Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh...

ook vanuit hier een dikke knuff voor Miep en Miepman..denk aan jullie knuffie !!

Denk ook aan Marieke...meid wat hoop ik voor jullie dat je straks een mooi vruchtzakje ziet...is jullie zo gegund !

Even ego...
    Ben zo ziek van mijn buren..de laatste paar nachten hebben ze steeds bonje...ja ..zij met haar zoontje van 8..pfffff..gillen..schreeuwen ..huilen...deuren slaan...word er echt gek van!!
    Kunnen woord voor woord verstaan..zielig hoor..wat dat mannetje naar zijn hoofd geslingerd krijgt...:x..hij is ook vaak thuis..weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden...*het eigenlijk een etter van een joch....buurt terorrisje ...maar dit verdient niemand..denk ik dan ..;)*

einde ego...*laatste tijd wel heel veel he...sorry..*

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

op bed liggen werd t niet beter van, douche wel... nu maar weer fe op de bank, zal wel loos alarm zijn...

duimer draaien voor marieke :)

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wieffie, ik was vergeten te reageren op je bericht dat alles goed met C was en de kans groot is dat hij geen aanvalletjes meer krijgt (ben dat moeilijke woord even kwijt).

4. was ik weer..
    nou ze kon nog geen duidelijke zwangerschap zien.. nog geen ring zeg maar.. maar ze zag dat er wel duidelijk wat aan de hand is... ze zei: t kan 2 dingen betekenen, dat je binnenkort ongesteld word of een prille zwangerschap klaar voor innesteling.
    maar zegt ze: als je ongesteld zou gaan worden had je geen positieve test.. want als je nog hcg in je lichaam hebt dan word je niet ongesteld..
    dus heeeeel voorzichtig positief.. over 2 weken moet ik terugkomen, als ik dan nog niet ongesteld ben en dan kijken wat er dan te zien is..
    niet echt veel verder dus maar net stiekum nog een test gedaan, want wie weet was die andere wel weer een neplijntje maar ook deze verscheen weer meteen..
    dus tja.. volgende week doe ik nog weer een keer een testje.. t testtijdperk is weer aangebroken hoor pfff en t is al zon dure maand haha

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

WAUW marieke een stiekum gefelciteerd van mij :)

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Maakt toch niets uit! Maar we zijn er idd wel heel erg trots op en super blij dat we die rot periode nu eindelijk helemaal achter ons kunnen laten!

7. hahaha neee baps nog niet hoor ;) over 2 weken als ik nog niet ongesteld ben mag je me feliciteren...
    om met de rare humor van stephanie en mij te spreken: t gaat toch wel mis ;)

zo nu eerst stephanie bellen

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jaaaaaaah marieke! Wat goed, ook een voorzichtige proficiat van mij!

Enne, uk in wording; vastgrijpen en de komende 9 maand niet meer loslaten!

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Niks daarvan!

Trouwens vanaf wanneer zou je een vrachtzakje moeten kunnen zien op een echo, kan me voorstellen dat dat bij 5 weken ook nog helemaal niet kan....

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Oooow, marieke, heb geleerd om niet te snel te feliciteren, dus doe ik het ook nog niet. Maar o o o wat spannend zeg. Worden weer 2 zware wachtweken voor je. Hopelijk ga je leuke dingen doen, zoals sinterklaas vier etc

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

vind ik ook! posi test en ongi worden gaat niet samen! en met 4 weken zw.schap is immers nog niets te zien! marieke word gewoon weer mamarieke!;)

*maar snap je onzekerheid heel goed hoor meid!*:)

12. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    whooooooeee wat spannend !
    jij gaat nu om de 2 dagen testen denk ik ? :)

kon ze je niet volgende week laten komen.....
    Nou ja over 2weken kan ze het wel met 100% zekerheid zegen !

Miep en miepman veel sterkte deze moeilijke maand.

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    bapsie gaat bevallen van je hie ha hoo :D Bapsie is misschien al bezig van je hi ha hooooooo :D hahaha

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ohhhhhh marieke..wat spannend...en ga maar op de woorden van de VK af..dus een voorzichtig gefeliciteerd lieverd!!
    enne..foto foto foto van die vette test!!

WOEIIIIII..ben blij voor jullie !!!:D

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha ben er nog hoor :) hoop stiekum ook dat t doorzet, kunnen we t weekend al lekker geneiten:)
    maar t zal vast wel niet, is vast gezellig oefene van mn lichaam:x

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    niet zo negatief hoor....positieve geest helpt!

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jaaa bapsie, ik ken dat ontkennen;) :(
    Ik had ook 3cm ontsluiting en al dikke weeën toen ze me in het zh pas aan mijn verstand gingen peuteren dat ik toch echt aan het bevallen was.... dus ik duim dat het lekker doorzet en je idd van het weekend lekker met je kleine in de armen beschuitjes ligt te eten ;)

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bapsie, je gaat niet voordringen op mn tante hoor, die moet eerst :p ..
    Heb je een buddie hier ??

Mariek, wooow spannend meid, ik duim voor jullie !!!
    Alleen ik snap niet, moet nog innestellen, dan zou je ook geen positest kunnen hebben ? Blehh, ik wil in je buik met een microscoop en dan roze koeken in de lucht gooien samen met jou en het smep-team.

Miep&Miepman, ik denk ook aan jullie hoor.
    Ik hoop ook voor jullie gauw een prachtige zwangerschap.

Hoe is het met de stuiterende kindjes ?

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lieve mariek...we duimen stuf en braaf door voor je ...het klinkt best positief...is toch ook bijzonder dat hoe dan ook nog spontaan mag mee maken...Dat is toch al super...nu maar concenteren op "broeden en blijven plakken" :D:D:D Kuzz

Ettertjes worden niet zo geboren...hoe ze huis met hem omgaan reflecteert in z'n gedrag op anderen inde buiten wereld!
    Als ouder vind ik dat je verantwoordelijk om een kind op te voeden die normaal met andere kan omgaan...hiun Schreeuewn en schelden...dan is het niet zo gek dat hij dat "normaal" vind...maar wel heel moeilijk om dit ventje "normaal" te krijgen.

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Nu oefenen..vannacht het echte werk (lijf kan pas vaak relaxen als het avond is/papa aanwezig is) en dan hopelijk morgen ochtend het afmaken en in de middag beschuitje!8):D:p;);):)

Deel Deze Pagina