@ Marieke: rustig aan en laat je lekker verwennen! Hopelijk voel je je zo weer top fit! (nou ja met alle zwangerschapskwaaltjes van dien) Zo ik ga douchen! (lui!)
Zo alle kadotjes zijn richting schoonouders...nog een rijm en we zijn klaar Jasmijn licht zwaar te tukken ...gaat helemaal zoals het moet!...teminste...hoop dat ze ergens tusssen 14.30 en 15.00 uur wakker wordt en niet eerder....komen ook nog pieten langs dus druk zat voor haar ..en haar nicht is er en die kunnen samen zo druk zijn. (morgen middag gaat ze ook ff een paar uurtjes naat haar nicht zodat pap en mam ff naar de film kunnen) @steph ..vind ik ook hoor...vind boven de 10 pond buitensporig maar 9 pond is tegenwoordig heel normaal....en groot is niet erg als de schoudertjes maar niet buitensporig breed zijn. verder ach een 8 ponder of meer heeft wat reserve en mag in het begin ook meer afvallen voordat de alarm bellen aan gaan...dat niet verkeerd! @kip...weet alleen een voordeel van een stuit....dat ze meestal niit zo'n last van hun hoofdje hebben na de bev. Weet wel dat een stuit geheel volgens het boekje moet gaan...zoveel ontsluiting in zoveel uur..niet te lang en altijd in het ziekenhuis...de meeste mamas krijgen daar al de kriebels van dat ze bij voorbaat een ks kiezen...maar dat is ook niet zonder risico..acht laat ik het zo zeggen (voordat er weer dames over me heen vallen) Bevallen heeft altijd een risico...vertrouw op je lichaam en op het verplegend personeel (vk/gyn) anders maak je je het jezelf erg moeilijk @baps...denk aan je...durde voor mij naast sms ook een poos dat ik me weer melde
ben nu ook wel errug benieuwd naar babs......ga er idd ook vanuit dat ze in het zkh ligt. hoop dat alles goed is * duim duim * we hebben de hele baby-boedel van schoonzus overgenomen, en iedere verjaardag/gelegenheid krijg ik weer om mijn oren geslingerd dat er vanalles bij zou moeten zitten. had bijvoorbeeld een fietsstoeltje zonder bekleding. Dus ik via mp, maarja geen losse bekleding natuurlijk dus een heel stoeltje met bekleding en windscherm gekocht. Was ook niet goed want die bekleding moest er nog ergens tussen zitten. Tsja ben ik niet tegengekomen en ik ga er ook niet om lopen bedelen. En vervolgens liet ik dus dat "nieuwe"stoeltje op mijn nieuwe fiets monteren (zag er nog veel mooier uit). Nou dat bestond dus helemaal niet! Wat hadden wij dan wel niet met dat stoeltje uitgevreten dat het er zo lelijk uitzag?!?! @ dimple siemens vindt dat ik het me niet zo aan moet trekken, doet hij ook niet. En daarbij is mijn familie ook raar. Nu haar kinderen groot zijn, heeft ze ineens niet zoveel zin/tijd meer om snieklaas te vieren. flauw hoor. goed klaaguurtje is weer voorbij, moet nog even wat kadootjes inpakken want bosch ligt nu te slapen (ja nu pas.....ontaarde moeder hierzo)
Heerlijk avondje gehad allemaal? @ Mielenl: ohhhh wat irritant zeg dat soort opmerkingen. En vooral dat ze haar eigen zooi zo goed en prachtig vind... irritant en idd zal je aan je r... r..... (maar je zei dat wel erg sjiek ahahahaha) Ik zou die troep gewoon niet meer aannemen! Wij krijgen steeds veels te grote kleren voor de kleine man van zn neef en nicht. We hebben inmiddels 3 skipakken gekregen terwijl we never nooit tijd hebben om te gaan skieen.... Grootste in maat 164... (en ook nog vreselijk lelijk allemaal) en dan verwachten ze dat we dat ook nog kwijt kunnen op onze nog geen 60m2... Ik heb echt gezegd tegen vriend dat ie dat niet meer moet accepteren, maar ze brengen het heel sneaky dat je het niet kunt weigeren... zoals laatst bij het etentje toen Kaa 1 werd... Moeten we steeds hun oude meuk naar de vuilnis/2e handkleding bak oid brengen... @ Baps, maak me wel een beetje zorgen dat het lang en heftig is wat je moet doorstaan. maar misschien is het idd een KS en moet je nog verplicht in ZH blijven... Lief en knuf! Mijn lieve Last-Minute Sinterklaas heeft het helemaal goed gedaan! We hadden niets voorbereid omdat de grote kleine man er niet zou zijn eigenlijk dit weekend. (en 8 jr en gelooft nog heilig.....) Maar ik het toch het meest genoten van Kaa die alle cadeautjes op hielp stapelen en daarna afstapelen om tenslotte op het grootse cadeau te klimmen Heerlijk dus ennnn ze kan echt wel los lopen... we wisten het wel en hadden al wel paar stapjes gezien, maar ze was er zelf nog niet van overtuigd... totdat ze de xylofoon die ze had gekregen even naar de bank ging brengen zodat ze er dan mee kon spelen... hahaha de stiekemerd! Handen vol en dan is er niets aan de hand! En een lol met die Xylofoon! Super! En de mannen zijn helemaal blij met hun Playstation 3 (wat ik onzin vond omdat we ook ps 2 hebben)... maar ja, met mn FV verslaving heb ik geen recht van spreken! Dikke kussen voor iedereen1 Zo, nog effe oogsten enzo!
Is iedereen (behalve ik en G4B) stout geweest ofzo? Iedereen is meegenomen naar Spanje, het is zoooo rustig hier! @ G4B: knap zeg van Kaa! *Staandeovatiesmiley* Het klinkt als een geslaagd avondje! @ Miele: ook vreemd zeg die opmerkingen! Grrrrr.... Hier rustig avondje en geen avondje van Sinterklaas, maar Sinteropa kwam wel even langs om een paar kadootjes te brengen! Die van mij en oma had ze al gehad... Want wij zijn te ongeduldig om te wachten... Ik duik mijn bed in met mijn slappe boek! (mooie mama ofzo... Gaat nergens over, lekker slap...) @ Baps: Ik maak me ook wel zorgen om je zeg... Kom steeds kijken voor nieuws!
Hahaha Lool, inderdaad iedereen in de zak van sinterklaas. Mielen, bah wat vervelend van je schoonfamilie.. Knuffie.. Mariek, hoe is het nu ?? G4B, aaaah wat lief , en wat goed van Kaa.. Ik smelt al helemaal bij je verhaal !! Lool, sinteopa doet wel heel erg zijn best nu hè, vind dat wel lief van sinteopa. Baps, stuur vriendlief af op internet !! Waarom moet dr telefoon nou stuk zijn pffffffffffffffff.... Daan, ongi geworden ??
@Miele, hier ook schoonfamilie (schoonzus en zwager) die weinig interesse meer heeft in de sint omdat de kinderen niet meer geloven, viel me nog mee dat ze hier zijn gekomen en meedeed met alles. Even voor de duidelijkheid, 2 jaar geleden zeiden ze dat ze het jaar erop bij ons zouden komen, niet dus, ze wilden perse de laatste (dat de jongste nog gelooft) sinterklaas thuis vieren. Op zich wel een leuke avond gehad, maar treur niet dat ze volgend jaar niet komen, wij samen doen??? @G4B, knap hoor van kleine Kaa, lekker stiekem van haar. Top. Wup is wel super verwend vanavond, en hij vond alles geweldig, had een kadootje uitgepakt en kwam redelijk snel weer naar mij toe met "ikke nog eentje?" zoooo schattig. Maar dan gaf ik er eentje voor bijvoorbeeld opa, ging hij het zonder problemen aan opa geven, vond hij ook geweldig. Morgen de hele dag spelen. Gezellig.
O ja, nog bij de hap geweest met manlief vandaag, en wup en neefje en nichtje. Man was in huis van zijn moeder laminaat aan het leggen en ik had net daar de auto opgehaald en was net bij schoonzus om neefje en nichtje op te halen. Belt hij, JE MOET NU KOMEN, dus ik Ok. Nee NU!!! ik heb in mijn hand gesneden. Meer kreeg ik niet te horen, wij gelijk weg, ik allemaal beelden in mijn hoofd dat ik een half afgesneden hand zou aantreffen. Was alleen maar zijn vinger, had met stanleymes door zijn nagel heen gesneden. En er hoefde ook niks gehecht te worden (gelukkig) Mooie pleister erover met wat hechtpleisters en we mochten weer naar huis. Net buiten het zh werd hij niet lekker, wel naar huis gegaan en hem naar bed gestuurd. Toen hij weer wakker was, was alles weer ok, wel gevoelig, maar niks ernstigs.
nnnnnnnnnacht! Hier lange dag achter de rug van cadeautjes inpakken, sorteren, stiekem in garage zetten, keet opruimen, naar broer voor zijn verjaardag, terug naar huis om de soep voor de hele familie op te zetten, met z'n allen eten en daarna pakjesavond. Kids zijn ontiegelijk verwend met alles wat ze hebben wilden en meer. K werd nog weer een keer wakker daarstraks dus ho-pe-lijk slaapt ie nou de rest van de nacht wel door, want wij zijn kapot! Het grote sinterklaasfeest is gelukkig weer geweest zo veel pakjes uitgepakt en nu compleet onderuitgezakt het was erg gezellig en heel erg leuk maar waar laten wij in godsnaam nou weer al die nieuwe meuk?!? Morgen weer een nieuwe dag maar eerst hopelijk lang slapen vannach...t Allemaal slaap lekker! Morgen zondag, dus lekker geeeeeeen wekker Liefs Tezzz
Nog een late gefeliciteerd Tezz! En knap dat hij al kan zwaaien zeg. Wij hadden gisteren ook sinterklaas met mijn schoonzus (zus van mijn hubbie) en zwager, twee nichtjes en ouders en broer van zwager. Was erg leuk maar die schoonouders hadden zo ontzettend veel gekocht voor onze nichtjes. Niet normaal meer. Ik zou niet weten wat ik er allemaal mee zou moeten doen en waar we het moeten laten! Ik had nog wat cadeautjes van Ninthe haar verjaardag ingepakt die ze dan uit zou pakken. Bij het eerste cadeau zijn ons oudste nichtje van 5: nou ja zeg, die heeft Ninthe al! Gelukkig herkende ze de andere cadeaus niet en was ze echt in de veronderstelling dat Ninthe het nu dubbel had. Was alleen een cadeautje vergeten zie ik nu dankzij Go4b. We hadden houten speelinstrumentjes bij de Aldi gekocht, inclusief xylofoon....Ik las net het knappe verhaal van Kaa en toen bedacht ik me dat die instrumentjes nog boven lagen. Dus nu zijn we muziek aan het maken. Ik had ook een grappig theesetje die ze met haar verjaardag had gekregen weer ingepakt. Zo grappig hoe ze daarmee speelt. Ze is dan 'echt' aan het drinken en wil dan proosten. Ik ga weer even mee theedrinken, doei. p.s. ben wel erg benieuwd naar Bapsie aan het worden. Hopelijk valt het allemaal mee en is ze al een paar dagen aan het knuffelen. Ze had geen buddy of wel?
hihi leentje, zo zie je maar weer hoe bijdehand kindjes kunnen zijn! wij hebben gister ook sinterklaar gevierd.. was erg gezellig.. daarna lekker gegourmet.. en nog wat gekeuveld. wel grappig om eens als enige de nuchtere te zijn hahaha alleen erg slecht geslapen, veel hoeste en mn neus zit dicht.. blerg.. vandaag ga ik de kerstboom opzetten, jaja ik weet t ik ben gek! hihi
mogguh... Nog geen nieuws van Baps?....*begint zich nu toch langzaam aan zorgen te maken......hoop dat ze lekker aan het genieten is ..* Hier gisterenavond ook sinterklaas gevierd...door gezeik met schoonzus voor de eerste keer thuis gevierd..heerlijk..en het scheelt een hoop geld hahaha Gingen eerst lekker gourmetten en daarna werden de kadootjes uitgepakt.. Meagan is goed verwend ...microfoon met geluidjes en liedjes..dus die is lekker aan het galmen achter me hahahha...dierentuin, vliegtuig van my little people, een geweldige roze stofzuiger *NOO NOO zoals ze altijd roept..* ..ze vind het altijd leuk om mee tehelpen met huishoudelijke dingetjes ..*alleen jammer dat dat kreng zo'n geluid maakt alsof je aan boren bent , zullen de buren geweldig vinden..zo'n stofzuiger hahahah* ohja..en een laptop van de teletubbies ..en wat boekjes enzo..vind ze ook altijd geweldig ..! Goed verwend dus... De jongens kregen een game voor op de XBOX 360..dus ook helemaal happy.. Verder weinig temelden...hier alles goed verder??? tot laterrrrrrrrrr !
Ik wilde ook eigenlijk vandaag de boel opzetten....maar aan de blikken en opmerkingen ..stel ik het maar een weekje uit.. Ben benieuwd hoe Meagan erop reageerd....vind balletjes helemaal leuk..dus ben er bang voor..
Allemaal lekker avondje gehad dus!!! Leuk!!! Kwam even snel spieken of er al wat nieuws was over Bapsie! Vanmiddag even naar een kickboks gala, vriendin met d'r vriend georganiseerd dus even checken. Maar voot 2 uurtjes ofzo! Dus N. Op bed, oma oppassen en dan gaat ik! (Ohnee eerst stofzuigen.. Grr) Ciao!
nix van baps....hmmm Wij hebbe vanmorgen een boom gekocht..ff wat kleiner dan normaal wat we zetten hem vast op een grote kist. Maar dus wel weer een echte helemaal goed. Gister dus feest en terwijl ik dacht dat Jasmijn druk zou zijn enzo was ze tam en afwachtend....al die mensen ook. Maar het liep helemaal uit...we zouden om 15.oo uur beginnen. Hadden me schoonouders weer een pietje ingehuurd en die kwam om 15.45 dus tegen de tijd dat je beging ben je een half uur verder....werd dus 21.45 voor Jasmijn en om 22.00 uur lag ze in bed 1x gillend wakker geworden om 23.00 uur en verder heerlijk geslapen tot 8.00 uur...en nu weer ff tukken en wij straks naar de film...het is er ook wel weer voor!
Nog niks van Bapsie.... Hoe zou het met Marisa zijn? En Melmel, wat een vervelend bericht op H, hoeist nu?
mmmmmmmmmmmmiddag! Wat fijn dat (de meeste van) jullie een leuke sinterklaas hebben gehad. Wat jammer dat het soms een beetje moeilijk loopt met de rest van de families. Hier dus dit jaar bij ons thuis gevierd en dat ging erg goed, moet ik zeggen. Helaas was m'n oudste nichtje er niet bij, terwijl ze vorige week nog zo enthousiast was. Maar ze is erg druk met school op het moment (doet een exclusieve media-opleiding in amsterdam, soort toneelschool voor tv ). Alleen had m'n zus een beetje te diep in het glaasje gekeken, dus ze werd op een gegeven moment een beetje onverstaanbaar (en ze had nog wel zo veel te vertellen) en hun chauffeur was verkeerd gereden dus het was erg laat voor ze eindelijk weg waren. Vreselijk veel cadeautjes hier nou op de tafels en op de grond, maar het mooiste kado voor de kids was toch wel het cadeau die ze niet eens op hun verlanglijstje hadden gezet, omdat dat veeeeeeeel te duur was om te vragen. Ze hebben een nintendo ds-i gekregen! Ze gingen compleet flippen zoooo gaaf om te zien! ...nou geen eten voor de rest van de maand, maar gelukkig genoeg te spelen om de honger te vergeten K heeft mooi houten speelgoed gekregen en een heerlijk mooi warm ski-pak voor op de fiets. Hij is helemaal wég van de xylofoon én het bijbehorende stokje Beurtelings bijt ie op het stokje en daarna slaat ie ermee op de xylofoon. megaschattig! Oja...En ik heb nieuwe laarzen! Ik had 2 maand geleden nieuwe gekocht, maar die waren vorige week compleet afgescheurd bij de hak! Nou loop ik nogal naar binnen, maar in al die jaren is me dat nog nooit gebeurd! Gelukkig was sint zo slim om ff in de opruiming te kijken ga ik nou proberen om liedjes op de gekregen mp3-spelertjes te krijgen (je krijgt nog eens wat als je een zaak hebt ). Geen idee hoe...maar daar komen we vast wel uit. Later ladiezzz! P.S. waarschijnlijk gisteren m'n ei gehad. We doen deze laatste paar weken wel redelijk voorzichtig, maar ik wacht toch voor de zekerheid m'n ongi nog maar ff af voor ik het spiraaltje laat plaatsen
@ dimple goed idee! wordt vast gezellig met die twee grote kleine mannen! Schrikken van willy, gelukkig dat het allemaal meeviel. @ Kaa jaaaaaaa ook al de eerste losse stappen! knap hoor!
Avond! Wat is het hier rustig. Nog niks van Bapsie, ze maakt het wel spannend zeg. Ik kom straks weer even spieken.