...en ze WIST me dus idd ook niks nieuws meer te vertellen! Haha...ze heeft zelfs haar excuses aangeboden voor het feit dat ik van de assistent een keer extra moest komen! Spiraal is besteld en ik mag 'm zelfs wel volgende week laten zetten als ik dat erg graag wil. Normaal gesproken doen ze het eigenlijk tijdens ongi ivm mogelijk infectiegevaar, maar die kans is wel heel erg klein dat je ook daadwerkelijk een infectie zou krijgen. Maar ff zien of ik de komende dagen een ei kan spotten dus, want het moet wel het liefst voor je eisprong gebeuren. En dan moet ik dus wachten op m'n volgende ongi. Maar sowieso gaat het dus wel lukken voor de kerst, want als ik wel een ei vind komende dagen, dan is m'n ongi toch niet zo lang daarna. En dan nog een K-nieuwsflitsje: Hij heeft voor het eerst gezwaaid! ...wel naar de ha (maar gelukkig was het de leuke ha ) @Mielenl en wie er nog meer om vroeg: Tom heeft laatst getest en hij bleef witter dan wit. Zag op d'r H dat ze een andere pc krijgen dus ze is er ff niet Ben wel benieuwd of ze nou inmiddels al een keer ongi is geworden trouwens... @Mielenl: maar als je woe en vrij hebt gesmept dan zit je toch bovenop je ei? Eitje blijft nog ff leven na de sprong he ff kijken wat K in z'n mond heeft gestopt...is aan het hoesten... stukje papier dus... @Leentje: rood of roze? VERTEL! @Bapsie: balen van de rotnacht Moet je vanmiddag weg, dat je niet kan tukken? Of slaap je nu soms? @Wieffie: hoe is het nou met je kaak dan dat je weer naar de ta moet? C ook zo verkouden? Sielug! K heeft ook steeds van die snotaanvallen, maar gelukkig kan ie wel redelijk slapen. @All: Liefs! ff kiekn of m'n rijst al klaar is... Laterrrrr!
@ tezzz ja ik hoop het ook....maar ik probeerde een beetje de teleurstelling voor te zijn heb de hele dag al steken in mn lies......en de kaas op mijn brood smaakt raar.....geen dingen die ik nog niet eerder heb gevoeld maar zit me stiekum toch alweer gek te maken
Hoi meiden, Heb wel terug gelezen, maar ben te lam om te reageren, ben gewoon enorm lui vandaag.. En ik heb nog wel wat te poetsen en te wassen etc, dus... *dikke heb een beeeetje medelijden met mezelf vandaag smiley* Ben gister bij de fysio geweest, en dat was dus een éénmalige sessie. Ik "slaap" nu met een voedingskussen en sindsdien geen last meer van landingsbanen. De fysio heeft een aantal testjes gedaan en ze vond dat ik het allemaal prima op orde had (gelukkig) Ze zei ook dat iedere zwangere van mijn vk op suiker moest prikken en een groei-echo moest laten maken omdat ze zgn allemaal te hard groeien.. -Oh, die en die vk? tja.. altijd hetzelfde liedje- Dus ik maak me mooi niet druk haha Ga nu ff het kamertje stofzuigen en dweilen en dan moet ik alleen nog van die decoratie stickers hebben en dan is kip klaar! En dan volgt eindelijk de foto hoor hihi (Vrijdag komt de kraamzorg voor een intake, dus ben benieuwd..) Alle zieken: Heel veel beterschap! Alle verslaafden: Doe niet mee aan een afkick programma van Lool, want die is zelf ook de klos haha en have fun met de boerderiën! Alle wachtenden: Hoop dat jullie snel van de wachtbank afmogen met een mooie roze test in de handen! Alle smepsters: Weg van hier en aan de klus! En voor iedereen een dikke kus! Ciao en tot later
Het is volgens mij ook niet echt een cursus, maar gewoon een vereniging waar mensen trainen met hun hond.. (Heb er ook niet echt verstand van hoor, maar dat heeft hij ook met zijn vorige herder gedaan. Gaan ze parcoursjes lopen en dan moet de hond na een kwartier oid hetzelfde parcours op zijn reuk lopen. En allerlei dingen waar de hond zijn/haar energie kwijt kan en diploma's moet halen, anders mag je er niet mee fokken of naar evt tentoonsetellingen.. De vorige herder van meneer de haan was derde van de wereld geworden bij de 'jeugd'.. En die vier weken voor lopen vond ik ook al érrùg vreemd, maar dat mysterie is dus door de fysio al opgelost.. Raar gedoe of niet? En nu ga ik écht wat doen.. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
He meiden, Nou daar was ik weer... Mielenl, wat schattig zeg! Trouwens wel grappig dat ie het dan bij papa niet meer durft.... hahahaha! Tezzz, ik moest naar de tandarts omdat ik een nieuwe kies krijg. Niet in die die er vorige week uit is gegaan hoor maar ik heb er daar boven ookal een uit moeten laten halen omdat deze compleet ontstoken was en daardoor in 2en brak. Moet zeggen dat dat wel erg mooi wordt! De wond van die van vorige week geneest nu goed. Ik ben klaar met de AB en nu duurt het gewoon nog ff voordat het helemaal dicht is. Colin is snot maar dan ook werkelijk snotverkouden! Wel heeft ie vandaag voor het eerst met de pot meegegeten. (*schaam me de ogen uit mijn kop smiley*) Ik vond die potjes gewoon heel erg makkelijk maar dit was ook wel erg leuk hoor. Aardappels, bloemkool slavinken En hij heeft er flink van gegeten. Gelukkig maar aangezien hij door die verkoudheid zijn flessen niet leeg drinkt. Kippy, blij dat je je vliegtuig kwijt bent! En dat alleen door te slapen met je voedingskussen! Zo zie je maar dat de oplossing soms heel makkelijk is! Nou ff afruimen, ovutestje doen en dan weer aan het werk.... Tot later!
Gaat lekker op t moment. Sarah is gister weer naar het kdv geweest zodat pappa en mamma de mexi-prik konden halen en dat ging wel ok. Vandaag was ze er weer en het ging prima. Dus op hoop van goede zegen dat ze geen snottebellen meer van andere kindjes overneemt Jij loopt inmiddels op laatste daagjes he? Wordt t 3 dec?? De zus van Blurryman was vandaag uitgerekend. Die komt misschien ook wel 3 dec.. Spannend hoor! Onze vlucht is in elk geval geboekt en we vliegen met kerst en oud en nieuw dus weer naar Ierland. (had ik al ergens gemeld geloof ik) maar we hebben dus een aansluitende vlucht van Dublin naar Galway ipv een huurauto. Werk gaat ook lekker. Lekker relaxed, leuke collega's en leuke apotheker die ook aardig voor me opkomt als dat nodig is. Ik had eerder al eens gemeld dat ik daar maar 2 dagen kon werken en dat ik ergens anders een 3e dag zou werken, maar ik kreeg vandaag bericht dat ze niet aan mijn salariele eisen 'konden' voldoen. Dus dat gaat niet door. Ik 'hoop' dus heel gemeen dat mn collega van de baan waar ik nu werk, langer ziek blijft zodat ik haar uren mag overnemen of dat zij uiteindelijk haar keuze maakt om een andere baan te zoeken. Beetje in de afwacht-stand dus, maar tot zover gaat t lekker en maak ik me er niet zo druk om. Zolang het met die kleine goed gaat, gaat het met mama ook goed! Verder niet terug gelezen, heb t beetje druk druk druk.. (is wel te merken aan mn ellenlange ego-trip) Volgende keer meer..
ff snel....Jasmijn heeft even een brulletje gegevenmet de prik that's all. Was ook een beetje raar, in zo'n grote drukke hal met allemaal kids enzo. En nog een smepper tegen gekomen...Melmel! (ik werd herkend trouwens) hihi en ik heb haar prinsesje ook ff kunnen bewonderen..**wat een lekker klein snoesje!** ...zoeeeffff ben wel
Avond! Sorry dat ik het zo spannend heb gehouden maar het was ook spannend, maar helaas (zie banner ). Pfffff....ik was vergeten hoe spannend het kan zijn de dag rond je NOD. Maandag zat ik 10 DPO en ik heb dus maar 1 keer een langere DPO gehad en toen was ik zwanger. De nacht van zondag op maandag ook slecht geslapen. 's Ochtends een erg hoge temp die ik op die dag ook maar 1 keer heb gehad, jullie raden het al, toen was ik zwanger. Dus ik begon me toch een partij zenuwachtig te worden. De hele dag 1000x naar de wc maar niks geen rood (soms had ik op 9DPO al spotting maar dat was nu ook niet). De nacht erop ook erg slecht geslapen van de spanning want ergens dacht/hoopte ik dat ik dus zwanger zou zijn al voelde ik niks (maar dat had ik ook niet toen ik zwanger was). 's Ochtends heel ongeduldig een test gedaan, die was net zo wit als wc papier. Mijn temp was nog wel hoog maar niet zo hoog als ik gehoopt had, toen ik zwanger was schoot hij na 10DPO omhoog. Weer heel de dag naar het toilet en op het einde van de dag dacht ik iets roze te zien maar was niet echt duidelijk. Vannacht goed geslapen, temp nog wel redelijk hoog maar vanochend flink ongi geworden. Bah, bah, bah. Was wel erg teleurgesteld moet ik zeggen, wat waren de laatste dagen spannend zeg. Ik begon stiekem allemaal te fantaseren...Ik weet dat dat snel is maar toen we zwanger probeerden van Ninthe was mijn lf altijd 10 en de laatste 2 cyclussen ook dus ik had dit niet verwacht. Volgens mij heeft Go4b het ook wel eens over gehad dat haar lf soms anders was, dat zal ik dus nu ook wel hebben gehad. De volgende keer ga ik gewoon uit van een lf van 12 dagen want dit was echt zenuwslopend! Maar nu gaan we er weer tegenaan! De teleurstelling is weer helemaal weg en we hebben weer een mooie reden om veel te smeppen haha. Ik ben er weer vandoor want ben erg moe. Iedereen een dikke knuffel, vooral Beastie met haar %$#^buren!
@leentje...Heee wat kut zeg..vooral dat je zo dol wordt...niet leuk, stom zelfs. ....gelukkig duurde het niet nog meer dagen voordat je ongi kwam kijken. Fijn dat de teleurstelling alweer weg is...da;s altijd fijn. Lief hoor die knuff!
@Leentje, das balen zeg, ik ken het, 1000x op een dag naar de wc, denken dat je wat voelt, hopen dat het niks is, jammer, volgende ronde dan maar. @Beast, wat hebben jullie toch een stoere meid. @Miele, hoest met Bosch en Siemens gegaan vandaag? Druk daar? Collega moest daar ook. Morgen wup. Hopelijk ook stoere vent, we bereiden hem al voor, hij weet dat hij een pleister krijgt en chocola als het voorbij is.
Wat jammer leentje! Ik kan me nog goed voorstellen dat het met elke minuut spannender wordt als je al verwacht ongi te zijn. Maar nog even en je kan weer aan de smep! @Beast en Melmel: wat grappig dat je elkaar bent tegengekomen! Hier was er een schema voor elke leeftijdscategorie, dus we hadden alleen kids van K's leeftijd kunnen tegenkomen. Hier heeft K even een harde schreeuw gegeven en toen was het wel weer over. Zegt pappa. Mamma is niet meegeweest, want mamma moest L ophalen..in de regen Maar ik geloof dat het wel goed geregeld was hier. 6 parkeerwachters, binnen aanwijzers, heul veul pijlen dat je vooral NIET de verkeerde kant op zou gaan en dan binnen in de zaal nog langs de staande receptie van kaartstempelaars en controleurs om vervolgens plaats te nemen bij 1 van de vele tafels bemand door 2 prikdames en voorzien van aankleedkussen. Volgens mij verwachtten ze veel mensen dan. Manlief kon direct doorlopen, want er was plek zat Over 3 weken zelf maar eens gaan kijken denk ik @Blurry: misschien ook wel lekker om nog ff 2 dagen aan het werk te zijn misschien? ff opbouwen Hopelijk duurt je afwachtstand weer niet té lang. En wat fijn te horen dat het weer goed gaat met S. Klinkt trouwens heerlijk je geplande vakantie. Logeren jullie dan bij je schoonfamilie? @All: en de avond is alweer (bijna) voorbij...*zucht* tijd gaat zoooo snel! Morgenochtend ff naar Zutphen. ff knutselprut (en misschien kadootjes ofzo) halen bij de action. Da's nou echt een winkel die ik hier mis! Aan de andere kant: voor m'n bankrekening misschien wel beter dat ie hier niet zit ...en voor de hoeveelheid prut hier in huis ook Liefs allemaal en lekker slapen! (Ook en vooral Bapsie en Leentje ) TezzzzzzSNURKzzzz
goedemorgen... *gaaaaaaap* goed geslapen maar gister veel te druk dus nu volledig gesloopt...dagje bank hangen nu dus
@ bapsie fijn dat je een beetje beter hebt geslapen.....doe maar lekker relaxen vandaag na zo'n drukke dag @ dimple ging prima hoor, siemens zei dat hij de meeste tijd kwijt was met aan- en uitkleden (nou doet hij daar wel HEEL lang over ) we moesten tussen 14 en 14.30 en om een uur of kwart over 3 belde het kdv dat hij 38 koorts had, dus moest ik hem halen. 's avonds was de koorts alweer gezakt gelukkig. @ leentje wat ontzettend balen zeg! ik heb ook zo'n cyclus gehad een paar maandjes terug.....ik was zo overtuigd dat ik zwanger was...maar helaas. ach joh, over een paar maandjes zit je er met je zwangere buik om te lachen @ beast en melmel wat grappig dat jullie elkaar tegen het lijf liepen! bij ons ging het op geboortemaand, dus Siemens kwam wel de kleinzoon van onze buren tegen (die is 2 dagen ouder dan Bosch) @ blurr fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk! hopelijk mag je lekker je uurtjes blijven maken @ wief sterkte met je kies en snipverkouden C @ iedereen knuffiez!!
zo we stonden helemaal onderaan de bladzij! niet goed dames sorry niet terug gelezen.. heb alleen een vraagje aan de dames die een miskraam hebben gehad. hoelang bleef bij jullie het hcg in t lichaam??
heb getest na die tijd en dat tot 2 weken na t stoppen met bloeden en toen was t weg... 4 weken daarna werd ik ongi ( 6 weken na MK dus) wat dan is je zw.test positief?
Hier op postcode...maar Melmel was even vergeten dat gisteren woensdag was...die zat nog in een dinsdag mode ofzo...dus die mocht ff tussendoor!
hahaha ja idd ! Er was gisteren een vriendin op visite en die vroeg wanneer ik de prik moest halen. Ik vol overtuiging : Woensdag , morgen dus . haha ben wel flink uitgelachen. Maaaar we moesten dus al in de ochtend dus ik had de afspraak al gemist . Was wel mega druk vond ik ! Echt heel toevallig dat we mekaar op exact dezelfde tijd tegen het lijf lopen ! Wat een schatje is jasmijn zeg ! Echt een heel knap koppie ! En jij hebt ook al een hele mooie buik ! Op de foto leek het nog wel mee te vallen maar in het echt was ie best groot ! (mijn buik zag er zo uit met 25/30 weken maar het is ook de 2e van jou he , was het bij jasmijn anders?) Nou m,n arm voelt behoorlijk beurs en blauw aan.... Toch wel spijt dat ik het in m,n linker gedaan heb want ik ben ook links... (gevoelskwestie , heb ik wel vaker... ) Hoe gaat het met jasmijn ? Heeft ze ook pijn in haar arm? Tezz, Gaat het ook goed met K , heeft hij er last van gehad ? Marieke , is je test nog steeds positief !! Ik weet niet of het hoort maaar bij mij was het na 2 weken al uit m,n lichaam na de MK. Leentje dikke knuffel Maaaar nu weel gezellig aan de smep ! bapsie is binnenkort aan de beurt ole-ole , bapsie is snel aan de beurt ole- oleeeee tralalalaaa!!
mn test is positief ja.. geen idee of dat nog steeds is of alweer heb de vk gebeld en morgen krijg ik een echo om te kijken of er een zwangerschap zit.. dan weten we t zeker..