakker moest schudden! Hihi daarna vrolijk gegymd en rekt zich flink uit en zet zich daarbij af hihi erg leuk om te zien weer! Helemaal vergeten te vragen tot waar mn BM rijkt. @ beest nee nog niet gedaan. Moet nog veel werk doen...
Go wat fijn dat alles goed was! Nou hier een kies minder idd. 2 flinke gaatjes gevuld en die ontstoken kies was absoluut niet meer te redden en aangezien ik niet weer met de feestdagen met klachten wil zitten maar gelijk doorgepakt en hem eruit laten halen. Hij was al in 2-en gespleten... Wel veel last nu trouwens. Nog een uurtje dan kan ik ff op bed gaan liggen dan zal de verdoving ook wel aardig uitgewerkt zijn....
g4b, gefeliciteerd met de goede nekplooimeting !! Steeph, dat is snel :O , gefeliciteerd!! Je mannetje is zeker in de zevende hemel ?
WHAT?!?! Oh My God! Misschien sneller dan verwacht, maar heb wel het idee dat het behoorlijk welkom is! Of niet? @ Beast, Ik heb idd nu speen met gaatje 3 op de fles gedaan. En plasluiers heeft ze tot nu toe wel gehad. Net weer ca 90 gedronken, dus langzaam maar zeker gaat het steeds beter.. Ik ga ff snel wat eten maken..
meen je! WOW! Beetje snel, maar je hebt nog een paar maandjes om aan het idee te wennen gelukkig GEFELICITEERD!
kwam even kijken of steef t nieuws al had verteld hihi en dat heeft ze meid tis ff schrikken voor jullie nog t meest denk ik maar ben echt mega blij voor jullie en voor esmee! esmee krijgt er een brusje bij kom net thuis van t werk.. ik bel je morgen wel even oke? moet nu ff boodschappen enzo doen.. hele dikke knuff en doe het rustig aan! dikke kus
Jij ook gefeliciteerd, Marieke, dat je weer 'tante' wordt Jouw cyclus al een beetje weer terug op orde?