mogge! niet veel tijd, druk op het werk. vannacht weer een gebroken nachtje, gelukkig vanmorgen was meneer weer de vrolijkheid zelve. (hoop dat hij vannacht wel doorslaapt, ook lekker voor hem maar ook voor mamma, want die is deze week "single mom") @ daan balen hoor, had zo gehoopt op een wondertje voor je. jouw gevoel is HEEL herkenbaar. VOoral toen we bezig waren voor Bosch, had ik dat ook heel erg, nu niet zo. Ben nu minder "wanhopig" om zwanger te worden, maar da's logisch met zo'n lief en gezond ventje (nouja.....nagenoeg gezond hahaha). Meis ik hoop van harte dat de volgende ronde snel begint en dat je binnen een paar maanden met een supervette test in je handen zit! (2010-beebje kan nog steeds makkelijk he ) @ mariek en steef ik weet niet meer precies wanneer jullie mochten maar denk aan jullie hoor! Lekker knipperlichie kijken * duim duim duim * @ lola * knuffie * kan me voorstellen dat het extra moeilijk is deze dagen. Respect voor jou hoor! (was een beetje in de war met de datum, dacht dat ze deze week al jarig was. maar toch precies gelijk met mijn neefje, die het ook de 19e viert hahaha! Chips zit nu te twijfelen wanneer mijn neefje nou precies jarig is......maakt ook niet uit.....als ik maar niet vergeet wanneer hij het viert ghe ghe ghe) toch nog een heel verhaal geworden..... @ bapsie ben zo benieuwd naar je verhaal, de naam, maten, gewichten, en vooral......SPAMMMMMMM!!!!
Stelletje sniekerds dat jullie zijn Ik wacht op het officiele bericht. Zo naar de VK... pfff hoop dat het goed is allemaal.. Heb de laatste dagen veel harde buiken gevoeld... nu al... niet zo leuk... Beetje te veel stress momenteel. Blegh! @ Lool: handkusjes.... smelt! En ja, dat hoera en handen omhoog heb ik ook even geoefend... wil er u niet meer uit... hihihi zooo schattig! @ wief: is C. weer helemaal beter? Heb niet goed teurg gelezen hoor... En super boom! Zou ik ook wel willen... maar dan met box eromheen Alles Kaa proof... of buiten op het balkonnejte... ze kan net door het raam kijken op haar teentjes... hhihi @ Mielenl: was Bosch ook ziek dat je weer slechte nacht had? Jakkie! @ Beest: banketstaaf... jammie!
Middag! Vanmorgen even goed geknuffeld met de wc. Erg fijn als er niks uitkomt omdat je nog niet gegeten hebt. Bij esmee bijna niet misselijk geweest en nu is het toch wel aanwezig in de morgen. Morgen echo.... Doodeng als je 't mij vraagt. Hoe is het verder met iedereen?
Miepie, hoe gaat het met jullie? Wanneer krijgen jullie de rest van de uitslagen? Weten jullie al wanneer de volgende TP plaatsvindt? Spannend allemaal hoor. Melmel, hoe gaat het met jou? Schrok van je bericht op H? Is de situatie nog hetzelfde? Is het iets dat al lang speelt? Daan, hoe was je temp vanochtend?
mmmmmmmmmmmmmiddag! hier druk met babykamer weer op orde brengen (was zo'n fijn was/rommelhok ), te kleine kleding uitzoeken van de twee jongens, (*zucht* al die kleine babykleertjes maat 56/62...ik wil nog een kleine frummel!!!! ) box verschonen, kamers opruimen...tja, eigenlijk weer eens alles tegelijk. geen moer zin meer, maar heb nog maar een uurtje tot ik de kids moet ophalen, dus toch nog maar ff door. @Steef: wc huggen is nie lekker! Vast een jongen dit keer @Daan: ik blijf duimen voor die mooie posi test voor jou! Ik vind dat je al wel lang genoeg hebt gewacht. Raar dat ff je ei verzet, maar hij geeft tenminste nog steeds een ei. Ik heb wel gehad dat ie steeds weer ophield met een ei te geven, dus wees in elk geval maar blij met je ei Btw: misschien een idee om gewoon om de dag te smeppen als je niet duidelijk weet wanneer je ei is/komt/is geweest? @Miepie: hoe is het met jou? Wanneer krijg je de uitslag van het chromosomenonderzoek? Binnenkort toch? @Mielenl: jammer van de gebroken nacht weer. Nou wel Bosch een zetpilletje gegeven? hier net een grote speculaaspop verorberd...oeps.... Heb me al die weken zo goed kunnen inhouden en nou moet alles in 1 keer op geloof ik.. iemand nog een recept voor pepernotentaart of zo? Heb nog bijna een kilo liggen! en weer aan het werk...blergh..
Vk check gehad. Alles was in orde! Harde buiken komt gewoon door de kleine die tekeer gaat en daar reageert BM op... Voel je bij je 2e meer... Volgende keer is over 8 weken... (beest is dat bij jou ook zo?)
Pepernotentaart: Smelt suiker of koop van dat fondant dat je opwarmt en daarna uithard.. weet effe niet of dat zo heet. Zet een kom suiker plaksel op tafel naast een berg pepernoten en laat de kids een megafort bouwen Daarna wegkieperen of opeten... Bij gebrek aan suikerlijm gewone lijm en dan zeker wegflikkeren... hahaha blijf je ook slank en heb je toch pret
Middag! Ook ik wacht geduldig op een aanwezige Baps... Heb zojuist bij mezelf een pony geknipt. Staat niet verkeerd al zeg ik het zelf. Ik hoop wel dat Missy me nog herkent als ze strax wakker wordt.. Steeph-> spannend morgen! Go4 -> rustig aan met je buikie! Tezzzz-> soms is het wel weer ff lekker als je wat aan kant heb.. Al is het maar voor even ... Wief -> hier ook nog steeds een verkouden Missy, maar hoop dat t weer over is als we t vliegtuig instappen eind v/d maand.. Gister pufjes en neusdruppels van dokter gekregen voor mn verkouden meisje. Ze was weer zo benauwd.. Ik wil niet voor elke verkoudheid de arts bellen, maar het duurt zo lang! En ze is zo benauwd dat het eten er niet geweldig ingaat. Dus de weerstand opbouwen schiet er dan ook niet mee op. Ik had het cb gebeld over voedingsadvies. Belt ze terug en spreekt in op voicemail, omdat ik even de tel niet aan kon nemen op mn werk: Goedenmiddag, die en die, Kan u niet bereiken, ik loop nu de deur uit, dus ben niet bereikbaar. Succes dit weekend! WHAT??!?! Ik was zo boos! Heb meteen gebeld en kreeg de arts. Heb mn beklag gedaan en ze heeft me weer gekalmeerd. Lopen ze continu in mn nek te hijgen dat ze niet genoeg aankomt en te licht is. Bel ik een keer over voedingsadvies en krijg ik dus zo'n bericht! Ik ben nog niet klaar met ze! Volgende keer krijgt ze de huid vol van me. Ik heb haar naam genoteerd! Nu weer ff relaxen. Oja, Steeph, mooie boom hoor!
Hey, Stephanie, succes morgen!! Lool, gelukkig ben niet de enige met een winterdip . Heb je al plannen dan met de feestdagen, niet alleen gaan zitten hoor!! En over 1,5 week N. jarig, hoera! Hoe gaat het met de oefeningen? Is ze over anderhalve week klaar voor de echte dag? Bedankt voor je lieve woorden! Marieke, nog twee daagjes.. Kan je al vroeg in de ochtend of heb je donderdag een zenuwslopende dag? Hoe voel je je? Mielen, ook bedankt. Hoop op een ongestoorde nacht voor jou! Bosch, goed slapen en lief zijn!! Miepie, hoe gaat het met jou. Al een datum voor de TP? Moet je voor een TP van te voren ook nog spuiten? Of begint dat pas na de TP? Leentje, temp vanochtend was 36,4. Maar geloof er echt niet meer in hoor! Hoe gaat het bij jou dan. Zie dat er over drie dagen weer wat te gebeuren staat . Succes!!! Tezz, jeetje goed bezig!! Ik weet zeker dat het deze maand niets wordt. Hebben helemaal niet rond de 'nieuwe ei' geklust. Tja les voor volgende keer, doorgaan tot we erbij neervallen .. Hier ook nog 2 zakken pepernoten liggen welke me lachend aankijken... Hier verder geen nieuws.. Fijne dag allemaal!
@ BLUR: JEETJE WAT VERVELEND DAT Missy zo verkouden is. Hopelijk knapt ze snel op. Moest wel lachen om je pony... en of ze je nog herkent... hihihi zie het al voor me... en ja CB... ook daar werken mensen die blijkbaar niet zo gemotiveert en/of kundig zijn. Is ze onder de onderste curve gekomen dan? Zo niet... laat lekker gaan en hou haar goed in de gaten en vertrouw op je moeder instinct! Kijken zegt meer dan wegen...
Vanmiddag naar de gyn geweest en alles is goed Beebje is nu 2,98 cm en zwaaide met z'n linkerhandje gyn zag het viel mij niet eens op ha ha Loop gelijk met me banner en ben 08-07-2010 uitgerekent 4 dagen voor thijmen zijn 1ste verjaardag Over 3 weekjes mogen we weer terug komen 28-12
Bapsie check, nog steeds geen bapsie aanwezig zie ik... Tijgertje, fijn dat alles goed was! Nu lekker genieten!! Groetjess
joeoeoewoeoeoe...oke lekker bubbel buikenn dus! bij mij zit er nu 6 tussen komt door de kerst...komt gewoon gek uit...
he, he nou ik ga mn laptopafsluiten voor vandaag (heb gezellig zitten werken, siemens toch niet thuis dus houdt me van de straat) ben het nu wel helemaal zat, nog maar effe bankhangen en dan lekker slapen "real life" kipjes gevoerd & eitjes geraapt, mystery eggs laat ik effe voor wat ze zijn...kan wel een dagje wachten ghe ghe ghe (tot nu toe slaapt Bosch als een roosje, hopelijk blijft dat zo ach en zo niet dan offer ik me graag op hoor hihihi )
ohhhhh wat een heerlijk mannetje heeft Baps en R lekker bij elkaar gesmept hahaha.. *kriebel, kriebel* Hier wederom *ja saai* ...weinig temelden..boom staat..was nog een hele uitdaging met Meagan die me met alle enthousiasme hielp...bal erin..bal eruit....en we zijn erachter dat kerstballen niet kunnen stuiteren..zucht..maargoed..hij staat..foto's volgen..*moest wel even lachen..heb van die kerstman poppen..en Mea gelijk..mooiiiiiiiiii Klaas!! hahahahha FV doet weer eens raar dus we sluiten de boel af..morgen weer een dag.. Oh nog even voor alle echo's die geweest zijn..super duper..fijn dat alles goed is gebleken ... En knuffie voor alle beebjes die niet lekker in hun vel zitten door verkoudheidjes en oor ontstekingen.. Morgen reageer ik hopelijk meer.. tot morgen...liefs vanuit hier !!