vást in je echte kippenhok... (en niet op fv) filsteerd! nou je eigen eitje nog klaarleggen en we zijn weer helemaal blij voor deze maand Veel plezier met je weekendje weg!
Avond!! @ tijgertje: gelukkig meis!!! Gefeliciteerd met de goede echo!! @ blurry: idd zolang ze goed groeit en plast en een gezonde indruk maakt zal het wel ok gaan! Ieder kindje is anders! @ beastie: nou gelukkig is haar armpje mooi genezen en valt het over een paar maandjes mee met de witte plekjes van nu! @ wieffie: och, arme C. Dikke knuffel! P miele: have fun!!!! Hier alles ok. Geen bowlingfeestje en ook geen tennispartijtje! We hebben geschilderd. Portret gemaakt van een collega dus al onze gezellige gezichten komen in onze bedompte kantoor ruimte te hangen! Was erg leuk! Daarna tapas gegeten en daarna nog een borrel gehaald! Zit nu pas in de trein terug! Pas over een uur thuis! Kon bij eeen collega slapen, maar toch liever thuis! Laat mijn auto maar op het station staan! Hahaha! Ohja en arm gaat goed zo met de nodige drankjes! Goed medicijn..... De tramhalte was ook gejat, best lulliig!!! Anywayzzz ik stop maar! Truste! Ooooh sjips, mijn boederijtjje niet bezocht vandaag....
mmmmmmmmmorgen! @Lola: wat klink je 'wakker' Arm nu ook nog beter (niet oiv alcohol )? @Diaan: hoe is het met iedereen? En je nierbekkenontsteking? @Wieffie: en met jouw kaak? Vandaag vanalles op het programma (schilderen sintknutsels school, nog een schoencadeautje voor L kopen, 2 wassen wegwerken, kids ophalen en door naar hun eerste zwemles, daarna nog eten in de stad en boodschappen doen) dus ik ben er vanaaf denk ik wel weer..of zo... laterrrrr
Hey meiden, Colin heeft vanacht weer liggen spoken. Heeft bijna zijn longetjes uit zijn lijfje gehoest Hopelijk slaat de ab snel aan... Mijn kaak is nog steeds ontstoken en ik ben bang dat ik er ook zeker nog wel een paar dagen last van zal houden. Lola, ik ben bang dat je toch ff naar de ha moet met je arm hoor! Niet mee door blijven lopen. Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Tijgertje, fijn dat je echo goed was meid! Flinke opluchting! En nu lekker gaan genieten hoor! Tezzzz, je klinkt verschrikkelijk druk! Hopelijk heb je ook nog ff tijd voor jezelf! Kippy, 4 weken verschil Ze maakt vast een rekenfout ofzo... uit de echo's kwam ook ieder keer de goede termijn dus zou me daar ook niet druk over maken... Binnenkort toch de 2e pretecho? Enne stuit, nou ja gelukkig heeft ie nog tijd om te draaien... Miele, heel veel suc6 dit weekend!
ja hoor gaat goed alleen FV wil niet opstarten bij mij dus ben beetje nou gaan mn druiffies dood jij rustig aan met je kaak hé!
Ja hier hetzelfde probleem Hoezo verslaafd Enne doe wel rustig aan... kan er niet zoveel mee... Ik vind het vervelender dat C zo loopt te kl*ten...
@ Tezzz en Wieffie: gaat beter met arm! Zal wel loslopen, denk flink gekneusd! @ Wieffie: och, arme C. Wat zielig is dat he? Bah... Dikke knuffel! @ Tezzz: jemig, druk, druk, druk!! @ Baps: hier doet FV het wel, maar moet wel de hele tijd vernieuwen! Dat is wat minder!
Middag! Diaantje, wat een ziekenboeg zeg. Doe maar rustig aan want naar het zh moeten gaan is ook niet niks. Tijgertje, dat was even spannend zeg. Wel fijn dat je meteen de dag erna een echo had en dat alles goed was. Wieffie, hoe reageert C op de medicijnen die hij tegen de benauwdheid en hoest heeft gekregen? Steef, aanpassen die banner! Voel je je helemaal goed of begint de moeheid al toe te slaan? Lola, doet je arm al minder pijn? Hier alles goed. Vandaag lekker met mijn meisje. Vanochtend een heel end aan de hand gestapt (ze wil liever stappen dan gedragen worden maar ze durft niet los te lopen...Al heeft ze vanochtend bijna 3 meter alleen gelopen, de durf heeft nog niet de overhand genomen). En lekker een stuk gefietst, het is echt lekker weer. Mmmm...ik hoor haar al weer terwijl ze pas een uurtje in bed ligt.....
Bapsie, welterusten. Slim om lekker te slapen wanneer je moe bent. Ik gunde me dat zelf niet en maakte het me veel te druk waardoor ik lekker moe de bevalling in ging.
Hoi meisjes, Ik wil heel graag terug lezen, maar heb nog een aantal diensten op te vullen ivm ziekte, dus even geen tijd... Kwam alleen even melden dat ik de seh heb gebeld en ze even stiekem voor mij in de computer hebben gekeken naar mijn suikertjes.. Nuchter was 5,3 en twee uur na de lunch was 4.4. Keurig dus! Vond ook al raar, want dan had ik me ook wel anders gevoeld neem ik aan.. Nou, sterkte aan alle zieken en een dikke knuf voor iedereen!! Ik ga nog even puzzelen en bedelen of mensen extra willen werken.. Tot later !!
Mooie uitslag!...maar een hoge suiker spiegel hoef je niet altijd te voelen...kan heel onopgemerkt gaan...zeker ivm een zw-schap. **hierzo een beetje balen. De aanslag van de erfenis is binnen...de erfenis is niet veel eigenlijk alleen het huis gedeeld door 4en min de hypotheek...maar er zijn dagen dat ik het niet heb...me vader ook niet dus die blijft in het huis en wij doen tijdelijk afstand van ons kindsdeel....dat betekend dat we wel een aanslag krijgen over het geld wat we dus niet krijgen.....snap je het nog? nou jah kan hier net leuk uit de voeten met me kleine salaris...krijg je een aanslag met 3 nullen ships...hoe dit nu weer? Met mark maar bespreken...** 8)