Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Gewoon lekker twee verloskamers naast elkaar en dan samen effe op de afdeling een beschuitje doen... Heb 't wel eens gelezen.. in de Wij jonge ouders ofzo van drie vriendinnen die bijna gelijktijdig bevielen hihihi

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    agossie dimple mannetje zo ziek.....sterkte!

hier vanavond een heel dwars jochie. driftbuien, schreeuwen, gooien met alles. sjonge, moest wel een paar keer boos op hem worden. en toen het tijd was om te gaan slapen, stond hij te springen in bed en wilde niet gaan liggen. Kus op zijn hoofd gegeven, licht uit gedaan en naar beneden gelopen. Nog voordat ik de deur achter me dicht trok, zag ik oliemuis al vliegen, en krijsen! Heb hem maar even laten gaan, toen nog een keer terug (siemens was inmiddels ook al vanaf zolder naar hem toe gekomen), toen was hij eindelijk voor rede vatbaar. Wilde hij nog naar een verhaaltje luisteren en ingestopt worden......pfff het opvoeden is echt begonnen geloof ik.....

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Miele, hihi, ja opvoeden gaat ECHT beginnen nu ja. Als je tips nodig hebt ben ik er voor je hoor:p

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    thanks Dimple, voorlopig kan ik hem nog wel aan hihihi
    hoop wel dat-ie die driftbuien een beetje kwijtraakt. Dan is hij zo nijdig, gooit hij met alles wat hij in zijn handen heeft. Of hij bijt erin. Maar gelukkig helpt een beetje streng toespreken wel :D

(zit af en toe tegen hem te praten als een volwassene, schoonmoeder verklaart me voor gek "dat snapt hij toch nog niet" maar ik ben er van overtuigd dat hij een hele hoop donders goed begrijpt)

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mijn tante gaat bevallen woehoeee, ze moet nu in het ziekenhuis blijven heeft 5 cm ontsluiting ik ben blij :)
    ik ga nu ook naar dr toe.

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Arme wup...:( Hopelijk knapt ie snel op. Dimple veel sterkte met je mannetje... wanneer is eigenlijk jouw nod?

Miele, ongi en dan ook nog eens driftbuien van je kereltje... pffff... zit je niet mee vandaag he? Hopelijk kan je lekker slapen en gaat het morgen weer stukken beter!

Ikdus, spannend zeg! Je mocht bij de bevalling zijn toch? Of had je dat niet geschreven?? Nou ja dan iig heel veel sterkte en plezier! Morgen beschuit met muisjes!

Nou ik kruip ook maar eens mijn bedje in... trusten allemaal en hopelijk kan iedereen een nacht lekker doorslapen!

7. dank je daan :D klinkt goed bij jou!

hihi dank je leentje! ben benieuwd!!!!

jij ook bedankt dimple :D
    iiee das wel heel hoog die koorts.. miss mexicaanse griep? neefje van de kleine van die vrienden van ons heeft t ook.. zei al hou t ff in de gaten want heb geen zin dat ik t nu ook krijg nu ik zwanger ben

woeiii ikdus spannend!!!!!
    suc6!

over samen bevallen.. zeiden steef en ik ook al. alleen zij gaat naar een ander ziekenhuis dan ik.. das dan weer jammer.. kunnen we idd niet bij mekaar komen.. maar ach.. dan bevalt zij gewoon wat eerder en ik later dan kan t wel hihi

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Marieke, ik denk dat de "pech" van het niet bij elkaar op kraamvisite kunnen niet opweegt tegen de lol als jullie straks samen kunnen baby-shoppen, buiken vergelijken, zwangerschapskleding shoppen, echo's vergelijken e.d. ;) Laat staan als de kindjes er straks eenmaal zijn....

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    FF een vraagje... kom net een foto tegen van de smepmeet in Utrecht maar ik heb daar niet de grote foto van en die zou ik graag krijgen als die er nog is... wie heeft er toen foto's gemaakt?? En heb je die grote misschien ook nog?

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    En nu echt naar bed:):):)

11. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Daar heb je helemaal gelijk in wieffie... Gaaaaaaap

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaaa mn nichtje is dr !!!!
    Het ging allemaal zo snel, kwart voor 12 waren mijn moeder en ik in het ziekenhuis.
    Kwart over 12 kwam de VK omdat mn tante het zuur had en gaf haar één of andere blabla gel.
    Toen aan de CTG gelegd en inwendig onderzocht, baarmoeder was erg week. Tante dr vliezen werden zo rond 10 voor half 1 gebroken.
    01:08 drukte mn oom op het knopje om de VK op te roepen want mn tante kreeg persdrang 01:12 was Jaslynn dr, in 2 a 3 persweëen.

Ik had zelf nog maar net op tijd de camera aan, want dr hoofdje was al goed zichtbaar haha. Ze is helemaal gezond en wel, tis een grote meid ze weegt 3888 gram en ze is op een lengte van 52 cm geschat.

02/12/09 om 01:12 is Jaslynn geboren :)

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ikdus gefeliciteerd met je nichtje! en wat een flinkerd zeg (ongeveer net zo groot als Bosch bij de geboorte ;) )

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmorgen!

@Ikdus: gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Jaslynn! Flinke meid, ietsjes zwaarder dan de jongens hier waren, maar wel net zo lang.. Hopelijk gaat alles goed met moeder en kind.

opruimmodus aan...*zucht*
    laterrr!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Big Baby Bapsie Poll

Bekijk bijlage 33271

Melmel: 22 november op de 37 weken thuis-beval grens van een Meisje !
    Daan81: 1 december om 10.10, een meisje
    Blurry: 3 dec om 14.00 een vrouwtje net als ik 30 jaar geleden
    Dimple: 5 december (klein babyklaasje) om 14.45 uur
    Tezz: 5 december om 17.05 een hulppietje voor pakjesavond
    Stephanie: 8-12 om 8:12 en ze krijgt een.......BABY!
    Tom: 10 december om 23.33 een kerel
    Ikdus: 11 december om 08:44 een mannetje
    Tijgertje: 12 dec om 05.40 een voetballertje
    Go4baby: 13 december een lekker eigenwijs wijffie
    Beastie: 15 dec om 15.12 en een ventje;)
    Kippy: een mooi poppetje, en wel op 17 december
    Lola: 18 december om 00.04 uur een prinsesje
    marieke: 19 december 15.23 uur een...
    Miepie: 20 december om 13.10, een jongetje
    Mielenl: 21 december om 3 uur een (bijna) kerstjochie
    Wieffie: 22-12-2009 om 22.12 uur een super stoere bapsieminiman!
    Bapsie: 23 december om... uur een jochie
    Diaantje: 24 december tussen 3:00 en 8:00 van een prachtig stoer mannetje
    Leentje 79: 25 december om 22.50 uur, een heeeeel lief mannetje!

16. ikdus gefeliciteerd met je nichtje :D
    snel joh!

leentje heel erg bedankt voor jullie lieve kaartje en de test :D zal hem zo even doen.. :D

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguh..

Ikdus..gefeliciteerd met je nichtje..flinke tante dus hahaha
    @ Mamarieke..foto foto foto..*ook al weten we het allemaal zeker..ben gek op streepjes..en dan vooral de roze versie hahaha..dus foto foto foto !!
    @ de rest..nog niet bij gelezen..moet eigenlijk nog zoveel doen..
    kleding kast uitruimen van Meagan...etc...dus liefs en zwaai vanuit deze kant !!

maar eerst even FV-en ...;)..tot laterrrrrrr

18. ik zag de test en dacht o jee.. want ik ben niet zo weg van de gewone kruidvat testen.. vorige keer had ik maar een heel licht streepje en was toch echt zwanger.. werd er dus echt onzeker van. maar vind het zo lief van leentje dus heb hem natuurlijk wel gedaan..
    tis geen roze diaantje.. maar blauw..

;)

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Thanks voor de felicitaties meiden, ze is zo enorm mooi.
    Ze heeft de teentjes van dr nicht hahaha Papa en Mama hebben normale tenen ik ben de enige met mislukte lange tenen en die heeft zij ook, heeft ze toch wat van mij.

Marieke, nou bij deze test hoef je dus niet onzeker te zijn hè mevrouw, die is super duidelijk :D , geen gedoe zoals vorige keer dus !!!

Tezz, ook al van die langerds dr uitgeperst dus.
    Opruimse.

Mielenl, was Bosch nog flinker :p ?
    Hoe is het met je ongi? Door gezet of ga je het spannend maken?

20. ikdus ik verwacht nu ook een foto van je nichtje he :p

Deel Deze Pagina