wel bijgelezen maar eigenlijk een beetje alles vergeten !! Druk weekend gehad, en ziekjes nu. Daan, volgens mij vroeg jij het over me date met spaanse jongen. Hij zou morgen komen, hij was donderdag al bezig met een ticket online te boeken. Doet zijn creditcard het niet meer En dat word pas 5 dec verholpen. En dan is hij waarschijnlijk heel druk met verhuizen en werken. Want hij krijgt 30 november naar welke stad hij moet verhuizen. Heb je geen linkje naar je tempkaartje, ben wel erg benieuwd !! Diaan, allemaal weer aan de betere hand, mooizo. Dimple, knuffie voor jou, Stomme ongi ! Beast, jij ook beterschap ! Wieffie, hahaha jij kan weer losgaan met piesen Marieke, wanneer wil je evt gaan testen als je over een week niets hebt ? Duim voor je hoor, hopelijk heb je het ziekenhuis alleen nog maar nodig voor echo's en de normale zwangerschapsonderzoeken Melmel, gaat dus ook weer aan de smep over 2 maandjes. Succes vast en natuurlijk heeeeel veel smepplezier. Mia die denkt natuurlijk ik kan mama nu nog een beetje plagen, want als ze straks zwanger is doe ik alleen maar lief Tijgertje, fijn dat beeb het goed doet Alleen die ongi snapte ik ook ff niet hoor ? Je kan toch niet zwanger zijn en ongi tegelijkertijd ??? Ik wil trouwens ook op Bapsiepoll 11 december om 08:44 een mannetje
Ik kom even checken, maar ben de laatste tijd veel te druk om bij te lezen en uitgebreid te reageren! Mijn vrije minuutjes verspil ik op FV! Dus tot in rustigere tijden!
tijgertje mooi dat alles goed gaat, nu weer volop genieten meis! lola de afkick proff is zelf verslaafd ikdus das jammer dat ie niet komt, kun je daar niet heen?
UP! we stonden vet op de andere pagina...dat kan echt niet hoor. Ik ga wel ff een lul verhaal ophangen... Onze buren zijn stom!...Ze hebben een kind dat een ongelukje is (dat kan altijd) maar om het plaatje compleet te maken hebben ze ook een aantal huisdieren erbij genomen...ja genomen want opvoeden is er niet bij! De hond (doberman...niet het liefste soort) loopt alleen maar buiten...een kat van hun woont bij ons en de ander loopt hier ookal de deur plat. Grrr...denk omdat ze zo druk zijn met zoon lief dat de rest geen aandacht krijgt. poezen lopen weg en honden gaan lopen etteren! Nu heeft hij de schutting van hun met me achter buurvrouw (die schutting zit dus tussen hun en ons in) een beetje stuk gemaakt...nu moest achter buurvrouw de regenpijp nog aansluiten...dus meteen maar gedaan en ze heeft MET toestemming een schutting geplaats op haar koste maar dan deels in hun muur....we hebben een gek raam en anders loopt die schutting voor me raam langs..maar alles met toestemming... Nou je voelt hem aankomen...buurvrouw heeft een brief in de bus gekregen dat ie weg moet voor de 26ste anders komt er een advocaat etc. aan te pas....dus nu loopt die schijt hond bij me buurvrouw rond. Kan hier zo boos om worden! nou dat dus hierzo...morgen Jasmijn griep prik.
Hey! Moest weer helemaal doorscrollen naar de tweede pagina.. Niet zo druk hier... Bapsie, ik had dus al eerder een temp dip, tja mijn lichaam zit raar in elkaar. Tezz, FF geeft nog steeds dag 15 aan als 'de dag'. Hoop dat hij morgen weer even flink gaat stijgen en dan op die temp nog een hele lange tijd zo blijft!!! Kindjes al hun schoen mogen zetten? En zijn ze er erg mee bezig? Wieffie, hoe is het met Colin? En al een ovutest er tegenaan gegooid?? Melmel, erg gezellig dus bij jou 's ochtends in bed . En spannend om over een paar maanden weer te starten! Diaantje, veel beterschap en zwaai terug! Beastie, fijn dat ik even bij jou kon kijken naar jou temp lijstje. Toch trouwens 2 heel verschillende lijstjes! Tijgertje, fijn dat alles nu rustig is. Snel weer gaan genieten!! Leentje, je houdt het wel spannend!!! Marieke, hoe is het bij jou. Zat gisteren even je site te bekijken, hoop dat je dat niet erg vind... Kreeg er kippenvel van! Stephanie, en al op een roze wolk? Ikdus, allereerst beterschap! Toch geen mex. griep 8)... Wat raar dat je latino lover pas op 5 december geholpen gaat worden met zijn creditcard. En waar gaat hij naartoe verhuizen? Hopelijk toch wel naar Nederland.. Lool, N. inmiddels al weer helemaal beter? Ze zat toch aan de Ventolin?? Hier verder geen nieuws. Vandaag weer de gehele dag ongesteldheidspijnen en spierpijn gevoel in de liezen. Weet niet zo goed meer wat ik moet denken. Heb het gevoel dat mijn lichaam me voor de zoveelste keer in de steek laat. Het zou na 3 jaar toch wel eens op orde mogen zijn dacht ik zo. Maar goed we kunnen niets anders doen dan afwachten... Vanavond lekker naar de kapper geweest en mezelf maar eens een nieuw modelletje laten aanmeten. Staat niet gek, al zeg ik het zelf. Morgen een dag overwerken, bleh nu al zo geen zin in, maar kom er denk ik niet onderuit. Groetjess
Beastie, volgens mij zaten we tegelijk te posten. Ik zeg gevalletje 'de rijdende rechter' . Maar wat erg allemaal!!! Wat zielig voor die beesten zeg! Tja sommige mensen snap je echt niet..
Tis de vraag of het geen mexicaantje is haha, de mensen waar ik zaterdag bij was hebben het wel dus uhm tja Nee mn latino gaat of naar Barcelona verhuizen of Madrid of Estepona. Hij maakt de metro tunnels in Spanje. Hij heeft bijna een jaar lang gewerkt aan één van de grootste tunnels geloof ik in Malaga. Voor jou word het dus echt spannend eigenlijk, hoop echt dat je temp omhoog schiet morgen En jezelf vanavond even lekker verwend bij kapster goedzo.. Leen, meldplicht !! Beast, kan me voorstelllen dat je er schijtziek van kan worden !
2x getempt ....2x meteen zwanger bij de temp poging...en idd 2 heel verschillende. Wilde er alleen mee zeggen dat het soms raar loopt...eerste keer volgens mij snelle innesteling en de 2de een late...je weet maar nooit maar mijn temp was ook zooo laag dat ik er nooit in geloofde....ooievaar zit soms in een klein hoekje. Buuf heeft daar helemaal geen zin in dus die was vanavond het aan het demonteren. Heb wel gezegd dat ze ff met haar digi-cam een plaatje moet schieten hoe het er nu uit ziet...en de schade die die hand al heeft aangericht...en elke dag de drollen opscheppenen op hun erf dumpen. Hun hond..hun troep, ja toch.
@daan...hoe temp je eigenlijk? Mond of vaginaal? want daar zit een verschil in zeker als je met je mond open heb geslapen
heeee ik kwam me ook even melden.....gisteren dee mn laptop zo raar, ik kon nergens meer iets tiepen (en tsja, ik moest toch een compleet veld oogsten, diertjes verzorgen, kadootjes verwerken en weggeven hahaha) hoe is het in de ziekenboeg? ik lees dat het spannend is bij leentje???duimen!!!! beast bosch moet morgen ook voor de spuit. hoop maar dat hij er niet veel last van heeft. hier denk ik gemiste kans. denk vrijdag avond mn ei, en woensdag en vrijdag gesmept (lijkt me dat vrijdag een beetje mosterd na de maaltijd is.....maar goed.....we wachten af) Had geen zin om ovu testen te doen. heb ik verder nog dingen gemist??? knuffiez @ all!
nix echt gemist...alleen jou gemist! Jasmijn heeft nog tot nu toe nix raars gehad van prikjes (geen verhoging) hooguit beetje hngerig...vandaar dat ik het ook zeker doe. ikzelf ga nog steeds niet...die dingen die ik lees (over zwangeren vol spuiten is er weinig bekend...maar het is veilig...hmmmm)8)
@beast bosch heeft tot nu toe ook weinig last van de prikken gehad. heb ook erg zitten twijfelen maar stel dat hij longontsteking oploopt en aan de beademing moet......tsja dan maar een beetje bijwerkingen van die prik......zo min mogelijk hoop ik.....
Sterkte morgen met klein Boschje, wij moeten donderdag, althans, Wili met Wup, ik mag blijven werken. Hopelijk gaat het goed. Wil er wel eigenlijk bij zijn, maar wup trekt zo naar mij toe de laatste tijd, dat het goed is dat hij het met papa doet. Beast, achterlijke buren hoor, wat een vreemde mensen op de wereld. Truste maar weer.
Hey, Beastie, EENS!!! Laat ze zelf die troep opruimen! Ik temp via de mond. Maar slaap altijd met mijn mondje dicht hoor .. tenminste dat denk ik Mielen, wat een werkzaamheden heb jij allemaal te verrichten zeg op de boederie.. Ik dacht trouwens dat wij tegelijk opliepen? Heb ik kennelijk verkeerd begrepen. Hoop voor je dat het geen mosterd na de maaltijd was! Heb ik het goed begrepen dat jij de SMEP lijst onder je hoede hebt? Wil je mij misschien erop zetten? NOD 4 december, ronde 19, eerste kindje Thanx!
nnnnnnnnnavond! Wat toevallig, K mag morgen ook voor z'n prik. Heb er zeer gemengde gevoelens over, maar aangezien hij verkouden is (dus wat minder weerstand) en er op school een mg-geval was, dus toch maar doen. Van de standaardprikken had ie tot nu toe niet veel last, dus we hopen maar op het beste. En ikzelf mag morgenochtend op consult voor een spiraal. Ben benieuwd wat de ha me kan vertellen wat ik nog niet weet... Verder erg druk hier met stiekem sintknutselen, boerinnetje spelen en tussendoor nog iets aan het huishouden doen @Beast: stomme buren! Misschien een belletje naar de dierenbescherming doen? Hebben zij ook ff wat om over te stressen. @Leen: hoe is het?!? @Daan: mijn temp was ook raar toen ik zwanger bleek hoor. Bleef maar hangen in het begin en ging pas rondom testdag echt omhoog. @Ikdus: jij ziek? Nie leuk! @All: slaap lekker! Ik heb per ongeluk omneo in de fles gedaan ipv nachtmelk, dus ik hoop maar dat K door slaapt... liefs Tezzz
goedemorgen... wat een ****nacht... maar goed moet niet klagen heb een week lang redelijk mogen slapen, hopelijk vannacht beter, alleen jammer dat ik vanmiddaag niet fe kan gaan liggen...
Goeiemorgen meiden, Helaas nog niet terug gelezen maar ik heb nu ook maar weinig tijd... moet dadelijk weer naar de tandarts. Colin is gisteren de hele avond wakker geweest. We vonden dat heel raar tot ik hem vanmorgen uit bed haalde en hij snotverkouden bleek. Hij kan zo net zo hard snurken als zijn papa Maar ik lees straks ff terug als ik er weer ben!
@ bapsie knuffie......ik had dat op het laatst ook.....af en toe zo'n bagger-nacht er tussen. en dan gelukkig weer één of twee nachtjes als een blok. en balen dat je vandaag niet effe kan gaan liggen @ daan mijn bannert loopt niet helemaal goed geloof ik.mijn nod is ook rond 4/5 december. alleen bij mij begint het met 2-3 dagen bruinverlies. Hopelijk dit keer niet hihihi @ dimple bosch gaat ook met pappa. ik geloof dat hij er het meest tegenop ziet. (hij moet trouwens zelf ook nog ghe ghe ghe) @ tezzie fijne dag! hopelijk valt het mee bij K. Hou wel even in de gaten dat hij geen koorts heeft want dan mag hij geen prik hoe is het trouwens met tommie? laatste wat ik gehoord heb is dat ze zou gaan testen.....
hihi ik was vanmorgen bosch aan het aankleden, siemens lag nog te slapen (lees: snurken) dus ik vroeg aan bosch wat pappa doet als hij slaapt......maakt-ie snurkgeluidjes hahaha alleen toen zijn vader er naast stond, durfde hij niet meer.