mmmmorgen! K kwam vandaag al om 6.30...volgens mij is hij zelfs gespannen voor sinterklaas of zo... affijn, ligt nu weer heerlijk te tukken dus ik ga gauw ff aan de slag. Kids vanmiddag zwemmen en vanaaf logeren, dus heb nog ff wat te doen weer @Daan: wat balen van je test zeg! Hoe is je temp nu? ff nog steeds overtuigd van je ei? @Baps: hoe is het??? Ben zoo benieuwd! @Julita: jammer dat je nog steeds geen ongi gespot hebt. Maar je hebt toch een tijd terug wel bruine vegen gehad? Weet je zeker dat dat niet van een innesteling was of zo? @All: liefs! en weer verder...
Goeiemorgen! Ja wel degelijk goed mmmm... nog geen bapsienieuws... Daan wat kl*te dat je negatief getest hebt Bah misschien nog te vroeg? Balen dat je nu idd niet weet waar je aan toe bent. Leentje, thx voor je advies. Gelukkig lijkt het niet meer nodig om de ha te bellen. Wat sneu dat N zo van slag is van die spuit Hopelijk is ze snel weer de oude! Colin heeft geen koorts meer en ik moest hem om 07.30 uur wakker maken omdat ie anders wel heeeeeel lang zonder fles moest (laatste om 17.00 uur gister gehad) Hij is natuurlijk nog niet helemaal de oude maar kan al wel weer lachen Inmiddels ligt ie alweer bijna een uur lekker te slapen. Hopelijk gaat ie vandaag veel slaap inhalen. Kan ik het ook lekker ff rustig aan doen
morgen knuffel voor daan! niet leuk! wieffie gelukkig gaat t wat beter.. hier net naar huis gestuurd vanaf mn werk. ben zo beroerd als een hond en een client waar ik van de week was schijnt de mexicaanse griep te hebben nu. dus moest meteen naar huis haha mn vriend had van die zelf testen gekocht maar die is negatief.. de methode waarop je die test moet doen slaat nergens op maar goed.. niet dat ik dacht dat ik t zou hebben hoor haha ach ja.. ik ga ff onder de hete douch staan en dan ff naar bed
mogguh..verschrikkelijke klote nacht gehad..Meagan wilde niet slapen..en als ze NEE JOH zegt..bedoelt ze ook NEE JOH...ben dus uiteindelijk WEER op de bank beland..pfffff..gebroken... Mocht ze vannacht weer zo'n bui hebben...gaat Jac naar beneden..kan ik ff bij trekken.. @ Daan..he wat balen een maagdelijk witte test *om in de woorden van Mielen te spreken* ....wellicht tevroeg getest?...en anders maar weer even slikken..even snikken..en op naar de volgende ronde * kan me voorstellen dat de moed je onderhand in de schoenen zakt..maar niet opgeven he!!* Knuffie !!!! Hoe zou het met Baps zijn..die ligt in het ziekenhuis..kan niet anders toch?..hoop zo dat ze haar wonder al lekker in haar armen houd en zo totaly in love is met haar kleintje dat ze de hele wereld om haar heen is vergeten!* nouja..even een klein momentje om hier tekomen posten!!* BAPSSSSSSS !!!..LAAT WAT WETENNNNN !...we zijn zo benieuwd.. @ mamarieke...knuffie meis..hoop dat je gauw opknapt..en die thuis testen...niets waard lijkt me...kan je toch alleen in bloed testen terug vinden?..ach weer eens iets anders hahhaha Gauw beter worden!!!! @ Julita..hey meis..leuk dat je weer even komt buurten..kusje voor kleine A. De rest..liefs en zwaai !!.. ben weer weg...
Hoi Dames, Lees al een lange tijd weer met jullie mee om te kijken hoe het met jullie gaat. Van reageren komt het meestal niet. Maar heb besloten om vanaf vandaag maar weer wat actiever te worden. Ga nog ff terug lezen en reageren
Hoe is het met alle andere smep baby's? Alle zwangeren gefeliciteerd. Marieke doe het lekker rustig aan. Babs, waar ben je? Heeft ze geen buddy? hier gaat alles goed. Kyana groeit als kool en doet het gewoon super. Verder eigenlijk niets te melden
AH! De dame met de dochter met die hele mooie naam! Hoe is het? @Marieke: beterschap meid. Hopelijk geen mexicaans griepje te pakken dan (hihi..kreeg vriendlief ook testzin? ) @Diaan: Fijn he, die gebroken nachten? blegh..hopelijk vannacht een stukkie beter! Ik gaaaaaaaaap er maar weer eens vandoor. K uit bed plukken, kids ophalen van het sintfeest op school ('zo he! Die knutselpiet is er weer druk mee geweest' ), thuis een broodje erin proppen en weer door naar zwemles. Later ladies! (veeeeeeeeeeeeel later... )
Hoi Tezzz, hier alles goed hoor. Bij jullie ook? Hoe gaat het met de zwemles van de kids? Wil het een beetje vlotten?
Middag! He Nyncke, hoe gaat het er mee? Zo zeg, Kyana komt ook steeds dichterbij haar 1e verjaardag! Diaantje, pffff......wat een nachten hebben jullie zeg. Slaapt M. 's middags nog zodat je er zelf nog even in kan duiken? Tezz, veel plezier bij de zwemles (en dat rijmt!). Ik ben toch even met Ninthe naar de ha geweest. Had ze dus een ooronsteking. En dat in combinatie met de prik en met een boel kiezen die doorkomen snap ik wel dat ze niet in haar hum is. Ze heeft vandaag nog slechter gegeten dan de andere dagen, ligt volgens mij vooral aan haar kiezen. Ze wil wel, maar als ze een hapje neemt begint ze hard te huilen en spuugt alles uit. Nu dus maar hongerig op bed gelegd. Want ik kreeg er zelfs geen yoghurt meer in. Straks maar even pap proberen. Nu zelf maar eens eten want daar is het nog niet van gekomen. Ik kom straks weer spieken voor Bapsie. Ik dacht, even checken op hyves of er al felicitaties binnen zijn, maar die heeft ze heel slim op slot gezet zodat ze zelf iedereen op de hoogte kan brengen (niet echt fijn voor nieuwsgierige mensjes net zoals ik haha).
getsie.. heb een beetje teveel gegoogled geloof ik.. ben een beetje angstig.. ga strax toch de dokter maar eens bellen (pas te bereiken om 15.00u) van de week dus bij een client geweest die nu waarschijnlijk de mexicaanse griep heeft, ben nu al 2 dagen niet lekker en hoest me soms de longen uit mn lijf. heb een hele lichte verhoging, mag eigelijk geen naam hebben.. kan natuurlijk gewoon van de zwangerschap zijn.. of dat ik gewoon verkouden ben (ben alleen niet neusverkouden) maar nu had ik dus ff gegoogled in hoeverre dat kwaad kon mocht ik t wel hebben voor de zwangerschap.. en wat je dan leest : vrouwen die zwanger zijn hebben kans op ernstigere mexicaanse verschijnselen.. tot de dood van t kind en zelfs moeder aan toe.. oke ik stel me waarschijnlijk giga aan maar zit me echt niet lekker ... ben ik dan heel belachelijk als ik toch de dokter bel strax??
Heeeey Nyncke...wauw jou meisje gaat alweer richting haar eertse verjaardag....waar blijft de tijd!? @diaan wat klote joh, en wat een eigenwijs...;leuk hoor eigen willetje maar graag overdag dank u! Hierzo vanmorgen de trip naar disney geboekt!...we gaan! heb er zin in! hier eentje vanmorgen die bijna alleen te water wilde...het maar goed dat iik haar vast had..ze stapte er zo in!
@Ikdus, wilde bij mijn bevalling ook zo weinig mogelijk mensen om me heen hebben, maar op een gegeven moment hebben er geloof ik een stuk of 6 mensen om me heen gestaan, heb er niks van meegekregen. Heb Dimpleman ook het bevallingsverhaal op laten schrijven, want ik had er maar weinig van meegekregen. @Wieffie, ik hem afgelopen week ook 2x met de hap gebeld hoor vanwege wup, achteraf had ik maandag al naar de ha kunnen gaan, dan had hij eerder zijn meds gehad. Maar gelukkig is hij weer bijna helemaal de eigenwijze oude. @Blurry, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd. @Daan, balen zeg van die negatieve test. Jammer. Ik heb Wuppie trouwens vanmorgen op de weegschaal gezet en volgens mij is hij afgelopen week toch wel behoorlijk afgevallen, hij weegt nu 11.8 kg, volgens mij lichter dan al die smep kindjes hierzo, die allemaal veel jonger zijn.
Ja he de tijd vliegt gewoon voorbij. Leuk he dat babyzwemmen. Doe ik ook met Kyana en als die water ziet begint ze al te trappelen.
Dimple, Ninthe zit rond de 11 kilo, maar een nichtje en een dochter van een vriendin van mij wegen ongeveer even zwaar en die worden in april 3. Maar het kan idd zo zijn dat hij afgevallen is. Ninthe eet nu al dagen niet zo veel dus die zal misschien ook wat lichter zijn. Fijn dat het nu beter gaat. Marieke, gewoon bellen naar de ha. Je kunt beter te vaak bellen dan niet bellen hoor. Je weet het nooit.
En Marieke, LAAT JE NIET GEK MAKEN MET DINGEN DIE JE LEEST OP INTERNET. Jullie kleine frummelt houdt zich dit keer goed vast hoor.
@ nyncke welkom terug! fijn dat kyana het zo goed doet @ daan balen van de witte test. dat de ongi dan maar snel mag komen..... @ diaan he getsie....(van de week bij de april mama's ook een kindje dat ineens een hoop drama maakte 'snachts, had flinke oorontsteking.....had geen koorts alleen liggen wilde ze gewoon niet. 't is maar een tip ) @ dimple fijn dat wup weer is opgeknapt, hopelijk zien we elkaar maandag dan weer met zwemmen @ marieke gewoon bellen hoor meis! (en jezelf een google-verbod opleggen) Ze snappen heus wel dat je extra snel ongerust bent. En zo niet, zijn het een stel lomperiken. wilde nog op meer mensen reageren maar Bosch wordt wakker......dus tot zooooo!
nyncke welkom terug meid hoe is het met jullie? ik heb geen echte koorts...beetje verhoging 37.8 momenteel.. dus eigelijk nix..
nou zolang ik geen hoge koorts heb, is er nix aan t handje. ja gewone griep.. dus uitzieken. ze zei ook al is t wel t mexicaantje dan nog zeggen ze uitzieken. of je moet erg benauwd worden enzo.. toch ff wat geruster erop..