gelieve nog niet op mn beebiesite wat zetten of op mn hyves.. familie vertellen we t met kerst pas als alles goed mag blijven gaan
Middag @ MAriek, nu kun je er echt niet meer onderuit! Dat zijn wel hele duidelijke strepen hoor!! GEFELICITEERD!!! @ Diaan, succes bij de TA @ Mielen, sterkte met kleine B @ KDV, ik weet dat het er misschien niet beter zal zijn, maar het is wel dichterbij Ik sta op de wachtlijst! @ Baps, gatsiejekkie wat een naar bericht. Ik hoop dat jij je nu niet druk gaat maken om jullie kleine wurrempie.. Pizza is klaar en ik heb berehonger.. later!
HARTELIJK GEFELICITEEEEEEEERD! Bekijk bijlage 32895 daar moet op gedronken worden Ben zo blij voor jullie!!!!
hahaha dank je tezzz vind t zelf nog moeilijk te geloven.. ben echt mega blij! gewoon spontaan!!! woeii
en nog precies gelijk op met steef ook! Da's een verhaal voor de WIJ jonge ouders! ...kerst begint idd al vroeg dit jaar...of in elk geval de wonders
Tezz is in de stemming ben t er helemaal mee eens Feessie voor mamarieke! zo eten en dan naar de VK, benieuwd of ze nog iets spannends te melden heeft
pfff IK was al lang overtuigd hoor @ mamarieke & paparieke nu dan echt: GEFELICIFLAPSTAART! Wat geweldig zeg, helemaal spontaan en ook nog gelijk met je vriendinnetje. Geniet ervan, het is je van harte gegund! @ babyrieke lekker blijven plakken he! @ blurry ik denk dat je dimple & wup bedoelt.........bosch is niet ziek * knock on wood *
*inbraak* Hier ook nog maar even Marieke JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hier kom je echt niet meer onder uit!!!! Jij gaat lekker samen zwangeren met je vriendinnetje!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Liefs snoopy *uitbraak*
kom net bij VK weg, bloeddruk te veel gestegen, donderdag extra controle thuis, hoop dat t dan weer goed is... heel misschien is t ook een teken van beginnen bevalling, spannend we zullen t zien... hoop niet dat ie donderdag nog te hoog is want dan mag ik waarschijnlijk niet meer thuis bevallen
oei bapsie hoop dat-ie weer een beetje zakt dan....(of dat je dan al lang ligt te knuffelen met je ukkie )
Even snel, Mamariek, ik feliciteer je pas officieel als ik een foto van mijn test zie met 2 strepen hahahaha (nee hoor, van ahrte). Ik heb postzegels gekocht maar moest vandaag even haasten dus morgen gaat hij op de post! In ruil voor de test die overmorgen op jouw mat ligt wil ik over 8 maanden een geboortekaartje op mijn mat haha. Ik ben er weer vandoor!