Errug he Lool !! Hoe was de kickboks gala??? En jou kleine meid ook alweer bijna één, tijd gaat hard !!!
Middag, Niet veel gelezen, was eigenlijk alleen op zoek naar Baps-nieuws. Maar nog niets vernomen dus... Sarah heeft er sinds afgelopen vrijdag een nichtje bij genaamd :... Megan! Leuke naam (he diaan?) We hebben haar nog niet bewonderd, want mv is alweeer (of nog steeds) verkouden. Vanmorgen toch even de HA gebeld om naar haar longetjes te laten luisteren. Ze klonk erg benauwd en eet nog steeds niet geweldig (mede door de verstopte neus). Ze wilde haar wel even zien en heb nu Berodual (puffertje) en xylo druppels. Dus mv ligt lekker te ronken nu. Ik ben weer weg. Check later weer even voor Baps-nieuws.. Begin me toch wel een beetje zorgen te maken nu... Ook niemand ff een smsje gehad ofzo?
Oooh Blurry, het ook niet op he met jullie Missy, beterschapsknuffie voor haar !! En gefeliciteerd met de geboorte van Missy dr nichtje Megan Hopelijk kunnen jullie dr snel bewonderen. En Bapsie dr telefoon is stuk dus niemand kan haar op dr mobiel bereiken, heeel stom
mmmmmmmiddag! nog steeds geen Bapsie-nieuws dus? Hopelijk komt ze gauw boven water, want begin me wel een beetje zorgen te maken... hier ga ik een poging ondernemen de box én de kerstboom in de kamer te zetten. Dat wordt wat... Gelukkig hebben we een neppert, dus ik kan altijd nog een halve kerstboom zetten tegen de muur Maar first things first...eerst de kamers van de kids aan kant, want het wordt de hoogste tijd dat K naar z'n eigen stekkie verhuisd (en woensdag gaan wij naar een concert en past schoonmoeder op en dan is het wel handig als ze d'r kont kan keren boven natuurlijk ) @Blurry: beterschap met de kleine miss en gefeliciteerd met jullie nichtje! Lekker samen spelen als ze iets groter zijn! Ben weer weg! Later ladiezzzzzz
net gelezen op Bapsies H (onder het kopje 'H op slot omdat we het zelf iedereen willen laten weten...') Hieperdepiep! Van harte gefeliciteerd. Hij is er. Een prachtige zoon. Ik heb van oma al de foto gehad. Een mooie baby. vVanwege hun verzoek maar ff 'onzichtbaar' Goed gedaan hoor!
Middaggggg.. Nog geen Baps nieuws..*wil het nou wel een keer weten hoor!!!*... @ Blurry..van harte gefeliciteerd met jullie nichtje!!..en Megan..prachtige naam !!..kan niet anders zeggen hahahah..Wij hebben toen expres een A er tussen gezet..want normaal schrijf je ook Megan..wilde weer eens afwijken van de norm.. @Beast..beetje teleurstelling qua film dus...jammer..ben eerlijk een beetje "komt een vrouw bij de dokter -moe" ..overal duikt die gast op(schrijver)..je kan zelfs bij het afsluiten van verzekeringen kaartjes voor de bioscoop krijgen ... @ de rest..niet veel terug gelezen..maar liefs en zwaai vanuit hier!! heb besloten dat ik gewoon van de week de boom ga zetten..als iedereen weg is....vind het zo gezellig al die lampjes..en ben zo benieuwd hoe Meagan het vind..
WAUWWWWWWW..eindelijk nieuws!!!.. Van harte gefeliciteerd meis!!, heerlijk genieten van jullie kleine man !!
ow wel dus hahaha baps en bapsman van harte met jullie zoon! ben benieuwd naar de naam en t verhaal! geniet ervan
Marieke, hopelijk is dat snot hoofd gauw over Bijna echo tijd voor jou een Steef woehoeee.. Baps en Bapsman gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, hopelijk maken jullie het goed. Geniet ervan.
haha fijn dat er altijd onze detective tezzz is. weten we in elk geval dat HIJ er is, en nu maar wachten op het officiële bericht hier een hectisch dagje. Bosch werd vanmorgen om een uur of 4 wakker en wilde niet meer slapen. Siemens was eruit gegaan, en is met hem beneden gaan zitten (niet mijn idee, maar goed, wil me ook niet OVERAL mee bemoeien). Om een uur of 6 zijn ze allebei weer naar bed gegaan, en om 8 uur waren we allemaal weer wakker. Hoorde van Siemens dat hij begon te krijsen zodra hij hem in bed wilde leggen, dus ik wist gelijk dat het weer aan zijn oortjes lag. Dus vanmorgen "even" naar het inloopspreekuur (wilde een afspraak maken maar assistente zei dat het heel rustig was, maar ondanks dat 1 uur zitten wachten). Tsja en dus toch weer zijn oortjes. Nieuwe voorraad neusspray meegekregen (HA wilde geen ab oid geven omdat hij geen koorts had en niet heel ziek was), en kreeg op mijn kop dat we hem geen paracetamol hadden gegeven. Ja achteraf makkelijk praten natuurlijk...... Daarna moest ik nog "eventjes" naar de kvk om een paar formulieren in te leveren, heb ik ook weer ruim een half uur zitten wachten. Dus Bosch was het behoorlijk zat toen we thuis kwamen (en nu moeten we straks dus nog boodschappen doen, baal, baal) En het ergste......pvd mn groene thee verpieterd..... (grapje, dat is natuurlijk niet erg )
ohja de kerstboom.....denk dat ik hem 23 december opzet ofzo ghe ghe ghe..... (als ik er zin in heb tenminste )
tsk, had bosch die niet ff kunnen afhalen dan? Hij was toch beneden... Balen van bosch'oortjes weer Vanaf wanneer zetten ze eigenlijk buisjes? Zo te horen zou hij daar misschien wel baat bij hebben... dikke knuf voor jullie! (en neeeee, daar hoef je lekker niet eerst nog een uur op te wachten ) ...over wachten gesproken... alweer bijna kids-ophaaltijd!
Joepie!! Eindelijk nieuws. Lieve babs en babsman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik ben inmiddels erg benieuwd naar je verhaal en foto's! Geniet ervan en we hopen je snel hier eventjes te zien.
Goed speurwerk tezzz! Ik keek gisteravond al bij haar foto's voor een eventuele felixcitatie! @ baps; gefeliciteerd met juullie zoon!! Ben benieuwd naar je verhaal!! @ blurry: gefeliciteerd met je nichtje! @ ikdus: was maar een uurtje, maar was wel ok! Jaaaa! N bijna 1ab Ik ga afsluiten, bevroren handen op mijn zwartebes typen lukt niet goed!
@ blurr (was zo ego bezig, helemaal vergeten) gefeliciteerd met je nichtje! @ tezzz nouja gelukkig heeft hij er niet HEEL veel last van (vrolijk, geen koorts, goeie eetlust etc) dus dan heb ik er ook niet heel veel moeite mee. Vanmiddag heb ik hem na bijna 3 uur slapen, wakker gemaakt. Anders slaapt hij vannacht weer niet Ik kijk het vanavond/vannacht nog wel even aan. Druist gewoon zo tegen mijn gevoel in, om hem paracetamol te geven terwijl hij ogenschijnlijk nergens last van heeft.....Wordt hij nou WEER huilend wakker dan krijgt hij morgenavond wel een zetpilletje (en natuurlijk op dat moment ook eentje ) @ lola ging je N d'r verjaardag nou nog zaterdag vieren? Wauw wat vliegt die tijd toch.....al die SMEP-beebjes die alweer een jaar worden! @ mariek en steeph spannend, nog een paar nachtjes slapen voor jullie echo. ben benieuwd hoeveel jullie schelen. Al maakt het op het einde weinig uit, tegelijk bevallen kan makkelijk denk ik hihihi
Toch eindelijk een berichtje: Baps en Bapsman gefeliciteerd met jullie zoontje, hopelijk alles goed gegaan en ben ook benieuwd naar het verhaal en zijn naam. @Blurry, gefeliciteerd met jullie nichtje. Verder ben ik het even kwijt.
Eindelijk een bericht. Gefeliciteerd Babs en Babshubbie! Ben benieuwd naar de naam en hoe alles gegaan is. ( niet echt slim van iemand om toch een bericht op H te zetten terwijl Bapsie uitlegt dat ze het zelf aan iedereen wil vertellen en daarom hyves op slot zet....). TOOOOMMMMM waar ben je?
Hey meiden, Ik ben even snel door alle pagina's heen gescrolled, dus hoop dat ik alles nog goed onthouden heb. Tezz, goed bezig , een echte Sherlock!!! Klinkt trouwens helemaal gezellig die sinterklaas bij jullie! Bapsie, heel erg gefeliciteerd met jullie kleine man. Ben erg benieuwd naar je verhaal en natuurlijk de naam!! Marieke, voel je je inmiddels al wat beter???? En deze week is het dan eindelijk zover!! Hoop zo dat je een mooi frummeltje ziet! Stephanie, jij ook toch deze week? Hoe gaat het met je? Wieffie, waar blijft die kerstboom foto??? 800 lichtjes, I'm impressed 8)! Beastie, ik ga over een paar weekjes naar de film, ben erg benieuwd. Ik neem voor de zekerheid toch de zakdoeken maar mee... Dimple, en gaat het al wat beter met dimpleman? Nou hier een relaxte sinterklaas gehad. Zaterdag zijn mijn ouders geweest lekker weze gourmetten en 's avonds spelletjes gedaan. En gisteren met schoonfamilie uit eten geweest. Was erg gezellig. Toch vind ik dit altijd weer rotdagen, elk jaar denk ik weer misschien volgend jaar... Wat dat betreft vind ik december een rotmaand. Het jaar vliegt voorbij en weer sta je met lege handen..
He, wat raar was helemaal nog niet klaar met het bericht en toen stond het er al . Maar goed wilde dus ook nog even zeggen dat er nog steeds geen rood gespot is. Vulde vandaag FF in en toen gaf die aan dat de ovu pas is geweest op dag 24 i.p.v. dag 15. Tja in die buurt hebben we niet geSMEPt..:x. Laat het nu dan maar snel komen. IK WIL VERDER!!!!