Zo lief...maar ik heb Mark nog. We zijn getrouwd maar we delen niet al onze centjes....hij heeft een vrij aardige spaarpot...dus als iemand me helpt is hij het wel....misschien betaald hij het wel met het idee dat als me pa niet meer leeft en alles vrijkomt we de gehele ervenis delen....we zien wel. **alweer gepoept Jasmijn?!!! OMG!** Had alleen het idee dat als deze geboren werd hem en mij houten ringen met de namen van de kids hem dan kado te doen...ringen van hout dat heeeeeeeeeeeeeel oud is....daar hebben we een connectie mee...maar bedenk me net dat dat altijd nog kan..bv als we 5 jaar gertouwd zijn of 4 of 3½ ofzo
Zo zeg, we stonden op pagina 2, moest dus even zoeken. Beastie, dat is ook balen zeg van die aanslag. Heb je het al met Mark over gehad? Gaan jullie iets leuks doen dit weekend?
hier te veel bezoekjes afleggen, ben er bijvoorbaad al moe van... gister dus maar fe 1 geschrapt en jij?
Mogguhhhh.. Hier gaat het al weer wat beter..kan gelukkig weer gewoon wat langer rechtop zitten..ben nooit zo happig op antibiotica...maar kan zeggen dat ik er nu toch echt heel blij mee ben...nouja..op de iritante schimmelinfectie na die het me kado heeft gedaan..afscheiding en jeuk ..niet normaal ..morgen maar bellen(..ehh..maandag bedoel ik)..ze had het al wel gezegd...maar dacht loopt wel los...... Verder zijn Marv en Ken ook opgeknapt ..blaffen nog wel...maar gaan nu weer naar school..en met Mea lijkt het ook de goeie kant op tegaan..nu nog weer leren lekker door teslapen..en we zijn weer helemaal happy...(Jac het meest..de heeft het zwaar gehad hoor..iedereen verzorgen ...) pfff ..ben nu al weer moe, net toch telang op FV gezeten..dat is dan wel weer jammer...wat een aanslag dat op het lichaam is zeg.....dus ga er weer vandoor..weet dat ik aan jullie denk..kom later wel alles doorlezen.. liefs van ons! xx
Hey! Allereerst Wieffie, Leentje, Stephanie, Tezzz, Miepie en Bapsie bedankt voor jullie reacties op mijn eisprong mysterie ! Leentje, hoe gaat het met je? Morgen heb je toch je NOD? Ben flink aan het duimen hier!! En wat een lief filmpje zeg! Was dat een trotse moeder die ik hoorde ? Stephanie, en al een beetje aan het mooie nieuws gewend? Ook al kwam het onverwacht, wel lekker gaan genieten hoor!! Lool, tjeetje wat een pech dag, maar toch ook wel veel mazzel met al die eerlijke mensen. Hoe gaat het inmiddels met je arm?? Tezz, het blijkt nu inderdaad volgens ff dat ik 2 dagen een dip heb gehad en op 'dipdag' 2 geeft hij nu mijn eisprong aan. We hebben die dagen goed geSMEPt dus vanaf nu kan ik alleen maar afwachten. Wel vind ik het raar dat ik vandaag (4 DPO) een tempdip weer heb, van 36,1 naar 35,8. Normaal is mijn temp gemiddeld 35,9. Word er een beetje onzeker van, volgens mij kan dat nooit goed zijn. Heb jij enig idee?? Wat stoer zeg dat jij van alles maakt op de naaimachine!! Heb je inmiddels de naaimachine van je schoonmoeder geconsisqeerd?? Miepie, las in je onderschrift dat jullie nog zitten te wachten op de uitslag van een chromosoomonderzoek. Weet je al wanneer je dat gaat krijgen? Kippy, ooh dat is dus een hele andere cursus. Wist nog geeneens dat dat bestond . Fijn dat de uitslagen goed waren!! Inmiddels al een afspraak gemaakt bij de fysio? Maareh 4 weken voorsprong? Heb er niet veel verstand van, maar dat is toch wel raar? Diaantje, tjeetje jij hebt het echt goed te pakken, getver!! Jammer dat die ab meer schade heeft aangericht. Schimmelinfectie is zo niet leuk. Heel veel beterschap!! Tijgertje, wat schrikken zeg, maar gelukkig blijkt alles goed te zijn. Nu weer snel over gaan op het genieten! Wieffie, hoe gaat het met Colin? Slaat de fluimicil een beetje aan? En is bij jou de ontsteking al helemaal weg? Ikdus, hoe is het met jou? Nog contact gehad met die vurige date die eraan gaat komen? Beastie, wat een nare dingen lees ik over brandwonden/ littekens bij J. Maar begrijp dat je toch wel redelijk goed nieuws heb gehad, gelukkig maar. Bapsie, joehoe fijn dat je nu thuis mag bevallen!!! Gaan de nachten alweer wat beter?? Hier is het ei door ff op dag 15 gespot. Het gaat dus de goede richting op, misschien wordt ik dan toch ooit nog eens een normaal mens . Verder een druk weekend gehad maar wel een leuk weekend. Lekker wezen oppassen, naar de stad geweest en gisteren bij vrienden tot laat in de nacht gezeten. Nu dus flink brak... Zo maar even met de hond een stuk in het bos gaan lopen, knap ik misschien ook wat van op.... Groetjess
mmmmmmmmmmiddag! hier vol weekend. Gisteren al heel vroeg Sint gaan ophalen in Zutphen, daarna geshopt voor/met dochterlief en voor oma en 's avonds vierde ze haar verjaardag. Dochterlief mocht blijven logeren, dus die gaan Y, K en ik over een uurtje weer ophalen..maar aangezien er vanmiddag nog een hoop visite (familie) is, zal het wel even duren voor we weer terug zijn @daan: misschien een innestelingsdipje? @diaan: fijn dat jullie je weer wat beter voelen. balen van de schimmel. hopelijk simpel kuurtje voor (en niet zo'n rare ellenlange kuur als ik had vorig jaar*die ook nog eens voor niks was want er was geen schimmel :x*) @Bapsie: oei...thuisbevallen! Dat betekent dat de poll van start gaat! En je dagelijkse "meldplicht" is ingegaan @Beast: sterkte met je aanslag! *deze zin klinkt raar * @All: Liefs! Tezzz
Big Baby Bapsie Poll Bekijk bijlage 30694 Melmel: 22 november op de 37 weken thuis-beval grens van een Meisje ! Daan81: 1 december om 10.10, een meisje Blurry: 3 dec om 14.00 een vrouwtje net als ik 30 jaar geleden Dimple: 5 december (klein babyklaasje) om 14.45 uur Tezz: 5 december om 17.05 een hulppietje voor pakjesavond Stephanie: 8-12 om 8:12 en ze krijgt een.......BABY! Tom: 10 december om 23.33 een kerel Tijgertje: 12 dec om 05.40 een voetballertje Go4baby: 13 december een lekker eigenwijs wijffie Beastie: 15 dec om 15.12 en een ventje Kippy: een mooi poppetje, en wel op 17 december Lola: 18 december om 00.04 uur een prinsesje marieke: 19 december 15.23 uur een... Miepie: 20 december om 13.10, een jongetje Mielenl: 21 december om 3 uur een (bijna) kerstjochie Wieffie: 22-12-2009 om 22.12 uur een super stoere bapsieminiman! Bapsie: 23 december om... uur een jochie Diaantje: 24 december tussen 3:00 en 8:00 van een prachtig stoer mannetje Leentje 79: 25 december om 22.50 uur, een heeeeel lief mannetje! EN WE ZIJN VAN START!!!
ooh tis melmel die dacht dat ik vandaag ging bevallen, sorry maar lijkt er echt niet op wel een gek idee dat t elke moment kan losbarsten
Tezz, een innestelingsdip. Hoop dat je gelijk hebt.. Maar ik dacht dat dat nog te vroeg was voor 4 DPO.
Hello, Daan, dat was idd mijn stem op het filmpje. Erg gek om zelf te horen haha. Ik had trouwens een paar dagen terug ook ineens een lagere temp. Ik temp niet elke dag, alleen zo rond de eisprong en afgelopen donderdag (6DPO) dacht ik ineens, even kijken of het wel klopt dat ik mijn ei heb gehad. Had ik ineens 36,1 terwijl ik dat normaal voor mijn ei had. Maar gisteren was hij 36,5 en vanochtend 36,6 dus mijn ei is echt geweest. Ik heb ook even naar mijn oude templijsten gekeken en ik had de cyclus voordat ik zwanger werd en de cyclus waarop ik zwanger werd een tempdip rond dag 4 dus volgens mij komt dat vaker voor. Ik voel of merk niks dus morgen zal mijn temp wel drastisch dalen maar het blijft gewoon spannend moet ik zeggen. Daar wen je echt nooit aan. Dat wordt morgen 10000x naar de wc gaan, maar als ik ongi word dan is dat vaak wel meteen 's ochtends dus dat scheelt dan wel. Diaan, fijn dat het weer stukken beter gaat. Lekker rustig aan doen nu. Heb je zelf verder nog veel last of valt het mee? Hoe gaat het met je reuma? Bapsie, vanaf vandaag thuis bevallen, joepie! Spannend zeg, wel een raar idee he dat het zo ineens zou kunnen beginnen. Heb je al een buddy hier? Julita, gefeliciteerd! Hoe gaat het met de kleine A? Wij zijn net bij de sint geweest. Ninthe heeft de hele tijd met een vlaggetje gezwaaid, wel grappig. Nu relaxen. De komende week is de laatste week van de 3 maanden dat ik 4 dagen heb gewerkt. Daarna weer lekker 3 dagen per week. Mijn opdracht wordt weer voor ongeveer een half jaar verlengd dus ik ben weer even onder de pannen. Wel fijn in deze tijd. Oh ja Miepie, hoe gaat het nu met jullie?
net thuis, ff snel.. @Daan: innesteling kan ff duren, dus tempdip best mogelijk rond 4 dpo. Kijken of ie dan vanaf morgen of overmorgen weer mooi hoog is. Hier overigens had ik ook rond 4/5 dpo een innesteldip, maar duurde het echt nog tot 11/12 dpo voordat m'n temp echt nog hoger werd dan gewoonlijk. Wat hebben jullie trouwens lage basale temperaturen! Mijn basale temp voor ei is 36.5 en na ei 36.8/36.9! Met m'n laatste zwangerschap schoot ie toen door naar 37.1 tot 37.3. @Leentje: ik heb je al een poos niet gezien, maar volgens mij lijkt N best wel heel erg veel op jou of niet? Mooie eigenwijze spam zeg! Mooie meid (net als d'r mam ) ff oogsten en kids naar bed brengen...nou ja..."ff"...zal nog wel een poosje duren voordat ik daar mee klaar ben @Bapsie: al aan de puf? laterrr
Haha nog niets aan de gang bij jou bapsie ? (we zijn de nacht nog niet door ) Liefs ! Julita Happy birthday ! Leentje wat een lieve spam !
He meiden, Julita, van harte proficiat! Alles goed bij jullie en met A? Baps, gefeliciteerd met je 37 weken grens! Joepie, je mag thuis gaan bevallen.... kom maar op kleine uk, we zijn heeeeeeel nieuwsgierig naar jou!! Leentje, wat een lieve spam! Enne, spannend! Ik ga voor je duimen dat je lekker niet ongi gaat worden! Daan, het kan ook zijn dat door je pco je ei pas nu gesprongen is. Ik hoop het niet maar zou natuurlijk ook nog een optie zijn... Mijn basale temp voor ei is 36.3 en na 36.6 -36.7. Voor mijn ei heb ik vaak een dip naar 35.8 ofzo... Colin hoest nog steeds heel erg. Komt gelukkig nu allemaal wel een beetje los. Met mijn kaak gaat het gelukkig wel een stuk beter. Geneest lekker snel. Morgen maar een neiuwe ovutesten gaan bestellen en eens kijken of en wanneer ik mijn ei kan gaan spotten...