Denk dat ik nu niet moet gaan testen. Ken mezelf, als ie dan negatief is, dan denk ik weer ja maar heb het niet met ochtend urine gedaan dus ben ik dan nog aan het twijfelen. Misschien morgenochtend. Ben nu al zenuwachtig als ik daar aan denk .... Maar hoe gaat het met de twee zwangeren????? Allebei al aan het genieten???
Als het goed is kun je met middag/avondurine net zo goed testen als met ochtendurine. Maar snap je helemaal hoor! Zwangeren? Wie, ik? Ehm.... Ga me pas zwanger voelen wanneer de gyn bevestigd heeft dat ik ook daadwerkelijk zwanger ben.
avond! (middag, maar voelt als avond) Bedankt voor de felicitaties! Vanavond een fijne werkbespreking, dus van kroegen komt er niets. Ook mede omdat ik behoorlijk verkouden ben.. Wie niet?! @ Baps, ik hoop dat ik gelijk had en dat je lekker met je krummel aan t knuffen bent! @ Wief, volg je gevoel! Mijn HA 'hoefde' ons ook zonodig niet te zien, dezelfde avond toch maar de DP gebeld en doorgestuurd naar ZH... Nu klaarmaken voor die fijne bespreking.. Ach.. misschien zit er wel goed nieuws tussen.. je weet maar nooit...
@ BLUR: GEFELICITEERD!!!! (hopelijk nog net op tijd ) Bespreking beetje meegevallen? Baps: was op je landje en duidelijk lang niet geweest! Hoop dat alles goed gaat met jullie! Knuf!
@ daan klinkt heel goed hoor! mijn man vindt het met 1 kindje ook prima, is er niet zo erg mee bezig. op zich deel ik die mening wel hoor, maar zou nog wel heel graag een 2e willen. Ben gewoon nog niet zover dat ik het definitief kan afsluiten. We hebben afgesproken dat we het blijven proberen tot eind volgend jaar, anders zetten we er een punt achter (het proberen, niet onze relatie hoor hahaha). Maar meid ik hoop echt voor je dat het raak is hoor! Mijn tijd komt ook wel. Of anders maar niet
Beast, ach ja mn tante had bijna geen last van mn moeder en mij hoor. We zaten heel stil op een stoel in de kamer. Ik heb wel gevraagd of ze persdrang had, omdat ze al harder aan het puffen was, maar dat heeft ze niet gehoord. Hoe helder ze ook voor en na de bevalling leek, ze was toch verweg. Want we hebben het gister allemaal besproken en ze zei joh echt ???? Maar kan me ook voorstellen hoor alleen je man en de VK personeel. Geef je er geen ongelijk in Hoe wil je nu bevallen, ziekenhuis of thuis? Daan, je maakt het zoo spannund Dimple, hoe is het nu met Wuppie ??? Wieffie, wat zielig van Colin zeg Hoe is het nu met je mannetje ? Nog na de HA geweest ? BLURRYYY GEFELICITEERD MEID Diaan, wat krijgen we van sinterklaas ??
daan hihi ik zou gewoon testen hoor en net als stephanie.. denk dat ik pas na een goeie echo wat kan genieten
Eerste keus is weer thuis...maar als het ziekenhuis wordt zal ik daar minder verdrietig om zijn dan de vorige keer.
o ja stephanie sorry dak niet op je sms had gereageerd.. heb de hele middag op bed gelegen. ben niet lekker. hoest me een ongeluk.. en ben al de hele middag op zoek naar de thermometer ... net terug van t werk.. dus zo maar douchen en naar bed. morgen ook nog dubbele dienst met mn snot kop
Hoi! Ik kwam even Blurry feleciteren met haar verjaardag! En natuurlijk niet te vergeten Stephanie met haar zwangerschap en Mamarieke nogmaals! Ik wacht met smacht op jullie echootjes meiden! Hier verdwer weinig te melden. Kleintje gaat lekker, haar 2de tandje is door ( boven) en ze begint dus te lopen! Ik kan niet geloven dat her overigens alweer december is... We gaan de 23ste naar Peru om de schoonfamilie te zien. Ik zie erg tegen de vlucht op, maar verder wel zin om op reis te gaan. Ik heb nog niks te melden op het ongi front helaas. Maar ik hoop dat ik zo rond haar 1ste verjaardag weer een cyclus heb...
Avond! Ik was benieuwd hoe de controle van Bapsie was maar ze is nog niet langs geweest, spannend hoor. Wieffie, ik hb de ha wel eens gebeld toen Ninthe 2 dagen hoge koorts had en toen adviseerden ze het nog een dag aan te kijken en als ze dan dus 3 dagen achter elkaar hoge koorts had om dan langs te gaan. Maar ik denk wel dat het bij C slimmer is om eerder te gaan. Vooral als je gevoel dat zegt want een mama weet het het beste. Wel erg vervelend zo! Ninthe is ook niet in haar hum. Sinds haar prik eet ze erg slecht, zelfs banaan gaat er bijna niet meer in. Ook in de middag en avond eet ze erg slecht. Ze is ook echt mopperig en heeft soms lichte verhoging. Daarnaast heeft ze volgens mij last van haar oor. Morgen denk ik even snel langs de ha want dat is wel fijn zo voor het weekend.
Bapsie check , alles zal toch wel goed gaan ? .....wacht geduldig af .............. (tikkend met m,n vinger op de tafel )
he wat kut zeg.....nou als het dan zo moet zijn dan maar snel nar een nieuwe ronde! toch? ...echt kut voor je..((knuff))
He bah Daan, wat een rotnieuws zeg. Nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Dit zijn dan zo'n rotdagen omdat je niet weet waar je aan toe bent...